Insurgency: Sandstorm

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 473
Mitkäs pelimuodot tässä ylipäätään on? Ei siis pelimuotojen nimet niin sano mitään, eli minkälaisia ne on? Ja monenko pelaajan tiimeis vedetään?
Ja onko kartat minkä kokoisia?
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 221
Onko tietoo että tuleeko pelimuotoja lisää jossakin vaiheessa vai onko kattaus nyt tossa?
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Onko tietoo että tuleeko pelimuotoja lisää jossakin vaiheessa vai onko kattaus nyt tossa?
Videossa ei mainittu coop pelimuotoa nimeltä checkpoint. Ehkä pari pelimuotoa on vielä tulossa, mutta devit sanoivat etteivät halua pelimuotojen lähtevän lapasesta.
Myöhemmin voi tietenkin customoida serverit ja ehkä tehdä omia pelimuotoja.
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 221
Videossa ei mainittu coop pelimuotoa nimeltä checkpoint. Ehkä pari pelimuotoa on vielä tulossa, mutta devit sanoivat etteivät halua pelimuotojen lähtevän lapasesta.
Myöhemmin voi tietenkin customoida serverit ja ehkä tehdä omia pelimuotoja.
Sääli sinänsä. Pikkuporukalla pelailtu wanhaa Insurgencya ja survival on ollu mukavan paniikinomaista toimintaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Ihmettelen jos luopuvat noista cooppi-pelimuodoista, eli en vielä heittäis kirvestä kaivoon survivalin suhteen.

Mitä tohon pushiin tulee, niin omat fiilikset on vähän epäilevät, kun rundit tuntuu enempi rising stormilta, kuin vanhalta insulta. Taivaalta tulee tavaraa, kaikenmaailman nurkkia ja koloja missä voi nyhvätä vihu, on aivan liikaa. Mapit tuntuu jotenkin liian laajoilta, ei välttämättä isoilta, mutta porukka leviää vähän liian suurelle alueelle, ja nopeatempoinen progressiivisuus häviää.

Edeltäjässä kiehtoi nimenomaan se pushin raakuus siinä, että on vaan oikeasti pakko painaa eteenpäin jos meinaa voittaa. Nyt molemmat puolet lähinnä nyhvää valtaosassa mappeja. Savut myös menettää merkitystä kun mapit on lähinnä sokkeloa, eikä savuilla voi kääntää avointa maastoa enää nopeaksi reitiksi.
Toivoa on kyllä, koska devit ilmeisesti panttaa ainakin osaa vanhoista mapeista.

Sinänsä vähän erikoista tältä alpha-beta vaiheelta, että tässä ollaan ainakin toistaiseksi keskitytty lähinnä moottorin testaamiseen ,servujen ja MM ohella, mutta varsinainen pelikokemuksen hiominen, ja pelimekaniikka on jätetty taka-alalle. Käsittääkseni esim. bäfän tapauksessa betavaiheissa on kiinnitetty enempi huomiota juuri pelin kulkuun, aseisiin ja härveleihin. Olihan tässäkin alkuun vähän hinkkaamista esim. kävely/juoksunopeuden kanssa, mutta muuten mielestäni aivan liian vähän vatkattu muuttujien kanssa. Varsinkin mappien toimivuutta olis ihan ensiarvoisen tärkeää kokeiluttaa pelaajilla suuressa mittakaavassa, koska mahdolliset pullonkaulat ja suunnitteluvirheet tulisi esiin helpommin.

Erityismaininta loadout -menun kankeudesta alivalikoineen, minkä ei luulis olevan ihan kauheen suuri homma tehdä käyttäjäystävälliseksi, kuten näyttää se peli taustalla eikä mitään helvetin varastoa missä on laatikoita, eikä voi seurata pelin kulkua räplätessä varusteita.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Sääli sinänsä. Pikkuporukalla pelailtu wanhaa Insurgencya ja survival on ollu mukavan paniikinomaista toimintaa.
Checkpointissa on käytännössä survival vastahyökkäksen aikana, samoja fiiliksiä saa siitäkin.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Tässä tapauksessa ehkä ilmahaulikkoluisu. Tyyliä sen olla pitää.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
441
Äh, onko tietoa milloin pitäisi tulla seuraavaa optimointipäivitystä? Tahtoisin kovasti pitää pelistä, mutta käytännössä pelikelvoton tällä hetkellä.
Ihan mitä tahansa ruudulla tapahtuukin, vaikka savujen heitto tai ammutuksi tuleminen, peli alkaa nykimään. FPS ei aina edes laske, mutta kuva pysähtyy alle sekunniksi, mikä tekee vähän kaikesta vaikeaa.
Asetuksiakin on tullut rukattua, mutta FPS ei nouse ei laske suuremmin, enkä kyllä suostu pelaamaan LOW asetuksilla tällä kokoonpanolla vielä.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Äh, onko tietoa milloin pitäisi tulla seuraavaa optimointipäivitystä? Tahtoisin kovasti pitää pelistä, mutta käytännössä pelikelvoton tällä hetkellä.
Ihan mitä tahansa ruudulla tapahtuukin, vaikka savujen heitto tai ammutuksi tuleminen, peli alkaa nykimään. FPS ei aina edes laske, mutta kuva pysähtyy alle sekunniksi, mikä tekee vähän kaikesta vaikeaa.
Asetuksiakin on tullut rukattua, mutta FPS ei nouse ei laske suuremmin, enkä kyllä suostu pelaamaan LOW asetuksilla tällä kokoonpanolla vielä.
Kuukausihan se kohta on viimeisimmästä hotfixistä. Jospa siellä jotain isompaa päivitystä kyhäillään nyt kerralla.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Pelimoottoria päivitetään, joten siihen menee kohtuuttomasti aikaa. Toivottavasti toimii päivityksen jälkeen paremmin. Mielelläni pelaisin tätä nykivänäkin, mutta mulle tulee vieläkin lost disconnection to server satunnaisesti.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Krediitit tuntuvat bugaavan, eivät näyt ostoruudussa ja multa hävisi mystisesti 200 jonnekin :p
Muutenkin hemmetin hidasta noiden tahkoaminen.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Tekisi kovasti tätä mieli pelata mutta kyllä pelikokemus on niiin pätkivä millä tahansa asetuksilla, että joutuu päivityksiä odottelemaan.
 

