IPTV tv keskustelu * Lue aloituspostaus*

N1 hommattu kiinan "pojalta". Tivimate käytössä Chromecast With Google TV 4K palikassa, mutta nyt olisi hakusessa Win10 tai Win11 läppärille ohjelmaa millä katsoa lähetykset mökillä. Läppäri on kiinni telkkarissa HDMI piuhalla jos sillä nyt on mitään väliä? Läppärin on netissä joko omalla 4G puhelin hotspotilla tai vaimon 5G puhelimen hot spotilla, ihan kummalla toimii paremmin.

N1 hommattu kiinan "pojalta". Tivimate käytössä Chromecast With Google TV 4K palikassa, mutta nyt olisi hakusessa Win10 tai Win11 läppärille ohjelmaa millä katsoa lähetykset mökillä. Läppäri on kiinni telkkarissa HDMI piuhalla jos sillä nyt on mitään väliä?
Minulla on Win 11 koneessa Ibo Player Pro ja OpenTV käytössä. Molemmat löytyvät Windows Storesta ja noissa on 7 päivän trialit, jonka jälkeen käyttö maksaa pienen summan.

Kummassakin puolensa, Ibo playeri Prossa on nopeampi käyttöliittymä ja helpompi kanavasurffata etsien sopivaa kanavaa. Toisaalta Open TV:llä saa monta kanavaa auki nätisti kunkin omaan ikkunaan ja siinä on enemmän Windows-mainen käyttöliittymä. Molemmissa tekstitykset toimivat.

Asennettuna on myös IPTV Smarters Pro ja VLC, mutta nuo eivät enää minulla nykyään suostu yhteispeliin. Onkohan sitten niin raskaita IPTV-palveluita käytössä, etteivät jaksa enää niitä pyörittää.

Viimeksi muokattu:
N1 hommattu kiinan "pojalta". Tivimate käytössä Chromecast With Google TV 4K palikassa, mutta nyt olisi hakusessa Win10 tai Win11 läppärille ohjelmaa millä katsoa lähetykset mökillä. Läppäri on kiinni telkkarissa HDMI piuhalla jos sillä nyt on mitään väliä? Läppärin on netissä joko omalla 4G puhelin hotspotilla tai vaimon 5G puhelimen hot spotilla, ihan kummalla toimii paremmin.
Moro! Mitä maksutapoja löytyy, onko linkkiä josta saisin yhteyden samaan kaveriin?

juu eipäs sitten laitella uusille käyttäjille mitään numeroita tai linkkejä jos eivät itse jaksa edes sen vertaa etsiä. imho.
muutenkin ihme vipinää ollut viime viikot tässä vitjassa, herättää kulmakarvojani kohottavasti. ;)

mutta jotta jotain asiaakin ettei vaan epäilyjä niin Remitlyllä olen maksanut joitakin palveluita aiemmin. otin kortin sieltä vaan heti pois kun homma oli suoritettu.
nykyiselle tarjoajalle kelpaa paypal, mutta jos joillain vaikeuksia niin tuota sitten.

juu eipäs sitten laitella uusille käyttäjille mitään numeroita tai linkkejä jos eivät itse jaksa edes sen vertaa etsiä. imho.
muutenkin ihme vipinää ollut viime viikot tässä vitjassa, herättää kulmakarvojani kohottavasti. ;)

mutta jotta jotain asiaakin ettei vaan epäilyjä niin Remitlyllä olen maksanut joitakin palveluita aiemmin. otin kortin sieltä vaan heti pois kun homma oli suoritettu.
nykyiselle tarjoajalle kelpaa paypal, mutta jos joillain vaikeuksia niin tuota sitten.
No en tiedä onko tuollainen gatekeeper-meininki kenenkään edun mukaista. Eikö se ole parempi jakaa täällä luotettavaksi ja toimivaksi osoittautuneita palveluita?

Viimeksi muokattu:
No en tiedä onko tuollainen gatekeeper-meininki kenenkään edun mukaista. Eikö se ole parempi jakaa täällä luotettavaksi ja toimivaksi osoittautuneita palveluita?
siellähän ne seisovat aloituspostauksessa. gatekeeper meininki on lisäksi hyvästä, ettei mun iptv pätki. ;)

Statistiikka

Viestiketjuista
270 644
Jäsenet
76 633
Uusin jäsen
Volmari^^

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom