• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Kaupankäynnin kiistatilanteet (hintavirheet, takuut, palautukset jne.)

Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
7 174
Eihän nuo näytöt normaalisti irtoa liimauksistaan, mutta asiakkaan aiheuttaman vian näyttäminen toteem sitten taas on aina myyjän vastuulla.
Eihän toi DNA liikkeen myyjä edes tutkaillut tuota tablettia mitenkään vaan heti sanoi että ei kuulu takuuseen kun kerroin että näyttö puoliksi irti liimauksista. Toisaalta ymmärrän ettei tukinut, eihän hän siitä edes mitään päätöstä voi tehdä.
Sitä ihmettelin että suoriltaan tyrmättiin ettei tuollainen irtoaminen ole takuunalainen ja "Voidaan me se huoltoon lähettää mutta turha tarkastus maksaa 45€". Annettiin siis ymmärtää että olen hyvin heikoilla jäillä. Vähän tuli sellainen fiilis että koitettiin pelotella pois.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 366
Eihän toi DNA liikkeen myyjä edes tutkaillut tuota tablettia mitenkään vaan heti sanoi että ei kuulu takuuseen kun kerroin että näyttö puoliksi irti liimauksista. Toisaalta ymmärrän ettei tukinut, eihän hän siitä edes mitään päätöstä voi tehdä.
Sitä ihmettelin että suoriltaan tyrmättiin ettei tuollainen irtoaminen ole takuunalainen ja "Voidaan me se huoltoon lähettää mutta turha tarkastus maksaa 45€". Annettiin siis ymmärtää että olen hyvin heikoilla jäillä. Vähän tuli sellainen fiilis että koitettiin pelotella pois.
Monilla myyjillä ei tuo tekninen osaaminen ole niin ihmeellistä ja saattavat läpistä mitä vaan, siitä ei kannata sen enempää välittää. Mutta tuosta tarkastusmaksun mahdollisuudesta se sanoi sulle ihan tarkoituksella.

Mä olen joskus vuosia sitten ollut itse ottamassa huoltoja vastaan, ja se määrä ihmisiä joka ei yllättäen haluakaan lähettää laitetta huoltoon kun mainitsee, että itse aiheutetusta vauriosta johtuvan hajoamisen toteamisesta veloitetaan muutaman kympin tarkastusmaksu on (tai ainakin tuohon aikaan oli) yllättävänkin suuri. Lisäksi tuota tarkastusmaksua ei saa veloittaa asiakkaalta, ellei sitä ole asiakkaalle tuotu etukäteen esille, minkä takia tuo säännönmukaisesti mainittiin jokaiselle asiakkaalle joka laitetta toi huoltoon, etenkin niille joilla oli vähän epätavallisempi viankuvaus tai jos vika haisi esim. kastumisvauriolta.

Yhdestäkään asiallisesta takuuhommasta ei tullut asiakkaalle laskua, mutta monesta kastuneesta ja muuten pahoinpidellystä laitteesta sai kyllä asiakkaille laskuja esitellä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 416
Viestejä
4 359 595
Jäsenet
72 642
Uusin jäsen
Deknus

Hinta.fi

Ylös Bottom