Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt
Mä tilasin tyhmästi ilman tilin luomista. Nyt vähän pimennossa kun mitään ei ole kuulunut tilausvahvistuksen jälkeen, eikä tilausta näy tilillä vaikka nyt jälkeenpäin siis accountin loin. Kiinnostaisi kyllä ostaa yksi noista tuotteista ihan pelkällä 25% koodillakin, joten toivottasti kohta tulee peruutusviestit jos on tullakseen.Ihan jees, mun tili oli ilmeisesti poistettu kokonaan Clas Ohlsonilta.
Yritin luoda samalla postilaatikolla uuden tilin, niin meni läpi
Muuten mitään väliä, mutta oli yksi aikaisempikin tilaus siellä..
Edelleenkään sellaisiin ehtoihin ei ole voinut antaa suostumustaan joita ei ole ostohetkellä ollut saatavilla, mikäli koodin on saanut jostain muualta tietoonsa. Viimekädessä se on verkkokaupan vastuu varmistaa että ehdot näytetään viimeistään maksutapahtuman yhteydessä ja asiakkaalle kerrotaan mikäli jotain ei voi tehdä. Koska toimitusehdoissa ei mainita järjestelmävirhettä, ei kauppaa voida perua järjestelmävirheeseen vedoten, esimerkiksi jos järjestelmä on sallinut tuotteen myynnin jollain muulla hinnalla kuin on ollut tarkoitus. Ainoa yleisehto näyttää toimitusehdoissa olevan ” Selvästi virheellisesti hinnoiteltujen tuotteiden kohdalla Clas Ohlson Oy pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen.” mutta -50% ei ole vielä selkeä virhehinnoittelu toisin kuin vaikka -90%.Mistäs ajattelit jaksaa vääntää, kun jaetuissa etukupongeissa lukee selvällä suomenkielellä että ei voi yhdistää muihin alennuksiin?
Eipä antanut ohlssonin täti mulle JBL:n luureja, vaikka aamulla tuli tekstari että maksettu.
Vetosi järjestelmä virheeseen.
Sen takia oli järkevää tehdä jokainen tilaus yksittäisenä, myös lahjakortit. Näin mulle tuli ainakin osa noudettavaksi ja osa peruttiin.Täällä peruttiin kaikki (lahjakorttitilaus testinä ja joku kahvinkeitin - pitikin kopioida idea lahjakorteista täältä foorumilta ..). Mihinhän kellon aikaa tuo on eilen alkanut tuo koodi toimimaan, nimittäin olisi ollut saatavilla kyllä (noudolla) niitä tuotteita illasta.
Noh, oma virhe eikä sen enempää.
Myös lahjakortit?Teidän joiden tilaus on peruttu tai tuotetta ei ole luovutettu vaikka maksettua tuotetta olette olleet noutamassa kannattaa laittaa www.kkv.fi lomakkeella tai sähköpostilla viestiä, koska neuvojan mukaan kaikki ostajat ovat samanarvoisia, eli jos jollekin on luovutettu tuotteita niin kaikilla on oikeus saada.
Eritelkää siis tuote ja ostoajankohta yms.
Kysyitkö tämän, vai onko oma mielipide?Teidän joiden tilaus on peruttu tai tuotetta ei ole luovutettu vaikka maksettua tuotetta olette olleet noutamassa kannattaa laittaa www.kkv.fi lomakkeella tai sähköpostilla viestiä, koska neuvojan mukaan kaikki ostajat ovat samanarvoisia, eli jos jollekin on luovutettu tuotteita niin kaikilla on oikeus saada.
Eritelkää siis tuote ja ostoajankohta yms.
Ei se mitään kysynyt ole vaan mutuilee vaan.Kysyitkö tämän, vai onko oma mielipide?
Mitähän ruikutusta tässä nyt oli?No se maininta yllättäen löytyy sen alkuperäisen koodin tiedoista jos sulle semmoista edes koskaan on toimitettu, kun kopioit vaan täältä niitä koodeja. Turha ruikuttaa.
Aika kyseenalainen tuo asiakaspalautus. Tuotahan voisi sanoa jo epärehelliseksi toiminnaksi, kun mulle väittivät koodien käyttöä siksiItse sain eilen noutamalla ekat tilaukset, lopuissa lukee "poiminnassa". Emännällä peruuttivat tilaukset ja luki että asiakaspalautus.
Kaupankäynnin kiistatilanteisiin liittyy hyvin usein tunteita ja itkua. Kukaan ei kait ole pakottanut sinua seuraamaan ketjua.Hohhoijaa miten te jaksatte...
Itselläkin tilaus peruttu, mutta ei kiinnosta oikeastaan yhtään. Persaukiset itkee..
Offtopicia ketjun aiheen suhteen mutta pikkasen kade tästäMavic ministä tuli juuri ilmoitus että on kuriirin kyydissä, ai että ku pääsee tuuhean halvalla lentelemään [emoji1305]
Minulla edelleen poiminnassa, mutta toimitus myymälään, jossa todennäköisesti kieltäytyvät luovuttamasta, jos ikinä lähteekään. Prkl, olisi pitänyt ottaa kotiin toimitus.Mavic ministä tuli juuri ilmoitus että on kuriirin kyydissä, ai että ku pääsee tuuhean halvalla lentelemään [emoji1305]
Ilmeisesti mavic 2 zoom oli liian kallis, kun sitä ei ilmeisesti tule. Paha sanoa, kun tili poistettiin eikä mitään ilmoitusta tullut. Klarnan palvelusta katsoin, että oli peruttu lasku.Mavic ministä tuli juuri ilmoitus että on kuriirin kyydissä, ai että ku pääsee tuuhean halvalla lentelemään [emoji1305]
Just kävin hakemassa ja myyjä vaan naureskeli, että nyt lähti halvallaMulla tuli äsken iRobot Roomba 675:sta tekstari, että noudettavissa. Pitää iltapäivällä käydä hakemassa, katsotaan antavatko. Alkuperänen hinta oli 299e, josta lähti 50% weks
Miltä sulla näyttää klarnan sivuilta katsottuna se? Itsellä lukee poistettu.Itselläni on Mavic 2 Zoomista tilaus Klarnalla. Tilausvahvistus tuli, muita viestejä ei ole tullut.
Itselläni lukee käsitellään, Klarnalla.Miltä sulla näyttää klarnan sivuilta katsottuna se? Itsellä lukee poistettu.
Kkv päätöksellä ei vaan ole mitään virkaa eikä sitä tarvitse noudattaa se on vain suositus.Aikamoista sekoilua kyllä Clasun puolelta, osalle tuotteet myydään ihan normaalisti, osalta tilaukset perutaan, osaa syytetään huijauksesta ja epärehellisestä toiminnasta, hienoa asiakaspalvelua
Yritin vielä hakea iltapäivällä ostamani tuotteen uudestaan, koska mitään peruutusviestejä ei ollut tullut ja pienen ihmettelyn jälkeen iltamyyjä tarkisti uusimmat tiedotteet, sanoi, että niistä ei ota mitään selvää ohjeistuksen suhteen eli jotain uutta varmaan tullut ja lähti hakemaan tuotetta. Tuli kuitenkin takaisin ilman tuotetta ja oli selkeästi saanut 'harjauksen' pomoltaan ja pahoitteli, että ei voi luovuttaa ostosta tähän hintaan. Olisi edes esimies tullut selittelemään. Jäädään siis vielä odottelemaan, KKV:lle olen jo tiedot laittanut.
Sinänsä ihmisille tuntuu olevan vähän epäselvää miksi KKV on edes olemassa tai miksi kuluttujansuojaa/oikeuksia edes valvotaan. Myyjiä kuten asiakkaitakin sitoo ihan sopimusehdot, verkkokaupassa tai etämyynnissä vielä tarkemmin, markkinointia ja mainontaa valvotaan ja jotain sanktioita pitääkin olla yrityksille tai ainakin varoituksia/huomautuksia annetaan herkästi, että yritykset ei ihan koko ajan perseile näiden asioiden kanssa (Masku etc). Jos vedetään mutkat suoraksi, niin yritys X myynyt tuotteen Y tai tehnyt kauppakirjat ja pitävän sopimuksen asiakkaan kanssa (etämyynti). Kun asiakas kävelee kauppaan hakemaan ostamansa ja maksamansa tuotteen, niin myyjä kieltäytyy luovuttamasta tuotetta pärstäkertoimen mukaan, koska syy Z ja sanoo palauttavansa rahat joskus, ehkä. Viittaa epämääräisesti kuunkiertoon ja sanoo, että olisit lukenut heidän taukohuoneen ilmoitustaulun tarkemmin 2 viikkoa sitten ennenkuin teit ostoksen ja oikeastaan, syyttää nyt asiakasta epärehellisestä toiminnasta, kun on yrittänyt jotenkin huijata kaupanteon yhteydessä laittamalla rahaa tilille. Viereiselle kaverille myy kuitenkin mitään sanomatta samaa tuotetta tarjottuun hintaan ja antaa vain 'tonnin seteli' ilmeen. Kyllä tästä kannattaa ilmoitus tehdä ja uskon, että KKV puoltaa myös kuluttajaa tässä(kin) tapauksessa...
Se on totta, mutta se onkin se kanava mitä kautta yritystä pitää lähestyä, yksittäiset valitukset asiakaspalveluun tai myyjille on ihan tyhjän kanssa, mutta KKV:n huomautus onkin sitten isompi juttu ja yleensä yritykset haluaa noudattaa päätöksiä/huomautuksia. Ja huom, vaikka porukka pitääkin tätä ihan turhana nillittämisenä, niin jos KKV puoltaa päätöstä tai antaa suosituksen/huomautuksen, niin eikö se tarkoita, että kuluttaja oli ns. oikeassa? Maineriski, tratta/protestilistoille joutuminen, huomautusten saaminen jne. ei ole minkään yrityksen intresseissä. Tai ei ainakaan pitäisi olla.Kkv päätöksellä ei vaan ole mitään virkaa eikä sitä tarvitse noudattaa se on vain suositus.
No kummasti se komplett toimitti soundbarin,vaikkei enään edes toiminut Suomessa.Kkv päätöksellä ei vaan ole mitään virkaa eikä sitä tarvitse noudattaa se on vain suositus.