Myyty Käyttämättön i7 3770s 120€ Pirkanmaa

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Kaverin puolesta myyntiin otsikon mukaiset prossut. Prossut on vanhoja mutta käyttämättömiä.

i7 3770k 180€
i7 3770s 130€

I7 3770k on kaikille tuttu, mutta tuo s versio on harvinaisempi vähävirtainen malli 65w
Minulta saa kaverin yhteystiedot kun kun kaupat syntyvät. Loput kaupoista saa hoitaa kaverini kanssa itse. Minä en jaksa/viitsi enempää välikätenä toimia.
Takaan tosin rehdit ja ongelmattomat kaupat.




i7 3770k Myyty
i7 3770s Siirretty toiseen myyntiketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
379
Moi voisin olla kiinnostunut 1x i7 3770K:sta, jatketaanko yv:llä? EDIT: laitatko kaverisi yhteystiedot?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Moi voisin olla kiinnostunut 1x i7 3770K:sta, jatketaanko yv:llä? EDIT: laitatko kaverisi yhteystiedot?
Moi. i7 3770k prossusta on yhdet kaupat kesken. Otan illalla selvää missä vaiheessa nuo kaupat on. Vähän on ollut hidasta tuo yhteydenpito, niin en pitäis ollenkaan varmana että ne kaupat toteutuvat. En oikein osaa laittaa prossua varatuksikaan, kun mitään ei ole varmaksi sovittu, mutta en kehtaa "myydä" prossua toisellekkaan kun keskustelut kaipoista on kesken. Pahoittelut tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Tarjoan 60€ tuosta i7-3770S:stä.

Se on aika paljolti samantehoinen kuin tuo:
AMD Ryzen 5 1500X, AM4, 3.6 GHz, 4-core, Boxed + pelikuponki - 169,00€

Joten 180€ on ainakin 11€ liikaa :)

Samantehoisen Xeonin olen myynyt 120€, mutta se meni niin nopeasti vuonna 2015, että hinta saattoi silloin olla alakanttiin.
Kiitos mielipiteestä. Tuo 60€ nyt ei tainnut kuitenkaan olla hinta-arviosi. Jos niin sitten ollaan aika lailla eri mieltä tuon hinnasta. Minun ymmärtääkseni tuo kivi on yhtä tehokas kuin i7 3770 ja niitä myydään vieläkin 120€ ja enemmän. Pitäisin sitä vähävirtaisuuden takia kuitenkin arvokkaampana kuin normi i7 3770. Xeoneita arvokkaampi tuo taas mielestäni on koska siinä on näytönohjain mikä Xeoneista uupuu. Mielestäni tuo olisi hyvä kivi esim. Mini mini itx kokoonpanoihin. Mielestäni tuon hinnan on oltava enemmän kuin i7 3770. Jos käytetty i7 3770s on arvokkaampi kuin i7 3770 niin paljonko hintaa nostaa vielä se että tuota kiveä ei ole koskaan emoon asennettu? No tarjouksia kuunnellaan ja mielipiteitäkin saa esittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 283
Kiitos mielipiteestä. Tuo 60€ nyt ei tainnut kuitenkaan olla hinta-arviosi. Jos niin sitten ollaan aika lailla eri mieltä tuon hinnasta. Minun ymmärtääkseni tuo kivi on yhtä tehokas kuin i7 3770 ja niitä myydään vieläkin 120€ ja enemmän. Pitäisin sitä vähävirtaisuuden takia kuitenkin arvokkaampana kuin normi i7 3770. Xeoneita arvokkaampi tuo taas mielestäni on koska siinä on näytönohjain mikä Xeoneista uupuu. Mielestäni tuo olisi hyvä kivi esim. Mini mini itx kokoonpanoihin. Mielestäni tuon hinnan on oltava enemmän kuin i7 3770. Jos käytetty i7 3770s on arvokkaampi kuin i7 3770 niin paljonko hintaa nostaa vielä se että tuota kiveä ei ole koskaan emoon asennettu? No tarjouksia kuunnellaan ja mielipiteitäkin saa esittää.
Xeon ja i7-3770 ovat 77W. Nyt puhutaan 12 watista. Kukaan ei siitä maksa extraa, ellei ole Mac-käyttäjä ja jostain ihme syystä hajottanut iMaccinsa prosessorin (voiko tätä edes tapahtua??).

Pidetään tuo minun tarjous sunnuntaihin asti voimassa, sitten voit etsiä niitä ihmisiä, joilla on se 5-6v vanha emolevy, vaikka semmoinen ITX-setti. Tuonne on tahnat sisään kuivuneet, kun se on ollut hyllyllä ja tulee se kymppi lisäkustannuksia, kun ostaa nestemetallit väliin - ei se käyttämättömyys mielestäni hintaa laske... Tämän näkee sitten ensiasennuksessa siinä, että lämpötilat on +20 astetta siitä, mitä senaikaisissa testeissä oli ja idlessä 40+ astetta. Aika helppo koettaa, jos et usko..

edit: ja tuo i7-3770K menee korkkauksella ja kunnon emolevyllä 4.6GHz-4.8GHz helposti. Ainakin kelloissa voittaa tuon AMD:n vastineen kevyesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
No esim. joihinkin pieniin valmiskoneisiin et normi i7 3770 saa, vaikka sen pystyy useimiten coren jännitettä laskemalla saamaan ihan samoihinkin watteihin. Enkä vertaakkaan tuota s mallia niinkään i7 3770k prossuun kuin siihen ei k malliin. En ymmärtä miksi tuo olisi 60€:n kivi kun normi i7 3770 ilman k:takin on yli 100€:n kivi. Xeon E3 1230-v2 häviää tehoissa turbo 3700MHz vs 3900MHz. Xeonissa suuremmat watit ja siinä ei ole näytönohjainta. Niistäkin pyydetään vielä yli 100€. Lämpötahna on ivyssä kuraa sen tietää kaikki, mutta ei se käyttämättömässä prossussa ainakaan sen paskemmaksi mene kuin käytössä olevissakaa ja en usko että lämmöt tulee ongelmaksi enää tämän s-mallin wateilla.. Kun itse olen ostamassa prossua en paljoa välitä onko prossu käytetty vai käyttämätön, mutta kyllä minä silti mielelläni maksan 10-20€ enemmän käyttämättömästä. On ne nyt kuitenkin aika paljon turvallisempi ostos. En edes tajunnut että tuo 60€ oli oikea tarjous ja tosissaan tehty. Luulin että se oli tehty vain siksi, että kirjoittaakseen jotain näihin myyntiketjuihin pitäisi tarjota aina jotain. Mutta ei jatketa tätä keskustelua täällä enää. Laita yv jos haluat jatkaa. 60€:lla ei kivi tosiiaan vaihda omistajaa. Tarjoan kivestä kaverille itse ennemmin 65€ ja teen siitä vaikka kaulakorun.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 676
Viestejä
4 235 315
Jäsenet
71 247
Uusin jäsen
seemo

Hinta.fi

Ylös Bottom