Jalkapallon MM kisat 2022 Qatarissa

Oli kyllä kaikkien aikojen finaali! Oikea joukkue voitti ja ny messi sai vihdoin mm voiton

Oli kyllä kaikkien aikojen finaali! Oikea joukkue voitti ja ny messi sai vihdoin mm voiton
Jaa-a enpä nyt noin sanoisi. Viestistäsi oikein paistaa Argentiina-fanius.
Ilman sitä Ave Marian kaatuilua ja esittämistä tilanne olisi ollut aivan toinen.
Sieppaa ihan saakelisti nuo esittämiset (espanja, portu, kaikki latinalaiset maat)

Itse en Ranska-fanina pystynyt enää katsomaan lisäaikaa, ei pumppu kestänyt.

Kyllähän nämä kisat oli surullinen esimerkki siitä kuinka korruptio on valloillaan siellä missä on rahaa. Ja jos Ranska olisi kisat voittanut niin kisojen tuloksesta olisi noussut aikamoiset sopupeli keskustelut. Onnittelut Messille ja Argentiinalle voitosta!

Ilman sitä Ave Marian kaatuilua ja esittämistä tilanne olisi ollut aivan toinen.
Sieppaa ihan saakelisti nuo esittämiset (espanja, portu, kaikki latinalaiset maat)

Niin kukas siitä filmaamisesta oikein kortinkin nappasi finaalissa :D

No olihan se peli, ja kyllä Argentiina tilastojenkin valossa paljon paremmin pelasi

Olipahan matsi ja hienoa että Messi voitti.

Indeed! Paras ja viihdyttävin MM-finaali, mitä on tullut nähtyä. 1994 taisi olla ensimmäinen, mitä tuli katsottua.

Nyt se viimein on selvää. Krisu on kastia alempana Messilä.

Eikös tämä ole ollut päivänselvää jo yli 10 vuotta, ainakin jalkapalloa tiiviisti seuraavien ja objektiivisuuteen kykenevien joukossa.

Messi on kuitenkin aikalailla aikakautensa paras maalintekijä, pelintekijä ja harhauttelija samassa paketissa. Ja Krisu on, vaikkakin fantastinen pelaaja (tosin persoonasta voi olla montaa mieltä), 'vain' maalintekijä ja siinäkin Messiä perässä

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
296 296
Jäsenet
81 056
Uusin jäsen
boolin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom