Lähinnä jos karkkirahojen ansaitseminen teitä noin paljon risoo, niin saisitte toteuttaa itseänne. Minua ei häiritse.
Humble Bundle on kuukausimaksullinen pelipalvelu, jossa saa joka kuukausi 8-10 peliä kuukausimaksulla. Heillä on myös muita bundleja, jossa saa rahalla läjän pelejä. Ongelma on, että ne pelit on kaikki pakko ottaa.
Esimerkkinä voisin myydä tuosta HARDSPACE: SHIPBREAKER ja WWE 2K23, kun minua kiinnosti vain Prodeus ja ehkä vähän nuo muut pelit. Sillä myynnillä saisi kympin kuukausimaksusta takaisin jopa enemmän kuin sen kympin, jonka itse maksoi.
--
Ongelma on vaan, että tämä on säännöissä kielletty. Se minua häiritsee. Syyksi on mainittu , että se on "Humblen käyttöehdoissa kielletty", mutta se on silti laillista. Nyt minun on pakko pelata showpainipeliä

Eniten haluaisin itse myydä täällä ylijäämäpelejä ja joskus kateus saa minut raportoimaan muita pelinmyyjiä, mutta nyt olen hyvällä päällä ja lupaan jättää raportoimatta. Varsinkin, kun hinnat oli sitä karkkikauppatasoa.
Minä kyllä näin teidät semmoisina ankarina sääntöjen vartijoina , jotka eivät yhtään anna periksi. Tosin, ylläpito oli teidän kanssa samaa mieltä - mutta olen heidän kanssaankin sitten eri mieltä tästä. Se pieni tulostuspalvelu ei haitannut ketään ja voluumi taisi olla 2 tulostetta/kk.