Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari viikkoa takana iRacing:ä.
Kisalähtöjä yhteensä 74 (viime viikon loma tuli käytettyä tähän).
iR oli parhaimmillaan jo ~2000 ja karvan vajaa A-lisenssi, mutta ei niitä näemmä niin vaan poimita kun aina on niitä muuttujia...noh ehkä se tulee sitten kun sen ansaitsee
Joukossa on melkoisia pelaajia, mm eilen kaveri jolla iR 2700, mutta lisenssinä vain D.
Ajoi takakonttiin ja piti kauhean meuhkauksen siitä kuinka olen idiootti ja en tajua kuinka hän on nopeampi jne
Noi tapaukset pistää välillä sapettamaan etenkin jos niitä sattuu 2-3 peräkkäisissä kisoissa.
^Saman verran kuin mulla road-kisoja reilun kymmenen vuoden aikana...
Sulla onkin pitkä tauko alla.Tulipahan käytyä online-kisaamassa kahdeksan ja puolen vuoden tauon jälkeen...
Alkuvuodesta pelkkää itsekseen ajelua ja jossain vaiheessa myös AI tuli mukaan kuvioihin. iR:n AI julkaistiin (sopivasti) vasta viime vuoden loppupuolella.Sulla onkin pitkä tauko alla.
Oletko sitten pelannut pelkkää AI:ta vastaan tai kierrosenkkaa?
Eikös lisenssi nouse vain puhtaasta ajosta ja iRating sijoituksesta.
Mulla ei CC:n lisänä ole kuulunut vielä mitään, ilmeisesti on sitten jotenkin mute päälläMutta kun ne sikailijat ja muut idiootit ei opi muulla kuin protestilla. Varsinkin kielenkäytöstä ehdottomasti heti vaan protestia menemään, repla vaan talteen. iRacingissa on todella tiukka sääntö esim kiroilun suhteen.
Jotkut kisat on yhtä F-pommitusta jatkuvasti, sitä on saakelin rasittava kuunnella kisan aikana. Mutettaa ei viitti jos jollakulla tulee mulle asiaa ja koska fomo.
Ajattelin jättää Lagunan kokonaan väliin, kun on treenit jääny vähiin enkä muutenkaan diggaa radasta.Mulla tuli viime viikolla täyteen sata kisaa. Ja samantien mentiin sen yli kun oli hauska auto/rata kombo. Audi/Laguna Sega
Joo huomannut saman ei helposti kukaan jätä kesken. Eilen olin tukevasti sijalla neljä aina viimeiselle kierrokselle asti kolmos mutkassa joku sijalla 14. Ollut kaveri (kierroksen kärjelle jääneenä) päätti ajaa kylkeen. En onneksi menettänyt siinä kun yhen sijan. Lähdin siihenkin kisaan sijalta 8.TCC on paska sarja siinä mielessä, että harva keskeyttää...
Itse odottelin että kärki menee ohi ja vasta sitten varikolta sopivaan saumaan takaisin radalle. Jossain välissä himmailin reilusti ja päästin takana tulleen suoralla ohi....kierroksen muille jäänyt ja ei voittanut itse mitään.
Tuntuu olevan että ihan se ja sama mikä auto tai sarja niin mä en onnistu juuri koskaan aika-ajossa. Jonkinlaista ajotaitoa tuokin vaatii että pystyy kisassa poimimaan sijoja.
En tiedä miksi pelissä lukee niin, koska B ja A lisenssiin vaaditaan SR4.0B-lisenssi vaatii sentään 4 kisaa tai 4 TT + SR3.0.
Mulla on Oval B 2.12 ja profiilisivuni väittää että saadakseni A-lisenssin:En tiedä miksi pelissä lukee niin, koska B ja A lisenssiin vaaditaan SR4.0
Time Trialit nostaa SR:ää ilman pelkoa iR:n laskusta.Helpommalla SR:ää saa nostettua vain B-lisenssin kisoissa vaikka iRating siitä kenties kärsiikin jos muut paljon parempia.
iRätinki on helppo pudottaa alemmas, ilmoittaudu pariin kisaan, mutta älä osallistu niihin.Huomasin, että iR-tililläni oli reilut 30 krediittiä, ja maksoin nillä kolmen kuukauden tilauksen. Olisi kiva, jos vanhat ratingit ja lisenssit saisi resetoitua ja aloittaa alusta; edellinen kisa on ajettu joskus -12 tai -13, eli niillä ei ole mitään tekemistä nykyisyyden kanssa.
https://s3.amazonaws.com/ir-core-sites/members/pdfs/FIRST_Sporting_Code_18_12_web.pdfMulla on Oval B 2.12 ja profiilisivuni väittää että saadakseni A-lisenssin:
• You need 4 more Races or 4 more Time Trials in your license class or above.
• Your SR is below 3.0.
• NOT ready for promotion.
Ja on ajanut sen 4 kisaa kyseisen tason kisoja.Eli SR 3.0 riittää, jos malttaa odotella kauden loppuun...
Onkohan tähän odotettavissa mitään tarjousta jatkoa ajatellen, kun tämä ensimmäinen 3kk kohta umpeutuu vai joutuuko vain ostamaan 2 vuoden sopimuksen uudestaan -50%?
Eikös tuo -50% ole uusien asiakkaiden etu ja on käytettävissä vain kerran?Onkohan tähän odotettavissa mitään tarjousta jatkoa ajatellen, kun tämä ensimmäinen 3kk kohta umpeutuu vai joutuuko vain ostamaan 2 vuoden sopimuksen uudestaan -50%?
Tottakai se on luettu! Reilu kymmenen vuotta sitten!Ni, kaikki tuo info löytyy sieltä Sporting Codesta..
Käsi pystyyn kuka on lukenu sen?
Ferkku 488 GT3 fixed kisat on ollu ihan kivoja. Porukkaa on reilusti, illalla saattaa olla jopa 10 splittiä, joten omantasoista ajoseuraa löytyy.Huomenna olisi ilmeisesti mahdollisuus taas testata mitä vain autoja klo 16 suomen aikaa testiserverillä? Ajattelin ekan kerran nyt kokeilla Ferrari GT3 ja Skip barber.
edit: Mitenköhän tässä saa ladattua noita autoja ja ratoja etukäteen tuota testiserveriä varten? Pystyy ainoastaan ostamaan.
Eikös tuo -50% ole uusien asiakkaiden etu ja on käytettävissä vain kerran?
Sen takia itse otin suoraan 2 vuotta.
Niin ajatus on tehdä uusi tili eri nimellä. Siksi tuolla on niin paljon nimiä joissa on numero perässä.
Juu sitten ei kannata tietenkään, jos on ostanut jo autoja ja ratoja.Ja sen takia että saman nimisiä ihmisiä nyt vaan on useampia tällä pallolla.
Mutta en mä silti suosittele tekemää kokonaan uutta accoa vaan rahan takia, menetät kaiken contentin mitä olet ostanu + kaikki lisenssit yms. Toki jos mitään ei ole ostettuna niin sit menetät vaan lisenssit yms.
Mulla on tainnut kaatua itse peli yhden kerran tänä vuonna. Tuon lisäksi PC on suorittanut useamman kerran BSOD:n kesken ajelun (tätä sattuu satunnaisesti muillakin peleillä), mutta onneksi vain harjoituksissa tai AI-kisoissa. Kokoonpano (4770K@4.2MHz, 16gt, 1080) täyttää nyt syksyllä näyttistä lukuunottamatta kuusi vuotta. Winkkukin on sama asennus, paitsi talvella päivitin seiskasta kymppiin.Muutamassa practice sessionissa olen ehtinyt ajelemaan. Harrastustoimintaa haittaa aika lailla upean työläppärin (joka kyllä pyörittää peliä ihan nätisti) satunnainen kaatumatauti. Ajurien yms. pitäisi olla ajan tasalla.
Ok, mulla mennyt jo yhden tilin verran rahaa tähän, niin ei ole vaihtoehto.Niin ajatus on tehdä uusi tili eri nimellä. Siksi tuolla on niin paljon nimiä joissa on numero perässä.
Joo nää sankarit ottaa päähän. Eivät välitä edes siitä vaikka olisivat kierroksen muille jääneitä. :/Olipahan romurallia illalla taas...yksi ainoa D-lisenssin pelaaja koko lähdössä joka aiheutti kaaoksen muille.
Oliko täällä ovaalikisaajia? Onko suosituksia hyvästä, mielellään fixed-sarjasta, jossa reilu osallistujamäärä iltapäivästä myöhäisiltaan?
Oliko täällä ovaalikisaajia?
Täällä sama ei tule taktisia räiskintöjä tämän vuoksi pelattua.Itsellä aina ollut mute iracingissä(vuodesta 2009 ollut jäsen) ja kaikissa muissakin peleissä. Yksinkertaisesti en edes keksi miksi haluaisin muita kuunnella tai koskaan kenellekään mitään sanoa.