Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, itse tykkään käyttää aina bluria ja ympäristön sulkemista, immersio on itselleni se #1Ensimmäinen fps peli, missä jätän motion blurin päälle. Jotenkin vaan miellyttää silmä. Onko vielä joku jättänyt tämän asetuksen päälle?
On kyllä todella hyvin toteutettu ja pelissä tuntuu olevan enemmän FPS:ää mitä oikeasti, jos vain punapisteistä/holotähtäimistä saisi sen beerglass-efektin pois niin miellään pitäisi päällä.Jep, itse tykkään käyttää aina bluria ja ympäristön sulkemista, immersio on itselleni se #1
Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalleTulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Aika jäätävän vaikeaa on ollut. Etenkin competitivessä.
Huomio, missä kaikki pelaajat?
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Competitivea en ole pelannut kuin kerran, muissa pelimuodoissa kyllä löytyy pelaajia mainiosti.Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
Competitivessa matsit etsimiseen menee jopa yli 5 minuuttia ja serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Auttaako mouse smoothing tähän?Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalle
Mouse sensitivity drops in the middle of the freeaim box
Kannattaa kokeilla competitiviä sit kun pääsee muissa pelimuodoissa pelimekaaniikoista kiinni. Mielestäni comppi on ylivoimaisesti aivan paras tapa pelata tätä peliä. Muissa pelimuodoissa on omaan makuun koko ajan liikaa kaaosta, omilla yksittäisillä teoilla ei ole juurikaan merkitystä jne.Tulipa pelattua tätä nyt ensimmäistä kertaa, kun pitkästä aikaa elämässä on ollut viikossa pari tuntia aikaa peleille.
serverilista ammottaa käytännössä aina tyhjyyttä.
Itse ainakin odotan että korjaavat hiiren liikkeen. Ei kannata perehtyä tähän ongelmaan jos et ole huomannut, tai menee peli pilalle
Mouse sensitivity drops in the middle of the freeaim box
Auttaako mouse smoothing tähän?
Mielestäni comppi on ylivoimaisesti aivan paras tapa pelata tätä peliä. Muissa pelimuodoissa on omaan makuun koko ajan liikaa kaaosta, omilla yksittäisillä teoilla ei ole juurikaan merkitystä jne.
- - competitivessa saatat voittaa koko matsin
Mikähän se looginen syy voisi olla siihen? En vain keksi mitään järkevää, yhdessäkään muussa realistisessa freeaim-pelissä flashpointin ajoilta asti ei olla ajateltu että "hei, tehdäänpäs tällainen töksäisy tähän keskelle, niin peli tuntuu huonommalta pelata".Tuo on tähän peliin tarkoituksella lisätty ominaisuus, joten tuskin ovat sitä poistamassa. Minuakin se häiritsee, lähinnä ruudun nytkähtämisen takia, mutta en ole kokenut sitä suureksi ongelmaksi. Normaalisti kun en erikseen tähtää, teen vain nopeita ja melko isoja liikkeitä hiirellä, jolloin tuo ei paljon tunnu. Tähdätessä käytän 75% hiiren nopeutta ja silloin tuota ongelmaa ei muutenkaan ole.
Serverilistassa näkyy vain custom-serverit, joilta ei saa kokemuspisteitä.
Mistäs saan näkyviin normaalit serverit listana?
Ei kai mistään, pitää käyttää matchmakingia.
No voi jumalauta...
Itse odottelen vain että se hiirisysteemi korjattaisiin. Tuolla voi täyttää pelistä kyselyn ja mainita siitäkin, jos itseä häiritsee:Mitä pelin rintamaalle kuulu? Onko uutisia pelin kehityksestä jne.?
Mitä pelin rintamaalle kuulu? Onko uutisia pelin kehityksestä jne.?
Itse odottelen vain että se hiirisysteemi korjattaisiin. Tuolla voi täyttää pelistä kyselyn ja mainita siitäkin, jos itseä häiritsee:
Help shape the future of Insurgency: Sandstorm!
Aina 90 vanhasta tottumuksesta.
tuli tuota muutaman kerran pelattua. itse ainakin tykkäsinKevyt 6,7 gigan päivitys pihalla. Sinjarista väännetty uusi talvikartta vaikuttaa ainakin paperilla hyvältä.
Steam Community :: Insurgency: Sandstorm :: Events
tuli tuota muutaman kerran pelattua. itse ainakin tykkäsin
Tuo sinjar mappi on kyllä hyvä mutta taloja yms esteitä on lisätty liikaa alkuperäiseen verrattuna. Meno on taas vähän liian ahtaissa tiloissa painimista kun edeltäjässä oli enemmän avonaisempaa maastoa.Ei herättänyt intohimoja. Alkuperäinen mappi on aina todella mehukasta menoa, mutta tämä uusi versio ei oikeen toiminut. Ehkä tämä vielä alkaa maistumaa ja saattaahan modien puuttuminen vaikuttaa asiaan.
1: Tuo PVE botteja vastaan ainakin on ihan hyvä mappien opetteluun. Ei ole oikotietä onneen, tunteja alleja ja kartat tutuksi. Oppimiskäyrä on alkuun melko jyrkkä.Olen pelistä ollut tietoinen pitkään ja ollut juuri sellainen peli mitä kaipaan. En ole vain jostain syystä raaskinut ostaa sokkona. Nyt ilmaisviikonloppu tarjosi kokeiluun mahdollisuuden ja -50% sai myös ostamaan.
Yllätyin miten viimeistellystä tämä olikin tehty ja tuntuu todella hyvältä.
Mutta, 2000-luvun taitteessa pelasin CS:ssä, sen jälkeen olikin yli 15v tauko. Nyt pari vuotta vetänyt konsolilla battlefieldiä.
Joten ymmärtänette miten kujalla olen tässä pelissä. Joten haluaisin kysellä muutamia kysymyksiä:
1: Mikä on paras tapa oppia mapit? Onko jokin tietty pelimuoto helpompi tähän? Tällä hetkellä en ymmärrä yhtään mistä vihut tulee edes, mutta edes vilkaisu minkä tahansa kulman taakse ja kuolen. 99,99% peliajasta en edes näe ainuttakaan vihua. Vain omaa verta maassa. [emoji23]
2a: Mikä hahmoluokka on fiksuinta alussa?
2b: Mikä ase, tai tietty varuste on fiksua alussa?
3: Onko mitään vinkkiä tuohon itse pelaamiseen? Tosiaan jokaikisen kulman takana on kuolema, enkä näe mistä luoti tulee, saati missä vihu on.
Pelailin sitä AI tyyppejä vastaan pari matsia ja omalla puolella on 8(?) ihmispelaajaa. Kyllä mä siinä olin ihan helposti toiseksi paras ja tappoja tuli kymmeniä. Mutta ihmisiä vastaan en ehdi tekemään mitään. Ilmeisesti muut osaa kartat ja tietää minkä kulman takaa toinen tulee. Varmasti helpottaisi kun oppisi vähän karttoja.
Onko rush periaatteessa sama kuin bäfässä breaktrough? Frontlines aika sama ku bäfässä, samoin domination.
Se neljäs pelimuoto, onko se vähän kuin CS, mutta pommien sijasta lippuja vallataan, mutta ei ole pakko jos tapat kaikki vihut?
Kaikki pienet ja typerätkin vinkit otetaan vastaan.
PS. Tiedän että annan tässä pelissä aivan naurettavan paljon tasoitusta. Pelaan nimittäin pädillä, kun ei terveys anna myöden käyttää näppistä/hiirtä. Ei kädet kestä. Ja niitä joita pädillä peluu ärsyttää, niin tiedän kyllä mitä ajattelette. En saisi pelata koko peliä. [emoji23][emoji23] huoli pois. Heti kun ilmestyy myös konsoleille, niin otan tän sinnekin, jotta ei anna tasoitusta niin paljon. [emoji23]
En nyt sanoisi noita FPS-lukuja paskoiksi. Toki voisi paremminkin pyöriä, mutta paskaa tuo ei sentään ole. Ja miksi tuijottaa jotain mittaria, ota pois päältä niin ei tarvi keskittyä lukemiin.-Onko pelin suorituskyky oikeasti vielä näin paska, vai onko kenties omassa raudassa jotain vikana. Asetukset on pääsääntöisesti korkeimmalla, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Allekirjoittaneen PC koostuu: ryzen 3950X/1080Ti/16gb ram. FPS pyörii kentästä ja visuaalisesta paukutuksesta riippuen pääsääntöisesti 60-110 väliä.
Kävin tuossa kuukausi-pari sitten pelaamassa jonkin verran pitkästä aikaa ja tämän pelin mittakaavalla siellä oli varsin hyvä playerbase ja meininki. Mielestäni ihan hyvä hetki käydä kokeilemassa!Onko tällä vielä pelaajia tai aktiivista skeneä? Tässä ollaan haeskelemassa vaihtelua ainaiselle CS:GO:n hakkaamiselle ja tämä sattui silmään. Alkuperäistä Insurgencya tulikin aikoinaan jonkun verran pelattua.
Tuli itsekin kokeiltua pitkän tauon jälkeen ja yllätti positiivisesti. Ovat saaneet hiiren liikkeetkin kuntoon, se ihmeen "dead zone" keskellä jossa hiiri hidastui epäloogisesti on nykyään valintana ja defaulttina pois päältä.Kävin tuossa kuukausi-pari sitten pelaamassa jonkin verran pitkästä aikaa ja tämän pelin mittakaavalla siellä oli varsin hyvä playerbase ja meininki. Mielestäni ihan hyvä hetki käydä kokeilemassa!
Pelaa pelaa! Kuuluu peliporukkamme semivakioksi perjantaipeliksi jo ensimmäisestä insusta lähtien.Vieläkö tätä joku pelaa? Tää oli ihan mukavaa vaihtelua CODin rinnalle.
Vieläkö tätä joku pelaa? Tää oli ihan mukavaa vaihtelua CODin rinnalle.