Sukupuoli on fiilisasia sen jälkeen ei voi olla mitään mikä ei menisi läpi.
Mistä vitusta sä nyt puhut? Me keskusteltiin ajatuksesta, että värejä kiellettäisiin nimeltä mainitsemasta koksa joku tai jotain
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sukupuoli on fiilisasia sen jälkeen ei voi olla mitään mikä ei menisi läpi.
No joo, meni asiasta toiseen. Sitä vaan että ihmetellen joutuu seuraamaan kaikkia nykyajan hullutuksia. Kunnon sodasta on ilmeisesti liian kauan aikaa alkaa jengi sekoamaan omaan yksilöllisyyteensäMistä vitusta sä nyt puhut? Me keskusteltiin ajatuksesta, että värejä kiellettäisiin nimeltä mainitsemasta koksa joku tai jotain
No kai maailmassa nyt mustia asioita tulee jatkossakin olemaan? Jos puhutaan mustasta kukosta niin harva varmaan kokee kielteistä mielleyhtymää, toisin kuin mustan lampaan kohdalla?
Et sitten tiedä, että jossain brittien yliopistossa lähetetään uusille oppilailla kiellettyjen ilmaisujen ja sanojen lista. Vaikkapa musta lammas on kielletty ainakin valkoisille opiskelijoille.Mistä vitusta sä nyt puhut? Me keskusteltiin ajatuksesta, että värejä kiellettäisiin nimeltä mainitsemasta koksa joku tai jotain
Tämä väite esiintyi ainakin jossain satiirikirjoituksessa, että en sitten tiedä.Et sitten tiedä, että jossain brittien yliopistossa lähetetään uusille oppilailla kiellettyjen ilmaisujen ja sanojen lista. Vaikkapa musta lammas on kielletty ainakin valkoisille opiskelijoille.
Ja etsi itse lähde, jos alat taas sitä vaatimaan.
Siinä ei montaa sekuntia mene tarkistamaan, että onko mokoma ilmiö totta.Tämä väite esiintyi ainakin jossain satiirikirjoituksessa, että en sitten tiedä.
No eipä sitä mustaa lammasta tuoltakaan löytynyt joten onko nyt joku kaarisade mennyt täydestä ja siitä vääntöä?Siinä ei montaa sekuntia mene tarkistamaan, että onko mokoma ilmiö totta.
Kyllä se tuntuu olevan.
These 34 sexist phrases have all been banned by a university
Eiköhän se täydellisen kiellettyjen sanojen ja sanontojen listan jostain löytäisi, jos jaksaisi kaivaa.
Seuraavaksi joku sitten väittää, että independent ei ole luotettava lähde. Sille minä totean, että etsii sitten sen luotettavan lähteen, joka toteaa ettei tuollaista ilmiötä esiinny yliopistoissa.
Vain ajan kysymys milloin kielletään "sensitiiviset" värit puhekielestä. Näin sen on mentävä kun eihän enää ole mustiakaan vaan afro sitä ja tätä ihmisiä. Juna on liikkeellä eikä mikään vaatimus enää yllätä.
Alkaa mennä jo vähän epätodelliseksi uusiokielen vaatimiseksi.
Pysytään nyt faktoissa ja nykyajassa. Värejä saa käyttää sanoina ihan yleisesti.
Itse en ylipäätään välittäisi siitä, että saako jotain sanaa käyttää vai. Minä käytän juuri niitä sanoja kuin haluan ja mitään eivät voi.
Nykyajan henki tiivistettynä: "Tätäkään ei saisi sanoa" ja sanoo sen heti perään.
Itse teen näin ihan tahallani koska nykyinen sensurointi ja triggeröityminen vituttavat minua suunnattomasti. Kun olin koulussa opettajat puhuivat neekereistä eikä asiaan liittynyt mitään rasismia, joten minä puhun neekereistä vieläkin eikä kenelläkään ole oikeutta/rahkeita sitä estää.
Ilmeisesti et sitten ole sellaisessa asemassa, että työt loppuu saman tien, jos sanoo julkisesti neekeri.
Vaikkapa mikä tahansa viihdetaiteilija tai julkisuuden kautta elantonsa tienaava on tällainen.
Tosin en tiedä, että mahtaisko onnistua, jos vain tekisi nykyajan waspit tai sleepy sleepersit eli sellaista kamaa, mikä muka aiheuttaa niin paljon pahennusta, että sitä ei saa esittää missään. Tosin ongelma taitaisi olla, että kun ennenvanhaan Sleepparit pysähtyivät paikallisen koulun pihalla ja kertoivat, että se tuntematon bändi nuorisotilassa onkin oikeasti Sleepparit, niin saivat sillä tuvan täyteen. Nykyaikana ne koululaiset taitavat itse boikotoida rasistista bändiä.
Näin vanhempana ei olisi uskonut että nyt vaaditaan tollaista ja siitä että sanot jonkun väärän sanan saisi jotain ongelmia.Koko homma mennyt kunnon pohjois-koreaksi.Ennen tollaisille vaatimuksille oltaisiin vaan naureskeltu ja pidetty näitä vaatijia vähän hulluina.Itse teen näin ihan tahallani koska nykyinen sensurointi ja triggeröityminen vituttavat minua suunnattomasti. Kun olin koulussa opettajat puhuivat neekereistä eikä asiaan liittynyt mitään rasismia, joten minä puhun neekereistä vieläkin eikä kenelläkään ole oikeutta/rahkeita sitä estää.
Navalnyin kampanjaväki huomasi, että Apple ja Google "paljastivat itsensä" sananvapauden vihollisiksi. Eikö se ole ollut jo pitkään kaikille selvää?Google on taipunut Venäjän viranomaisten vaatimuksiin Navalnyin materiaalien sensuroimisesta:
Navalnyin tukijoiden sensuuri kiihtyy Venäjällä – Telegram, YouTube ja Google Docs taipuivat yksi toisensa jälkeen
Aleksei Navalnyin tukijoiden markkinoima älykäs äänestäminen on yhä suuremmissa vaikeuksissa Venäjällä. Telegramin lisäksi myös YouTube ja Google Docs taipuivat lauantaina ja sunnuntain vastaisena yönä poistamaan materiaaleja Venäjän viranomaisten vaatimuksesta.www.is.fi