Insurgency: Sandstorm

Kysyn vielä kerran, koska pelin julkaisusta on mennyt aikaa.
Eli videoasetus: "Frame Rate Smoothing". Onko tietoja tai mielipiteitä kyseisestä asetuksesta.
Minun silmä peli muuttuu paremmin pelattavaksi jos asetus on käytössä. Mutta aiheuttako kyseinen asetus viivästystä pelissä (samalla tavalla kuin asetus: " Vertical Sync")?
Kaikki mielipiteet kiinnosta. Kiitos.
 
Itselläni on toiminyt fast sync tässäkin älyttömän hyvin. Tällä hetkellä pelissä häiritsee lähinnä toi satunnaisesti ilmaantuva "katoavat kädet" -bugi, joka tekee kranujen nakkaamisesta vähän haastavaa. Mutta tämän selvittäminen on NWI:llä jo työn alla.
 
Vähän tuli selvennystä noihin asetuksiin kun kyselin foorumilla. Keep loaded textures kannattaa unohtaa (ja häviää seuraavassa patchissa pois), koska edes 16GB muisti ei riitä siihen.

Texture streaming kannattaa olla offilla ellei ole joku 2GB näyttis, koska se poistaa muistirajoitukset (400MB low, 1000MB high). Itellä Offilla häviää esim. hetkellinen massiivinen FPS droppi jos vaikka kiikaritähtäimellä zoomaa.
 
Ensimmäinen fps peli, missä jätän motion blurin päälle. Jotenkin vaan miellyttää silmä. Onko vielä joku jättänyt tämän asetuksen päälle?
 
Kyllä on perkeleen pitkä tämä odottavan aika, että saavat Linux-portin väännettyä. Konsoliversiot kun tehdään ensin, ja nekään eivät taida olla vielä ulkona.

Tältä Youtube-kanavalta saattaa löytää hyviä vinkkejä omaan pelaamiseen:
Andrea FPS Games
 
Jep, itse tykkään käyttää aina bluria ja ympäristön sulkemista, immersio on itselleni se #1
On kyllä todella hyvin toteutettu ja pelissä tuntuu olevan enemmän FPS:ää mitä oikeasti, jos vain punapisteistä/holotähtäimistä saisi sen beerglass-efektin pois niin miellään pitäisi päällä.
 
Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Aika jäätävän vaikeaa on ollut. Etenkin competitivessä.

Huomio, missä kaikki pelaajat?
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
 
Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Aika jäätävän vaikeaa on ollut. Etenkin competitivessä.

Huomio, missä kaikki pelaajat?
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalle :D

Mouse sensitivity drops in the middle of the freeaim box
 
Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Aika jäätävän vaikeaa on ollut. Etenkin competitivessä.

Huomio, missä kaikki pelaajat?
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Competitivea en ole pelannut kuin kerran, muissa pelimuodoissa kyllä löytyy pelaajia mainiosti.

Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalle :D

Mouse sensitivity drops in the middle of the freeaim box
Auttaako mouse smoothing tähän?
 
Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Aika jäätävän vaikeaa on ollut. Etenkin competitivessä.

Huomio, missä kaikki pelaajat?
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Kannattaa kokeilla competitiviä sit kun pääsee muissa pelimuodoissa pelimekaaniikoista kiinni. Mielestäni comppi on ylivoimaisesti aivan paras tapa pelata tätä peliä. Muissa pelimuodoissa on omaan makuun koko ajan liikaa kaaosta, omilla yksittäisillä teoilla ei ole juurikaan merkitystä jne.

Compin 5v5 matsit on toki useimmiten nopeatempoisia mutta koska koko kartan tapahtumat voi suurinpiirtein sisäistää ajatteluun niin se tuo mulle tiettyä miellyttävyyttä. Jos ammut capilta 2 vihollista niin tiedät että niillä on enää kolme jäljellä, ja kartasta vilkaisemalla näät missä omat pelaajat on ja tästä voi suunnitella seuraavan liikkeen. Kranaatit, varsinkin flash bangit, on elintärkeitä. Jossain 32 pelaajan servulla saat kranaatilla hyvällä tuurilla pari tappoa, competitivessa saatat voittaa koko matsin :)
 
serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.

Serverilistassa näkyy vain custom-serverit, joilta ei saa kokemuspisteitä.

Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalle :D

Mouse sensitivity drops in the middle of the freeaim box

Tuo on tähän peliin tarkoituksella lisätty ominaisuus, joten tuskin ovat sitä poistamassa. Minuakin se häiritsee, lähinnä ruudun nytkähtämisen takia, mutta en ole kokenut sitä suureksi ongelmaksi. Normaalisti kun en erikseen tähtää, teen vain nopeita ja melko isoja liikkeitä hiirellä, jolloin tuo ei paljon tunnu. Tähdätessä käytän 75% hiiren nopeutta ja silloin tuota ongelmaa ei muutenkaan ole.

Auttaako mouse smoothing tähän?

Ei auta.

Mielestäni comppi on ylivoimaisesti aivan paras tapa pelata tätä peliä. Muissa pelimuodoissa on omaan makuun koko ajan liikaa kaaosta, omilla yksittäisillä teoilla ei ole juurikaan merkitystä jne.

- - competitivessa saatat voittaa koko matsin :)

Minä taasen pelaan vain Checkpointia (co-op). Siinä on todellakin merkitystä omilla tekemisillä ja omien kuollessa aikaisin joutuu taistelemaan yksin koko pelaajamäärälle tarkoitettua bottimäärää vastaan. Todella tiukkoja onnistumisia ja epäonnistumisia on tullut valtauspistettä puolustaessani viimeisenä elossa.
 
Tuo on tähän peliin tarkoituksella lisätty ominaisuus, joten tuskin ovat sitä poistamassa. Minuakin se häiritsee, lähinnä ruudun nytkähtämisen takia, mutta en ole kokenut sitä suureksi ongelmaksi. Normaalisti kun en erikseen tähtää, teen vain nopeita ja melko isoja liikkeitä hiirellä, jolloin tuo ei paljon tunnu. Tähdätessä käytän 75% hiiren nopeutta ja silloin tuota ongelmaa ei muutenkaan ole.
Mikähän se looginen syy voisi olla siihen? En vain keksi mitään järkevää, yhdessäkään muussa realistisessa freeaim-pelissä flashpointin ajoilta asti ei olla ajateltu että "hei, tehdäänpäs tällainen töksäisy tähän keskelle, niin peli tuntuu huonommalta pelata".
 
No voi jumalauta...

Sanos muuta. Edellisessä insussakaan harvemmin tuli pelattua NWI:n servereillä kun juuri niillä pelin taso oli aika matala. Sandstormissa todella harvinaista, että matchmakingin kautta pääsee käsiksi hyvään ja tasaiseen matsiin. Tai edes sellaiseen, missä A saadaan capattua.

Tästä syystä jauhan enimmäkseen competitivea. Kunhan saa rankin nostettua pohjamudista, matseista tulee enimmäkseen varsin nautittavia.
 
Ruvennut pelit sujumaan joten kuten.
Paras roundi tähän mennessä tuli pelattua eilen. Puolen tunnin matsi 27:7 KD:lla.
Tässäkin, kuten DoI:ssa ja ekassa Insissä ehdottomasti tärkein taito on karttatuntemus. Heti kun rupeaa tietämään reitit ja paikat, alkaa tulosta tulemaan.
 
Millaista FOV (Field of View) asetusta käytätte? Kääntäkö kaikki kyseisen asetuksen suoraan FOV 100, tai onko poikkeustapauksia?
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä pukkasi taas. Ministry, uusi pelimuoto ja uusia aseita yms. Mitä tuota Frenzya äkkiseltään kokeilin, niin on kyllä hauskaa räimettä. Vihua pukkaa niskaan jatkuvasti joka paikasta.



Tänä vuonna vielä luvassa näitä:

roadmap-1024x576.jpg
 
tuli tuota muutaman kerran pelattua. itse ainakin tykkäsin

Ei herättänyt intohimoja. Alkuperäinen mappi on aina todella mehukasta menoa, mutta tämä uusi versio ei oikeen toiminut. Ehkä tämä vielä alkaa maistumaa ja saattaahan modien puuttuminen vaikuttaa asiaan.
 
Ei herättänyt intohimoja. Alkuperäinen mappi on aina todella mehukasta menoa, mutta tämä uusi versio ei oikeen toiminut. Ehkä tämä vielä alkaa maistumaa ja saattaahan modien puuttuminen vaikuttaa asiaan.
Tuo sinjar mappi on kyllä hyvä mutta taloja yms esteitä on lisätty liikaa alkuperäiseen verrattuna. Meno on taas vähän liian ahtaissa tiloissa painimista kun edeltäjässä oli enemmän avonaisempaa maastoa.
 
Olen pelistä ollut tietoinen pitkään ja ollut juuri sellainen peli mitä kaipaan. En ole vain jostain syystä raaskinut ostaa sokkona. Nyt ilmaisviikonloppu tarjosi kokeiluun mahdollisuuden ja -50% sai myös ostamaan.
Yllätyin miten viimeistellystä tämä olikin tehty ja tuntuu todella hyvältä.

Mutta, 2000-luvun taitteessa pelasin CS:ssä, sen jälkeen olikin yli 15v tauko. Nyt pari vuotta vetänyt konsolilla battlefieldiä.
Joten ymmärtänette miten kujalla olen tässä pelissä. Joten haluaisin kysellä muutamia kysymyksiä:

1: Mikä on paras tapa oppia mapit? Onko jokin tietty pelimuoto helpompi tähän? Tällä hetkellä en ymmärrä yhtään mistä vihut tulee edes, mutta edes vilkaisu minkä tahansa kulman taakse ja kuolen. 99,99% peliajasta en edes näe ainuttakaan vihua. Vain omaa verta maassa. [emoji23]

2a: Mikä hahmoluokka on fiksuinta alussa?
2b: Mikä ase, tai tietty varuste on fiksua alussa?

3: Onko mitään vinkkiä tuohon itse pelaamiseen? Tosiaan jokaikisen kulman takana on kuolema, enkä näe mistä luoti tulee, saati missä vihu on.


Pelailin sitä AI tyyppejä vastaan pari matsia ja omalla puolella on 8(?) ihmispelaajaa. Kyllä mä siinä olin ihan helposti toiseksi paras ja tappoja tuli kymmeniä. Mutta ihmisiä vastaan en ehdi tekemään mitään. Ilmeisesti muut osaa kartat ja tietää minkä kulman takaa toinen tulee. Varmasti helpottaisi kun oppisi vähän karttoja.

Onko rush periaatteessa sama kuin bäfässä breaktrough? Frontlines aika sama ku bäfässä, samoin domination.
Se neljäs pelimuoto, onko se vähän kuin CS, mutta pommien sijasta lippuja vallataan, mutta ei ole pakko jos tapat kaikki vihut?

Kaikki pienet ja typerätkin vinkit otetaan vastaan.

PS. Tiedän että annan tässä pelissä aivan naurettavan paljon tasoitusta. Pelaan nimittäin pädillä, kun ei terveys anna myöden käyttää näppistä/hiirtä. Ei kädet kestä. Ja niitä joita pädillä peluu ärsyttää, niin tiedän kyllä mitä ajattelette. En saisi pelata koko peliä. [emoji23][emoji23] huoli pois. Heti kun ilmestyy myös konsoleille, niin otan tän sinnekin, jotta ei anna tasoitusta niin paljon. [emoji23]
 
Olen pelistä ollut tietoinen pitkään ja ollut juuri sellainen peli mitä kaipaan. En ole vain jostain syystä raaskinut ostaa sokkona. Nyt ilmaisviikonloppu tarjosi kokeiluun mahdollisuuden ja -50% sai myös ostamaan.
Yllätyin miten viimeistellystä tämä olikin tehty ja tuntuu todella hyvältä.

Mutta, 2000-luvun taitteessa pelasin CS:ssä, sen jälkeen olikin yli 15v tauko. Nyt pari vuotta vetänyt konsolilla battlefieldiä.
Joten ymmärtänette miten kujalla olen tässä pelissä. Joten haluaisin kysellä muutamia kysymyksiä:

1: Mikä on paras tapa oppia mapit? Onko jokin tietty pelimuoto helpompi tähän? Tällä hetkellä en ymmärrä yhtään mistä vihut tulee edes, mutta edes vilkaisu minkä tahansa kulman taakse ja kuolen. 99,99% peliajasta en edes näe ainuttakaan vihua. Vain omaa verta maassa. [emoji23]

2a: Mikä hahmoluokka on fiksuinta alussa?
2b: Mikä ase, tai tietty varuste on fiksua alussa?

3: Onko mitään vinkkiä tuohon itse pelaamiseen? Tosiaan jokaikisen kulman takana on kuolema, enkä näe mistä luoti tulee, saati missä vihu on.


Pelailin sitä AI tyyppejä vastaan pari matsia ja omalla puolella on 8(?) ihmispelaajaa. Kyllä mä siinä olin ihan helposti toiseksi paras ja tappoja tuli kymmeniä. Mutta ihmisiä vastaan en ehdi tekemään mitään. Ilmeisesti muut osaa kartat ja tietää minkä kulman takaa toinen tulee. Varmasti helpottaisi kun oppisi vähän karttoja.

Onko rush periaatteessa sama kuin bäfässä breaktrough? Frontlines aika sama ku bäfässä, samoin domination.
Se neljäs pelimuoto, onko se vähän kuin CS, mutta pommien sijasta lippuja vallataan, mutta ei ole pakko jos tapat kaikki vihut?

Kaikki pienet ja typerätkin vinkit otetaan vastaan.

PS. Tiedän että annan tässä pelissä aivan naurettavan paljon tasoitusta. Pelaan nimittäin pädillä, kun ei terveys anna myöden käyttää näppistä/hiirtä. Ei kädet kestä. Ja niitä joita pädillä peluu ärsyttää, niin tiedän kyllä mitä ajattelette. En saisi pelata koko peliä. [emoji23][emoji23] huoli pois. Heti kun ilmestyy myös konsoleille, niin otan tän sinnekin, jotta ei anna tasoitusta niin paljon. [emoji23]
1: Tuo PVE botteja vastaan ainakin on ihan hyvä mappien opetteluun. Ei ole oikotietä onneen, tunteja alleja ja kartat tutuksi. Oppimiskäyrä on alkuun melko jyrkkä.

2a: Se mikä mieleiseltä vaikuttaa, kuitenkin suosittelen alkuun jotain muuta kuin commander tai observer.
2b: Hahmoluokasta riippumatta mielekäs ase ja siihen kahvaa ja muuta kilkettä kiinni. Loput pisteet sitten niihin mitä jäljelle jää. Esimerkiksi raskaalle liiville en ole vielä toistaiseksi juuri keksinyt mitään käyttöä, kun kuolo korjaa kuitenkin suurella todennäköisyydellä mikäli tulet ammutuksi.

3: Kokemus kartoista. Äänet ovat isossa roolissa, opettele hahmottamaan etäisyyksiä ja suuntia äänien perusteella. Sen lisäksi kokemuksen karttuessa opit tunnistamaan eri puolien aseiden(AK/M4 jne) äänet ja pystyt niistä tulkitsemaan onko äänien lähde kaveri vai vihollinen.

Tuossa viimeisessä mainitsemassasi pelimuodossa (Firefight) molemmilla tavoilla on mahdollista voittaa. Joko vallata kaikki liput tai tappaa koko vihollisjoukkue. Lipun valtaamalla kuitenkin saat oman tiimin spawnaamaan uudelleen, mikä tuo omasta mielestäni mukavan mausteen tuohon ja pitää pelaajat liikkeellä.

Pädiä en sen enempää kommentoi, mutta kuten itse sanoit, niin tuolla annat kyllä melkoisen valtavan edun hiirellä ja näppäimistöllä pelaaville.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun on uutta rautaa alla, niin muistin tämänkin pelin olemassaolon ja otin testiin. N. 13h peliä alla ja pari kysymystä ja lyhyet mietteet.
-Saako näitä hahmojen kuulutuksia vaimeammaksi. Asetuksista suoraan säätämällä säätyy kyllä myös ne tärkeämmätkin äänet, mm: askel äänet. Hahmojen kuulutukset on aika piinallisen kovat ja korkeat.
-Onko mitään keinoa vähentää tuota blurria kuvan reunoilta. Peli muutoin näyttää ihan siedettävän tarkalta, mutta hetkenkin kun hölkkää, alkaa ruutu sumenemaan, mikä on ääreispaska effekti.
-Onko pelin suorituskyky oikeasti vielä näin paska, vai onko kenties omassa raudassa jotain vikana. Asetukset on pääsääntöisesti korkeimmalla, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Allekirjoittaneen PC koostuu: ryzen 3950X/1080Ti/16gb ram. FPS pyörii kentästä ja visuaalisesta paukutuksesta riippuen pääsääntöisesti 60-110 väliä.

