iRacing

Tuleekohan taaskaan mitään kesätarjousta jo tilaavien vuosihintaan. Ennen oli aina mutta jossain vaiheessa kesätarjoukset hävisi.
 
Se olis taas vuorokauden verran kisaamista edessä tänään, Spa 24h merkeissä ja GT3 autoilla.
Tiimin kanssa lähdetään BMW Z4:llä kisaan, josko sitä taas pyrkisi pitämään auton ehjänä niin maalissa voi olla taas kelpo tulos.. :think:
 
Se olis taas vuorokauden verran kisaamista edessä tänään, Spa 24h merkeissä ja GT3 autoilla.
Tiimin kanssa lähdetään BMW Z4:llä kisaan, josko sitä taas pyrkisi pitämään auton ehjänä niin maalissa voi olla taas kelpo tulos.. :think:
Tsemppiä kisaan
 
Noh, sija 11. tuli plakkariin. Eikä menny ihan niinkuin Strömsössä..
Eka rekkauduttiin klo 16 starttiin joka loppui sitten tunnin ajon jälkeen spinnin kautta seinään ja edessä olis ollu puolen tunnin korjaukset. Tehtiin nopea ja ehkä hieman kyseenalainen liike, lopetettiin se kisa siihen ja rekkauduttiin viimeiseen klo 18 starttiin joka sitten ajettiin kokonaan. :whistling:
 
Mites toi 24h kisa menee? Kaikki kuskit samassa paikassa ja vaihtavat vuoroa penkissä vai onko siinä joku "jokainen kotonaan ja kuski vaihtuu varikkokäynnillä" moodi?
 
Jep, ja kuskit saavat toki keskenään määrätä ajojärjestyksen, stinttien pituudet yms.
Muuta ei iRacingin puolelta määriteta kuin että tiimissä pitää olla min 2 ja max 16 henkeä ja jokaisen rekkautuneen kuskin pitää ajaa tietty määrä kierroksia.
Meillä on 4 hengen tiimi, eli 3x2h ajovuoroa, sanoisin että tuo neljä on aika minimi..
 
Täällä olisi tarkoitus ottaa ekaa kertaa testiin tämä i racing. Oliko tästä mitään huipputarjouksia olemassa, jos kokeilisi 3kk ajan vai onko tuo niiden omilla sivuilla oleva -50% (18 eur) paras?
Ja noiden omilta sivuilta tuo ilmeisesti kannattaa ostaa?

Vielä kertauksena, jos joku voisi selventää niin pystyykö tätä ajamaan tuollaisilla "karkkirahoilla" kunnolla vai alkaako tässä heti armoton rahastus ja joudun laittamaan 50 eur heti lisää ekan viikon jälkeen?

Niin ja ainoastaan VR:nä on tarkoitus pelata mutta sehän tässä ilmeisesti toimii.
 
Täällä olisi tarkoitus ottaa ekaa kertaa testiin tämä i racing. Oliko tästä mitään huipputarjouksia olemassa, jos kokeilisi 3kk ajan vai onko tuo niiden omilla sivuilla oleva -50% (18 eur) paras?
Ja noiden omilta sivuilta tuo ilmeisesti kannattaa ostaa?

Vielä kertauksena, jos joku voisi selventää niin pystyykö tätä ajamaan tuollaisilla "karkkirahoilla" kunnolla vai alkaako tässä heti armoton rahastus ja joudun laittamaan 50 eur heti lisää ekan viikon jälkeen?

Niin ja ainoastaan VR:nä on tarkoitus pelata mutta sehän tässä ilmeisesti toimii.

Ei ole mikään pakko käyttää rahaa enempää kuin kuukausimaksun verran. Mazda MX5 cup on suosittu ja hauska, kisat on tiukkoja ja jännittäviä. On siellä muutakin, mutta tuo MX5 varmaan se suosituin. Ja mielestäni turha steamista ostaa, se vain käynnistää steamin kautta sen pelin oman launcherin. -50% lienee paras hinta mitä on ja VR toimii hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole mikään pakko käyttää rahaa enempää kuin kuukausimaksun verran. Mazda MX5 cup on suosittu ja hauska, kisat on tiukkoja ja jännittäviä. On siellä muutakin, mutta tuo MX5 varmaan se suosituin. Ja mielestäni turha steamista ostaa, se vain käynnistää steamin kautta sen pelin oman launcherin. -50% lienee paras hinta mitä on ja VR toimii hyvin.

Nyt pari päivää tutustuttu tähän ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Mazda-kisat ihan jees mutta miksi niitä ajetaan vain tuolla yhdellä rovaaliradalla? Sama homma Legendsien kanssa, ainoa kisa on se ovaali, vaikka olisi kiva päästellä niillä jossain syheröisellä radalla.

Ja onhan tuossa heti rahastuksen maku, kun monia autoja ei pääse kisassa ajamaan, kun pitäisi ostaa ratoja. Ja vissiin kohta kun rating nousee niin "pääsee" ostamaan seuraavaa lisenssiä?


Tein myös vertailua Automobilista 2:seen joka mielestäni on mukavempi ajettava ja siinä vauhti ja jarrutukset tuntuvat aidommilta. AM2 on myös ainakin Rift S:llä mielestäni paremman näköinen grafiikaltaan.
 
Nyt pari päivää tutustuttu tähän ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Mazda-kisat ihan jees mutta miksi niitä ajetaan vain tuolla yhdellä rovaaliradalla? Sama homma Legendsien kanssa, ainoa kisa on se ovaali, vaikka olisi kiva päästellä niillä jossain syheröisellä radalla.

Ja onhan tuossa heti rahastuksen maku, kun monia autoja ei pääse kisassa ajamaan, kun pitäisi ostaa ratoja. Ja vissiin kohta kun rating nousee niin "pääsee" ostamaan seuraavaa lisenssiä?


Tein myös vertailua Automobilista 2:seen joka mielestäni on mukavempi ajettava ja siinä vauhti ja jarrutukset tuntuvat aidommilta. AM2 on myös ainakin Rift S:llä mielestäni paremman näköinen grafiikaltaan.

Rata vaihtuu viikottain, joka ma-ti yönä. Aina ajetaan viikko per rata, koska iRacingin kisakaudet koostuu 12 viikosta joissa kerätään pisteitä, joista 8 parasta jää loppupisteisiin voimaan.
Viikon aikana voit siis ajaa kisoja niin monta kun kerkiät.

Suosittelen myös lukemaan Sporting Coden, sieltä löytyy vastaus kaikkiin kysymyksiin. ;)

Omissa kirjoissa iRacing on parasta simurintamalla moninpelin osalta, radalla et näe mitään "FlyingDick69"-nimisiä tyyppejä kun kaikki kisaa omalla nimellään joka osaltaan on omiaan immersion luonnissa.
SR:n myötä kisat pysyy pääasiassa siisteinä ja iRating kannustaa opettelemaan nopeammaksi. :)
 
Nyt pari päivää tutustuttu tähän ja vähän ristiriitaiset fiilikset. Mazda-kisat ihan jees mutta miksi niitä ajetaan vain tuolla yhdellä rovaaliradalla? Sama homma Legendsien kanssa, ainoa kisa on se ovaali, vaikka olisi kiva päästellä niillä jossain syheröisellä radalla.

Ja onhan tuossa heti rahastuksen maku, kun monia autoja ei pääse kisassa ajamaan, kun pitäisi ostaa ratoja. Ja vissiin kohta kun rating nousee niin "pääsee" ostamaan seuraavaa lisenssiä?


Tein myös vertailua Automobilista 2:seen joka mielestäni on mukavempi ajettava ja siinä vauhti ja jarrutukset tuntuvat aidommilta. AM2 on myös ainakin Rift S:llä mielestäni paremman näköinen grafiikaltaan.

Iracingissa kilpailukausi ja radat etenee kilpailukalenterin mukaan, ratoja ei valita itse. Yhtä rataa kisataan muistaakseni viikko, jonka jälkeen rata vaihtuu. Kisalähtöjä on tunnin välein ja on tuo viikko aikaa kerätä pisteitä. En kyllä yhtään muista miten ne seasonin pisteet lasketaan, joku kokeneempi voinee valaista. Lisenssin korottaminen ei itsessään maksa mitään ja kannattaakin hankkiutua mahdollisimman nopeasti pois siitä "rookie" -luokasta. Rookiet kolaroi ja perseilee eniten, ylemmissä luokissa porukka ajaa nätimmin ja kolaroi vähemmän...

Graafisestihan tämä peli on jo ikääntynyt, mutta toisaalta pyörii sulavasti. Vanha pelimoottori... Iracingin vahvuudet on mielestäni huippuunsa hiottu ajotuntuma ja tasokas peliseura (rookien yläpuolella). Muita autopelejä tuntuu aina vaivaavan sama ikuisuusongelma moninpelissä: mukana on aina perseilijöitä, jotka ajavat ekassa kaarteessa tahallaan päälle pilaten muiden kisan. Jos onnistuu löytämään tasokasta peliseuraa niin kyllä sitten muitakin hyviä simuja on. Itse olen tykännyt myös Project cars 2:sta ja Assetto corsasta.

Ps. Itsekään en ole raaskinut ostaa lisäsisältöä iRacingiin, olen tyytynyt ajelemaan lähinnä Mazda cuppia silloin tällöin.
 
Iracingin vahvuudet on mielestäni huippuunsa hiottu ajotuntuma
.. Sikäli mikäli tykkää Flinstones-autojen kaltaisista renkaista

Ja jos sietää ajella paria ilmaista rataa mazdalla ympäri peräjälkeen niin halpaakin tuo on.
Jos taas lähtee ostelemaan niin tuplahinnoittelun (eli subi+sisältö maksaa erikseen, etkä saa ajaa mitään jos lopetat subin) takia menee helposti ekana vuotena-kahtena se 400-600e jos vähänkään aktiivisemmin ajaa sarjoja.

Ei sillä, jos kahta ylempää sietää niin oikein onnistunut VR-implementointi ja paras kisaamisen laatu
 
IRacingin ei kai ole tarkoituskaan olla "peli" joka ostetaan ja pelataan sitten kiireellä läpi ja unohdetaan. Monelle se on puhdas harrastus josta on valmis maksamaan. Samaan tapaan kuin esim kuntosali. Ja salimaksuihin verrattuna suhteellisen edullinen jopa. Maksu myös edesauttaa laadukkaita kisoja koska kukaan tuskin viitsii maksaa vain siitä ilosta että pääsee torpedoimaan muita.
 
Jep. Ja liiga- ja muu yhteisöllinen toiminta on ihan omilla leveleillään. On Trelletiä, FisRaa, ynnä sun muuta joten ajoseurasta tai porukasta homma ei todellakaan ole kiinni.
 
Maksu myös edesauttaa laadukkaita kisoja koska kukaan tuskin viitsii maksaa vain siitä ilosta että pääsee torpedoimaan muita.
Kyllä ainakin MX5 Cupissa jyrkissä kaarteissa melkoista syöksymistä sisämutkaan tapahtuu, jos jättää sinne vähääkään tilaa. Eikä niillä mutkaantulovauhdeilla tosiaan pysytä otetuissa sisäkaarteissa.
 
Kyllä ainakin MX5 Cupissa jyrkissä kaarteissa melkoista syöksymistä sisämutkaan tapahtuu, jos jättää sinne vähääkään tilaa. Eikä niillä mutkaantulovauhdeilla tosiaan pysytä otetuissa sisäkaarteissa.

Sehän onkin rookiesarja.. Niissä tuota vaan tapahtuu, mutta lisenssin nosto rookiesta D/C:hen onnistuu kyllä nopeasti joten ei siellä kauaa tartte pyöriä.
 
Pahimmista töhöistä pääsee eroon vain nostamalla ratingia ja ajamalla isompia sarjoja, joissa muodostuu splittejä. Ajetaan sielläkin päälle, mutta eri tavalla. Tietysti tämä rajoittaa melkoisesti sarjavalikoimaa ja pitää jatkuvasti ostaa uusia ratoja ja autoja, mikäli haluaa joka viikko osallistua.
 
Haluutko avata mitä tällä tarkoitat?

Renkaiden pito on mallinnettu siten, että pitää osata ajaa mahdollisimman lähellä sitä 100%:ia pidon rajaa (kuten aina autourheilussa), mutta ei yhtään yli. Heti jos menet yli niin olet paalissa, koska mitään mahdollisuutta korjata luisuja ei käytännössä ole. Tästä syystä esim. driftaus ei onnistu käytännössä ollenkaan iR:ssä. Todellisuudessa (ja about kaikissa muissa simuissa) voit hieman ylittää sitä 100% pidon rajaa melko turvallisesti ja kontrolloidusti - menetät vaan kierrosaikaa mutta et auton kontrollia. Parhaana esimerkkinä tämän vuoden eSM auto, Cayman GT4. Tuolla autolla ei edes ostosreissu lähikauppaan olisi sujunut turvallisesti vaan kuolema oli läsnä hetikun varikolta siirtyi radan puolelle. Myös monet muissa simuissa suht triviaalit mutkat (130R Suzuka, Blancemont SPA) muuttuvat radan haastavimmiksi paikoiksi kun rengas yhtään ylittää pidon rajan nopeavauhtisessa mutkassa.

IRacingin ei kai ole tarkoituskaan olla "peli" joka ostetaan ja pelataan sitten kiireellä läpi ja unohdetaan. Monelle se on puhdas harrastus josta on valmis maksamaan. Samaan tapaan kuin esim kuntosali. Ja salimaksuihin verrattuna suhteellisen edullinen jopa.

Toki toki, tätä usein kuulee. Mutta onhan se ansaintamalli aika karu jos miettii, että yhden iR radan hinnalla (~15e. Ferrari 488 GTE ja GT3 pitää ostaa erikseen, re-skinnatut V8 autot erikseen täyteen hintaan ym) sain täysversion ACC:stä (20e), sitten vielä pitää olla voimassa oleva subi että pääsee edes iR ajamaan. Oon ite dumpannu sen 600e+ tonne, mutta en kyllä keksi hirveästi puolusteltavaa tuossa ansaintamallissa kuluttajan näkökulmasta (vaikka toki se pitää pahimmat teinitöhöt poissa, joka toki onnistunee hyvällä Safety rating systeemillä ja moderoinnilla ilmaiseksikin).
 
Renkaiden pito on mallinnettu siten, että pitää osata ajaa mahdollisimman lähellä sitä 100%:ia pidon rajaa (kuten aina autourheilussa), mutta ei yhtään yli. Heti jos menet yli niin olet paalissa, koska mitään mahdollisuutta korjata luisuja ei käytännössä ole. Tästä syystä esim. driftaus ei onnistu käytännössä ollenkaan iR:ssä. Todellisuudessa (ja about kaikissa muissa simuissa) voit hieman ylittää sitä 100% pidon rajaa melko turvallisesti ja kontrolloidusti - menetät vaan kierrosaikaa mutta et auton kontrollia.

Juu ei. Driftailu ei kyl onnistu kuin joillain autoilla ja se on rengasmallin vajavaisuudesta johtuvaa. Mut toi että yhtään yli ei voi ajaa on ihan kakkendaalia. Oon opastanut jokusen rookien tähän hommaan sisään ja ihan järjestään jokaisen suurin ajovirhe on ollut jatkuva renkaan yliajaminen. Ja kun aloittelijat siinä onnistuu niin ei se kauheen vaikeeta ole. Juttu voi olla että sulla on ollut jostain pro jannuilta saatu setuppi autossa. Jos meinaa sen SM:n voittaa ni setin täytyy olla yliohjaava, silloin se yliajaminen tietenkin menee haastavammaksi mut se ei ole rengasmallin vika, vaan setupin ominaisuus. Moneen autoon nopeet setupit on sellasia et perus 3k iR:n kruisija ei sillä turvalliseksi oloaan tunne. Lisää reeniä jos meinaa olla nopea ja ajaa nopeilla seteillä.
 
Juuri tuosta oikeat Indycar-kuskit puhuivat e-kisojen yhteydessä. Oikealla autolla voi driftata, sekä ajaa pidon rajalla paljon enemmän ja iracing-auto on yleensä pois hallinnasta heti kun luistaa. Vältetään yliajamista ja pysytään "raiteella" kuvaa hyvin menestyvää pelaamista.
 
Jep, jokaisessa muussakin simussa pystyy tekee ns. Alien-settejä jotka tappaa, mutta napsu pois niin alkaa olla perus 3k jantterille turvallista ja mukavaa ajoa joka sallii pienet virheetkin. iR on kokonaisuudessaan mun suosikki, mutta rengasmalli niin totaalisen surkea, että vie paljon ajonautintoa. Hyvä, että monet korkean profiilin oikean elämän kuskit tai oikeasti autoista jotain tietävät ovat tulleet esiin ja nostaneet tän kissan pöydälle. Muuten niin toimiva kokonaisuus (nyt kun contentti on pääosin ostettu) niin mielestäni rengasmallista rutina on vain hyvästä, että siihen tulisi iR suunnalta enemmän panostusta. Tähän mennessä se on ollut liian paljon 10v iR ajaneiden ja renkaaseen tottuneiden, iR fanboyden ja alieneiden "mitä tappavampi sitä realistisempi!!" -tyyppinen lähtökohta. Edelleen, kyllä, tuon renkaan voi masteroida ja ns. oppia, mutta realistinen se ei ole kyllä alkuunkaan ja siten mun mielestä jäljessä about kaikkia muita simuja.

Edit: Ja kysehän ei edes ole siitä, etteikö iR panostaisi rengasmalliin. Itseasiassa mitä olen foorumeilta lukenut niin heillä on äärimmäisen hienostunut rengasmalli mutta koska se on tehty eri tavalla kuin monessa muussa niin sen korjaaminen on äärimmäisen vaikeaa kun kaikki vaikuttaa kaikkeen. Tässä hyvä selitys
 
Viimeksi muokattu:
En mäkään iR rengasmallia pidä kauheen hyvänä. Ja ymmärrän hyvin et kaasulla sladittelu on "niin mageeta jee" mut yliajaminen on paljon muutakin ku exitissä liikaa kaasun painamista. Ei kukaan IRL voita yhtään mitään ajamalla sladissa koska se on ihan yhtä hidasta siellä ku iirallissakin. iR:n ongelma on ettei se viesti yliajamisesta riittävästi. Jengi ajaa ihan hulluna yli eikä ne tajua tekevänsä niin.
 
Semmonen huomio jota arvostaa Iracingissa ettei pysty ajamaan konepellillä tai auton takaa 2m korkeudesta. Mutta tuo maksu systeemi on taas on ihan hanurista voisi olla ainakin halvempaa jossain muodossa..
 
Viimeksi muokattu:
Ylilyönnit ja torpedot on varmasti vaikea saada 100% pois pelistä vaikka millaset jutut olisi käytössä. Nähdäänhän niitä jopa irl formula ykkösissä
Asian vierestä mutta vielläköhän ps4 joutuu ostamaan sen plus jäsenyyden jos haluaa esim gt sporttia ajaa online kisoja? Minun mielestä se on enemmän pers.... kun iracingin subi.
 
Onko iRacingissa minkäänlaista VR-tukea ja jos ei, niin onko sen lisäämisestä ollut edes puhetta?
 
Ajoin joitain vuosia sitten lähes maanisesti iRacingia, mutta lopetin osittain juuri rengasmallinnuksen vuoksi. Autot eivät toimi oikein ääritilanteissa. Nostin asiaa esille iRacing-foorumeillakin, mutta sain palautteeksi lähinnä sääliä ja naurua. Jokainen vähänkään autolla ajanut huomasi kuitenkin, että renkaat eivät toimi kuten todellisuudessa.

Hyvä, että nyt todelliset asiantuntijatkin ovat samasta maininneet. Toivottavasti asialle tehdään jotain.
 
Hei, katsoin juuri äärimmäisen hienon leffan Days of Thunder ... elikkä olen aina ollut kiinnostunut Nascarista. Tai tosiaan siihen saakka kunnes autojen turvallisuutta alettiin muuttamaan, nopeutta hidastamaan jne.

Kiinnostaisi tietää voinko kokeilla iRacingia vain kuukauden? Ja jos voi niin pääseekö heti ajamaan jotain Nascar sarjaa, miten homma toimii?
 
Jos et ole ikinä I racingiä ajanut niin uutena tilaajana saat vähintään -50%, varmasti joku osaa vinkata vielä paremman tarjouksen?
Nascaria pääset siten ajamaan että aloitat rookie street stockista ja siitä sitten lisenssin parannettua pääset ylempiin sarjoihin.
Nascar on I racingissä todella suosittua ja siellä ajaa myös jonkin verran Suomalaisia.
Itsekkin silloin tällöin tulee ovaalia ajettua normi radan ohella.

Days of thunder on kyllä mahtava leffa
 
Juu, kiitos. Hieman laittaa miettimään tuo että täytyy aloittaa ihan alusta. Mahdollisesti kymmeniä kisoja ennen Nascaria. Mutta ainakin se tullut nyt selväksi että tämä peli olisi se paras vaihtoehto jos haluaa realistista Nascaria pelata.

 
Ei tarvitse kymmeniä kisoja, rookie sarjoissa riittää kun ajaa puhtaita kisoja( ei osumia muihin) niin saa hyvinkin äkkiä lisenssin nostettua, noin 4 kisaa.
Sitten pääsee jo ajamaan esim nascar avolavaa yms..
 
Ei tarvitse kymmeniä kisoja, rookie sarjoissa riittää kun ajaa puhtaita kisoja( ei osumia muihin) niin saa hyvinkin äkkiä lisenssin nostettua, noin 4 kisaa.
Sitten pääsee jo ajamaan esim nascar avolavaa yms..

Nascar avolavaa... mutta entä sitä Nascar-sarjaa? Vai maksaako kaikki autot ja radat ja sarjat erikseen?
 
Autot maksaa, radat kerta ostos, ilmaisia ratoja on kyllä myös mukana mutta halpaa tuo ei missään nimessä ole
 
Siis Nascar sisältää monta eri sarjaa, tarkoitat varmaan sitä pääsarjaa?
 
Autot maksaa, radat kerta ostos, ilmaisia ratoja on kyllä myös mukana mutta halpaa tuo ei missään nimessä ole

Olen valitettavasti huomannut viime aikoina sen että PC:llä pelaaminen on yllättävän kallista. Vaikkakin sillä saa sitten parasta. Juu, täytyy tutkia vielä tätä peliä. Ilmeisesti ratti-polkimet-penkki myös ihan pakollinen.

"Siis Nascar sisältää monta eri sarjaa, tarkoitat varmaan sitä pääsarjaa?"

Kyllä, NASCAR Cup Series
 
Jess, juuri näin. Kyllä ratti + polkimet on aika ehdottomat, laitoin sulle linkkiä discordiin, sieltä saa asiantuntevaa neuvoa jos jokin simuilussa mietityttää
 


Uskomatonta menoa. Oikeita Nascar kuljettajia mukana! Täytyy tutustua tähän simulaatio ajamiseen ja sen hintoihin. Laitteisiin, jne.
 
Juu, Nasse/Indy-kuskeja ollut ihan iR:n alusta asti mukana, enemmän tai vähemmän. Vuosia sitten esim Earnhard Jr:kin oli joskus mukana.
 
Uusien kuskien ja miksei vanhempienkin kannattaa hyödyntää (lähes) viikottaisten päivityksien aikainen testiserveri, jossa pääsee testaamaan ilmaiseksi eri autoja, pl. uusi sisältö, joka tulee testattavaksi noin 4-5 viikon viiveellä julkaisusta.
Autot pitää toki olla ladattuna koneelle ja iR-tili aktiivinen. Ratoja ei käsittääkseni pysty lataamaan ennakkoon eli testaaminen onnistuun vain omistamillaan radoilla.
Mitä testaillut, niin parhaimmillaan testiserveri on ollut auki vuorokauden, mutta yleensä jotain 3-5 tuntia päivityksen alkamisesta (klo 16:00 Suomen aikaa).
Tätä kirjoitettaessa serveri on edelleen auki! >https://testdrive.iracing.com/app#
 
NASCAR Racing 2003

Tulee fiilis etten ymmärrä nykypeleistä mitään. Miksi esim. vauriomallinnus ei ole edes 15 vuotta vanhan pelin tasolla?
 
Kiitos @Zarniwoop näyttää upealta. Tätä juuri hain eli ilmeisesti pelejä osataan sittenkin vielä tehdä... iRacing takaa parhaan Nascar kokemuksen, niin netissä väittävät.

 
Uusille kuskeille sekä vanhoja että äskettäin päivitettyjä vinkkivideoita: iRacing How-To
iRacing offers many features to the casual and dedicated sim racer alike. Watch videos on this playlist to learn how to create hosted racing sessions, apply setups to your racecar, use the lap time counter, navigate our user menu and more!

 
No niin nyt on pari viikkoa ajettu tätä iRacingiä ja onhan tämä pirun hyvä. Ei varmaan missään muussa nettipelissä tosiaan ajeta näin puhtaasti ja tiukasti rinta rinnan mutkaan mitä tässä. Tästä on tietysti kiittäminen tuota safety rating-systeemiä.

Melkoisen aikaa vievä peli kyllä valitettavasti enkä tiedä onko tämä perheellisen hommaa ollenkaan? :)


Mutta miten tästä eteenpäin, kun Mazda alkaa olla jo nähty, vaikka kisat ovatkin tiukkoja? Mielellään simulaattorissa ajaisi kuitenkin tehokkaampia autoja mitä ajaa oikeassa elämässä.

Legendsiä voisi kyllä ajaakin mutta sitä ajetaan vain ovaali-radoilla? Jotenkin luulin, että ovaali D-lisenssin saatuani pääsisin normikilpa-radoille noilla. En kyllä muutenkaan ymmärrä yhtään tuota ovaalin kiertämistä millään vehkeellä. Jotkut sitäkin katsovat ihan telkastakin. :rolleyes:


Kai se joku Porsche gt-cup tai IMSA jollain Ferrari GT:llä voisi olla lähinnä omaa kiinnostusta. Pitäisi olla vain lukitut säädöt sillä ei ole aikaa alkaa säätämään autoja. Onkohan sellaista sarjaa edes noissa tehokkaammissa luokissa? Road minulla on C ja SR 3.6.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 605
Viestejä
4 501 861
Jäsenet
74 234
Uusin jäsen
Theun

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom