Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olen muuntamassa 4k videota toiseen formaattiin. Alla lämpötiloja.
![]()
Tuohan kuormittaa vain noita E coreja. Ilmankos teho ei maistu.Nyt olen muuntamassa 4k videota toiseen formaattiin. Alla lämpötiloja.
![]()
täähän on just hyvä meet pelaamaan niin taustalla noi e coret tekee muuta hommaaEi tuo nyt sinun koko prosessoria käytä.. Jotkut coret istuu ihan tyhjänpanttina.
Kokeile pelkillä uusilla, jotta tiedät ettei vika ole muisteissa.Sain käyttööni kaksi samanlaista muistimoduulia kuin aiemmin hankitut. Laitoin ne paikalleen emolevyyn. Ongelmana on, että ne eivät suostu toimimaan 6400 nopeudella, kun on valittu kyseinen Intel profiili. Emolevy on siis sama ASRock Z690 Taichi kuin ennenkin ja BIOS on uusin versio. Kokeilin ensin vain laittaa uudet muistimoduulit vapaana olleisiin A1 ja B1 paikkoihin. Vanhat muistimoduulit oli kuten kuuluukin olla A2 ja B2 paikoissa. Käynnityksessä tulee virheilmoitus. Kokeilin sen jälkeen laittaa vanhat A1 ja A2 paikkoihin ja uudet B1 ja B2. Edelleen tulee virheilmoitus käynnityksessä. Olen kokeillut BIOS laittaa oletusasetukset. Tällöin ei tule virheilmoitusta, mutta muistin nopeus on tällöin vain 4000. Mikä neuvoksi?
Kiitos. Nyt on Auto valinta ja manuaalisesti valittu nopeus 6000. Se tuntuu toimivan.Kokeile pelkillä uusilla, jotta tiedät ettei vika ole muisteissa.
Nyt jos on suljettu muistivika pois jäljelle jää vain että hierot nopeutta, ajoituksia ja ehkä myös jännitettä käsin. Eli aloita vaikka 6000 tai 5600 nopeudesta.
Syynä on että ddr5 muistit ei toimi hyvin 4 kammalla.