• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

  • Hyvää joulua!

    Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>

    SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

DNA:n cyber monday tarjouksessa olleessa philips hue 2+1m valonauhassa piti sivujen mukaan tulla mukana bridge -reititin. Eipä tullut.
Mä sain chatissä hoidettua tuon niin että ne laittavat mulle tulemaan sen puuttuvan Hue-sillan, laitoin vielä sinne maililla screenshotin tuotekuvauksesta.


Philips Hue White & Color -valonauhapaketti, 2+1 metriä, 99,00 € | DNA
Philips Hue White & Color -valonauhapaketti tarjoaa yhteensä 3 metriä muotoiltavaa Philips Hue - valonauhaa. Mukana myös Philips Hue Silta -reititin.

Hinta

99,00 €
Saatavuus

varastossa”

Tuota tuotetta ei enää ole DNA:n sivuilla edes, mutta onneksi DNA:lla tuo homma toimii.
 
Nyt ehdotettiin korvaavaksi tuotteeksi elisalta Asus VivoBook 14 (X411QA-EB071T)

Eipä tuo nyt ihan vastaava laitos ole, mutta kannattaako siihen tyytyä?
 
Kyllähän tämä Elisa sotku on aika kiinnostavaa, alennuspyyntöön nyt pläjähti oheinen tilaus.

No pitää selvitellä miten nuo saa peruttua.

upload_2019-12-11_18-52-10.png



edit.
eipä näköjään voi noita perua.
upload_2019-12-11_18-54-51.png
 
Juu eihän noita voi edes verrata keskenään toisessa on FX -sarjan prossu ja toisessa Zen. Varmaan jotain 100-300% tehoeroja noiden kahden välillä tehtävästä riippuen.
 
Oli Elisakin pääsyt osaksi YLE:n uutista.
http://yle.fi/uutiset/3-11111668
"
Yksittäisistä yrityksistä KKV on saanut tänä vuonna erityisen paljon viestejä Elisan kampanjasta, jossa tarjouksessa olleet kannettavat tietokoneet loppuivat kesken. Kyse on kuluttajien yhteydenotoista, eikä KKV osaa vielä sanoa, ovatko ne kaikki perusteltuja.

Verkkokauppa-asiantuntija Leevi Parsama arvioi, että jossain määrin tarjoustuotteiden loppuminen voi olla tarkoituksellistakin.

– Sillä luodaan haluttavuuden vaikutelmaa ja viestitetään, että kannattaa ensi kerralla olla nopea."
 
Mitä ne sanoi kieltäytymiseen? Menetitkö nyt oikeuden laitteeseen ylipäätään?

Sähköpostitse vastasin ja nyt oli tullut Elisalta viesti että kannattaa olla yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan. Asia oli jo valmiiksi vireillä KKV:ssä niin välitin vain Elisan vastauksen käsittelijälle ja nyt taas odotellaan.
 
Sähköpostitse vastasin ja nyt oli tullut Elisalta viesti että kannattaa olla yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan. Asia oli jo valmiiksi vireillä KKV:ssä niin välitin vain Elisan vastauksen käsittelijälle ja nyt taas odotellaan.

Itselle tuli tänään soitti vivobookista.

Vertailin koneita lisää. 1.6” pienempi näyttö ja tilaamissamme koneissa prossu 36% nopeampi ja näyttis 44%, eli ei ole edes lähelle vastaava.
Sieltä luvattiin vielä esimies soitto, koska haluan perusteluita pariin asiaan, mutta sen jälkeen lähtee täältäkin KKV:lle, mutta mulla on myös äärimmäisen pitkä viesti kirjoitettuna medialle, someen jne jonka pistän eteenpäin jos asia ei tällä viimeisellä yrityksellä ratkea.
 
KKV vastasi että he eivät pysty ottamaan kantaa siihen vastaako tilalle tarjottu tuote alkuperäistä. Kehoitti ottamaan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, jonne nyt tehty asiasta ratkaisupyyntö.
 
Näinhän ne väitti ja itse olen tässä pari tuntia sitten ollut ihmisen kanssa puheissa joka ei Elisan päässä vieläkään tiennyt että myyty väärää läppäriä..
 
Pistää vihaksi ihan kunnolla tämä Elisa. Suosittelen toimittamaan yksipuolisesti perumanne tilauksen!

OnneaElisaKauppa.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tuli hyvinkään clasulta spostia että tilaus peruttu:
"olit tehnyt verkkokaupasta tilauksen, jossa olit käyttänyt useaa eri koodia. Alennuskoodien käyttöehdoissa mainitaan, ettei alennuksia saa yhdistää keskenään. Vaikka verkkokauppamme hetkittäisen virheen takia antaa mahdollisuuden alennusten yhdistämiseen, on se vastoin ehtoja. Tästä johtuen olemme peruneet tilauksesi."
 
Tuli hyvinkään clasulta spostia että tilaus peruttu:
"olit tehnyt verkkokaupasta tilauksen, jossa olit käyttänyt useaa eri koodia. Alennuskoodien käyttöehdoissa mainitaan, ettei alennuksia saa yhdistää keskenään. Vaikka verkkokauppamme hetkittäisen virheen takia antaa mahdollisuuden alennusten yhdistämiseen, on se vastoin ehtoja. Tästä johtuen olemme peruneet tilauksesi."
Missähän nämä mainitunlaiset käyttöehdot lukevat. Ei näy Toimitusehdot | Clas Ohlson -sivulla eikä ostoskorissa, jossa koodit laitetaan.
 
Eihän -50% kovin ainutlaatuinen tarjous ole, ei siitä voi arvata että joku virhe. Se tosin epänormaalia että sen saa kaikesta mutta eihän sitä tavallinen tallaaja voi huomata (eihän)

Nooh, alennuskoodeja nyt ei voi ketjuttaa juuri missään koskaan, paitsi jos kauppa bugittaa. Melkeinpä löisin vetoa, että missä ikinä Clasu onkaan jakanut näitä koodeja, niiden ehdoissa on ollut, että ei voi yhdistää muihin alennuskoodeihin.
 
Missähän nämä mainitunlaiset käyttöehdot lukevat. Ei näy Toimitusehdot | Clas Ohlson -sivulla eikä ostoskorissa, jossa koodit laitetaan.

Tivasin Kampissa syytä sille, että eivät luovuta tuotetta. Eivät aluksi osanneet sanoa muuta kuin bugi verkkokaupassa, mutta hetken päästä myymäläpäällikkö keksi, että koodeissa on maininta 1 per ostokerta.

Sanoin, että minä en sellaista rajoitetta nähnyt, eikä siihen voi vedota, jos ei ole mainittu. Otin keskustelun nauhalle.

Ja tosiaan nyt kun sivulla käy katsomassa, niin ei siellä missään ehdoissa ks. rajoitetta näy.
 
Missähän nämä mainitunlaiset käyttöehdot lukevat. Ei näy Toimitusehdot | Clas Ohlson -sivulla eikä ostoskorissa, jossa koodit laitetaan.

Ne olisi niiden koodien yhteydessä. Eli siinä viestissä, mailissa, nettisivulla tms., jolla Clas Ohlson olisi sen koodin kertonut.

Jos koodit leviävät puskaradion kautta ilman ehtojen toistamista, se ei taas ole Clasun vastuulla. (Ainakin luulisin näin. Toki bugi pitäisi korjata)

Tämä lähti nyt niin käsistä, että varmasti peruvat kaikki tilaukset, joita ei jo noudettu.
 
Tivasin Kampissa syytä sille, että eivät luovuta tuotetta. Eivät aluksi osanneet sanoa muuta kuin bugi verkkokaupassa, mutta hetken päästä myymäläpäällikkö keksi, että koodeissa on maininta 1 per ostokerta.

Sanoin, että minä en sellaista rajoitetta nähnyt, eikä siihen voi vedota, jos ei ole mainittu. Otin keskustelun nauhalle.

Ja tosiaan nyt kun sivulla käy katsomassa, niin ei siellä missään ehdoissa ks. rajoitetta näy.
Ei saakeli, parasta huumoria on kyllä seurata tätä ketjua. Naurattaa ajatuskin keskustelun nauhoituksesta :rofl::rofl:

Toivotaan että jatkossakin tulee näitä bugeja niin voi ottaa popparit esille.
 
