Sulla samaa ongelmaa kun mulla siis, erona se että mulla on 3600MHz CL16. Kelaa vähän ylöspäin ja lataa toi AsRock Timing Configurator ja postaa kuva niin eiköhän joku osaa siitä sanoa jo jotain.
E: Joo-oo, vaikken muisteista kauheasti mitään tajuakkaan, alkaa olemaan pieni epäilys mikä tässä nyt kusee ja se on nimenomaan noissa XMP profiileissa. Joku asiantuntevampi voi vertailla näitä kahta kuvaa:
Gyazo - 7369742cc3913f1886431173a9aaf852.png
Gyazo - 59790be91d494fec21c2eba45d33ad85.png
Ylempi Taichi on mun ja alempi sit sylvixxin. Molemmilla suht korkee toi tRFC ja matala tREFI, ainakin jos vertaa muitten postaamiin ajoituksiin. Toki tää on vaan mutuilua, eikä perustu mihinkään tietotaitoon tai faktaan, mutta joku enempi muistien kanssa räpeltänyt vois tulla vähän heittämään kommenttia? En noita asiantuntijan ohjeistamia arvoja kerinnyt vielä biosista lyömään tulille
Eikä ole vissiinkään ensimmäinen kerta kun menee jollakkin XMP profiili vähän pieleen, jos tätä yhen G.Skillin Trident kapulan datasheettiä kattoo (tässä on 2x XMP profiilia), niin voi huomata että tossa miedommassa profiilissa näyttäs olevan joku summa silleen vähän pielessä
http://www.overclockers.com/forums/attachment.php?attachmentid=174803&d=1455183024
E: Ei kauheasti auttanut
@Asiantuntija nuo asetukset, 10GFlops lisää