Cojin de Raton
Tukijäsen
Ja Brassit ulkona kisoista. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>

Lausunta ja äänenpainot ovat jotenkin erikoisia ja siten vaikeita seurata, ja omaan makuuni menee kyllä överiksi, jos jokainen vähänkään pidemmälle etenevä hyökkäys aiheuttaa lähes huutoa selostajalta. Luulin näistä syistä alunperin selostajan taustan olevan muualla kuin Suomessa, mutta nimi on kyllä perisuomalainen. Hermojahan tämä kyllä kiristää, mutta tällä kerralla ottelun voisi kuvitella olevan sen verran kiinnostava, että ei kai tässä auta kuin hampaita kiristellen kestää...Toi maikkarin selostaja on kyllä ärsyttävä tyyppi. En tiedä mikä siinä on, mutta ärsyttää.
Nyt alkoi hol- arg. Lopputulos 1-0 hollanille.
Toi maikkarin selostaja on kyllä ärsyttävä tyyppi. En tiedä mikä siinä on, mutta ärsyttää.
Nyt alkoi hol- arg. Lopputulos 1-0 hollanille.
Tyyli on varmaan makuasia, mutta äänenpainot yms. ovat yksinkertaisesti suomen kieleen jossain erikoisen ja vaikeaselkoisen välimaastossa.Virkkunen on vähän sellanen Etelä-Eurooppalainen selostajatyyppi. Siellä ja latinalaisessa Amerikassa myös selostetaan tällälailla. Itse olen aina tykännyt kyllä.
Välillä tuntuu jäävän isompikin osa pois...Kuuntelin oiken mikä tuossa puheessa on vikana. Hän jättää joistain sanoista viimeisen vokaalin pois, tai ääntää sen tosi kuulumattomasti. Omituinen tapa.
Virkkunen on parasta mitä Suomen jalkapallolle on tapahtunut siten Litmasen.Virkkunen on vähän sellanen Etelä-Eurooppalainen selostajatyyppi. Siellä ja latinalaisessa Amerikassa myös selostetaan tällälailla. Itse olen aina tykännyt kyllä.
J-P Jalokin oli ihan OK Nelosen Chämppäripeleissä, kun studiossa olivat Matti Eve ja Pasi Rautiainen.Joo siis suuri osa Virkkusen arvostuksesta juontaa juurensa sinne, kun La Ligan alottelevana selostajana oli sillon ainoa futisselostaja, jolla oli oikeasti tunnetta pelissä. Vertailukohdat toki silloin olivat tyyliin HP Hänninen ja Mikko Innanen. Nykyään sentään löytyy useampi hyvä selostaja.
J-P Jalokin oli ihan OK Nelosen Chämppäripeleissä, kun studiossa olivat Matti Eve ja Pasi Rautiainen.![]()
Ei läheskään niin ärsyttävä kuin itseään täynnä ja vain omaa etuaan ajatteleva Ronaldo.Minua ei niinkään Virkkunen ärsytä, toisin kuin Messi mikä on itselle sellainen perusärsytyksen kohde.
Esim. Matti Härkönen, Kim Kallström sekä Velja Engström
Jaha ei ollutkaan läpihuutojuttu Argentiinalle. Tilanne 1-2.
Joo, on viihdyttävyydeltään vähän eri tasoa kuin tuo Bra-Cro, vaikka siinä toki olikin yllättävä loppu.Tunnetta alkaa olla.
Hollanti! Hollanti voittaa maaailmam mestaruuden!
Tämä ei ollut oma mielipiteeni, elin vain hetkessä ja vein selostsjan hehkutuksen huikealla hetkellä nextille levelille.Ehkä jossain toisessa todellisuudessa.
Tämä ei ollut oma mielipiteeni, elin vain hetkessä ja vein selostsjan hehkutuksen huikealla hetkellä nextille levelille.
Edit: toisaalta - eikös nuo aika hyvin juuri vedä? Mikä jäljellä olevista joukkueista sitten mielestäsi mestaruuden vie?
Ja korostan vielä, että itse en ole minkään tietyn joukkueen kannattaja.
Aika käsittämätön tapaus tuo Antonio Mateu Lahoz. Koko homma lähti aika pahasti käsistä jo toisella puoliajalla. Miten näihin ei löydy laadukkaampia toimitsijoita?
Ainoa käsittämätön asia on että jalkapallon mm kisat järjestetään tässä maassa.
Hyvät kisat ovat olleet! Miksi tämmöinen mielipide?
Katottiin sitten varmaan eri peliä. Kyllähän se käsi kävin vähän väliän taskulla ilmeisesti suunsoitosta, mutta useampikin selkeä sukellus ei aiheuttanut mitään toimia, siitä kädestä ja muista sikauluista(puolin ja toisin) nyt puhumattakaan. Toi nyt on muutenkin ihan itteensä täynnä koko ukko ja ilmeisesti pitää itseään kentän tärkeimpänä henkilöna ja ottelun kiistattoman tähtenä. Aika karmeita suorituksia esittänyt aiemminkin esim. La Ligassa.Miten se lähti käsistä? Eikö toi kokonaisuutena mennyt kohtuullisen sujuvasti läpi ottaen huomioon pelin panokset? Sitä Messin käsivirheen laputtamatta jättämistä lukuun ottamatta mitään erityisen ongelmallisia päätöksiä ei mielestäni ollut.
Trollaatko vai oletko elänyt tynnyrissä? Eiköhän asiaa ole pelilähetyksissäkin käyty läpi kattavasti.
Trollaatko vai oletko elänyt tynnyrissä? Eiköhän asiaa ole pelilähetyksissäkin käyty läpi kattavasti.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.