• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Clasugate, eivät luovuttaneet aamulla tuotetta, vaikka peruutusta en ollut saanut ja vetosivat, että käytettyä koodia ei saa ketjutta, vaikka heidän järjestelmäviasta johtuen tämä olikin mahdollista, vain 1 koodi per osto jne. Lukivat koneelta jostain newsletteristä mikä varmaan tullut aamulla tai eilen illalla.

Kysyivät olenko Clasun työntekijä, koska -25% koodi on henkilökunnalla, katsoivat koneelta koodia ja sitä kupongin kuvaa, joku joulukynttiläkuponki, jossa kaiketi mainitaan, (en nähnyt ruudulle), että koodia ei voi yhdistää muihin koodeihin, kertaosto jne. Yrittivät sanoa, että tämä mainitaan kaikissa heidän koodeissa ja ehdoissa. Tarkoitettu vain henkilökunnalle, mistä olen koodin saanut jne. Sanoin, että näytättekö missä kohtaa *julkisella* nettisivuilla mainitaan tämä ehto tai ehdot muiden koodien suhteen, ei mainita nimittäin toimitusehdoissa, koodeissa, etusivulla jne. BTW, ehkä pian lisätään joten ottakaa kuvakaappaukset.

Sanoin, että miten kuluttaja joka koodin käyttää, ihan sama mistä marketista, kaverilta tai netistä poiminut, voi tietää, että kuponki on vain henkilökunnalle ja jota ei saisi levittää tai käyttää kuin henkilökunta ja jonka tarkat ehdot löytyvät (vain) heidän huom. *sisäiseltä* intranetsivuilta? Kysyin mainitaanko jossain, että ostokset luovutetaan vain tätä kuponkia vastaan eli minulla pitäisi olla se fyysinen kuponki, ei osannut/halunnut vastata, oletan, siis että ei tarvita. Halusi vain, että otan yhteyttä asiakastukeen, jos haluan viedä asiaa yhä eteenpäin. Jossain vaiheessa sanoi myös, että heillä ihan normaalia, että peruvat tilauksen jos tuote on esim loppu, mihin sanoin, että tuote on hyllyssä, tilattu, maksettu ja he eivät vain suostu luovuttamaan minulle ostettua tuotetta. Sanoi, että ei oltu kuitenkaan kerätty vielä, heh. Ei mitään kompensaatiota jne.

Voi olla, että pitää viedä asiaa eteenpäin, koska perustelut vähän ontuvat nyt Clasun päässä.
 
Näyttää Clasun tilaus menneen keräilyyn kun maksoi heti verkkopankilla. Sormet ristissä että eivät peru enää tässä vaiheessa kun ostoksen arvo oli <100€.
 
Äsken tuli Clasulta viestiä että tilaus peruutettu (perusteluina koodien ketjuttaminen), maksettu PayPalilla ..
 
En nyt odota, että saisin tuotteen, mutta vähän närästää se että osa saa ja osa ei.

En pääse kirjautumaan edes verkkokauppaan, valittaa väärää salasanaa enkä saa tilattua uutta. :D
 
upload_2019-12-12_19-46-56.png


Nyt kun sanoit niin :vihellys:

Kai jollain on kuvakaappaus tuolta sivulta, esim. eiliseltä :think:
 
Jep, voitte olla aivan satavarmoja, että nyt kun kukaan on yhteydessä asiakastukeen, niin tulevat tuohon viittaamaan, että ehdot on SELKEÄSTI näkyville, ongelma vaan on, että eivät olleet eilen ;)
 
Peruutuksen saaneiden kannattaa nyt ottaa nopeasti kuluttaja-asiamieheen yhteyttä, koska lisäsivät tuon tiedon "Ei voi yhdistää muihin etukoodeihin. Ei koske lahjakortteja." vasta tänään ja osalle kuluttajista on luovutettu tuotteita alennuksella ja osalle ei.
 
cu_1.PNG
cu_2.PNG

En mä kyllä näe vieläkään mitään mainintaa siitä, etteikö alennuskoodeja voisi yhdistää.
 
Olin yhteydessä Clasun asiakastukeen, vetoavat tosiaan koodien yhdistelyyn mikä on 'kielletty' kupongeissa, että ei voi yhdistää muihin alennuksiin (vaikkakin tämä oli siis teknisesti mahdollista järjestelmävirheestä johtuen)

Kysyi mistä olin saanut joulukupongin, koska se on vain julkaistu tarjouslehdessä, ei verkossa. Kupongissa mainitaan tuo ehto. Friends & Family kuponkeja annettiin 2kpl henkilökunnalle tai jotain, missä myöskin tuosta mainittu.

Ehdot ilmoitettu kuponkien yhteydessä, joten Clasun puolesta ovat sitä mieltä, että heidän ei tarvitse toimittaa tuotteita koska kaupan ehdot ei täyty ja heillä oli järjestelmävirhe.

Mitä sanoo TechBBS:n lakimiehet? ;)
 
Ei tullut Clasulta rukkasia, joten haaveilemani seitsemän euron säästö jäi haaveeksi. Alkuperäisen tuote on valmiina noudettavaksi -viestin lisäksi en saanut mitään peruutusviestiä, mutta Klara ilmoitti vielä kymmeneltä aamulla, että tuote on maksettu. Tiskillä en saanut muuta selitystä kuin ettei koodia olisi saanut käyttää (käytin niistä vain yhtä: -25%). Peruutusviestin olisi kuulemma ”pitänyt tulla”. Mitään pahoittelua ei tullut, mutta se johtuu siitä, että asioin olosuhteiden pakosta itäsuomalaisessa myymälässä ja näille mölleille asiakaspalvelun alkeetkin ovat vieraita.

Summa summarum: olisi Clasu voinut pysäyttää maksun tai ainakin vähintään ilmoittaa peruutuksesta. Ei tuo vartin ale nyt niin valtavan epätavanomainen ole, että kaikki olisivat haistaneet palaneen käryä. Mutta sen tunnuksen annan ko. hurriorganisaatiolle, että suoritus oli tasalaatuinen! :D
 
Tiskillä en saanut muuta selitystä kuin ettei koodia olisi saanut käyttää (käytin niistä vain yhtä: -25%).:D
Miten niin ei olisi saanut käyttää? Kyllähän lähes meillä jokaisella on ystävä tai perheenjäsen, joka työskentelee Clas Ohlsonilla, joten ei se ole henkilökunnan tehtävä lähteä kyseenalaistamaan asiaa.
 
Itse kävin äsken hakemassa Jyväskylän keskustan myymälästä oman tilaukseni ja annettiin mukisematta, se tosin oli 65 litran rinkka vain (60€-50%). Myymälässä se oli alennuksessa 50€. Tunti sitten tuli klarnalta sähköposti että rinkka on nyt maksettu.
 
image001.jpg

image002.jpg


Näiden pohjalta näyttää vähän pahalta, molemmista löytyy nuo yhdistelymaininnat.

Aina naurattaa nämä massaostohysteriat, taatusti pää puhki selaten sivuja ja mietitään että mitä turhaa sitä voisi nyt ostaa. Osa vielä myöntää ostaneensa vain kun on koodeja tarjolla, nyt tuossa näkyy koodien ehdot. Jos edes toisessa koodissa on yhdisteleminen kielletty, on kaikkien eilisen tilaukset aiheellisesti peruttavissa.
 
lähinnä tässä pänniin, että jotkut saa näitä tuotteitanja jotkut ei. Olis nyt jokin johdonmukaisuus. Ei sillä ketkä saa niin hyvä tietenkin.
 
Aina naurattaa nämä massaostohysteriat, taatusti pää puhki selaten sivuja ja mietitään että mitä turhaa sitä voisi nyt ostaa. Osa vielä myöntää ostaneensa vain kun on koodeja tarjolla, nyt tuossa näkyy koodien ehdot. Jos edes toisessa koodissa on yhdisteleminen kielletty, on kaikkien eilisen tilaukset aiheellisesti peruttavissa.

En kommentoi tuota massahysteriaa, mutta aika moni kuitenkin sai ostoksensa noudettua.
 
Alennuskoodien käyttöehdoissa kuulemma mainitaan ettei alennuksia saa yhdistää keskenään.

näin siis peruutusviestissä clasulta.