Tivasin Kampissa syytä sille, että eivät luovuta tuotetta. Eivät aluksi osanneet sanoa muuta kuin bugi verkkokaupassa, mutta hetken päästä myymäläpäällikkö keksi, että koodeissa on maininta 1 per ostokerta.

Sanoin, että minä en sellaista rajoitetta nähnyt, eikä siihen voi vedota, jos ei ole mainittu. Otin keskustelun nauhalle.

Ja tosiaan nyt kun sivulla käy katsomassa, niin ei siellä missään ehdoissa ks. rajoitetta näy.

Kannattaisiko ottaa kuvakaappaukset ehdoista ennenkuin lisäävät ne ja vetoavat moisiin?
 
Se on kyllä aina jännää huomata, ettei näissä verkkokaupoissa taideta mitään ikinä testata tai tarkistaa, kun näitä sattuu usein. Tai sitten iotekkiläiset sattuu vaan kaikki mahdolliset aina löytämään.

Ei sillä, onhan tämä hauskaa ja jännää ja tottakai itsekin piti jotain tilata, ihan vaan noista samoista syistä.
 
Mjahas, tänään tuli postissa paketti..

Yllätys, siellä olikin minua odottamassa 2 pakettia elisalta? Mitä helkuttia? :D

Sen alkuperäisen 256gb versionhan ei ikinä pitänyt lähteä edes, koska oli muka "loppuunmyyty" eikä sitä ole.. ja sen tilauksen elisa perui. Mutta tuossahan se paketti nökötti..

Vierellä oli sitten täysin samannäköinen paketti, tämä "korvaava" DA malli 512gb:llä. Senhän sieltä pitikin tulla.. Jäipi sinne postiin se toinen paketti odottelemaan, koska ei saanut siihen samaan 299€ hintaan sitä kuulemma :D
 
Tässä vielä oma selitykseni sille, miksi tuota Clas Ohlsonin huhuttua bugia (toistaiseksi vain spekulaatio) ei voinut kuluttuja (= minä) tietää:
  • En löytänyt sivuilta mainintaa, ettei alennuskoodeja olisi saanut yhdistää, eikä sitä ole verkkokaupassa estetty. Monissa verkkokaupoissa useamman koodin lisääminen ei ole mahdollista, mutta yhtä lailla on olemassa verkkokauppoja, joissa useampaa koodia voi käyttää samanaikaisesti.
  • Clasulla on usein -25% alennuksia koko valikoimasta, joten -25% koodi ei ole mitenkään erityisen suuri alennus. Lisäalennus vielä tämän alennuksen lisäksi ei siis sinänsä ole poikkeuksellista, toki ei niin yleistä kuin tuo pelkkä -25% alennus.
  • Edes -50% kerta-alennus ei ole mitenkään poikkeuksellista, onhan niitä muillakin kaupoilla
    424837-950-100000.jpg
  • Alennuskoodien alkuperää en tiedä, mutta veikkaisin, että koodit olivat:
    • Ystävämyyntikoodi -25%
    • Joulukampanjakoodi -15%
    • Kanta-asiakaskoodi -10%
Näin ollen olen kuluttajien puolella siinä, että asiakkaiden tulisi saada tilauksensa. :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Kampissa eivät suostuneet luovuttamaan go pro 8:a. Taisin n. 5 min myöhästyä. Vähän jäi harmittamaan.
Mikä tuossakin on, että joku yksittäinen myyjä rupeaa aukomaan päätään kassalla ja ei suostu luovuttamaan tilausta, jonka on maksanut ja josta on saanut vahvistuksen, että tilaus noudettavissa? Toki jos esimies näin määrännyt, mutta epäilen sillä kaikkialla muualla tilauksen oli saanut noutaa itselleen.
 
Tokihan nuo tilaukset pitää saada, cdonkin myllyttää fb:ssä atm omaa kampanjaansa:

IMG_0751.JPG
 
Tässä vielä oma selitykseni sille, miksi tuota Clas Ohlsonin huhuttua bugia (toistaiseksi vain spekulaatio) ei voinut kuluttuja (= minä) tietää:
  • En löytänyt sivuilta mainintaa, ettei alennuskoodeja olisi saanut yhdistää, eikä sitä ole verkkokaupassa estetty. Monissa verkkokaupoissa useamman koodin lisääminen ei ole mahdollista, mutta yhtä lailla on olemassa verkkokauppoja, joissa useampaa koodia voi käyttää samanaikaisesti.
  • Clasulla on usein -25% alennuksia koko valikoimasta, joten -25% koodi ei ole mitenkään erityisen suuri alennus. Lisäalennus vielä tämän alennuksen lisäksi ei siis sinänsä ole poikkeuksellista, toki ei niin yleistä kuin tuo pelkkä -25% alennus.
  • Edes -50% kerta-alennus ei ole mitenkään poikkeuksellista, onhan niitä muillakin kaupoilla
    424837-950-100000.jpg
  • Alennuskoodien alkuperää en tiedä, mutta veikkaisin, että koodit olivat:
    • Ystävämyyntikoodi -25%
    • Joulukampanjakoodi -15%
    • Kanta-asiakaskoodi -10%
Näin ollen olen kuluttajien puolella siinä, että asiakkaiden tulisi saada tilauksensa. :tup:


Mainoksen virheen oikaisu


Myyjää sitoo kaupan osapuolena huolellisuusvelvoite, mikä markkinoinnissa tai tarjouskampanjoissa tarkoittaa sitä, että tuotetta on saatavilla ja mainoksen tiedot pitävät paikkansa. Huolellisuutta on muun muassa markkinoinnin virheellisten ja muuttuneiden tietojen korjaaminen.

Mainoksen virheen oikaisun tavoitettava asiakkaat
Jos mainos ilmestyy virheellisenä tai puutteellisena, mainostajan velvollisuus on oikaista virhe riittävän tehokkailla keinoilla. Oikaisun on oltava oikeassa suhteessa markkinoinnin voimakkuuteen ja laajuuteen sekä virheestä asiakkaille aiheutuviin haittoihin.

Virhe on oikaistava kuluttajille, joille virheellinen mainoskin on kohdistettu. Yleensä virhe on oikaistava samaa kanavaa käyttäen kuin millä virheellinen mainos on välitetty.

Virhe on selkeästi korjattava oikaisulla myös liikkeen ulkopuolella, ja liikkeessä on oltava selkeästi esillä tiedot virheen oikaisusta. Myös myymälän henkilöstöllä on oltava oikeat tiedot.

Mainoksen virheen hyvittäminen
Jos mainostaja on toiminut huolimattomasti, kuluttaja voi vaatia hyvitystä virheellisen mainoksen vuoksi aiheutuneesta taloudellisesta vahingosta, esimerkiksi turhan kauppareissun aiheuttamia kuluja.

Mainostaja ei yleensä ole korvausvelvollinen:

  • jos mainoksessa on ollut virheellinen tieto, mutta mainostaja on ollut huolellinen ja myös korjannut mainonnan ja tilanteen asianmukaisesti.
  • jos mainostaja pystyy osoittamaan virheen syntyneen siitä riippumattomasta syystä.
  • jos virhe on niin selvä, että kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virheellinen tieto.
Erikoistarjousten osalta mainostajan velvollisuus toimia huolellisesti on korostunut, koska erikoistarjouksen avulla halutaan kuluttaja liikkeeseen nimenomaan ostamaan tarjottu, houkuttava tuote.

Erikoistarjousten poikkeuksellisen luonteen vuoksi mainostajan mahdollista huolellisuutta ei ole tarpeen selvittää erikseen. Jos erikoistarjoustuote varotoimista huolimatta loppuu tarjouksen kestoaikana, myyjän on varauduttava hyvittämään kuluttajalle aiheutunut haitta. Kuluttajalle voidaan esimerkiksi antaa vastaava tuote erikoistarjouksen ehdoilla tai hänelle voidaan antaa mahdollisuus ostaa tarjoustuote myöhemmin.

Virheellisen hinnan sitovuus
Myyjän huolellisuusvelvoitteeseen kuuluu riittävä huolellisuus muun muassa markkinoinnin toteuttamisessa. Kuluttajalla on oikeus odottaa, että mainoksen hintatiedot pitävät paikkaansa.

Verkkokaupoissa ja -mainonnassa tietoja voi päivittää nopeasti ja milloin tahansa, minkä takia internetissä mainostajalla on suurempi vastuu mainosten ja kauppapaikkojen oikeista tiedoista ja huolellisuusvaatimus korostuu. Internetissä lähtökohta on, että myyjän ilmoittamat tiedot tuotteesta, esimerkiksi hinnasta ja ominaisuuksista ovat sitovia.

Kuluttaja voi vaatia tuotetta verkkosivuilla tarjottuun hintaa sen jälkeen, kun hän on hyväksynyt tarjouksen tilaamalla tuotteen. Ainoastaan tietyissä tilanteissa myyjä voi vedota tietojen paikkansa pitämättömyyteen ja vetäytyä kaupasta:

  • Jos kuluttajan olisi pitänyt ymmärtää hinnan olleen selvästi virheellinen, hinta ei sido myyjää. Näin on muun muassa silloin, jos ero ilmoitetun hinnan ja todellisen hinnan välillä on huomattavan suuri tai väärää hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon verrattuna. Jos 600 euron televisiota myydään 60 eurolla, kyseessä on todennäköisesti erehdys.
  • Jos myyjän mukaan hintatieto on ollut muu kuin se, jolla kuluttaja on tehnyt tilauksen, myyjän pitää pystyä esittämään asiasta luotettava näyttö.
 
Ei saakeli, parasta huumoria on kyllä seurata tätä ketjua. Naurattaa ajatuskin keskustelun nauhoituksesta :rofl::rofl:

Toivotaan että jatkossakin tulee näitä bugeja niin voi ottaa popparit esille.
Siis mitä helvettiä? Parasta huumoria on tuollaisen myyjän turhanpäivänen avautuminen jostain tekaistusta ”alennuskoodien rajoitteista”. Mitä se edes sille myyjälle siinä kassalla kuuluu. Itse olisin vain sanonut, että tulen sitten aamulla lakimieheni kanssa hakemaan tilaamani tuotteet.
 
Lähi Clas Ohlsonilta soitettiin ja sanoivat että peruvat tilauksen, sähköpostitse ei tullut ilmoitusta ja näkyy vielä heidän tilaushistoriassa "lähetetty" tilassa eli samassa missä toinen nouto tilaus minkä jo noudin. Toisesta myymälästä tuli taas peruutus sähköpostitse ja näkyy myös peruutettuna tilaushistoriassa. Kannattaakohan huomen aamulla käydä koittamassa onneaan? :vihellys:
 
Eiköhän tuon kokoinen pulju ainakin maksetut tuotteet toimita. Lienee sen verran paljon tilauksia sisällä, että tilausten peruminen, visan, MasterCardin ja paypalin sanktiot voivat muodostua ihan komeaksi kulueräksi nekin. Ja mainehaitta päälle, koska kyllähän isompi perumisrumba ja iso kasa tyytymättömiä asiakkaita breikkaa iltapäivälehdissä anyway.

Kovasti toki ottavat kuokkaan tuosta kummassakin tapauksessa, toimittavat tai ei.
 
Lähi Clas Ohlsonilta soitettiin ja sanoivat että peruvat tilauksen, sähköpostitse ei tullut ilmoitusta ja näkyy vielä heidän tilaushistoriassa "lähetetty" tilassa eli samassa missä toinen nouto tilaus minkä jo noudin. Toisesta myymälästä tuli taas peruutus sähköpostitse ja näkyy myös peruutettuna tilaushistoriassa. Kannattaakohan huomen aamulla käydä koittamassa onneaan? :vihellys:

Outoa,että pystyvät perumaan koko tilauksen. Kuitenkin toi 25% ale ainakin pitäis olla voimassa. Luulisi että olisivat tarjonneet vaikka sillä alella.Ei kai noista kaikista tullut kun joku 43% ale. No onneksi ei tullut tilattua kuin jotain krääsää,niin ei harmita vaikka peruvat.Luulisi,että saavat aamuun mennessä peruttua,muuten joutuu ajelemaan hakemaan noita kolmea tilausta,jotka ovat valmiina noudettavaksi.
 
Outoa,että pystyvät perumaan koko tilauksen. Kuitenkin toi 25% ale ainakin pitäis olla voimassa. Luulisi että olisivat tarjonneet vaikka sillä alella.Ei kai noista kaikista tullut kun joku 43% ale. No onneksi ei tullut tilattua kuin jotain krääsää,niin ei harmita vaikka peruvat.Luulisi,että saavat aamuun mennessä peruttua,muuten joutuu ajelemaan hakemaan noita kolmea tilausta,jotka ovat valmiina noudettavaksi.
Tilauksen maksaneilla on parempi mahdollisuus saada tilauksensa itselleen. Raha kun on vaihtanut omistajaa niin silloin kauppa on kuluttajan kannalta sitovampi. Alennus taisi olla tasan 50%:a koska prosenttiyksiköt laskettiin yhteen (20+15+10) eikä kuten yleensä alennus alennetusta hinnasta.
 
Tilauksen maksaneilla on parempi mahdollisuus saada tilauksensa itselleen. Raha kun on vaihtanut omistajaa niin silloin kauppa on kuluttajan kannalta sitovampi. Alennus taisi olla tasan 50%:a koska prosenttiyksiköt laskettiin yhteen (20+15+10) eikä kuten yleensä alennus alennetusta hinnasta.

No, niinpäs olikin kun katsoi noita tilausvahvistuksia. Ei kyllä pitäisi olla tolla maksutavalla mitään merkitystä,tavallaan ovat saaneet rahansa myymällä laskunsa jollekkin klarnalle.
 
Mä maksoin suoraan Nordea soloilla ja myymälästä noudolla, yks peruttu ilmoitus tullu - ei tilausnumeroa eikä tuotetta mainittu ollenkaan, ja sivuilla kaikki tilaukset edelleen ok. Noutamaan en siis ehtinyt.
 
No, niinpäs olikin kun katsoi noita tilausvahvistuksia. Ei kyllä pitäisi olla tolla maksutavalla mitään merkitystä,tavallaan ovat saaneet rahansa myymällä laskunsa jollekkin klarnalle.
Maksoin ainakin Ryobin akkuporakoneen suoraan tilisiirrolla, niin maksutavassa lukee silti Klarna. Eli ei tosiaan väliä millä maksutavalla tilauksen tehnyt.
 
Tässä vielä oma selitykseni sille, miksi tuota Clas Ohlsonin huhuttua bugia (toistaiseksi vain spekulaatio) ei voinut kuluttuja (= minä) tietää:
  • En löytänyt sivuilta mainintaa, ettei alennuskoodeja olisi saanut yhdistää, eikä sitä ole verkkokaupassa estetty. Monissa verkkokaupoissa useamman koodin lisääminen ei ole mahdollista, mutta yhtä lailla on olemassa verkkokauppoja, joissa useampaa koodia voi käyttää samanaikaisesti.
  • Clasulla on usein -25% alennuksia koko valikoimasta, joten -25% koodi ei ole mitenkään erityisen suuri alennus. Lisäalennus vielä tämän alennuksen lisäksi ei siis sinänsä ole poikkeuksellista, toki ei niin yleistä kuin tuo pelkkä -25% alennus.
  • Edes -50% kerta-alennus ei ole mitenkään poikkeuksellista, onhan niitä muillakin kaupoilla
    424837-950-100000.jpg
  • Alennuskoodien alkuperää en tiedä, mutta veikkaisin, että koodit olivat:
    • Ystävämyyntikoodi -25%
    • Joulukampanjakoodi -15%
    • Kanta-asiakaskoodi -10%
Näin ollen olen kuluttajien puolella siinä, että asiakkaiden tulisi saada tilauksensa. :tup:
Voit vetää pöntöstä nuo sun perustelut alas ja erittäin huono vertaus joku Masku mikä saanut sakkoja väärästä mainonnasta. Eivät ole koskaan todellisuudessa millään. 50% alella myyneet.
 
Voit vetää pöntöstä nuo sun perustelut alas ja erittäin huono vertaus joku Masku mikä saanut sakkoja väärästä mainonnasta. Eivät ole koskaan todellisuudessa millään. 50% alella myyneet.
Samoin sinun perustelut on huonot, ei Clasu koskaan ole mitään myynyt ilman alennusta. Siellä kun kalliimmat normaalihinnat kuin muualla.

Eilen oli myös Dustin kampanja.
upload_2019-12-13_6-10-24.png


Tuossa vielä viimeisiä clasu kampanjoita.
upload_2019-12-13_6-13-37.png
 
Eiköhän tuon kokoinen pulju ainakin maksetut tuotteet toimita. Lienee sen verran paljon tilauksia sisällä, että tilausten peruminen, visan, MasterCardin ja paypalin sanktiot voivat muodostua ihan komeaksi kulueräksi nekin. Ja mainehaitta päälle, koska kyllähän isompi perumisrumba ja iso kasa tyytymättömiä asiakkaita breikkaa iltapäivälehdissä anyway.

Kovasti toki ottavat kuokkaan tuosta kummassakin tapauksessa, toimittavat tai ei.
Paypalin kuluista ei ole tietoa mutta ei korttimaksun hyvityksestä tule mitään lisäkuluja.
 
Vielä sain tilaukseni kun heti aamusta kävin noutamassa myymälästä. Myyjä lähti penkomaan ja siinä vierähti jokunen tovi ja ajattelin että olikohan varastolla tullut jo tietoa että näitä ei luovuteta. No myyjä saapui ja tuumasi että "löytyihän se lopulta, näitä tilauksia on sattuneesta syystä aika paljon". En sitten tiedä tarkoittiko se tuolla yleisesti joulun aikaa, vai tätä pikku alennuskoodikoistista.
Leatherman ja Jbl Flip ihan kohtuu hintaan.
:psmoke:
 
Vielä sain tilaukseni kun heti aamusta kävin noutamassa myymälästä. Myyjä lähti penkomaan ja siinä vierähti jokunen tovi ja ajattelin että olikohan varastolla tullut jo tietoa että näitä ei luovuteta. No myyjä saapui ja tuumasi että "löytyihän se lopulta, näitä tilauksia on sattuneesta syystä aika paljon". En sitten tiedä tarkoittiko se tuolla yleisesti joulun aikaa, vai tätä pikku alennuskoodikoistista.
Leatherman ja Jbl Flip ihan kohtuu hintaan.
:psmoke:

Kampista tuli ainakin peruutussähköposti heti aamusta ennen kuin ehti tilauksia hakemaan
 
Mulle ei ole tullut vielä peruutusviestiä ja laskulla ostin. Tilaussivulla näkyy tilana poiminta aloitettu
 
Alennuskoodien käyttöehdoissa kuulemma mainitaan ettei alennuksia saa yhdistää keskenään.

näin siis peruutusviestissä clasulta.

Mistähän mahtaa löytyä moinen maininta?
 
Eilen tilasin kaksi Google Nest -palovaroitinta yhteishintaan 139 euroa ja noutoilmoitus tuli noin puolessa tunnissa. Juuri kävin noutamassa nuo hälyttimet Jyväskylän keskustan liikkestä ja kaikki meni aivan normaalisti. Ei voi muuta sanoa kuin et aika hyvä diili ja tuli varmaan hankittua halvimpaan hintaan ikinä. :tup:
 
Alennuskoodien käyttöehdoissa kuulemma mainitaan ettei alennuksia saa yhdistää keskenään.

näin siis peruutusviestissä clasulta.

Mistähän mahtaa löytyä moinen maininta?

Clasun sivuilla toimii edelleen samaan tilaukseen -10% ja -15% koodi.

Ainoa mitä lukee anna alennuskoodi kohdan alla on:

Kuponkikoodi muodostuu 11 merkistä, jotka on ilmoitettu kupongissa.
Alennuskoodi voi olla esimerkiksi "KESÄ2019".
Huom. Verkkokaupassa ei voi maksaa lahjakortilla.


Missään ei lue, ettei voi käyttää useampaa koodia samaan tilaukseen.


Samoin jos osalle koodia käyttäneistä on luovutettu tavaraa on muillekin se tehtävä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 647
Viestejä
4 553 117
Jäsenet
75 039
Uusin jäsen
neiti-jokunen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom