• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Joe Biden: Yhdysvaltain presidentti nro. 46

Bidenillä aggressiivinen eturauhassyöpä, joka levinnyt luustoon. Ei taida varsinkaan tuossa iässä olla kauhean hyvä juttu.
YLE:llä sanottiin että vaikuttaisi olevan "hormoniherkkä" ja sitä voidaan hoitaa tehokkaasti.

Voi kyllä hyvinkin käydä niin, että Biden ei tähän syöpään ehdi kuolla. Sama pätee eturauhassyöpiin kai yleensäkin.

Bidenilla alkaa olla sen verran ikää ja heikkenevää terveyttä, että voi kuolla todennäköisemmin johonkin ihan muuhun.

Tämä historian talteen.

Biden antoi haastattelun New York Timesille.
Biden antoi virkakautensa lopussa useita armahdus- ja rangaistusten lyhentämispäätöksiä. Biden ei allekirjoittanut määräyksiä itse, vaan Valkoisen talon henkilökunta teki sen automaattikynän avulla. Automaattikynä on kone, joka jäljentää halutun allekirjoituksen.
Bidenin mukaan hän oli itse pyytänyt avustajiaan käyttämään automaattikynää armahduspäätösten allekirjoittamisessa, koska armahdettavia oli niin paljon.

– Automaattikynä on, tiedäthän, laillinen. Kuten tiedät, muut presidentit, myös Trump, ovat käyttäneet sitä. Mutta kyse on siitä, että puhumme nyt todella monista ihmisistä.
Bidenin armahdukset kokonaisuudessaan allekirjoituksineen on nähtävillä täällä: Pardons Granted by President Joseph Biden (2021-2025)
Esimerkiksi viran viimeisenä päivänä tammikuun 19. 2025 armahduksia annettiin 11 kpl. mm. Bidenin perheenjäsenille, Anthony Faucille, Mark Milley:lle jne. Näissä sama allekirjoitus.

11 allekirjoitusta ilmeisesti niin suuri määrä, ettei onnistunut.

Hunterin joulukuun 1. 2024 armahduksessa eri haparoiva allekirjoitus.

Tämä historian talteen.

Biden antoi haastattelun New York Timesille.

Bidenin armahdukset kokonaisuudessaan allekirjoituksineen on nähtävillä täällä: Pardons Granted by President Joseph Biden (2021-2025)
Esimerkiksi viran viimeisenä päivänä tammikuun 19. 2025 armahduksia annettiin 11 kpl. mm. Bidenin perheenjäsenille, Anthony Faucille, Mark Milley:lle jne. Näissä sama allekirjoitus.

11 allekirjoitusta ilmeisesti niin suuri määrä, ettei onnistunut.

Hunterin joulukuun 1. 2024 armahduksessa eri haparoiva allekirjoitus.
Presidentti voi antaa suullisen hyväksynnän ja autopenillä tulee nimmari, ihan laillinen. Ja mitä ajattelit tämän tallentamisen nyt auttavan?

Presidentti voi antaa suullisen hyväksynnän ja autopenillä tulee nimmari, ihan laillinen. Ja mitä ajattelit tämän tallentamisen nyt auttavan?
Sitä että 11 nimmaria ei ole kovinkaan suuri määrä, seniili ei ehkä ymmäränyt armahtaneensa useita ihmisiä yhdellä päätöksellä. Joten kysymys on oliko tajuissaan näitä "määräyksiä" antaessaan vai kuka nämä todellisuudessa päätti ja kynä viuhui. Samaan aikaan Bidenin lääkäri vetoaa viiden lisäykseen valaehtoisessa todistuksessa kongressin edessä:
“The totality of the circumstances surrounding this Committee’s investigation leave Dr. O’Connor no choice but to decline to answer questions on two overlapping grounds,” said his lawyer, David Schertler, in a statement.

Sitä että 11 nimmaria ei ole kovinkaan suuri määrä, seniili ei ehkä ymmäränyt armahtaneensa useita ihmisiä yhdellä päätöksellä. Joten kysymys on oliko tajuissaan näitä "määräyksiä" antaessaan vai kuka nämä todellisuudessa päätti ja kynä viuhui. Samaan aikaan Bidenin lääkäri vetoaa viiden lisäykseen valaehtoisessa todistuksessa kongressin edessä:
Eikö hän tuossa nyt itse vahvista, että antoi nämä määräykset? En minäkään allekirjoittaisi noita, kerta suullinen hyväksyntä riittää. Todennäköisesti noista on olemassa ihan logit, ja ihmiset jotka noita vei Bidenille, erittäin todennäköisesti voi vahvista nämä.

Aika kaukaa haettua nyt.

Eikö hän tuossa nyt itse vahvista, että antoi nämä määräykset? En minäkään allekirjoittaisi noita, kerta suullinen hyväksyntä riittää. Todennäköisesti noista on olemassa ihan logit, ja ihmiset jotka noita vei Bidenille, erittäin todennäköisesti voi vahvista nämä.

Aika kaukaa haettua nyt.
Logit kiinnostaa, edustajainhuone on tätä juuri nyt tutkimassa, toivottavasti tulee ilmi. Itse olen sitä mieltä, että Biden ei tajunnut asiasta yhtään mitään.

Logit kiinnostaa, edustajainhuone on tätä juuri nyt tutkimassa, toivottavasti tulee ilmi. Itse olen sitä mieltä, että Biden ei tajunnut asiasta yhtään mitään.
No sitähän ei oikein voi todistaa. Siitä on kyllä kiva vääntää, koska sen todistaminen kumpaankaan suuntaan on lähes mahdotonta, tarpeellista salaliittoteorioissa. Mutta vain toiseen suuntaan tarpeellinen. Palataan asiaan, kun on joku pystyy määrittämään oliko Biden juuri tuolla hetkellä ymmärtämättä.

Jännä kyllä, että näin paljon kiinnostaa Bidenin armahdukset. Ilmeisesti pakko koittaa saada väkeä tutkintaan toisestakin hallinnoista, jotta nykyisen epäillyt rikokset ei olis niin pahoja.

No sitähän ei oikein voi todistaa. Siitä on kyllä kiva vääntää, koska sen todistaminen kumpaankaan suuntaan on lähes mahdotonta, tarpeellista salaliittoteorioissa. Mutta vain toiseen suuntaan tarpeellinen. Palataan asiaan, kun on joku pystyy määrittämään oliko Biden juuri tuolla hetkellä ymmärtämättä.

Jännä kyllä, että näin paljon kiinnostaa Bidenin armahdukset. Ilmeisesti pakko koittaa saada väkeä tutkintaan toisestakin hallinnoista, jotta nykyisen epäillyt rikokset ei olis niin pahoja.
Sanoit, että olisi todennäköisesti olemassa logeja päätöksistä, niistä minä olen kiinnistunut, kuten aiemmin sanoin. Olisi aika uskomatonta, että näinkin tärkeitä dokumentteja voitaisi allekirjoittaa auto-penillä, ilman että hyväksyntä on dokumentoitu. Toivottavasti edustajainhuoneen tutkinta saa asiaan selvyyden.

Sanoit, että olisi todennäköisesti olemassa logeja päätöksistä, niistä minä olen kiinnistunut, kuten aiemmin sanoin. Olisi aika uskomatonta, että näinkin tärkeitä dokumentteja voitaisi allekirjoittaa auto-penillä, ilman että hyväksyntä on dokumentoitu. Toivottavasti edustajainhuoneen tutkinta saa asiaan selvyyden.
Tärkeitä? Noi on vain armahduksia. Aika mitättömiä päätöksiä, kun mietitään mitä muita presidentit tekee.

Ja hän jo sen itse vahvistaa tuossa haastattelussa. Hän suoraan sanoo hyväksyneensä ne. Sit sun pitää vaan todistaa, ettei silloin tajunnut mitään. Gomer on jo tutkinut Bidenin 5v, mitään ei ole löytänyt, vaikka kokoaika ollut joku vakava rikos paljastumassa. Eli mitään ei ole taaskaan tulossa. Baselle vaan vähän sirkushuveja, jotta voivat sanoa, että muutkin on korruptoituneita. Ja sinnehän se uppoo kuin kuuma veitsi voihin.

Tärkeitä? Noi on vain armahduksia. Aika mitättömiä päätöksiä, kun mietitään mitä muita presidentit tekee.

Ja hän jo sen itse vahvistaa tuossa haastattelussa. Hän suoraan sanoo hyväksyneensä ne. Sit sun pitää vaan todistaa, ettei silloin tajunnut mitään. Gomer on jo tutkinut Bidenin 5v, mitään ei ole löytänyt, vaikka kokoaika ollut joku vakava rikos paljastumassa. Eli mitään ei ole taaskaan tulossa. Baselle vaan vähän sirkushuveja, jotta voivat sanoa, että muutkin on korruptoituneita. Ja sinnehän se uppoo kuin kuuma veitsi voihin.
Comeriin en luota. Mutta armahdukset on perustuslain presidentille suoma merkittävä valtaoikeus ja en siihen suhtaudu vähättelevästi. Odotan niitä todennäköisiä lokeja.

Omastakin mielestäni on suorastaan sairasta että Fauci jouduttiin armahtamaan mutta kun ei tuolla voi luottaa virkavaltaan niin minkäs teet

Comeriin en luota. Mutta armahdukset on perustuslain presidentille suoma merkittävä valtaoikeus ja en siihen suhtaudu vähättelevästi. Odotan niitä todennäköisiä lokeja.
Niitä saattaa joutua odottamaan. Jos sieltä ei löydy mitään, kukaan nyky hallinnosta ei niitä halua julkaista.

Edit: mitä kukakin pitää sitten merkittävänä. Omasta mielestä aika vähäpätöinen valtaoikeus, kun verrataan muihin. Jopa kuvernööreiillä on tuo, mutta ne ei voi iskeä sotilaallisesti jne.

Mikäs tässä on homman nimi? Biden ei ymmärtänyt että antoi armahduksen noille ihmisille? Yritätkö sanoa että nämä Bidenin perheenjäsenet jollain tavalla manipuloivat avustajat käyttämään tuota kynää ja antamaan armahdukset vai mikä on pihvi?

Periaatteessa päätös itsessään on logi, mutta todennäköisesti on olemassa lisäksi myös muita tapoja tallentaa päätöksiä tai niiden vaiheita. Näitä saattaa saada lukea joskus, kun julkistavat näitä, löytyvät national archivesta.
Hienoa. Toivottavasti käydään noutamassa ne lokit kansallisarkistosta. Jos ne sieltä löytyvät niin edustajainhuoneen tutkintakin helpottuu huomattavasati. Jään odottamaan lokeja.

Statistiikka

Viestiketjuista
301 714
Jäsenet
82 040
Uusin jäsen
alfasonni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom