Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsemppiä kisaanSe olis taas vuorokauden verran kisaamista edessä tänään, Spa 24h merkeissä ja GT3 autoilla.
Tiimin kanssa lähdetään BMW Z4:llä kisaan, josko sitä taas pyrkisi pitämään auton ehjänä niin maalissa voi olla taas kelpo tulos..
JälkimmäinenMites toi 24h kisa menee? Kaikki kuskit samassa paikassa ja vaihtavat vuoroa penkissä vai onko siinä joku "jokainen kotonaan ja kuski vaihtuu varikkokäynnillä" moodi?
Täällä olisi tarkoitus ottaa ekaa kertaa testiin tämä i racing. Oliko tästä mitään huipputarjouksia olemassa, jos kokeilisi 3kk ajan vai onko tuo niiden omilla sivuilla oleva -50% (18 eur) paras?
Ja noiden omilta sivuilta tuo ilmeisesti kannattaa ostaa?
Vielä kertauksena, jos joku voisi selventää niin pystyykö tätä ajamaan tuollaisilla "karkkirahoilla" kunnolla vai alkaako tässä heti armoton rahastus ja joudun laittamaan 50 eur heti lisää ekan viikon jälkeen?
Niin ja ainoastaan VR:nä on tarkoitus pelata mutta sehän tässä ilmeisesti toimii.
Ei ole mikään pakko käyttää rahaa enempää kuin kuukausimaksun verran. Mazda MX5 cup on suosittu ja hauska, kisat on tiukkoja ja jännittäviä. On siellä muutakin, mutta tuo MX5 varmaan se suosituin. Ja mielestäni turha steamista ostaa, se vain käynnistää steamin kautta sen pelin oman launcherin. -50% lienee paras hinta mitä on ja VR toimii hyvin.
Nyt pari päivää tutustuttu tähän ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Mazda-kisat ihan jees mutta miksi niitä ajetaan vain tuolla yhdellä rovaaliradalla? Sama homma Legendsien kanssa, ainoa kisa on se ovaali, vaikka olisi kiva päästellä niillä jossain syheröisellä radalla.
Ja onhan tuossa heti rahastuksen maku, kun monia autoja ei pääse kisassa ajamaan, kun pitäisi ostaa ratoja. Ja vissiin kohta kun rating nousee niin "pääsee" ostamaan seuraavaa lisenssiä?
Tein myös vertailua Automobilista 2:seen joka mielestäni on mukavempi ajettava ja siinä vauhti ja jarrutukset tuntuvat aidommilta. AM2 on myös ainakin Rift S:llä mielestäni paremman näköinen grafiikaltaan.
Nyt pari päivää tutustuttu tähän ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Mazda-kisat ihan jees mutta miksi niitä ajetaan vain tuolla yhdellä rovaaliradalla? Sama homma Legendsien kanssa, ainoa kisa on se ovaali, vaikka olisi kiva päästellä niillä jossain syheröisellä radalla.
Ja onhan tuossa heti rahastuksen maku, kun monia autoja ei pääse kisassa ajamaan, kun pitäisi ostaa ratoja. Ja vissiin kohta kun rating nousee niin "pääsee" ostamaan seuraavaa lisenssiä?
Tein myös vertailua Automobilista 2:seen joka mielestäni on mukavempi ajettava ja siinä vauhti ja jarrutukset tuntuvat aidommilta. AM2 on myös ainakin Rift S:llä mielestäni paremman näköinen grafiikaltaan.
.. Sikäli mikäli tykkää Flinstones-autojen kaltaisista renkaistaIracingin vahvuudet on mielestäni huippuunsa hiottu ajotuntuma
.. Sikäli mikäli tykkää Flinstones-autojen kaltaisista renkaista
Kyllä ainakin MX5 Cupissa jyrkissä kaarteissa melkoista syöksymistä sisämutkaan tapahtuu, jos jättää sinne vähääkään tilaa. Eikä niillä mutkaantulovauhdeilla tosiaan pysytä otetuissa sisäkaarteissa.Maksu myös edesauttaa laadukkaita kisoja koska kukaan tuskin viitsii maksaa vain siitä ilosta että pääsee torpedoimaan muita.
Kyllä ainakin MX5 Cupissa jyrkissä kaarteissa melkoista syöksymistä sisämutkaan tapahtuu, jos jättää sinne vähääkään tilaa. Eikä niillä mutkaantulovauhdeilla tosiaan pysytä otetuissa sisäkaarteissa.
Haluutko avata mitä tällä tarkoitat?
IRacingin ei kai ole tarkoituskaan olla "peli" joka ostetaan ja pelataan sitten kiireellä läpi ja unohdetaan. Monelle se on puhdas harrastus josta on valmis maksamaan. Samaan tapaan kuin esim kuntosali. Ja salimaksuihin verrattuna suhteellisen edullinen jopa.
Renkaiden pito on mallinnettu siten, että pitää osata ajaa mahdollisimman lähellä sitä 100%:ia pidon rajaa (kuten aina autourheilussa), mutta ei yhtään yli. Heti jos menet yli niin olet paalissa, koska mitään mahdollisuutta korjata luisuja ei käytännössä ole. Tästä syystä esim. driftaus ei onnistu käytännössä ollenkaan iR:ssä. Todellisuudessa (ja about kaikissa muissa simuissa) voit hieman ylittää sitä 100% pidon rajaa melko turvallisesti ja kontrolloidusti - menetät vaan kierrosaikaa mutta et auton kontrollia.
On ja hyvin toimii.Onko iRacingissa minkäänlaista VR-tukea ja jos ei, niin onko sen lisäämisestä ollut edes puhetta?
Pelkästään valve indexillä on tullut peliä pelattua. Toimii kyllä loistavasti.Onko iRacingissa minkäänlaista VR-tukea ja jos ei, niin onko sen lisäämisestä ollut edes puhetta?
Ei tarvitse kymmeniä kisoja, rookie sarjoissa riittää kun ajaa puhtaita kisoja( ei osumia muihin) niin saa hyvinkin äkkiä lisenssin nostettua, noin 4 kisaa.
Sitten pääsee jo ajamaan esim nascar avolavaa yms..
Autot maksaa, radat kerta ostos, ilmaisia ratoja on kyllä myös mukana mutta halpaa tuo ei missään nimessä ole
Uskomatonta menoa. Oikeita Nascar kuljettajia mukana! Täytyy tutustua tähän simulaatio ajamiseen ja sen hintoihin. Laitteisiin, jne.
Onko uusi vauriomallinnus vielä käytössä Nasse Cup -autoissa?
iRacing offers many features to the casual and dedicated sim racer alike. Watch videos on this playlist to learn how to create hosted racing sessions, apply setups to your racecar, use the lap time counter, navigate our user menu and more!