Mistähän mahtaa löytyä moinen maininta?
No se maininta yllättäen löytyy sen alkuperäisen koodin tiedoista jos sulle semmoista edes koskaan on toimitettu, kun kopioit vaan täältä niitä koodeja. Turha ruikuttaa.
 
Aina naurattaa nämä massaostohysteriat, taatusti pää puhki selaten sivuja ja mietitään että mitä turhaa sitä voisi nyt ostaa. Osa vielä myöntää ostaneensa vain kun on koodeja tarjolla, nyt tuossa näkyy koodien ehdot. Jos edes toisessa koodissa on yhdisteleminen kielletty, on kaikkien eilisen tilaukset aiheellisesti peruttavissa.

On taas asiantuntija kommentoimassa. Oliko koodien käyttöä rajoittavat ehdot ostohetkellä näkyvillä? Kuuluuko kuluttajan yleisesti ottaen olla verkkokaupassa niin huolellinen, että alkaa tutkimaan tarjouskoodien alkuperää ja ehtoja internetin aikakaudella vuonna 2019?

No se maininta yllättäen löytyy sen alkuperäisen koodin tiedoista jos sulle semmoista edes koskaan on toimitettu, kun kopioit vaan täältä niitä koodeja. Turha ruikuttaa.

Jaetaanhan täällä foorumilla tarjouksissa vaikka kuinka paljon tarjouskoodeja. Tarkistatko ensin aina jokaisen alkuperän ja käyttöehdot?
 
On taas asiantuntija kommentoimassa. Oliko koodien käyttöä rajoittavat ehdot ostohetkellä näkyvillä? Kuuluuko kuluttajan yleisesti ottaen olla verkkokaupassa niin huolellinen, että alkaa tutkimaan tarjouskoodien alkuperää ja ehtoja internetin aikakaudella vuonna 2019?



Jaetaanhan täällä foorumilla tarjouksissa vaikka kuinka paljon tarjouskoodeja. Tarkistatko ensin aina jokaisen alkuperän ja käyttöehdot?
Se on sun ongelma jos et tarkista. Turha ruikuttaa.
 
Se, että joku epärehellisesti onnistuu jotain saamaan ja muut ei niin ei se tarkoita, että kaikilla siihen oikeus pitäisi olla.

Miksi ajattelet eilen saatavilla olevilla tiedoilla tilauksen tehneiden tehneen ne vilpillisessä mielessä?

Se on sun ongelma jos et tarkista. Turha ruikuttaa.

Kyllä se ainut inisijä täällä olet sinä. Ymmärrys asiasta pyöreä nolla ja silti on kovin selkeä käsitys asiasta.
 
Samoin sinun perustelut on huonot, ei Clasu koskaan ole mitään myynyt ilman alennusta. Siellä kun kalliimmat normaalihinnat kuin muualla.

Eilen oli myös Dustin kampanja.
upload_2019-12-13_6-10-24.png


Tuossa vielä viimeisiä clasu kampanjoita.
upload_2019-12-13_6-13-37.png
Ei todista mitään, kun ei tuolta oikeasti mitään asiallisia tuotteita 50% alella ole saanut.
 
On taas asiantuntija kommentoimassa. Oliko koodien käyttöä rajoittavat ehdot ostohetkellä näkyvillä? Kuuluuko kuluttajan yleisesti ottaen olla verkkokaupassa niin huolellinen, että alkaa tutkimaan tarjouskoodien alkuperää ja ehtoja internetin aikakaudella vuonna 2019?



Jaetaanhan täällä foorumilla tarjouksissa vaikka kuinka paljon tarjouskoodeja. Tarkistatko ensin aina jokaisen alkuperän ja käyttöehdot?

Mistä satuit saamaan ystävämyyntiin tarkoitetun koodin, samalla varmaan tarkastit siinä olevat ehdot? Sama joulukoodin kanssa.

En muistaakseni ole käyttänyt yhtäkään koodia täältä foorumilta, muutenkin yleensä ostan tavaran juuri silloin kun sen tarvitsen.

Muutenkin tuollainen raivoaminen kuuluu päiväkotiin, aikuiset(?) ihmiset suu vaahdossa huutelee kun nyt on loukkaannuttu. :D
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan katselevat jos jokin tuote missä ottavat reilusti turpaan, niin niitä tilauksia peruttelevat.
 
Ei auta yhtään mitään. Koodien ehdot on jo esillä täällä olleet ja rotat jää näppejään nuolemaan.

Siis (muutetut) ehdot olleet täällä esillä tänään vai eilen ei ollut mitään ehtoja esillä ostohetkellä? Luulenpa spede-ystäväiseni, että rottien tarina päättyy rottien kannalta ihan onnellisesti - jos tuosta jaksaa vääntää.
 
Siis (muutetut) ehdot olleet täällä esillä tänään vai eilen ei ollut mitään ehtoja esillä ostohetkellä? Luulenpa spede-ystäväiseni, että rottien tarina päättyy rottien kannalta ihan onnellisesti - jos tuosta jaksaa vääntää.

Mistäs ajattelit jaksaa vääntää, kun jaetuissa etukupongeissa lukee selvällä suomenkielellä että ei voi yhdistää muihin alennuksiin?
 
Mistäs ajattelit jaksaa vääntää, kun jaetuissa etukupongeissa lukee selvällä suomenkielellä että ei voi yhdistää muihin alennuksiin?

Enhän minä mistään sanonutkaan vääntäväni - kunhan nyt vaan korjaan teidän virheellisiä käsityksiänne. Homma kuitenkin menee niin, että verkkokaupan pitäjällä on vastuu sivuistansa ja tarjouskoodeistansa. Jos sivuille laitetaan jotain geneerisiä koodeja, niin sivujen pitäjän tulee huolehtia siitä, että ne toimivat oikein. Ei keskivertokuluttajan voida odottaa tarkistavan verkkosivun tai tarjouskoodin ehtoja ostoksia tehdessään. Erityiset rajoitukset pitäisi tehdä teknisesti tai vähintäänkin laittaa selkeästi näkyville. En tiedä, missä vaiheessa tällä foorumilla esim. on ollut mitään oikeaa kuponkia näkyvillä, mutta alkuperäinen tarjouspostaushan oli alla oleva - ilman mitään kuvankaappauksia.

Clasohlson.fi alennuskoodit (voi ketjuttaa ja toimii myös jo alennettuihin tuotteisiin)

'friends25' - 25%
'GOCCFI' - 10%
'joulu15' - 15%


Kyse on sitovan sopimuksen syntymisestä (tarjous - hyväksyvä vastaus). On ihan selvää, että sitova sopimus on syntynyt verkkokaupan pitäjän ja ostajan välillä. Joku voi väittää, että 50 % saaminen verkkokaupasta useammalla alennuskoodilla on sellainen virhe, että kuluttajan olisi pitänyt se tajuta virheeksi. Nykyään kuitenkin tavaraa myydään paljon suuremmilla alennuksillakin (erit. ottaen huomioon, että joulun ostossesonki on päällä) ja tarjouskoodien ketjuttaminenkaan ei ole mikään yleisesti ymmärretty no-no.

Open and shut case, Johnson.
 
Siis (muutetut) ehdot olleet täällä esillä tänään vai eilen ei ollut mitään ehtoja esillä ostohetkellä? Luulenpa spede-ystäväiseni, että rottien tarina päättyy rottien kannalta ihan onnellisesti - jos tuosta jaksaa vääntää.
Mitä sillä sun ostohetkellä on tekemistä? Voin minäkin tänne postata pelkkiä koodeja minkä ehdoissa sanotaan, että voi tehdä ainoastaan sitä ja tätä ja sitten jengi ruikuttaa, kun ei saa haluamaansa, kun eivät ole edes alunperin niitä kuponkeja saaneet vaan poimineet täältä koodin missä koodien kertoja ei ole toki viitsinyt mainita ehdoista mitkä siinä kupongissa lukee. Jäätte nuolemaan näppejänne vaan.
 
Varmaan katselevat jos jokin tuote missä ottavat reilusti turpaan, niin niitä tilauksia peruttelevat.
Voi olla. Juuri äsken tuli Philips Oneblade partatrimmeristä (14€) ja Oral B sähköhammasharjasta (25€) tilaus valmiina noudettavaksi.
 
Mitä sillä sun ostohetkellä on tekemistä? Voin minäkin tänne postata pelkkiä koodeja minkä ehdoissa sanotaan, että voi tehdä ainoastaan sitä ja tätä ja sitten jengi ruikuttaa, kun ei saa haluamaansa, kun eivät ole edes alunperin niitä kuponkeja saaneet vaan poimineet täältä koodin missä koodien kertoja ei ole toki viitsinyt mainita ehdoista mitkä siinä kupongissa lukee. Jäätte nuolemaan näppejänne vaan.

Sillä on sitä tekemistä, että tuota arvioidaan ostohetken tilanteen mukaan. Vai meinaatko, että yleisen toimintatavan pitäisi voida olla sellainen, että tavaraa pidetään myynnissä ja sitten voi vaikka seuraavana päivänä - maksun saatuaan - käydä muuttamassa sinne ehtoa, esim. että takuu onkin nyt 10 vuoden sijaan 1 vuosi?

Postaa koodeja vaan, jos siltä tuntuu - tuon ruikuttamisen sijaan.

Muistahan sitten, että jos esim. ystäväsi lähettää sinulle whatsappissa jonkun koodin - vaikka tyyliin Viaplay 3 kk koodilla "ruikuttajaspede" - niin kysyt häneltä koodiin liittyvät käyttöehdot ennen kuin suostut käyttämään koodia.
 
En tiedä, missä vaiheessa tällä foorumilla esim. on ollut mitään oikeaa kuponkia näkyvillä, mutta alkuperäinen tarjouspostaushan oli alla oleva - ilman mitään kuvankaappauksia

Clasohlson.fi alennuskoodit (voi ketjuttaa ja toimii myös jo alennettuihin tuotteisiin)

'friends25' - 25%
'GOCCFI' - 10%
'joulu15' - 15%


Kyse on sitovan sopimuksen syntymisestä (tarjous - hyväksyvä vastaus). On ihan selvää, että sitova sopimus on syntynyt verkkokaupan pitäjän ja ostajan välillä. Joku voi väittää, että 50 % saaminen verkkokaupasta useammalla alennuskoodilla on sellainen virhe, että kuluttajan olisi pitänyt se tajuta virheeksi. Nykyään kuitenkin tavaraa myydään paljon suuremmilla alennuksillakin (erit. ottaen huomioon, että joulun ostossesonki on päällä) ja tarjouskoodien ketjuttaminenkaan ei ole mikään yleisesti ymmärretty no-no.

Open and shut case, Johnson.

No ei tietenkään ole "alkuperäinen" tarjouspostaus, vaan jonkun satunnaisen henkilön internetissä kertoma asia. Tässä sulle toinen alkuperäinen tarjous: "Kaikki tuotteet KAIKISTA liikkeistä ilmaiseksi, ota 100 maksa 0, voimassa kun kävelet kassojen läpi maksamatta."

Se että joku postailee koodeja/tarjouksia/ym ilman niihin liittyviä ehtoja, ei poista niitä ehtoja. Et sä cashbackejakaan saa valmistajilta kinuttua vaan siksi että joku satunnainen tyyppi kertoi tarjouksesta ilman siihen liittyviä ehtoja.

Ihan oma häpeä jos kuvitteli että noilla kuuluu saada - 50% kaikesta. Ja asiaa saa tietenkin viedä kuluttajaneuvojan kautta eteenpäin jos tykkää, jään innolla odottamaan raportointia siitä miten meni.
 
Muistahan sitten, että jos esim. ystäväsi lähettää sinulle whatsappissa jonkun koodin - vaikka tyyliin Viaplay 3 kk koodilla "ruikuttajaspede" - niin kysyt häneltä koodiin liittyvät käyttöehdot ennen kuin suostut käyttämään koodia.

Ja jos Viaplay sattuu perumaan tilauksen koodin ehtojen rikkomisesta, ei kannata pahastua tai itkua tuhertaa. Se kuuluu normaaliin liiketoimintaan.
 
Mulla tuli äsken iRobot Roomba 675:sta tekstari, että noudettavissa. Pitää iltapäivällä käydä hakemassa, katsotaan antavatko. Alkuperänen hinta oli 299e, josta lähti 50% weks
 
Ei taida kaupan kassoillakaan lukea että pitäisi jonottaa ja maksaa mitään. Sen kun kävelee vaan ohi ja jos myyjä huutaa perään, niin hittoako se sille kuuluu. Laiton varkaushan se on, mutta ei ollut lakikirjaa esillä.
 
No ei tietenkään ole "alkuperäinen" tarjouspostaus, vaan jonkun satunnaisen henkilön internetissä kertoma asia. Tässä sulle toinen alkuperäinen tarjous: "Kaikki tuotteet KAIKISTA liikkeistä ilmaiseksi, ota 100 maksa 0, voimassa kun kävelet kassojen läpi maksamatta."

Se että joku postailee koodeja/tarjouksia/ym ilman niihin liittyviä ehtoja, ei poista niitä ehtoja. Et sä cashbackejakaan saa valmistajilta kinuttua vaan siksi että joku satunnainen tyyppi kertoi tarjouksesta ilman siihen liittyviä ehtoja.

Ihan oma häpeä jos kuvitteli että noilla kuuluu saada - 50% kaikesta. Ja asiaa saa tietenkin viedä kuluttajaneuvojan kautta eteenpäin jos tykkää, jään innolla odottamaan raportointia siitä miten meni.

Ja jos Viaplay sattuu perumaan tilauksen koodin ehtojen rikkomisesta, ei kannata pahastua tai itkua tuhertaa. Se kuuluu normaaliin liiketoimintaan.

Ymmärrys on lakipuolesta näemmä pyöreä nolla ja olette liikkeellä puhtaalla mutulla. Keskustelu teidän kanssa on siis sama lopettaa tähän.

Sen vielä toistan, että jos joku tilauksen tehnyt ne tilaamansa tuotteet oikeasti sieltä haluaa, niin todennäköisesti pärjää tässä eli siis rotta ei jäisi nuolemaan näppejään, vaan lähtisi ison, rasvaisen juustopalan kanssa kämpille speden kanssa katsomaan salkkareita.
 
Tein sen virheen että otin tilaukseen lahjakortteja. Ilman niitä olis voinu hyvinkin mennä läpi kun ei ollut erityisen kalliita tuotteita, nyt joutuu todennäköisesti taisteleen. Statuksena edelleen "poiminta aloitettu".
 
Ymmärrys on lakipuolesta näemmä pyöreä nolla ja olette liikkeellä puhtaalla mutulla. Keskustelu teidän kanssa on siis sama lopettaa tähän.

Sen vielä toistan, että jos joku tilauksen tehnyt ne tilaamansa tuotteet oikeasti sieltä haluaa, niin todennäköisesti pärjää tässä eli siis rotta ei jäisi nuolemaan näppejään, vaan lähtisi ison, rasvaisen juustopalan kanssa kämpille speden kanssa katsomaan salkkareita.

Niin näyttää olevan nolla juu. Heikoilla tulette olemaan jos noin ilmiselvää keissiä lähdette viemään KRILiin. Se että joku on virheen seurauksena saanut tavarat, ei tarkoita sitä että kaikkien pitäisi saada.
 
Ymmärrys on lakipuolesta näemmä pyöreä nolla ja olette liikkeellä puhtaalla mutulla. Keskustelu teidän kanssa on siis sama lopettaa tähän.

Mielelläni keskustelen kanssasi lakiasioista, itse kun en ole niistä tavan vertaa enemmän perillä. Kerro ihmeessä mitä lakeja tässä kannattaa soveltaa, niistä oikeasti tietäminen vrt. foorumilla leijuminen lakiasioista tietämällä on aika eri asia? Jos itsellä olisi lait hyvin hallussa, tekisin sitä ammatikseni ja maksaisin ostokseni ihan tuosta vaan. Ei tarvisi metsästellä alennuskoodeja pitkin foorumeita muutaman euron säästön takia.
 
Itellä lähti 49€ HP:n lasertulostin juuri Matkahuollon kuljetukseen.

Tilasin myös (onneksi eri tilauksella) 100€ lahjakortin, tässä ei muuta infoa kuin "hyväksytty". Saa nähä miten käy.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 758
Viestejä
4 556 696
Jäsenet
75 052
Uusin jäsen
akaboele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom