Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihinhän aikaan Mbappe nykii satasen.
Mietippä mitä tuomarointi olisi sitten ilman videoavustuksia? Pakko sanoa että onhan nykyteknologia tehnyt tuomaroinnista huomattavasti helpompaa hommaa.Ja taas laatutuomaria mutasarjasta. Varmaan sohva täynnä dollareita, kun ei noita pulkkia jaloille missaa kukaan.
No avaappa vähän?Se siitä loppuottelusta..
Oli mitä oli niin kyllä se finaali silti pelataan vaikka muutama äijä sairastuvalla onkin
Olin siinä uskossa, ettei MM-kisoissa pelattaisi moista turhuutta.
No joo, se oli vähän semmoinen "toivossa" kuin "uskossa" -tyylinen kommentti.Kyllä se on pelattu ihan vuodesta 1930 asti.
Kevyesti paras futisselostaja. Tuossa yksi legendaarisimmista.Mp Virkkusesta selostajana?
Tästä oli aiemmin melko runsaastikin keskustelua, ja moni täällä tykkää kovastikin, ja joillakin taas tuntuu olevan vaikeuksia pystyä edes sietämään. Nähtävästi jakaa siis mielipiteitä melko vahvasti. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen leiriin, koska kyllä minulle ihan minimivaatimus on, että lausuu suomea niin, ettei siihen tarvitse joko keskittyä tai totutella, että siitä saa kunnolla selvää.Mp Virkkusesta selostajana?
No niin ......huipentuma alkaa.. Veikkaan että Ranska voitaa 2-1.
Todellista Herkkua luvassa kuukauden odottelun jälkeen. Toivottavasti ei mene liikaa tarkkailuksi ja tylsäksi.
Miksiköhän väliaijan värimaalilma mennee ihan överiksi ylen 4k striimissä, Itse peli on ok, mutta väliajalla värimaailma sekoaa.....