Jalkapallon MM kisat 2022 Qatarissa

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 246
Pientä kähinää ollut Qatarissa Education City Stadiumin ympäristössä Espanja Marokko ottelun yhteydessä.
Siellä on erityisesti nyt kyllä sen verran futishullua porukkaa että porukkaa vyöryy ilman lippuja tuohon puolivälierään vaikka väkisin... ainoa asia mikä sitä rajoittaa on Qatarin rajavalvonta ja se että ei sinne kovin helpolla persaukiset ihmiset pääse. Mutta veikkaan että siellä tyypit pistävät kaikki perheen/suvun säästöt johonkin Dubain lentolippuun ja katsovat mitä tapahtuu.
 
Liittynyt
18.02.2022
Viestejä
424
Ihan ei nyt pitkäveto Kroatialle tuonut vajaan 9 kertoimella tulosta varsinaisella peliajalla. Ei kyllä yllättänyt kun kattoo edellisiä matseja.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Toi maikkarin selostaja on kyllä ärsyttävä tyyppi. En tiedä mikä siinä on, mutta ärsyttää.
Nyt alkoi hol- arg. Lopputulos 1-0 hollanille.
Lausunta ja äänenpainot ovat jotenkin erikoisia ja siten vaikeita seurata, ja omaan makuuni menee kyllä överiksi, jos jokainen vähänkään pidemmälle etenevä hyökkäys aiheuttaa lähes huutoa selostajalta. Luulin näistä syistä alunperin selostajan taustan olevan muualla kuin Suomessa, mutta nimi on kyllä perisuomalainen. Hermojahan tämä kyllä kiristää, mutta tällä kerralla ottelun voisi kuvitella olevan sen verran kiinnostava, että ei kai tässä auta kuin hampaita kiristellen kestää...
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 950
Artikulaatio on kyllä erikoista. Välillä voisi luulla, että hemmo selostaa pienessä hiprakassa.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
163
Virkkunen on vähän sellanen Etelä-Eurooppalainen selostajatyyppi. Siellä ja latinalaisessa Amerikassa myös selostetaan tällälailla. Itse olen aina tykännyt kyllä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
540
Toi maikkarin selostaja on kyllä ärsyttävä tyyppi. En tiedä mikä siinä on, mutta ärsyttää.
Nyt alkoi hol- arg. Lopputulos 1-0 hollanille.
Virkkusen TONE ärsyttää... vaihdoin taas kans.väl. streamiin... ei voi kuunnella ko. henkilöä (hlökohtainen mielipide)
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
4 950
Kuuntelin oiken mikä tuossa puheessa on vikana. Hän jättää joistain sanoista viimeisen vokaalin pois, tai ääntää sen tosi kuulumattomasti. Omituinen tapa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Olipa nätti syöttö tuossa ekassa maalissa. :)

Virkkunen on vähän sellanen Etelä-Eurooppalainen selostajatyyppi. Siellä ja latinalaisessa Amerikassa myös selostetaan tällälailla. Itse olen aina tykännyt kyllä.
Tyyli on varmaan makuasia, mutta äänenpainot yms. ovat yksinkertaisesti suomen kieleen jossain erikoisen ja vaikeaselkoisen välimaastossa.

Kuuntelin oiken mikä tuossa puheessa on vikana. Hän jättää joistain sanoista viimeisen vokaalin pois, tai ääntää sen tosi kuulumattomasti. Omituinen tapa.
Välillä tuntuu jäävän isompikin osa pois...
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 108
Virkkunen on vähän sellanen Etelä-Eurooppalainen selostajatyyppi. Siellä ja latinalaisessa Amerikassa myös selostetaan tällälailla. Itse olen aina tykännyt kyllä.
Virkkunen on parasta mitä Suomen jalkapallolle on tapahtunut siten Litmasen. :) Herra selostaa tunteella ja seuraa lajia aidosti. Kaikkia ei ikinä voi miellyttää, mutta itse arvostan tätä tyyliä enemmän kuin geneeristä selostajaa joka vaikuttaa siltä että lajiin tutustutaan joitakin tunteja ennen lähetystä. Virkkunen on futiksen Mertsi. :)
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 284
MTV:n bittivirta taitaa kaapelissa olla pienempi kuin ylellä. Näyttää omaan silmään huonommalta, suttuisemmalta.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Omissa piireissä Virkkunen on kyllä aina ollut hyvin arvostettu selostaja. Omasta mielestä jopa paras.
:cigar:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Taitaa Virkkunen olla yleisesti ottaen jalkapallopiireissä erittäin arvostettu selostaja. Omastakin mielestä ehdottomasti yksi Suomen parhaista urheiluselostajista yli lajirajojen.

Lisämainintana, että on se Messi vaan edelleen maaginen.
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
163
Joo siis suuri osa Virkkusen arvostuksesta juontaa juurensa sinne, kun La Ligan alottelevana selostajana oli sillon ainoa futisselostaja, jolla oli oikeasti tunnetta pelissä. Vertailukohdat toki silloin olivat tyyliin HP Hänninen ja Mikko Innanen. Nykyään sentään löytyy useampi hyvä selostaja.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Ärsyttää minuakin tuo Virkkunen, erityisesti tuo huutaminen (ulvoo usein vaikka oikein mitään ei edes tapahdu). No, selostaa sentään ottelun tapahtumia eikä keskity tyhjään loputtomaan spekulointiin.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 108
Joo siis suuri osa Virkkusen arvostuksesta juontaa juurensa sinne, kun La Ligan alottelevana selostajana oli sillon ainoa futisselostaja, jolla oli oikeasti tunnetta pelissä. Vertailukohdat toki silloin olivat tyyliin HP Hänninen ja Mikko Innanen. Nykyään sentään löytyy useampi hyvä selostaja.
J-P Jalokin oli ihan OK Nelosen Chämppäripeleissä, kun studiossa olivat Matti Eve ja Pasi Rautiainen. :)

 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
346
Minua ei niinkään Virkkunen ärsytä, toisin kuin Messi mikä on itselle sellainen perusärsytyksen kohde.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 370
Cmorelta löytyy loistava selostustiimi ja omasta mielestä Kallström, Karhu ja Kottonen ovat jokainen aivan loistavia.

Jokunen vuosi sitten futista selosti Mertaranta ja oli sitten NIIN hirveää kuunneltavaa. Yritti selostaa samalla intensiteetillä kuin kiekkoakin...
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
163
J-P Jalokin oli ihan OK Nelosen Chämppäripeleissä, kun studiossa olivat Matti Eve ja Pasi Rautiainen. :)

Nää oli kyllä hienoja studioita ja Jalo yksi all time suosikeistani, mutta ei ihan samaa tunnetta sieltäkään löytynyt. Ja toki ymmärrän, että Virkkusen hehkutukset keksikentällä tapahtuvissa taklauksissa tai kaksinkamppailuissa on vähän liikaa, mutta itse 30 vuotta jalkapalloa pelanneena, nekin tilanteet ovat hienoja ja hehkutus on ihan oikein..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 563
Näemmä arvostustakin löytyy siis, nähtävästi ennen kaikkea lajia enemmänkin seuraavien keskuudesta, joten selvästikään turhasta kaverista ei ole kyse. Ainakin näin harvakseltaan lajia seuraavan korvaan on joka tapauksessa yksinkertaisesti hankalaa seurattavaa, kun ei vastaavaan ole missään tottunut...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Virkkunen vielä menettelee, mutta nuo studio-osuudet huonointa mitä nähty vuosikausiin. Joku harrastelija saisi parempaa näytille twitchiin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 769
Virkkunen on parasta mitä Suomen jalkapallolle on tapahtunut siten Litmasen. :) Herra selostaa tunteella ja seuraa lajia aidosti. Kaikkia ei ikinä voi miellyttää, mutta itse arvostan tätä tyyliä enemmän kuin geneeristä selostajaa joka vaikuttaa siltä että lajiin tutustutaan joitakin tunteja ennen lähetystä. Virkkunen on futiksen Mertsi. :)
No Mertsi nyt on vielä monta luokkaa huonompi selostaja varsinkin kun selostaa Suomen pelejä. Olkoon kuinka ”legendaarinen” vaan. Virkkusestakaan en pidä lainkaan.
Esim. Matti Härkönen, Kim Kallström sekä Velja Engström osuu omaan korvaan paremmin. Tapio Suominen toki myös, mutta lopetellut jo tässä.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 068
Esim. Matti Härkönen, Kim Kallström sekä Velja Engström
Härkönen ja Kallström nyt ovat Virkkusen oppilapsia ja hämmästyttävää, mikäli Virkkusen äänenkäyttö ärsyttää, mutta Härkösen ei. Velja on sen sijaan löytänyt aika hyvin oman tasapainoisen tyylinsä.
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 805
Jaha ei ollutkaan läpihuutojuttu Argentiinalle. Tilanne 1-2.
 

KiD83

Persu
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 027
En tiedä näistä selostajista kyllä mitään, mutta Virkkunen on kyllä hyvä, voi jopa joskus yltää mertsin tasolle. Pääasia että siellä ei mikään aivoton kana ole kiljumassa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
17
Hitto pelin alussa olin ihan, että Messilä vie helposti ja toisen puoliskon aikana niiden ylimielisyys puski esiin. Toivon Hollannin voittoa!
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
2 805
Ehkä jossain toisessa todellisuudessa.
Tämä ei ollut oma mielipiteeni, elin vain hetkessä ja vein selostsjan hehkutuksen huikealla hetkellä nextille levelille.

Edit: toisaalta - eikös nuo aika hyvin juuri vedä? Mikä jäljellä olevista joukkueista sitten mielestäsi mestaruuden vie?

Ja korostan vielä, että itse en ole minkään tietyn joukkueen kannattaja.
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Tämä ei ollut oma mielipiteeni, elin vain hetkessä ja vein selostsjan hehkutuksen huikealla hetkellä nextille levelille.

Edit: toisaalta - eikös nuo aika hyvin juuri vedä? Mikä jäljellä olevista joukkueista sitten mielestäsi mestaruuden vie?

Ja korostan vielä, että itse en ole minkään tietyn joukkueen kannattaja.

Sama juttu, en kammata mitään joukkuetta ja hyvä että tulee mielenkiintoiset loppupelit, eikä haittaa vaikka Hollanti voittaisi maailmanmestaruuden, siellä on kuitenkin tehty pitkään hyvää työtä futiksen eteen.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 729
Jukka pakkane ja Seria A. (Pyöräily) Legendaarinen ukkeli. Virkkunen ihan ok, tosin parhaimmillaan oli ihan alkuaikoina Urheilukanavan futislähetyksissä.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Aika käsittämätön tapaus tuo Antonio Mateu Lahoz. Koko homma lähti aika pahasti käsistä jo toisella puoliajalla. Miten näihin ei löydy laadukkaampia toimitsijoita?
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 511
Rängäistyspötkyt ödöttävät. Ihme manööverityylin Virkkunen kehittänyt kyllä. Fiilis ihan jees vaikka välillä puhkuu yli.
 
Liittynyt
05.05.2017
Viestejä
1 068
Aika käsittämätön tapaus tuo Antonio Mateu Lahoz. Koko homma lähti aika pahasti käsistä jo toisella puoliajalla. Miten näihin ei löydy laadukkaampia toimitsijoita?
Miten se lähti käsistä? Eikö toi kokonaisuutena mennyt kohtuullisen sujuvasti läpi ottaen huomioon pelin panokset? Sitä Messin käsivirheen laputtamatta jättämistä lukuun ottamatta mitään erityisen ongelmallisia päätöksiä ei mielestäni ollut.

Wout Weghorstilta aika kova esitys, vaikkei Hollannille riittänytkään. Kertoo vaan siitä, kuinka jalkapallossa voi syntyä odottamattomia sankareita (melkein).
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Ainoa käsittämätön asia on että jalkapallon mm kisat järjestetään tässä maassa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 689
Viestejä
4 189 051
Jäsenet
70 781
Uusin jäsen
JohannesP.P.

Hinta.fi

Ylös Bottom