- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 351
Sama täällä! Mut satunnaisesti tulee käytyä huvikseen räppäämässä Williamsilla.Williamsin aikoinaan ostaneena ja pari kertaa testanneena ei ole kyllä tarvetta ostaa. En omaa jedin refleksejä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä! Mut satunnaisesti tulee käytyä huvikseen räppäämässä Williamsilla.Williamsin aikoinaan ostaneena ja pari kertaa testanneena ei ole kyllä tarvetta ostaa. En omaa jedin refleksejä.
Milläs lisenssillä ja millasia kisoja mepelle on? Vähän himottelis taas aktivoituaPakko kyllä kehua tuota Mersun F1:stä. Pito ja downforce tuntuu käsittämättömältä. GT3 jälkeen on ollut oma työnsä tottua tuohon autoon, mutta viiden kisan jälkeen alkaa olemaan hallussa joten kuten. Jopa yhden voiton sain kaavittua, lähtöpaikka 24.
Romuralliahan tuo on ensimmäisellä kierroksella aina, joten ilman aika-ajoja olen yhtä vaille kaikissa vetänyt!
A Lisenssi kisoja pelkästään. Tällä viikolla Silverstone ratana, Fixed kisat 15 kierrosta ja open-setup kisat 29 kierrosta.Milläs lisenssillä ja millasia kisoja mepelle on? Vähän himottelis taas aktivoitua
Mikäs Knockhillissä mättää? Olis ensi viikolla kalenterissa, mutta pitääkö sittenkin jättää hankkimatta...Muusta en tiedä mutta tuo Knockhill on aivan järkyttävä rata. Niiku Dave Cameron sano: "voihan sanoo ajaneensa edes"
Mikäs Knockhillissä mättää? Olis ensi viikolla kalenterissa, mutta pitääkö sittenkin jättää hankkimatta...
Sopiskohan pikku formulalle kuitenkin paremmin? USF olis siellä ensi viikolla.Omakohtanen kokemus on että enemmänki mikroautorata kuin gt rata. Todella kapea, heittokanttareilla varustettu 47 sekunnin rata jota ihan kauhea ajaa 20/40min. No onha siinä yks suora jolla voi ohittaa jos joku todella ryssii edellisen mutkan exitin.
Joo balanced päällä koko kisan ja ei voi muuttaa.Tarviiko tuossa uuden F1:sen Grand Prix Fixed-sarjassa itse hallinnoida ERS-järjestelmää, vai onko kaikilla päällä koko kisan joku Balanced tms.?
Jep, täällä kans kovaa reeniä jo! Porsche alla tällä kertaa!Tästä se lähtee, vuoden ensimmäinen 24h kisa..
Finnish Endurance Academy mukana peräti kolmella tiimillä. Oma tiimi lähtee AMG GT3:lla ja laitetaan perinteisesti tavoitteeksi päästä maaliin.
Kisaa striimaillaan kyllä joten eikun lauantaina klo 14.30 eteenpäin seuraamaan FEA:n YT-kannulta ströömiä.
Meillä päätty kisailu 90 minuutin jälkeen, LMP2 tuli isolla letkalla ohi ja viimeinen jäi katveeseen kuskilla ja osumaa tuli sen verran että 3 minuuttia meatballia ja 20 optionaaleja...Tuliha sitä taas läpsyteltyä Daytonaa 24h ja reilut 700 kierrosta. P10 jäi kouraan ja ilman yhtä typerää Dallaraa oltas oltu melko varmasti top3ssa.
Menny vähä maku näihin multiclass-kisailuihin kun ei ehlvetti ymmärretä sitä nopeuseroa kahden eri luokan välillä.
Onneks muutaman viikon päästä pääsee sentää kiertää Butthurtia 12h pelkillä GT3:olmosilla.
Kyllä se toimii, mutta jos on triplat tai VR, niin Nvidia on parempi, koska peli tukee SPS-tekniikkaa.Kysytäämpäs täältä asiaan perehtyneiltä seuraavaa:
Kasailen tuttavalle simukonetta tähän peliin, näyttistarjonta on mitä on, ja saisin heti koneeseen RX6900XT kortin, mutta sanoivat että peli ei toimi alkuunkaan kunnolla AMD:n korteilla. Onko tää totta vai jotain esson baarissa kuultua legendaa? Itse en siis tunne iRacingia alkuunkaan.
Kiitos etukäteen tietäjille.
eSM ensimmäinen karsintakisa menossa:
Skippylle vahva suositus. Ajattelin itsekin palata taas sarjaan ensi kaudella, kun on se vaan niin hauska auto kisata.Sieltähän se tuli, seitsemännen Mazdakisan jälkeen D-lisenssi . Pitääkin tutustua mihin sitten suuntaisi, nuo Skip Barberit vähän kiinnostelisi.. varmaan pelaajien taso ainakin kovenee jonkun verran.
Onneksi olkoon ensimmäisestä voitosta!Viime vuonna tuli kastettua varpaita tämän parissa ja nyt VR lasien hommaamisen jälkeen on tullut jälleen aika kisata. Tänään tuli napattua ensimmäinen voitto iRacingissa. Ovaalit ei oikein aiemmin ole kiinnostanut mutta nyt kun päätin kokeilla niin täytyy myöntää että on se paljon muutakin kun vasemmalle kääntymistä. Kuten kuvasta näkee niin tiukka 33 kierrosta oli. Paalulta aloittanut kilpakumppani roikkui tiukasti perässä mutta sain pidettyä pään kylmänä ja nyt fiilis huikea.
Hyvä huomioida, että joku auto vilkkuu, niin sillä on yhteysongelma, mutta jos kaikki autot katoaa ruudulta, niin silloin yleensä sinulla itsellä on yhteysongelma. Itellä kävi viimeksi niin kun joku winukan päivitys tai Steam lataus söi yllättäen kaistan.Loppuvuodesta tuli itsekkin otettua tähän se 2-vuoden tarjouspaketti, nyt tässä aloitellut ajelemaan Mazdalla ja kohta olisi D-lisenssi kourassa. Pääosin ihan hyviä kisoja tullut mutta on siellä romuakin ollut seassa. Hienoin oli yhdessä kisassa kun autot katosivat ruudulta ja ilmestyivät takaisin miten sattuu, arvo siinä sitten missä ajelevat..
Omassa ajelussa varmaan suurin ongelma on kilpailutilanteissa liiallinen tilan jättäminen, hankala hahmotella yhden ruudun setupilla sivulle niin tarkkaan paljonko siellä on, ACC:ssä on helppoa kun saa sen radarin päälle, mutta tässä ei taida olla vastaavaa?
Seuraavaksi olisi tarkoitus siirtyä Ferrarin GT3:sen rattiin katsomaan millaista menoa siellä on. 911 Cuppikin tuli hankittua, mutta tuolla täytyy kyllä harjoitella ennenkuin lähtee kisoihin mukaan, aika paljon haasteellisempi tuntui olevan kun pikaisesti testaili eilen.
Ajaakos täällä porukka tuota Ferrarin GT3 sarjaa?
Joo, noita oli 2 tai 3 kun vilkkui, eli niillä taisi olla ongelmaa, oma yhteys näytti ihan hyvää tasoa HUDilla.Hyvä huomioida, että joku auto vilkkuu, niin sillä on yhteysongelma, mutta jos kaikki autot katoaa ruudulta, niin silloin yleensä sinulla itsellä on yhteysongelma. Itellä kävi viimeksi niin kun joku winukan päivitys tai Steam lataus söi yllättäen kaistan.
Ferrari sarja on todella suosittu ainakin, mutta ei varsinaisesti tunnettu siististä kisaamisesta, selityksenä varmaan lyhyet kisat ja alhainen lisenssivaatimus.
IR kun nousee riittävästi, niin alkaa ne mazda kisatkin olemmaan siedettävällä tasolla sen romun suhteen.Joo, noita oli 2 tai 3 kun vilkkui, eli niillä taisi olla ongelmaa, oma yhteys näytti ihan hyvää tasoa HUDilla.
Joo, täytyy katsoa millaista menoa on, harkita jotain muuta jos on liian romurallia. Täytyy koittaa vaan tuota omaa lisenssiä nostaa niin pääsee valitsemaan vähän enemmän sitten sarjoista.
Autonahan se Ferrari on kustannustehokas hankinta, kun tosiaan voi ajaa vaikka mitä muita sarjojakin.Joo, noita oli 2 tai 3 kun vilkkui, eli niillä taisi olla ongelmaa, oma yhteys näytti ihan hyvää tasoa HUDilla.
Joo, täytyy katsoa millaista menoa on, harkita jotain muuta jos on liian romurallia. Täytyy koittaa vaan tuota omaa lisenssiä nostaa niin pääsee valitsemaan vähän enemmän sitten sarjoista.
ACC:ssä on helppoa kun saa sen radarin päälle, mutta tässä ei taida olla vastaavaa?
Itse pelissä ei, mutta Racelabsissa on.
Racelab - Modern Overlays for Simracers
Racelab is a third party overlay for iRacing, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione, Rfactor2, and Formula 1, that improves your racing experience.racelab.app
Kiitokset, muulle hudille ei niinkään tarvetta, mutta yhdellä ruudulla kun pelailee niin tuo radar on näppärä, VR:rrääkään kun ei ole. Täytyy tsekata nuo läpi ja katsoa mikä toimisi itselle.Kannattaa tutustua myös Romainrob:n dashboardeihin:
Romainrob's collection
Jos pelaa VR:llä, niin OVR Toolkit:llä voi tuoda vaikka kyseisen dashboard:n laseille.
Eikö tutkan saanut vasta jos ottaa sen maksullisen version.Itse pelissä ei, mutta Racelabsissa on.
Racelab - Modern Overlays for Simracers
Racelab is a third party overlay for iRacing, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione, Rfactor2, and Formula 1, that improves your racing experience.racelab.app
Eikö tutkan saanut vasta jos ottaa sen maksullisen version.
Ootko Radicalia ajellut? Se on vieläpä ilmanen, joskaan ei toki koppiauto.Tässä kun innostuu niin tekee mieli painaa ostonappia jokaisen auton kohdalla mutta ehkäpä on hyvä pitää hieman malttia. USF vaikuttaa miellyttävältä peliltä tämän viikon ovaalin ja tulevan viikon radan harjoittelun jälkeen joten tulee varmaan sillä jatkettua pidempäänkin. Tekisi mieli tuohon rinnalle ottaa myös joku toinen sarja vaihteluksi. Onko suosituksia ehkäpä koppiautojen tai täysin ovaalisarjan puolelta? Suosittu skippy löytyy mutta se ei ehkä ole oma juttu kuitenkaan.
Tässä kun innostuu niin tekee mieli painaa ostonappia jokaisen auton kohdalla mutta ehkäpä on hyvä pitää hieman malttia. USF vaikuttaa miellyttävältä peliltä tämän viikon ovaalin ja tulevan viikon radan harjoittelun jälkeen joten tulee varmaan sillä jatkettua pidempäänkin. Tekisi mieli tuohon rinnalle ottaa myös joku toinen sarja vaihteluksi. Onko suosituksia ehkäpä koppiautojen tai täysin ovaalisarjan puolelta? Suosittu skippy löytyy mutta se ei ehkä ole oma juttu kuitenkaan.
Täytyypä ottaa koeajoon, mennyt ohi silmien noita sarjoja selatessa!Ootko Radicalia ajellut? Se on vieläpä ilmanen, joskaan ei toki koppiauto.
Touring Caria oon katsellut, samalla autolla kun pääsisi kahteen sarjaan ja näyttää ainakin videolla hauskoilta peleiltä. Onko kellään kokemuksia Touring Car Challengen puolelta?IMSA Michelin Challengessa on tiukkaa multiclass-vääntöä. GT4 (Porsche Cayman, BMW M4 GT4, McLaren 570S GT4) +TC (Hyundai Elantra, Honda Civic, Audi LMS), kisat 30 min.