IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

Onko mitään tapaa saada tuota livegon ohjelmaopasta toimimaan. Aiemmin näytti osan ohjelma tiedoista, nyt ei oikeastaan mitään.

Käytössä Tivimate Premium.

Onko muilla strong mykkänä? Livego toimii mutta strongin puolella ei näy mikään miltään osastolta..
Hyvin toimi koko illan.
Onko mitään tapaa saada tuota livegon ohjelmaopasta toimimaan. Aiemmin näytti osan ohjelma tiedoista, nyt ei oikeastaan mitään.

Käytössä Tivimate Premium.
Lisäät itse puuttuvat tiedot jonkun ilmaisen epg:n kera.
Tivimatella onnistui varsin hyvin.
Mulla on pari ilmais-epg:tä noiden palveluiden omien kaverina.

Lisäät itse puuttuvat tiedot jonkun ilmaisen epg:n kera.
Tivimatella onnistui varsin hyvin.
Mulla on pari ilmais-epg:tä noiden palveluiden omien kaverina.
Kiva kuulla että on mahdollista, pitääpä etsiä.

Lisäys....
Open-EPG:llä sain osalle kanavista näkymään ohjelmatiedot eli hieman edistyi tämäkin, kaikkia kanavia sekään ei löytänyt.

Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksesta. On tuo sopivan soittimen hakeminen aika hanurista. Ei oikein löytynyt soitinta mikä tulisi external playeriä windowssilla.
Itselleni vastaten. Tuo ylhäällä ehdotettu tvmate ei vissiin oo enää saatavilla. Mutta löysin haluamani ominaisuuden Open TV appista. Simppeli näkymä ja soitto alkaa uudessa ikkunassa mitä pystyy venuttamaan miten lystää. Windows Storessa kolme egee mutta etsivä löytää ilmaisen.

Itselleni vastaten. Tuo ylhäällä ehdotettu tvmate ei vissiin oo enää saatavilla. Mutta löysin haluamani ominaisuuden Open TV appista. Simppeli näkymä ja soitto alkaa uudessa ikkunassa mitä pystyy venuttamaan miten lystää. Windows Storessa kolme egee mutta etsivä löytää ilmaisen.
githubista lataamalla olisit saanut ilmaiseksi

Pelaako muilla Livegon kautta Viaplayn eventsit?
Täällä ei aukea mikään... on päivitelty "soittolistaa" ym

Pelaako muilla Livegon kautta Viaplayn eventsit?
Täällä ei aukea mikään... on päivitelty "soittolistaa" ym
Täällä oli samaa ongelmaa, yhtäkkiä kaikki kanavat tarjosi playback erroria. Poistin IPTV softasta cachen ja syötin tunnarit uusiksi niin alkoi toimimaan. Toki voi olla, että oli hetkellinen katkos tms.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 271
Jäsenet
79 613
Uusin jäsen
axelsson

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom