Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Täällä oli samaa ongelmaa, yhtäkkiä kaikki kanavat tarjosi playback erroria. Poistin IPTV softasta cachen ja syötin tunnarit uusiksi niin alkoi toimimaan. Toki voi olla, että oli hetkellinen katkos tms.Pelaako muilla Livegon kautta Viaplayn eventsit?
Täällä ei aukea mikään... on päivitelty "soittolistaa" ym
Oisko heittää vinkkiä hyvästä ilmaisesta epg:stä?Hyvin toimi koko illan.
Lisäät itse puuttuvat tiedot jonkun ilmaisen epg:n kera.
Tivimatella onnistui varsin hyvin.
Mulla on pari ilmais-epg:tä noiden palveluiden omien kaverina.
Itse ainakin halusin tukea kehittäjää. Muutama euro sinne tänne ei kaada taloutta.githubista lataamalla olisit saanut ilmaiseksi
Telia play ei mitään, mutta TV4 play näytti suomi liigaa ja hyvin toimi. Siis ruottin sportin valikossa. Tosin toimi myös suomi telia ja maikkariN1 toimi ihan ok, juurikin nuo Ruotsin Telia Play -kanavat (joissa siis Maikkarin tuottama lähetys ja suomi-selostukset)
Hyvin toimi mitä vähän kattelin.. en koko lähetyksiä..Hei! Onko muilla ollut nyt Livego ongelmia Viaplayn lähetyksissä? Ei ole NHL näkynyt ollenkaan pätkimättä. Ylempänä oli cachen poistaminen mutta ei kyllä auttanut
Oisko heittää vinkkiä hyvästä ilmaisesta epg:stä?
Mahtaako olla taas ylihintainen Livego.Onko tässä jonkun mielestä jotain ihmeellistä miksi ei pitäisi hommata? Koe Paras IPTV Palvelu Suomessa | ilmainen testi | iptv suomi
Melkein puolet halvempi kuin smartiuse.
Tarkoitit puolet kalliimpi. Livego Iptv Subscription 12 Months Iptv M3u With IptvOnko tässä jonkun mielestä jotain ihmeellistä miksi ei pitäisi hommata? Koe Paras IPTV Palvelu Suomessa | ilmainen testi | iptv suomi
Melkein puolet halvempi kuin smartiuse.
Jaa jaa. Mistäs tuosta näkee mitä kanavia tuohon kuuluu? Mä satuin katsomaan noita nordic kanavia ja niistä katsoin hinnan.Tarkoitit puolet kalliimpi. Livego Iptv Subscription 12 Months Iptv M3u With Iptv
Jaa jaa. Mistäs tuosta näkee mitä kanavia tuohon kuuluu? Mä satuin katsomaan noita nordic kanavia ja niistä katsoin hinnan.![]()
Halpahan tuokin on eli 30,80€, mutta getvbuy:ssä sama $28,98 eli 25,00€ .... GetVBuy - Premium IPTV Provider with 4K/8K StreamingTarkoitit puolet kalliimpi. Livego Iptv Subscription 12 Months Iptv M3u With Iptv
VODeja on enemmäin kuin livegossaMahtaako olla taas ylihintainen Livego.
VODeja on enemmäin kuin livegossa
Onko livegolla erilaisia listoja..Kaveri otti taannoin testiin ja livegon listahan sieltä tuli..Mahtaako olla taas ylihintainen Livego.
Entä laatu? Itse kun jotain selaillut noita Livegon VODeja, niin elokuvat jää kyllä kattomatta, kun suomi-subeilla olevissa on monesti vain stereo-äänet. Sarjoissa ei niin haittaa, vaikka muutamissa katsomissani on kyllä ollut sekä 5.1-äänet ja suomi-subit.VODeja on enemmäin kuin livegossa
Itse olen saanut 3 erilaista kun kysellyt selviytyjät Usa ja Australian perään. Näistä missä on ollut taas puuttuu paljon elokuvia/sarjoja suomi subeilla.Onko livegolla erilaisia listoja..Kaveri otti taannoin testiin ja livegon listahan sieltä tuli..
Hyvin pelittää, ei ongelmia.Jälleen livego juntturassa. Muilla samaa?
Millanen osote sulla on? Mulle annettiin livego.c… ja bigotv…….Hyvin pelittää, ei ongelmia.
Laajakaista pätkii tai nopeus ei riitä..Erikoista, vaihdoin television yhteyden puhelimeen ja lähti toimimaan. Onko muilla ollut kokemuksia, ettei toimisi laajakaistassa?
Wlan saattaa ja olla näille myrkkyä.Laajakaista pätkii tai nopeus ei riitä..
Kauan sulla kesti toimitus, venannut jo pari päivääTarkoitit puolet kalliimpi. Livego Iptv Subscription 12 Months Iptv M3u With Iptv
Whatsapp? Mulla N1 tuolta. Meni muutama tunti.Kauan sulla kesti toimitus, venannut jo pari päivää![]()
Moro, mistäs muualta väki katsoo änäriä kuin viaplayn lähetyksistä? Nuo tahtovat pätkiä välillä ainakin livegon kautta. On varmasti joku jenkkikanavakin, josta ne näkisi? On vain sellainen viidakko tuo kanavalista ja hakukaan ei löydä yleensä mitään.
Joo se vaatikin sen WA pyynnön että sain koodit. Vartti meni aikaa.Whatsapp? Mulla N1 tuolta. Meni muutama tunti.
Ei ole livegossaTiviMate ja Livego käytössä Android TV:llä. Olen nyt jonkin aikaa testaillut tätä. Porukka puhuu noista eventseisä, että ovat paras tapa katsoa urheilutapahtumia. Nyt esimerkiksi etsiskelen Floridan jannujen selostamaa lätkäpeliä, mutta sellainen ei tunnu löytyvän kuin joku muka HD USA Sports -puolelta. Eli ovatko nuo eventsit ihan normaalisti kanavien joukosssa ja sieltä etsitään haluttu? Onko joku esimerkiksi löytänyt NHL.TV-feedejä jostain, jos sellaisia ylipäätään on LiveGossa tarjolla?
Onko joku jossain palvelussa noihin törmännyt?Ei ole livegossa
Kyllä. Livegolla toimii toistaiseksiOnko muillakin N1 käyttäjillä mm. Viaplay 1 urheilu ja Viaplay 2 urheilu pimeänä?
Joo niin toimii, ja nyt heräs myös N1.Kyllä. Livegolla toimii toistaiseksi
Minä näen Viaplaylla hyvin pientä nykimistä/ epämääräisyyttä koko ajan..Näkeekö joku viaplayn tökkimättä?
Mikä Viaplayn kanava? Joku live eventeistä?Näkeekö joku viaplayn tökkimättä?
Vsport mistä formuloita tuleeMikä Viaplayn kanava? Joku live eventeistä?
Jotain jäätanssis ja golfia näkyy ongelmitta.
En huomannut ennakoissa ongelmaa, mutta suosittelen UK: Sky Sportsia, tulee UHD 4K HDR10 ja 50fps laadulla.Vsport mistä formuloita tulee
Vähän eiliseen kysymykseeni liittyen. Livegolla löytyy USA - NHL -osio. Siellä on nuo NHL Center Ice -kanavat. 1080p60-laatua, ja kun jaksaa käydä läpi noita kanavia, niin löytää haluamansa pelin vieras- tai kotijoukkueen selostuksella. Tämä oli eilen aihetta sivutessani hukassa. Nuo ei ole missään järjestyksessä eikä mitään järkevää logiikkaa ole löytynyt, joten pitää vähän hakea.Moro, mistäs muualta väki katsoo änäriä kuin viaplayn lähetyksistä? Nuo tahtovat pätkiä välillä ainakin livegon kautta. On varmasti joku jenkkikanavakin, josta ne näkisi? On vain sellainen viidakko tuo kanavalista ja hakukaan ei löydä yleensä mitään.
Mistähän voisi johtua kun tämä kanava näkyy vaan harmaana? Äänet kuuluu. Kuin ei tehot tai kaista riittäisi raudassa jossain kohdin. Kuitenkin 7800x3d igpu pitäisi jaksaa pyörittää ja LG B1:n näyttää. Kaapelikin ps5:n kanssa mukana tullut ja sillä ei ongelmia 4k 60fps hdr.En huomannut ennakoissa ongelmaa, mutta suosittelen UK: Sky Sportsia, tulee UHD 4K HDR10 ja 50fps laadulla.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.