Miten voi lähettää yksityisviestin toiselle foorumilaiselle?
Et mitenkään:
- Myynti-ilmoituksen voi jättää ja yksityisviestejä käyttää 14 päivää rekisteröitymisen jälkeen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten voi lähettää yksityisviestin toiselle foorumilaiselle?
- Myynti-ilmoituksen voi jättää ja yksityisviestejä käyttää 14 päivää rekisteröitymisen jälkeen
Luo joku tilapäinen sähköposti johon myyjä laittaa sulle sähköpostia. Vastaa siihen sitten omasta sähköpostista.Onko ylläpidolta mahdollista saada poikkeus lähettää yksityisviestejä? Olisin sopimassa kauppoja yhdestä näppäimistöstä mutta vasta viikon vanha käyttäjä.
Tämä varmaan paras ja nopein, kiitos!Luo joku tilapäinen sähköposti johon myyjä laittaa sulle sähköpostia. Vastaa siihen sitten omasta sähköpostista.
Miten myyn tuotteita täällä? Aika hankalat sivut. Ei kuulemma oikeuksia?
Olisi ehkä kannattanut lukasta ensin säännöt. Kauppa-alueella on 14 päivän karenssi uusille käyttäjille.Miten myyn tuotteita täällä? Aika hankalat sivut. Ei kuulemma oikeuksia?
Mielestäni ne vr-lasit sopivat hyvin tuonne "muut pc-oheislaitteet ja tarvikkeet" osastolle missä niitä on aina ennenkin myyty. Jos ne tuonne näyttö osastolle laitettaisiin niin silloin koko osaston nimeä pitäisi muuttaa tai siis lisätä ne vr-lasit otsikkoon.Voisiko "Näytöt ja Videotykit" osastoon lisätä myös VR-lasit? Nuo nyt varmaan eniten näyttölaitetta muistuttava härpäke.
Ei ole vaikeata katsoa niitä vr-lasien myynti-ilmoituksia tuolta oheislaite myyntiketjusta.
Voihan niitä etsiä niiden brändinimillä, ei noita virtuaalilaseja nyt kuitenkaan tuhansia erimallisia ole.On se, koska alustan hakutoiminto ei tue 2-3 -merkkisiä hakuehtoja.
Raporttia vaan ylläpidolle sääntörikkomuksista.- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.
hieman ihmetyttää nämä kaksi sääntöä. Sivustolla näkyy paljon samoja ihmisoletettuja myymässä/ostamassa tavaraa ja omasta mielestäni "ammattimainen" ja "trokaaminen" täyttyy näissä tapauksissa. Itsekin olen näiltä tuotteita ostanut ja itse kaupoissa ei olekaan ollut mitään ongelmaa. Silti näiden sääntöjen henki näyttää olevan varsin häilyvä.
Olisi kiva tietää miten ylläpito seuraa ns. sarjamyyjiä joilla omien kokemuksieni mukaan on tahtotila tienata kymppi sieltä ja kymppi täältä. "maksoin noudosta hsl ja omaa työaikaani" BS ei oikein uppoa itselleni selitykseksi miksi hinta nousee oston ja myynnin välillä.
Raporttia vaan ylläpidolle sääntörikkomuksista.
72h välein saa "upata" eli nostaa ilmotusta kärkeenMitä on uppaus? Viestini poistettiin laittoman uppauksen vuoksi. En edes tiedä mitä uppaus on, voisiko joku selttää slangia?
Mitä on uppaus? Viestini poistettiin laittoman uppauksen vuoksi. En edes tiedä mitä uppaus on, voisiko joku selttää slangia?
Oman viestin jälkeen et saa kirjoittaa uutta viestiä ennekuin tuo 72 tuntia on täynnä tai joku toinen on kirjoittanut uuden viestin. Jos tulee tarvetta jotain lisää kertoa, niin sen voit tehdä muokkaamalla viestejä.Katsoistko tätä minun viimeistä keskusteluhistoriaani, mikä siinä meni pieleen?
Ei, vaan oman viestisi jälkeen kirjoitat uuden viestin 72 tunnin sisällä ilman että toinen käyttäjä on välissä vastanut mitään.Eli jos vastaan ostajaehdokkaan viestiin alle 72 h kuluessa edellisestä viestistå, niin se on uppausta?
Eei se kyllä siinä vaiheessa ole "tahallista" uppaamista. Sit ymmärrän jos ilmoitukseen ei ole halukkaita ollut ostaan ja sitä uppaillaan päivän päästä kirjoittamalla esim "tänään lähtee halvalla", "voin postittaa" sun muuta jotka voi vaan muokata ilmoitukseen.Eli jos vastaan ostajaehdokkaan viestiin alle 72 h kuluessa edellisestä viestistå, niin se on uppausta?
Kyllä, jos sun viestisi on viimeisin. Myös myynti-ilmoitusta voi muokata.Eli kaikki vastaukset ja tarinointi pitää lisätä muokkaamalla viimeistä näkyvää omaa viestiäni!
Olikos tuosta nyt jokin ostajaehdokkaan viesti poistunut välistä?Eli kaikki vastaukset ja tarinointi pitää lisätä muokkaamalla viimeistä näkyvää omaa viestiäni!
Eli kaikki vastaukset ja tarinointi pitää lisätä muokkaamalla viimeistä näkyvää omaa viestiäni!
Harmi vaan että laittoman uppauksen johdosta ostajan kysymyskin ( mihin vastasin uudella viestillä) poistettiin. Kysyjä jäi nyt odottelemaan turhaan vastaustani, jonka jo kirjoitin (ja sekin siis poistettiin)
Onko mahdollista etsiä hakusanalla myynnissä olevia tuotteita? Vai onko tarkoitus selata joka sivu läpi?
Ymmärränkö säännön oikein, että mikäli tuotteen hinta kaupoissa nousee, niin käytettyä voi täällä myydä kalliimmalla kuin mitä siitä on itse uutena maksanut? Ei hyvien tapojen mukaista, mutta ilmeisesti sallittua. Löysin myyntiosiosta tällaisen tapauksen, missä "korkea" hintapyynti pisti silmään, mutta en viitsinyt raportoida, jos onkin turhaa.- Hintapyyntö tulee olla alle uuden tuotteen hinnan, koska kauppa-alue on tarkoitettu ensisijaisesti käytetyn tavaran myymiseen (tarkista uuden nykyhinta esim. hinta.fi)
Valvotaan, kun ilmoitetaan.- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
- Kauppa-alue ei ole tarkoitettu trokaamiseen eli voitontekemiseen. Bannaamme kaikki selvästi kauppa-aluetta väärinkäyttävät jäsenet.
Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.
Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.
Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
Valvotaanko näitä kohtia mitenkään? Olen muutamia viikkoja seuraillut myydään-palstaa ja silmille pistää, että muutama nimimerkki ostaa ja myy tavaraa jatkuvalla syötöllä. Katselin yhden käyttäjän viestihistoriaa ja sieltä löytyi pelkästään näytönohjainten saralta 10+ myyntiä kuukauden aikana. Ymmärrän, jos myydään mainausrigit kerralla, mutta tässä tapauksessa sanottiin useammasta kortista, ettei ole mainattu.
Mulle on myös yksityisviestillä tarjottu kortteja, jotka on ostettu palstalta muutamaa viikkoa aiemmin.
Jotenkin näyttäisi trendi menevän niin, että jos joku myy "liian halvalla" käytettyä atk-roinaa, niin nämä vakkarinimimerkit ostaa tuotteen kuleksimasta ja jälleenmyy sen täällä tai torissa kalliimmalla.
Olen huomannut samaa älypuhelimet -osiossa. Eräs käyttäjä listaa jatkuvalla syötöllä uudehkoja puhelimia myyntiin alle OVH.- Tuotteiden "ammattimainen" kauppaaminen suuria määriä voitontekotarkoituksessa on kielletty
Olen myös saman ilmion huomannut.
Kaikki vähäänkään normaalihintainen tai halpa tuote liikkuu 5 eri käyttäjän välillä.
Silmään myös pistänyt yhden henkilön kohdalla että välillä vain maksutapana käteinen käy.
Olisikohan jotain rikollista toimintaa pohjalla
No edelleenkin, ellei raportista ole tullu hylkyä, nii turhaa marinaa. Ei ole sellaisia resursseja io-techillä, että pystyisivät kaikkea valvoon ilman ilmoituksia.Olen huomannut samaa älypuhelimet -osiossa. Eräs käyttäjä listaa jatkuvalla syötöllä uudehkoja puhelimia myyntiin alle OVH.
Valvotaan, kun ilmoitetaan.
Ei ylläpidolla ole kiinnostusta tai resursseja valvoa selvimpiäkään tapauksia ilmoituksien pohjalta. Säännön voisi poistaa kokonaan jollei ole kykyä ta kiinnostusta valvoa.
enempi tärkeää on seurata mahdollisten huijareitten liikkeitä ja reagoida niihin niissä kun menee nopeasti jonkun rahat ja tuote jää saamatta
kyllä Iotechin yp-joukko on suhteellisen aktiivisia kun miettii mikä määrä tähänkin sitoo resursseja kun otetaan huomioon kokonaisukuva toiminnasta
kyllä kuitenkin loppujenlopuksi kauppamiehet foorumeilla mitä ikinä kauppaa niin on varmasti enempi harrastus kuin maksimaallisen profitin metsästys onhan se nyt aivan hemmetin kivaa kaupustelun ohella myös tavata erilaistaporukkaa ja jumittuu siit keskustelemaan niitä -näitä itteeni ei kiinnosta profitti sen suuremmin vaan rauta liikkuu koska aina on rakentamassa jotain kyllä jos tossa ostan nyt koko "vesijäähdytteisen " koneen pcraudasta nii kyllä mä omat otan takas kalliista ostoksista jos entistä konetta markkinalle laitan
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): <- Missä tagissa? tää uus kohta ei myöskään näy ainakaan älypuhelimet osiossa
tää onki iha uus juttu. Hyvähän tää on nii saa edes jossain määrin haarukoitua sijainnin perusteella
Vissiin tuolla "Ei mitään" alla, en kyllä ole hoksannut moista sääntöä niin jäänyt itsellä kaikkialle laittamatta.