iRacing

Tai Fisran, tai FEAn, tai GTFR:n, tai Trellejen... ;)




 
Huomenna vedetään taas Mount Panoraman ränneissä 12h, FEA mukana neljän tiimin voimin klo 9 alkaen.

1644587658585.png


Alla kahden tiimin striimit. :)

Team Blue:


Team White:

 
Tällä viikolla on tullut päästeltyä melkein pelkästään Touring Car Challengea hondalla. Todella hauska vehje viedä radalla ja hyvää kilvanajoa saatu aikaan samantasoisten kuljettajien kanssa. Sijoituksissa useamman kerran oon 2. sijan napannut. Hyvä menestys on toki mahdollistanut pääsyn napsun ylempään splittiin jossa tuntuu ikävän paljon olemaan kuskeja joilla on vauhtia mutta ohittaminen ei onnistu kuin pelti peltiä vasten. :rolleyes:
 
Nyt on vklp ajeltu Ferrari GT3 Challenge sarjaa ja onhan tuo välillä aikamoista romurallia, ekat 2 kierrosta varsinkin saa yleensä väistellä kolareita. Lisäksi taitaa aika moni ajella yhdellä monitorilla spotterit poistettuna käytöstä, siihen tahtiin on tullut rinnakkain ajaessa porukkaa kylkeen vaikka on pitänyt oman linjansa. Mutta on ihan siistejä ja hyviäkin vääntöjä ollut sijoituksista, itse tuli otettua crewchief ja racelabsi käyttöön, helpottavat huomattavasti yhdellä monitorilla tiukoissa paikoissa ajelemista imo.
Omassa ajossa eniten tulee varmaan virheitä jarrutuksissa kun vetelee lukkoon vahingossa ja mutkat pilalle, noh jospa polkimien vaihdolla saisi tähän parannusta, nykyinen TMX Force setti on mitä on.. Mutta eipä se, matka jatkuu kohti A-lisenssiä ja jospa jossain kohtaa pääsisi ajelemaan vähän enduranceakin tuon 15 minuutin sprintin sijasta.
 
Ovaaliuunon kokeillut jatkui Arca sarjassa.

Southern National fixed setuppi oli kohtuu loose, mutta onnistuin väistelemään pahimmat wreckit ja pitämään auton radalla, mitä nyt kerran taisin torpata vähän jotain puskuria. Ihan kelpo tulos tuo melkein sata pojoo, mutta enemmän varmaan muiden kolaroinnin ansiota.

Täytyy varmaan truckeja ulkoiluttaa vielä ja SK Modifiediä, ennenkuin päättää mitä ottas kisakaleriin ensi kaudelle.
 
Viimeksi muokattu:
Ei menny eilinen Daytona 500 kuin siinä kuuluisassa Strömsössä. Ekat 30 kiekkaa meni siivosti mut sit alko rytisemään kun yksi sankari veti mukanaan liki puoli gridiä..


Klo 17 vois kokeilla vielä uudemman kerran.. :smoke:
 
Pitkän tauon jälkeen otin tämän taas kokeilumielessä tilaukseen. Ensin vähän monitorilla ja lopulta VR lasit päähän. Sain jälkimmäisellä paljon tasaisempaa kierrosaikaa ja eikun online vääntöä kokeilemaan Ferrarilla.
Mukavaahan tuo oli pitkästä aikaa :thumbsup:
 
Ferrarilla nyt ajeltu se kolmisen viikkoa ja vähemmän romurallia tuntuu olevan mitä odotin. Eli sinällään ihan positiivista, ja eipä ketään oikein tahallaan ole missään keilannut enemmän ollut tilanteita missä oltu fovin ulkopuolella tms ja vahingossa osuu. Toki mukaan mahtuu näitä, jotka eivät mutkissa jätä tilaa, mutta paha sanoa onko tahallista vai ei. Sitten toki löytyy toisinpäin olevia tapauksia, ajellaan aivan peräkkäin, jätetään ovi auki ja kun siitä menet, niin kisan jälkeen chatissa alkaa itku hullusta ajamisesta.

Tästä kun hiukan vielä saa kokemusta ja vauhtia lisää niin voisi ruveta ajelemaan pidempiä kisoja, onkos täällä antaa vinkkejä mihin suunnata jonkun tiimin löytääkseen? Fisran discordissa näytti olevan joku etsitään tiimiä/kuljettajaa, mutta löytyykös muita suositeltavia?
 
Tästä kun hiukan vielä saa kokemusta ja vauhtia lisää niin voisi ruveta ajelemaan pidempiä kisoja, onkos täällä antaa vinkkejä mihin suunnata jonkun tiimin löytääkseen? Fisran discordissa näytti olevan joku etsitään tiimiä/kuljettajaa, mutta löytyykös muita suositeltavia?

Ei muuta ku FEAn touhuihin mukaan. Ajellaan pääasiassa kaikki iRacingin offikaali-endukisat, mm. European Endurance Series kisat jotka ajetaa 2 viikon välein + toki kaikki pidemmät spessut. Viimeksi eilen ajettiin EES Sebring 6h joka olikin kauden viimenen kisa. Seuraava on varmaa joskus 3 viikon päästä kun uusi kausi alkaa.
FEA on tarkotettu kaiken tasoisille kuskeille ja pyritään siihen että tiimit kasataan aina ensisijaisesti iRatingin mukaan joten periaatteessa aina ajat saman tasoisessa tiimissä ja splitissä. (toki joskus voi olla että tulee vähän sekatiimejä olosuhteiden/ilmojen pakosta)
Vapaamuotoisella kuskiesittelyllä saat kuski-roolin jolla tägäillää sit kisakutsuihin porukkaa ja toki oman nimen käyttö suotavaa muttei pakollista. :)

 
Eilen ajeltiin GTFR:n järjestämä Monza 12h endukisa jossa FEA:lta mukana neljä tiimiä, kaksi LMP2 ja kaksi GTE.
Loppuhuipennus oli kyllä huikea, alta viimeisten parin minuutin kierrokset kun FEAn Dallara-tiimit taistelivat podium-sijoituksesta.

 
Näin se vaan on vuosi vierähtänyt ireisingin parissa. Välillä tulee ajeltua 10 kisaa päivässä ja sitten pariin viikkoon ei ollenkaan. Muutama rata ja auto hankittu. Itsellä on se että ottaa aikansa ennen kuin autoon pääsee sisälle ja siten esim F1 jonka ostin jo muutama kuukausi sitten kisat on jäännyt kokonaan väliin.
Omalla kohdalla ei tämä mitenkään kalliiksi tule kun niillä samoilla autoilla ja tutuilla radoilla tulee kisailtua. Kaikkia autoja ja ratoja tuskin tulee ikinä hommattua.
Joskus moittinu ireisingin autojen ajettavuutta verrattuna esim Assetto Corsaan, mutta kai se on mihin tottuu tuntuu hyvältä.
Ei ole kyllä tullut kisailtua kun muutama kisa Asetto Corsaa sen jälkeen kun tämän hankin.
 
Näin se vaan on vuosi vierähtänyt ireisingin parissa. Välillä tulee ajeltua 10 kisaa päivässä ja sitten pariin viikkoon ei ollenkaan. Muutama rata ja auto hankittu. Itsellä on se että ottaa aikansa ennen kuin autoon pääsee sisälle ja siten esim F1 jonka ostin jo muutama kuukausi sitten kisat on jäännyt kokonaan väliin.
Omalla kohdalla ei tämä mitenkään kalliiksi tule kun niillä samoilla autoilla ja tutuilla radoilla tulee kisailtua. Kaikkia autoja ja ratoja tuskin tulee ikinä hommattua.
Joskus moittinu ireisingin autojen ajettavuutta verrattuna esim Assetto Corsaan, mutta kai se on mihin tottuu tuntuu hyvältä.
Ei ole kyllä tullut kisailtua kun muutama kisa Asetto Corsaa sen jälkeen kun tämän hankin.
Joskus alkuaikoina tuli innostuksissaan hommattua turhia autoja, kun ei aika ja taidot riitä kaikkien ajamiseen kuitenkaan.

Rataostoksia sen sijaan ei ole oikeastaan koskaan tarvinnut katua, vähemmänkin käytetyt jossakin vaiheessa tulee uudelleen kiertoon.
 
Pitihän se kokeilla miten taipuu pädillä, kun humblen simu bundelsta sai 3kk ajoaikaa.


MX-5 oli jokseenkin ajettava pädillä, kaikki muut mitä testasin, niin sitten taas ei oikein. Cäddyn kisapeli ctv-s(tai jotain sinne päin) oli aika karu laite, pienikin hutilointi kaasun kanssa ja spinnasi samantien.

Minkälaisia kierrosaikoja porukka saa rattisetillä matukalla Oulton Parkissa? Olisi kiva saada vähän jotain vertailu kohtaa. :) Ei hirveästi tullu treenattua, niin 1.56.960 oli paras veto.

Rattiahan tuo kyllä huutaa, mutta yllättävän kiva kiertää rataa kelloa vastaan matukalla.
 
Viimeksi muokattu:
En ole ihan heti hyppäämässä Paskalaatikon rattiin, mutta webbisaitilta löytää WR-ajat, joista voi kattoa referenssiä. Kannattaa suodattaa sinne esim viimeisen vuoden ajat, koska jollain monta vuotta vanhalla ajalla ei ole enää mitää vertailupohjaa koska rengasfysiikkamuutokset yms.

EDIT: olettaen että Oultonista siis International-layout käytössä, tämän vuoden WR-ajat huitelee jossain 1.49 paikkeilla.

1648284500513.png
 
@Henkka77 Tattis, enhän mä joo tollasesta tienny mitään, kun vasta muutaman tunnin tuota ihmetelly. Ohan siinä omassa ajassa sitten vielä parannettavaa reilusti, mutta ei toi oma suoritus nyt ihan huonoimmasta päästä ole sentään.
 
Ratin päivitys miettinnässä ja 99% ajosta on iracingia. Millainen määrä nappeja noissa paremmissa luokissa on tarpeen kisan aikana? Ei välttämättä noihin tulee koskaan päästyä, mutta mielellään huomioisi mahdolliset tulevat tarpeet jo nyt.

Mazda ja Ferrari GT3 challengea (fixed) nyt ajellut ja ainakaan noissa ei vielä tarvitse kuin vaihteita vaihtaa.

Eli mitä noissa C B A lisenssien open kisoissa on tarpeen säädellä kisan aikana?
 
Viimeksi muokattu:
Ratin päivitys miettinnässä ja 99% ajosta on iracingia. Millainen määrä nappeja noissa paremmissa luokissa on tarpeen kisan aikana? Ei välttämättä noihin tulee koskaan päästyä, mutta mielellään huomioisi mahdolliset tulevat tarpeet jo nyt.

Mazda ja Ferrari GT3 challengea (fixed) nyt ajellut ja ainakaan noissa ei vielä tarvitse kuin vaihteita vaihtaa.

Eli mitä noissa C B A lisenssien open kisoissa on tarpeen säädellä kisan aikana?

Enpä ite säätele oikeestaa yhtää mitää kisan aikana. Black boxien selaus/arvojen muutos, pit limiter, valot, voice ja reset. Siinäpä ne oikeestaan.
 
Ratin päivitys miettinnässä ja 99% ajosta on iracingia. Millainen määrä nappeja noissa paremmissa luokissa on tarpeen kisan aikana? Ei välttämättä noihin tulee koskaan päästyä, mutta mielellään huomioisi mahdolliset tulevat tarpeet jo nyt.

Mazda ja Ferrari GT3 challengea (fixed) nyt ajellut ja ainakaan noissa ei vielä tarvitse kuin vaihteita vaihtaa.

Eli mitä noissa C B A lisenssien open kisoissa on tarpeen säädellä kisan aikana?
Tuplakytkimellä voi ainakin saada isoa etua paikaltaan lähdöissä (tai paljon takkiin, jos muut käyttää ja ite ei). Toki sen voi vissiin toteuttaa ihan myös napilla, mutta jotenkin kiva fiilis on olla ne läpyskät ja helppo säätää käyttöön.

Jarrubalanssille varmaan on monella käyttöä, vaikken itse sitä juuri säätele. Luiston estolle ja abs:in säädöille ainakin voi kytkimiä laittaa, jos ajaa sellaisella autolla, jossa ne käytössä ja tuntee tarvitsevan, ja DRS tietty.
 
Enpä ite säätele oikeestaa yhtää mitää kisan aikana. Black boxien selaus/arvojen muutos, pit limiter, valot, voice ja reset. Siinäpä ne oikeestaan.
Pit limiteriäkään ei taida pakosti tarvita jos käyttää automaattista, vai onko tuo estetty jonkun tason jälkeen?
Tuplakytkimellä voi ainakin saada isoa etua paikaltaan lähdöissä (tai paljon takkiin, jos muut käyttää ja ite ei). Toki sen voi vissiin toteuttaa ihan myös napilla, mutta jotenkin kiva fiilis on olla ne läpyskät ja helppo säätää käyttöön.

Jarrubalanssille varmaan on monella käyttöä, vaikken itse sitä juuri säätele. Luiston estolle ja abs:in säädöille ainakin voi kytkimiä laittaa, jos ajaa sellaisella autolla, jossa ne käytössä ja tuntee tarvitsevan, ja DRS tietty.
992 Cuppia tullut nyt ajeltua ja tupla kytkimellä saa lähes joka lähdössä pari sijaa noustua kun saa lähdön osumaan niin paljon helpommin, toki meno varmaan muuttuu jossain kovemman tason kisoissa mutta ainakin näissä sof 1-1.3k onnistuu.

Kivasti muuten hävisi 300 ratingistä tänä vklp kun tullut keilatuksi niin monessa kisassa, tuon cupin kanssa varsinkin porukka vetää aivan älyttömiä yrityksiä ekalla kierroksella ja vaikka noita kuinka koittaa väistellä niin hienosti osuvat silti..
 
iR paljon taas puheena tuolla Cotan Nasse-kisan preracessa/pitlanella. Nykyään kyllä paljon noissa lähetyksissä aina puffataan iR:ää/isot nimet kertoo kuinka ajelevat simuja ratatuttuuden saamiseksi yms.
 
Viimeksi muokattu:
Ratin päivitys miettinnässä ja 99% ajosta on iracingia. Millainen määrä nappeja noissa paremmissa luokissa on tarpeen kisan aikana? Ei välttämättä noihin tulee koskaan päästyä, mutta mielellään huomioisi mahdolliset tulevat tarpeet jo nyt.

Mazda ja Ferrari GT3 challengea (fixed) nyt ajellut ja ainakaan noissa ei vielä tarvitse kuin vaihteita vaihtaa.

Eli mitä noissa C B A lisenssien open kisoissa on tarpeen säädellä kisan aikana?

Ajelen pelkästään GT3 autoilla ja minulla on seuraavat bindattuna:
Näkymä oikealle / vasemmalle
Pit limiter
Radio lähetys
Radio mute
Valot
Reset
Brake bias +/-
ABS +/-
TC +/-
TC Off toggle
Blackbox control

iRacingissa voi bindata näppäin yhdistelmiä eri toimintoihin. Esim. käytän radio mutessa "funktiopainiketta" + radio lähetys painiketta. Funktiopainikkeella tarkoitan ratin nappulaa, jolla ei ole muuta tehtävää kuin olla näissä näppäinyhdistelmissä.
Valot hyödylliset, jos haluaa viestiä edellä ajavalle autolle, esim kierroksella ohitettavalle.
BB, TC, ABS säätelen pitemmissä kisoissa rengaskuluman mukaan. TC Off toggle, jos pitää auto saada paikallaan pyöräytettyä. Näistä vain brake biasia voi säätää fixed sarjoissa.
Blackbox controlli "7-way funky switchissä", jolla pystyy kaikkea säätämään tarvittaessa.
Kuten aikaisemmin mainittu, dual clutch on hyödyllinen paikallaan startatessa ja antaa suuren edun.
 
Jos on menossa Assyille tänä viikonloppuna niin siellä olis Securitaksen osastolla Ronin rigi jolla pääsee osallistumaan kilpailuun Porsche RSR/RBR- combolla.

 
Joko se Kämmäri on saanut tähän renkaan kehitettyä? Mikä olis paras road vehje ottaa hieman tuntumaa?

Kaivoin G25 kellarista esiin ja lähti jopa toimimaan, viimeksi olen kisan ajanut 2012 :lol:
 
Joko se Kämmäri on saanut tähän renkaan kehitettyä? Mikä olis paras road vehje ottaa hieman tuntumaa?

Kaivoin G25 kellarista esiin ja lähti jopa toimimaan, viimeksi olen kisan ajanut 2012 :lol:

GT3:olmoset sai just hyvän päivityksen. Dallara LMP2 on myös todella suosittu. GTE:t on vähitellen kuolemassa pois.
OW:sta en osaa sanoa kun en ole ajanu mutta kovasti kehuvat uutta Mersun F1-autoa.

Ja jos täällä on hiljaista, johtuu se siitä että kaikki on nykyään Discordissa ;)

 
Joko se Kämmäri on saanut tähän renkaan kehitettyä? Mikä olis paras road vehje ottaa hieman tuntumaa?

Kaivoin G25 kellarista esiin ja lähti jopa toimimaan, viimeksi olen kisan ajanut 2012 :lol:
Radical ringillä, Skippy Lime rockissa, mitä näitä ireiska klassikoita nyt on.
 
Skippy ja Lime Rock ilman shikaania toisiksi paras kombi paras olisi Legendsillä... sääli vain että tuo kombo on vain niin harvoin tarjolla. Ajetaanko muuten tuolla Legendsillä ollenkaan rataa. Ennen oli ainakin yksi viikko kaudesta rata viikko, ja oli myös ihan oma rata sarjakin...ja joskus noita Week13 kisojakin huristeltiin tuolla vehkeellä. Aivan ylivoimaisesti paras vehje noille mikkihiiri radoille :D
 
Välillä tässä tulee kummallisia peräänajoja. Ajan pääasiassa Mazda sarjaa ja nyt uutta D luokan fixed ir-04 sarjaa. Yleensä pääsuoran päässä jotkut vaan ajaa perään. Mielestäni en edes jarruta mitenkään erityisen aikaisin vaan katson youtubesta opasvideon ja pyrin ajamaan niin. Pitäisikö tässä ajaa vain omaa kisaa, ja jättää omaan arvoonsa nämä "that was racing" torpeedot ja toivoa etteivät aja perään?
 
Välillä tässä tulee kummallisia peräänajoja. Ajan pääasiassa Mazda sarjaa ja nyt uutta D luokan fixed ir-04 sarjaa. Yleensä pääsuoran päässä jotkut vaan ajaa perään. Mielestäni en edes jarruta mitenkään erityisen aikaisin vaan katson youtubesta opasvideon ja pyrin ajamaan niin. Pitäisikö tässä ajaa vain omaa kisaa, ja jättää omaan arvoonsa nämä "that was racing" torpeedot ja toivoa etteivät aja perään?
Rookie/alaspliteissä on niitä oman elämänsä Sennoja niin paljon, että mitä nopeammin sieltä pääsee pois niin sen parempi. Varsinkin noissa open wheelereissä jos kolisee, niin yleensä kisa on siinä.
 
Välillä tässä tulee kummallisia peräänajoja. Ajan pääasiassa Mazda sarjaa ja nyt uutta D luokan fixed ir-04 sarjaa. Yleensä pääsuoran päässä jotkut vaan ajaa perään. Mielestäni en edes jarruta mitenkään erityisen aikaisin vaan katson youtubesta opasvideon ja pyrin ajamaan niin. Pitäisikö tässä ajaa vain omaa kisaa, ja jättää omaan arvoonsa nämä "that was racing" torpeedot ja toivoa etteivät aja perään?

Jos tuo peräänajelu on enemmän sääntö kuin poikkeus niin kyllä melkein väitän että jarrutat normaalia aiemmin eikä peräänajaja odottanu että jarrutat.
VRS:n telemetriatiedot ovat todella hyvä työkalu esim juuri tuollaisen todentamiseen.
 
Ajattelin vuoden tauon jälkeen alkaa ajelemaan, rattina vanha G27 ja ajelen VR-laseilla (Reverb G2)

Olikos jotain lisäohjelmia/modeja ratille aotuntunan parantamieen tai VR:lle? Tällä hetkellä ei ole mitään ratin softia asennettu.
 
Ajattelin vuoden tauon jälkeen alkaa ajelemaan, rattina vanha G27 ja ajelen VR-laseilla (Reverb G2)

Olikos jotain lisäohjelmia/modeja ratille aotuntunan parantamieen tai VR:lle? Tällä hetkellä ei ole mitään ratin softia asennettu.
Onhan se irFFB olemassa, mutta parantaako se jotain on vähän kiistanalaista.
 
Kiitoksia, Assetto Corsan kanssa muistan jotain käyttäneeni, ja se teki ison muutoksen tuntumaan. iRacingissa on taitanut aina ollakkin vakiona hyvä tuntuma.
 
Vuosi ja risat Iracingiä takana. Olis tietysti toivonut ja luullut että olis parempikin kuski, mut ku ei.
Melkoista vuoristorataa noin niin kuin tunnepohjalta ollu.Yhtenä päivänä luulee olevansa kovempikin kuski kunnes iR putoaa 500 pojoa muutamassa kisassa ja olet valmis myymään ajovehkeet.
Parhaimmillaan tämä on tosi nastaa ja huonoimmillaan hanurista. Ehkä tässä sinnitellään maksettu aika loppuun ja katsellaan sitten vermeitten myyntiä.
 
Vähän viime tingassa tännekin mutta Trellen kesäcuppi alkaa torstaina:


trellekuppi.png

Tulipa hommattua yksi GT4 auto ja puuttuvat radat. Pitää tänään hakee vähän tuntumaa autoon ja rataan, huomenna sit säädöt kohdilleen, niin pääsee torstaina ekaan Trelletin-kisaan. Ei sen kummempia tulostavoitteita, kunhan löytyy hyvää vääntöä.
 
Pitkästä aikaa ostin muutamia autoja/ratoja ja kun paypal siellä valmiina niin sen kautta, mutta. Eikös tuohon ostoon saa väliin mitään turvahyväksymistä, tekstillä, pankkitunnistautumisella tms. Menee vain suoraan eikä kysele mitään?


Edelliseen liittyen, pitkästä aikaa ostin muutamat autot ja muutaman, pienemmän radan. Ja tuli nyt ensi kertaa huvikseen pädillä(xbox) kokeiltua että miten se onnistuu. Ja kunhan oikeat asetukset on ja pitää muutamat avut päällä niin osa autoista pysyy suht hyvin käsissä, toiset sitten ei.

En kyllä ikinä moninpeliin pädillä menisi vaikka varmasti joku alien on pädilläkin paljon minua ratilla nopeampi, mutta minä en. Mutta esim Tsukubassa muutama pienempi furmula, madza etc toimi yllättävänkin hyvin ja pienillä ovaaleilla esim Modified ja Super late. Dirtillä dirt street stock mene pädilläkin kuin kiskoilla etc.


edit. Kellään ideaa/tietoa miten Dualsensen kanssa saisi iRacingissä tärinät toimimaan. Toimii kaikissa Steamissa olevissa, mutta ei tässä. Xbox One/series ohjaimet taas täriseekin kiltisti mutta jokaikisessä Xbox-ohjaimessa on aina se että tatti ei palaudu suoraan keskelle ja näin joutuu laittamaan hitonmoisen dzonen. Dualsensen tatti on tarkka keskeltä yms, mutta kun se feedback puuttuu, ei pysty illman vibroja yhtään ajamaan pädillä.
 
Viimeksi muokattu:
Span 24h the Lawnmower Edition taputeltu, P7 maalissa.
Keksittiin tunti ennen kisaa että moottorikarttaa räpläämällä säästää bensaa Kemmelin jälkeisellä mutkaosuudella, menettämättä juuri aikaa. Ei tosiaan mikää legit tapa bensan säästöön mutta toimii.
Kemmelin päässä map2 ja Stavelotissa map3.
Harmi että jouduttiin suht kovaan splittiin ja vaikka vedettiin virheetön kisa niin paukut ei vaa tuon korkeammalle riittäny.
Mutta kai voi olla tyytyväinen jos selviää 24h ilman kolareita 48 muun auton seassa.
Ensi vuonna uudelleen ja nyt alkaa armoton Le Mans reeni, LM 24h ajetaan 20.8. :hungry:
 
Tuli nyt alesta ostettua 2 vuoden subu saman tien. Aiemmin taisin 3kk pitää...
Ajatus on taas katsoa nappaako tää ja korkeintaan joku luokka auto/ratoja.

Mitäs jengillä on mennyt hyffee autoihin ja ratoihin?
 
Tuli nyt alesta ostettua 2 vuoden subu saman tien. Aiemmin taisin 3kk pitää...
Ajatus on taas katsoa nappaako tää ja korkeintaan joku luokka auto/ratoja.

Mitäs jengillä on mennyt hyffee autoihin ja ratoihin?
Paljon... Melkein kaikki löytyy. Ja lisää tulee ostettua jos on tarpeen. Mutta toisaalta onhan tuota jo vuodesta 2012 lähtien tullut ajeltua.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
257 649
Viestejä
4 480 284
Jäsenet
73 964
Uusin jäsen
poppi75

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom