Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisi ostaa sähkökäyttöinen kahvimylly espressokonetta (Smeg) varten. Tuolla käsimyllyllä tulee liian paljon hajontaa, jonka johdosta heittelee espresson laatu.
Mitä suosittelisitte? Oisko tuo Wilfan Svart Uniform ihan ok entrylevel (vaikka ei varsinaisesti olekaan espressoa varten tarkoitettu) - hinta noin 350€.
Tosin enpä oo oppinut kitaraakaan soittaman vaikka sellainen on aina ollut ;-)
Myllykeskusteluun, itse jauhan tällä ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hienosti jauhaa suoraan kahvaan ja on säätövaraa todella paljon. Kahvikoneena itsellä Gaggia Classic.Mylly varmaan jo hankittuna mutta sanon silti: On tuolla porukat jauhaneet, mutta 350e jos olisi noin arvaus, niin itse katsoisin Eurekan Mignon Specialitan suuntaan. Ja mitä Harioon tulee jauhaa silläkin jos hermot kestää. Itse sain jauhatuksen paikoilleen kun vedin poran kanssa, käsin ei jassanueiviittiny. Ja sitten lahjoitinkin värkin eteenpäin.
Katso yllä mun vinkki.Kahvimyllyä kaipailisin myös, kun parempi puolisko on innostunut mutteripannusta. Itse en kahvia juo, joten apua tarvitsisin, kun lahjaksi tätä meinasin. Mahdollisimman helppokäyttöinen ja sähköllä. Hinnasta en nyt osaa sanoa mitään. Jos satasella saa hyvän, mennään sillä, mutta jos 300 € pitää maksaa, niin sitten maksetaan. Siitä yli nyt ei varmaan ole syytä mennä? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Alkaa Juhlamokkapavut jo tökkimään.
Mistä sais vaaleapaahtoisia papuja tilailtua suht edullisesti?
Tummat paahdot ei vain tunnu uppoavan vaikka kuinka kokeillut, eri karkeuksilla jne.
Jos painotus on edullisessa ja keskipaahtoinen kelpaa, niin tämä on musta hintaisekseen oikein asiallista kahvia suunnilleen sen juhlamokan hinnalla (ainakin 1+1 tarjouksess): Kahvipavut ”Caprissimo Professional”, 1 kg - Kahvikaveri Mitään hifistelykokemusta ei tuolla hinnalla kannata odottaa, mutta tosissaan parasta "halpakahvia" mitä on itse tullut juotua.Alkaa Juhlamokkapavut jo tökkimään.
Tummat paahdot ei vain tunnu uppoavan vaikka kuinka kokeillut, eri karkeuksilla jne.
Minäkin tykkään Lavazzasta, mutta kun ne on aina niin vanhoja ennenkuin ne Suomessä pääsee hyllyyn - melko sama mitä ne on jos ne on kuukausia paahdosta. Italiassa saa marketeista usein aika tuoretta paahtoa.
Onkohan tuo noin tonnin hintaluokassa hyvä ostos? Vai mielummin esim. joku Rancilio Silvia ja erillinen mylly?
Täytyykin koittaa tuota subscriptionia vaikka vieras paahtimo ennestään onkin.Tuoltakin taatusti herkkuja olisi löytymässä!
Kahvit — Inka Paahtimo
Ongelma: Kahvi on tuolla nykyiselläkin tosi hyvää, joten vähän kiikun kaakun tässä. Nopeampi varmasti olisi. Hinta hirvittää, 2,5x nykyisen hankintahintaan verrattuna. Parempaa alennusta en löydä. Ääh!?
Mulle se näyttää 199€ hintaa sun linkistä.Harmittaa kun en ehtinyt gigantin tarjoukseen jossa olisi saanut ostaa Wilfa Svart Uniformin 199€...
Kannattaa tosiaan panostaa kunnon myllyyn ensin. Paskalla myllyllä kun tekee niin kahvi ei ole hyvää vaikka olisi 1000e keitin käytössä.
Noh, katselin kyllä samalla tuota Eureka Zenith 65 E HS, kai siitäkin vielä -10% lähtisi BF alena.
Mutta tässä tapauksessa, tai siis siinä alup. ajatuksessa, kun SilviaPron tarjous oli noinkin kökkö (en katsonut kylläkään linkkiä) niin itse pistäisin mailia "paikalliseen" ja kysyisin venyvätkö ;-) https://cafetoria.fi/fi/product/rancilio-silvia-pro/
Suositusta suht järkevänhintaiseen kahvikoneeseen, hinta n. 300,-?
..
Vai saako tuohon hintaluokkaan vielä mitään kunnollista?
Jos teet lattea/cappucinoa niin vahva suositus Lavazzan Italiano Classico pavuille. Tulee aivan törkeän hyvää.
, päiväystä oli pitkälle vuoteen 2022.
Tuolla monessa, tässäkin, on päiväys kerrottuna:
Lucaffe Mr. Exclusiv Espresso
Lucaffe Mr. Exclusiv 100% Arabica 1000 g ganze Espresobohnen im Beutel Eine aus Südamerika, Asien und Afrika kommende Arabica-Mischung. Äußerst süßer Geschmack, voller Körper, optimale Crema, sehr gefälliges Aroma. Lucaffe, eine...www.espresso-international.de
Itselläni ei ole mitään kokemusta täysautomaatisista keittiökoneista, mutta veikkaan että aivan nappia painamalla sekään elämä ei etene. Eli puhdistusrutiineja silläkin edessä. Tai ehkä nämä vipataan serrilavalle aina kun pitäisi putsata? ;-)