- Liittynyt
- 22.10.2016
- Viestejä
- 11 765
No aivan sama ongelma on SMT-prosessoreillakin jos theadit jaetaan tyhmästi - siis ensin ei ladata oikeita ytimiä vaan SMT-threadit pistetään hidastamaan toimintaa. Ongelmahan ei ole ne E-ytimet vaan se että täällä pidetään 4:n suuren ytimen plus E-ytimen prosessoria parempana kuin 6:n suuren ytimen versiota. Näin ei homma ainakaan tällä hetkellä ole pelien suhteen.
Ei siellä SMT-prossussa ole mitään erillisiä oikeita vs virtuaaliytimiä, KAIKKI softalle näkyvät ytimet on "virtuaalisia".
SMTn oikea ongelma tulee siitä, että kun pelillä on yksi raskaampi master-säie, se halutaan aina yksinään ytimelle jossa mahdollisimman kova yhden säikeen suorituskyky. Ja liian usein SMTn kanssa ei se sitä sina saa vaan sinne samalle ytimelle välillä eksyy muutakin.
niille viidelle muulle säikeelle riittäisi usein hitaampikin, tai niiden tekemät hommat voisi usein (muttei aina) jakaa viiden sijasta vaikka 8lle säikeelle jotka kukin ajautuisivat vähän hitaammin