Ajatukset pelistä on kyllä niin ympäripyöreät, kuin vain voi olla. Toisaalta tekisi mieli sanoa, että aika keskinkertaista huttua, mutta parhaimmillaan mukavan nopeatempoinen ja toimiva peli. Tässä hieman ajatuksenvirtaa, en osaa jäsennellä tätä yhtään:

En liiemmin piittaa noista modern warfare kaltaisista lentohärpäkkeistä/tykistöiskuista, rikkoo mielestäni muuten melko nopean pelin tempoa.
Äänimaailmaan on selkeästi panostettu todella paljon, mutta äänien säätämisen suhteen vaihtoehdot on TODELLA heikot. Äänistä myös nyppii, kuinka esimerkiksi askel äänet on aika keskinkertaisesti tehty. Ainoa mitkä oikeasti erottaa, on ruohikossa juoskentelu, kaikki muu on vähän heikosti kuultavissa. Toinen mikä jurppii hieman on, tuo kuinka hahmot sulautuu maastoon. Varmasti tarkoituksellista ja camoja pystyy kääntelemään ja vääntelemään vaikka kuinka, mutta vastarinnalle on varattu ne kaikkein värikkäimmät kuteet, kun taas security osaa oikeasti maastoutua. Tämä aiheuttaa kevyttä vitutusta, etenkin kun securityn tarkka-ampujien suhteen.

On kovin pitkä aika, kun pelasin alkuperäistä insurgencyä, mutta jotenkin kenttäsuunnittelu tuntuu hieman huonommalta kuin mitä alkuperäisessä. Vanhoista kentistä ministry oli näköjään jo uudelleenlämmitelty, mutta FPS lukemat oli niin ala-arvoiset, että oli pakko lopettaa kesken kierroksen. Aivan pelikelvoton, FPS dippaili pahimmillaan 25 tietämille.

En kyllä jaksa jäsennellä ajatuksiani tämän paremmin. Parhaillaan ihan hauskaa asepornoa, pahimmillaan ärsyttävää pään seinään hakkaamista.

E: Pari kierrosta dominationia ja ei hyvää päivää. Aivan järkyttävää paskaa. Kaaosta, missä kuolet spawniin ja tapat spawniin.
Muutenkin jo typistetyistä pelimuodoista, ainoa pelattava on näköjään firefight. Harmi vain, ettei siihen oikein ainakaan päiväsaikaan tahdo löytyä pelaajia.
 
Viimeksi muokattu:
Toi edeltäjänsä, eli ins2, tuttavallisemmin sourcen insurgency, on tällä vuosituhannella eniten itse pelaamani peli, ja sitä myöten odotukset tälle uudelle oli myös aika kovat. Alkuun näyttikin aika huimalta, kun aseissa oli munaa, tempo vaikutti sopivalta ja meno aika raakaa kuten edeltäjässään. Tästä uudesta ehkä huokuu se jenkkikulttuuri, missä porukka pelasi enimmäkseen nimenomaan cooppia, eikä pvp mappeja.

Itse kun hakkasin nimenomaan pushia, niin tää uus on jotenkin raivostuttavaa juuri tuon jatkuvan ilmasta tulevan paskan, ja ehkä liian monimutkaisten mappien suhteen. Push oli ainakin itselle juuri sitä pullonkaulasta tunkemista tai liukuhihnalla kuolemista, ja uudessa homma tuntuu joltain euroshopper-squadilta jossa tempo hukkuu täysin. Viime viikolla kokeilin sinjaria ekan kerran, jonka jälkeen poistin koko pelin.

Aseethan tässä tosiaan on parasta, mutta liikaa oheistuotetta työnnetty mukaan ainakin omaan makuun. Jotenkin sekava ja mitäänsanomaton lopputulos, harmittavasti.

EDIT: unohtuikin kokonaan mainita, että tähän kun sais kunnollisen, juonellisen yksinpelikamppiksen niin ois kyllä rautaa. Joku saving prive ryan, jossa ryan pelastaa itsensä.
 
-Onko pelin suorituskyky oikeasti vielä näin paska, vai onko kenties omassa raudassa jotain vikana. Asetukset on pääsääntöisesti korkeimmalla, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Allekirjoittaneen PC koostuu: ryzen 3950X/1080Ti/16gb ram. FPS pyörii kentästä ja visuaalisesta paukutuksesta riippuen pääsääntöisesti 60-110 väliä.
En nyt sanoisi noita FPS-lukuja paskoiksi. Toki voisi paremminkin pyöriä, mutta paskaa tuo ei sentään ole. Ja miksi tuijottaa jotain mittaria, ota pois päältä niin ei tarvi keskittyä lukemiin.
 
Tätä ollut mukava pelailla PC:llä. PS4 versiota odotellen. Pitää peli PC:n satsata että pääse myöhemmin tätä sekä Post Scriptum ja Hell at loose jauhamaan.
 
Osaisko joku kertoa miten ton serverin saa tehtyä loppuun?

SteamCMD on asennettu ja ohjeita yritetty noudattaa mutta ei vaan näy listalla...

Start.bat, engine.bat ja game.bat on periaatteessa laitettu mutta esimerkiksi start.bat sisällöstä on niin montaa versiota ettei kyl pysty sanoo onko oikein vai ei. Sit on tietysti palomuuri windowsissa ja sit modeemissa oma jonne pitäis saada reikiä. Mut modeemikin kysyy porttien lisäksi IP osoitetta enkä ole varma onko kyseessä oman koneen IP vai joku muu...
 
Mitenköhän tässä nollataan ohjaus asetukset ohjaimelle?
Muutin joskus kontrolleja, mutta tässä onkin tehty niin typerästi, että pelin oletukset pysyy samana, sit ku lisäilet ite jotain ni ne tulee siihen päälle.

Nyt mulla tekee lähitaistelun iskun aseen kärjellä samasta mistä menee kyykkyyn ja menee kyykkyyn mistä kallistaa katsetta.

Ei auta vaikka palauttaa oletukset. Pelikin oli puoli vuotta poistettuna ja savet poistettu ni joutu kattelee tutoriaalit tms uusiksi ja silti näppäimet ristissä.
 
Onko tällä vielä pelaajia tai aktiivista skeneä? Tässä ollaan haeskelemassa vaihtelua ainaiselle CS:GO:n hakkaamiselle ja tämä sattui silmään. Alkuperäistä Insurgencya tulikin aikoinaan jonkun verran pelattua.
 
Onko tällä vielä pelaajia tai aktiivista skeneä? Tässä ollaan haeskelemassa vaihtelua ainaiselle CS:GO:n hakkaamiselle ja tämä sattui silmään. Alkuperäistä Insurgencya tulikin aikoinaan jonkun verran pelattua.
Kävin tuossa kuukausi-pari sitten pelaamassa jonkin verran pitkästä aikaa ja tämän pelin mittakaavalla siellä oli varsin hyvä playerbase ja meininki. Mielestäni ihan hyvä hetki käydä kokeilemassa!
 
Kävin tuossa kuukausi-pari sitten pelaamassa jonkin verran pitkästä aikaa ja tämän pelin mittakaavalla siellä oli varsin hyvä playerbase ja meininki. Mielestäni ihan hyvä hetki käydä kokeilemassa!
Tuli itsekin kokeiltua pitkän tauon jälkeen ja yllätti positiivisesti. Ovat saaneet hiiren liikkeetkin kuntoon, se ihmeen "dead zone" keskellä jossa hiiri hidastui epäloogisesti on nykyään valintana ja defaulttina pois päältä.
 
Vieläkö tätä joku pelaa? Tää oli ihan mukavaa vaihtelua CODin rinnalle.
 
Vieläkö tätä joku pelaa? Tää oli ihan mukavaa vaihtelua CODin rinnalle.
Pelaa pelaa! Kuuluu peliporukkamme semivakioksi perjantaipeliksi jo ensimmäisestä insusta lähtien.

edit:
Alemmasta vastauksesta pointti: meidän vakio on pvp Firefight, Frontline ja Domination
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö tätä joku pelaa? Tää oli ihan mukavaa vaihtelua CODin rinnalle.

Johan toki! Itse olen pelaillut vain Checkpointia (co-op), mutta pelitunteja ja tasoja on kerääntynyt yli tuhat. Päivittäinen pelaaminen on tämän pelin osalta minulla takana, mutta aina välillä otan edelleen erän tai pari. Mikään muu ei kutkuta samaa hermoa kuin tämä ja Battlefieldin Rush aikoinaan.

Saisivat vaan säätää bottien tekoälyä ja lisätä uusia kenttiä, niin voisin pelailla vielä enemmänkin.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom