- Liittynyt
- 20.04.2018
- Viestejä
- 332
Clasugate, eivät luovuttaneet aamulla tuotetta, vaikka peruutusta en ollut saanut ja vetosivat, että käytettyä koodia ei saa ketjutta, vaikka heidän järjestelmäviasta johtuen tämä olikin mahdollista, vain 1 koodi per osto jne. Lukivat koneelta jostain newsletteristä mikä varmaan tullut aamulla tai eilen illalla.
Kysyivät olenko Clasun työntekijä, koska -25% koodi on henkilökunnalla, katsoivat koneelta koodia ja sitä kupongin kuvaa, joku joulukynttiläkuponki, jossa kaiketi mainitaan, (en nähnyt ruudulle), että koodia ei voi yhdistää muihin koodeihin, kertaosto jne. Yrittivät sanoa, että tämä mainitaan kaikissa heidän koodeissa ja ehdoissa. Tarkoitettu vain henkilökunnalle, mistä olen koodin saanut jne. Sanoin, että näytättekö missä kohtaa *julkisella* nettisivuilla mainitaan tämä ehto tai ehdot muiden koodien suhteen, ei mainita nimittäin toimitusehdoissa, koodeissa, etusivulla jne. BTW, ehkä pian lisätään joten ottakaa kuvakaappaukset.
Sanoin, että miten kuluttaja joka koodin käyttää, ihan sama mistä marketista, kaverilta tai netistä poiminut, voi tietää, että kuponki on vain henkilökunnalle ja jota ei saisi levittää tai käyttää kuin henkilökunta ja jonka tarkat ehdot löytyvät (vain) heidän huom. *sisäiseltä* intranetsivuilta? Kysyin mainitaanko jossain, että ostokset luovutetaan vain tätä kuponkia vastaan eli minulla pitäisi olla se fyysinen kuponki, ei osannut/halunnut vastata, oletan, siis että ei tarvita. Halusi vain, että otan yhteyttä asiakastukeen, jos haluan viedä asiaa yhä eteenpäin. Jossain vaiheessa sanoi myös, että heillä ihan normaalia, että peruvat tilauksen jos tuote on esim loppu, mihin sanoin, että tuote on hyllyssä, tilattu, maksettu ja he eivät vain suostu luovuttamaan minulle ostettua tuotetta. Sanoi, että ei oltu kuitenkaan kerätty vielä, heh. Ei mitään kompensaatiota jne.
Voi olla, että pitää viedä asiaa eteenpäin, koska perustelut vähän ontuvat nyt Clasun päässä.
Kysyivät olenko Clasun työntekijä, koska -25% koodi on henkilökunnalla, katsoivat koneelta koodia ja sitä kupongin kuvaa, joku joulukynttiläkuponki, jossa kaiketi mainitaan, (en nähnyt ruudulle), että koodia ei voi yhdistää muihin koodeihin, kertaosto jne. Yrittivät sanoa, että tämä mainitaan kaikissa heidän koodeissa ja ehdoissa. Tarkoitettu vain henkilökunnalle, mistä olen koodin saanut jne. Sanoin, että näytättekö missä kohtaa *julkisella* nettisivuilla mainitaan tämä ehto tai ehdot muiden koodien suhteen, ei mainita nimittäin toimitusehdoissa, koodeissa, etusivulla jne. BTW, ehkä pian lisätään joten ottakaa kuvakaappaukset.
Sanoin, että miten kuluttaja joka koodin käyttää, ihan sama mistä marketista, kaverilta tai netistä poiminut, voi tietää, että kuponki on vain henkilökunnalle ja jota ei saisi levittää tai käyttää kuin henkilökunta ja jonka tarkat ehdot löytyvät (vain) heidän huom. *sisäiseltä* intranetsivuilta? Kysyin mainitaanko jossain, että ostokset luovutetaan vain tätä kuponkia vastaan eli minulla pitäisi olla se fyysinen kuponki, ei osannut/halunnut vastata, oletan, siis että ei tarvita. Halusi vain, että otan yhteyttä asiakastukeen, jos haluan viedä asiaa yhä eteenpäin. Jossain vaiheessa sanoi myös, että heillä ihan normaalia, että peruvat tilauksen jos tuote on esim loppu, mihin sanoin, että tuote on hyllyssä, tilattu, maksettu ja he eivät vain suostu luovuttamaan minulle ostettua tuotetta. Sanoi, että ei oltu kuitenkaan kerätty vielä, heh. Ei mitään kompensaatiota jne.
Voi olla, että pitää viedä asiaa eteenpäin, koska perustelut vähän ontuvat nyt Clasun päässä.