Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ibo player Pro on myös yksi vaihtoehto.Löytyykö parempia suosituksia LG:n telluun, vai jatkanko tuolla android boksilla?
Esim. Televizo on kohtuu hyvä, kannattaa kokeilla.Onko androidille jotain ilmaista softaa iptv katseluun? Koneella w11 smarters.
Myös Nanomid osaa tekstitykset LG:n töllössä. Tais ainakin ennen maksaa 10€ lisenssi. Olisko viikon, vai kuukauden trial.Löytyykö parempia suosituksia LG:n telluun, vai jatkanko tuolla android boksilla?
Tuo Ibo player pro antaa tällaisen ilmoituksen: "The current playlist is not working due to an issue with the server provider. Please contact them directly for assistance, as this is beyond the control of our app."Ibo player Pro on myös yksi vaihtoehto.
7 päivän trial löytyy ja sen jälkeen maksaa 7-10 euroa per laite.
Ibo player Pro käyttää Xtream Portal / Stalker yhteystapaa. Se on sama yhteystapaa, jota kaupalliset operaattorit (DNA, Elisa,Telia jne), ja myös jotkut kaupalliset softat kuten vaikka Tivimate käyttää. IPTVEditor, jolla voi tehdä omat kanavalistat voi myös käyttää IPTVEditor Stalker portaalia
Stalker siirtää jonkin verran kuormaa television puolelta Stalker portaaliin ja toimii usein sujuvammin erityisesti suurilla kanavapaketeilla.
Stalkerin erottaa usein siitä, että yhteystavassa käytetään mac-osoitetta ja boksin/sovelluksen id:tä kirjautumiseen portaaliin ja xtream tiedot tallennetaan portaaliin.
Harmi, ettei sinulla tuo toimi.Tuo Ibo player pro antaa tällaisen ilmoituksen: "The current playlist is not working due to an issue with the server provider. Please contact them directly for assistance, as this is beyond the control of our app."
Mutta tuo Hot IPTV player vaikuttais ihan pätevältä.
Edelleen myös tuo android box on vaihtoehto, mutta jos tuo Hot IPTV ajaa asiansa, niin kuin nyt ainakin näyttää, niin onpahan ainakin yksi kaukosäädin vähemmän.Harmi, ettei sinulla tuo toimi.
Eri IPTV-softilla on kyllä erilaisia yhteensopivuusongelmia eri järjestelmissä, Ilmeisesti törmäsit nyt sellaiseen. Hyvä, että toinen appi lähti pelittämään ja vaikuttaa hyvältä.
Android TV:ssä boksina tai telkkarina on kyllä vähemmän yhteissopivuusongelmia kuin telkkujen käyttiksissä, mutta siellä onkin tosi suosittuja luotettavia vaihtoehtoja, kuten Tivimate tai Televizo.
Tämä meinas unohtua ihan kokonaan. Täytyy laittaa tämäkin joku päivä kokeiluun.Myös Nanomid osaa tekstitykset LG:n töllössä. Tais ainakin ennen maksaa 10€ lisenssi. Olisko viikon, vai kuukauden trial.
Katsomot ja viaplayt tehdään sellaisiksi että ne toimii jouhevasti Riitta-Mummon vanhalla 10 megaisella ADSL liittymällä. IPTV:llä pukataan striimi puhtaana eetteriin.Täytyy vielä loppuun ihmetellä, että mitä ihmettä nämä suomalaiset palveluntarjoajat tekevät maksukanavilla. Eihän tässä ole mitään järkeä, että näen valioliigan ja mestareidenliigan paljon paremmalla luvanlaadulla, kun "piratoin" sen. Nuo katsomon ja varsinkin viaplayn lähetykset on sellaista kuraa, että nyt parempaan tottuneena alkaa varmaan itkettämään jos niihin joutuu palaamaan.
Kyllähän noillakin on ollut jo vuosikausia automaaginen kuvanlaatu, joka skaalautuu käytettävissä olevan kaistan mukaan. Olisiko se oikeasti niin paljon kallimpaa lähettää myös se "raaka" fiidi niille joille yhteys riittää? Ja pahoittelut OT:stä mutta jotenkin omat aivot ei jaksa käsittää tätä tilannettaKatsomot ja viaplayt tehdään sellaisiksi että ne toimii jouhevasti Riitta-Mummon vanhalla 10 megaisella ADSL liittymällä. IPTV:llä pukataan striimi puhtaana eetteriin.
Katsomot ja viaplayt tehdään sellaisiksi että ne toimii jouhevasti Riitta-Mummon vanhalla 10 megaisella ADSL liittymällä. IPTV:llä pukataan striimi puhtaana eetteriin.
Tähän kysymys. Kun seuraat aika paljon kansainvälistä sporttia, oletko Strong-trialin jälkeen vaihtamassa palvelua?Jos Strongin ottaa sitä varten, että katsoo ulkomaalaista tarjontaa, niin siihen ei varmaankaan tule pettymään tarjonnan puolesta. Nuo eventit tosin ovat kyllä täällä aivan yksi tyhjän kanssa, sillä futis @25hz on sellaista roskaa etten toivo sitä kokemusta kellekkään. Itse olen tehnyt niin, että olen kaivellut netistä miltä kanavalta matsi oikein tulee, ja valinnut sitten kanavaluettelosta joko 4k tai 1080p lähetyksen oikealla taajuudella ja mennyt sitten sillä.
Itse tosiaan katselen täältä lähinnä sporttia (liiga, änäri, bundesliga, mese, valju), eli varsinkaan leffa- ja sarjatarjontaan en oikein osaa sanoa juuta tai jaata. Olettaisin, että jos hinta on ykköstekiä, niin suomalaiselle se livego on kuitenkin lähtökohtaisesti parempi valinta. Strongin puolesta kuitenkin mainittakoon se, että tällä lyhyellä testillä kaikki mitä olen halunnutkin nähdä on tullut nähtyä, sekä kuvanlaatu sen oikean streamin löytämisen jälkeen on kyllä erittäin hyvä. Alkuun kyllä joutuu hetken välillä metsästämään sitä "oikeaa" streamia, koska jokaisella kanavalla on miljoona eri streamia, ja oma hisensen töllö ei osaa näyttää käytettäviä merkkejä kanavan nimessä oikein. Eli esimerkiksi nyt katsonnassa oleva tnt sports 1 1080p 50hz näkyy luettelossa nimellä tnt sports 1
. Tiedä sitten korjaantuisiko tuo sillä, että vaihtaisi pois tästä hotiptv sovelluksesta, täytyy tuota vielä testsilla.
Netflix laittaa rahaa teknologiakehitykseen joka vuosi vajaa 3Mrd$ eli 2x Viaplay groupin liikevaihdon verran. Näkynee taululla.Ammattitaitoa ja osaamista jos riittää, niin sen voi toteuttaa myös niin Netflixin tyyliin, että se antaa sen mukaan resoluution ja bittivirran, mihin katsojan laitteet ja nettiyhteys taipuu.
Eli ihan hyvin voisi noilla Viaplayllä ja muilla olla vaikka 100 "megan" bittivirralla AV1 koodekilla tarjolla 8k resoluution kuva HDR väreillä chroma 4:4:4 systeemillä ja sitten alapäässä joku 240p resoluution kuva 0,5 megan bittivirralla monoäänillä ja mpeg2 pakkauksella.
Luultavasti raha tuossa ratkaisee ja sellaista kuraa pukkaavat pääsääntöisesti ulos, että se suurille massoille menettelee paremman puutteessa.
Itse en todennäköisesti ole vaihtamassa palveua pois strongilta. Pidän kuitenkin omia preferenssejäni verrattain harvinaisina, kun keskustelemme aiheesta suomalaisella foorumilla. Itse myös kuulun sakkiin, jolle selostuksen kielellä ei ole niin väliä. Valitsen tosin kyllä joka kerta englannin jos se tarjolla on esimerkiksi saksan sijasta, sillä kuka helvetti muka saa eteläsaksalaisista mitään selvää kun he selostaa.Tähän kysymys. Kun seuraat aika paljon kansainvälistä sporttia, oletko Strong-trialin jälkeen vaihtamassa palvelua?
Nyt kun sinulla oletettavasti suosikit ovat jo täynnä hyviä striimilinkkejä, löytyykö omaan käyttöösi jostain muualta sama 1080p tai 4k striimi- tarjonta kovalla luotettavuustasolla?
Kun minua yltiöoptimistista arvostellaan voi toki olla, että oma käyttöprofiili on vaikuttanut mielikuvaan palvelusta. Itse katson lähinnä kansainvälistä futista, NBA:ta ja NFL:ää, Kielitaidon puolestakin on minulle aika sama onko sporttistriimi selostettu suomeksi, englanniksi, ruotsiksi, saksaksi tai espanjaksi kun jalkapallokieleen noissa kaikissa oma kielitaito riittää. Parempi kuvanlaatu ja striimien luotettavuus on laittanut myös minut hylkäämään suomi-striimit silloin kun niitä ei ole ihan pakko käyttää.
No ei se laadukas 4k-kuva veisi sitä kaistaa niin paljoa, että kaista loppuisi kesken juuri kellään. 20M netillä kaikki toimii, jos ei nyt puhuta 8k-materiaalista jota Suomessa ei ole saatavilla. Se ongelma on 99 kertaa 100:sta siellä operaattorin päässä. Kaistan käyttö maksaa, joten tyhmälle kuluttajalle sen voi pakata pilalle.Kyllähän noillakin on ollut jo vuosikausia automaaginen kuvanlaatu, joka skaalautuu käytettävissä olevan kaistan mukaan. Olisiko se oikeasti niin paljon kallimpaa lähettää myös se "raaka" fiidi niille joille yhteys riittää? Ja pahoittelut OT:stä mutta jotenkin omat aivot ei jaksa käsittää tätä tilannetta![]()
Minäkin tulin tänne redditin kautta. Ensin kyllä ostin Aliexpressista jonkun super-surkean koko ajan bufferoivan palvelun mitättömään $2 kk-hintaan.Itse sukelsin ensin redditin enemmän tai vähemmän ihmeelliseen maailmaan, jonka jälkeen tulin tänne ihmettelemään, mitä mieltä suomalaiset on erialisista palveluista.