Jos täällä olisi sellainen "En tykkää" painike, niin olisin jo käynyt painamassa sitä
Ei vaan, minusta nuo
@Rantakemisti :tin esimerkit tuossa aikaisemmin olivat hyvin yksiselitteisiä ja jos tämä nyt menee siihen, että HP:n jälkeen aletaan vielä harrastamaan huutokauppaa hinnankorotuksilla, niin vaikeaksi menee. Itse ainakin antaisin tuossa kohtaa negatiivisen kauppiaspalautteen. Siis tilanteessa että olen tarjonnut HP:n, mutta myyjä myykin sen jollekkin toiselle.
Tästä huutokaupasta vaan seuraa sellainen ikävä piirre, että jos tarjoan HP:n niin tietenkin lähden siitä, että tuote on sen jälkeen minun. Laitan myyjälle YV:n ja pyydän häneltä tilinumeroa, jotta voin maksaa tuotteen. Tämän jälkeen poistun foorumilta ja käyn ostamassa esim. kyseiseen emolevyyn sopivan prosun joltain toiselta foorumilta. Tämän jälkeen palaan muutaman tunnin päästä taas takaisin tänne vain huomatakseni, että joku on tarjonnut yli HP:n ja tuote on myyty ohi.
Mutta jos
@Diglo1 ei olisikaan kommentoinut, että odottaa vielä parempia tarjouksia, vaan odottelee ihan vaan ihan rauhassa kommentoimatta, niin kuinka kauan niitä parempia tarjouksia HP:n jälkeen nyt sitten saa odotella ilman varoitusta? 30 minuuttia? 3 tuntia? 3 päivää?
Toki jos
@Sampsa päättää että tämä on virallinen linjaus, niin sillä mennään, mutta ainakin itse toivoisin, että HP on HP.