Karhu47

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.05.2018
Viestejä
108
Vaikuttaa erittäin lupaavalta, pitänee ostaa ennakkoon :p
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
64
Olen kyllä nauttinut pelailusta viime aikoina. Mitään pätkimisiä ei itsellä ole, ainoastaan fps vähän tipahtelee (siinä 100->40 välillä)
UE4 kyllä tykkää käyttää pagefilea melkosesti, suosittelen lisäämään ~20gb ja tietysti SSD:lle. Tämä siis käytettävän RAM:in määrästä riippumatta, itsellä 16gb ja peli käyttää noin 8gb max.

Disconectia on itsellänikin välillä tullut 3-4 3h esim. Tosin riippuu paljolti päivästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
327
Joo samoin toimii täällä täysin pelattavasti mun spekseillä täysillä grafiikoilla 1080p tarkkuudella. n. 80-90fps näyttää päivitysnopeus useimmiten, kun sitä vilkasee, mutta jossain savussa saattaa laskea hetkittäin 30fps lukemiin.

Selain auki taustalla on aiheuttanut joskus harvoin monta kymmentä sekuntia kestäviä 10fps tilanteita (videoita ainakin osin bufferoituna, mutta en muista oliko pyörimässä), joten ne olen sulkenut pois aina tätä pelaillessa. Nykyaikana pitäis kyllä saada pitää selainta auki taustalla, että siitä sapiskaa tälle betalle.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Onko kaikki pelaamassa kun kukaan ei ole hehkuttanut uutta päivitystä? Peli toimii nyt kun unelma (tosin minulle vielä pukkaa normiservuille disconnectia, mutta onneksi dedicated servut pelasti).
Minulla täysin päinvastainen kokemus, peli ei toimi enää ollenkaan. Nyt on jo neljästi kaatunut työpöydälle ja paraskin yritys kantoi vain uuteen server browseriin saakka, pelaamaan on vielä pitkä matka.
 
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
345
Minulla täysin päinvastainen kokemus, peli ei toimi enää ollenkaan. Nyt on jo neljästi kaatunut työpöydälle ja paraskin yritys kantoi vain uuteen server browseriin saakka, pelaamaan on vielä pitkä matka.
Nyt kun mainitsit niin minullakin jäätyi peli pari kertaa heti seuraavan mapin alussa. Piti sanoa, että peli pyörii kun unelma. Toimiminen on vielä vähän niin ja näin.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
187
Onko kaikki pelaamassa kun kukaan ei ole hehkuttanut uutta päivitystä?
No nyt kun mainitsit, niin ei ainakaan allekirjoittanut ole ehtinyt kirjoitella, kun pätsin jälkeen on vain pelattu kärki märkänä. Omalla kokoonpanollani optimoinnit lähinnä poistivat stutteria ja peli pyörii sulavammin. FPS oli jo aiemmin hyvällä tasolla täysillä asetuksilla (70-130), mutta päivityksen jälkeen säädin vähän varjoasetuksia ja sain ruudut pyörimään 90-160 tietämillä. Tykkään päivityksen tuomista rekyylipäivityksistä ja siitä, että äänet ja erityisesti askeleet kuuluvat selvästi edellistä paremmin. Oma America's Army -aikainen pelityyli tykkää näistä muutoksista kovasti.

Tänään tiskiin paukahti vielä uusi hotfix korjaamaan pahimpia päivityksen tuomia ongelmia ja mielestäni tämä on oikein hyvää toimintaa kehitystiimiltä. Myös isot talot pyrkii aina korjaamaan pahimmat ongelmat viikonlopuksi.

Omalta osaltani PvP-henkiset FPS-pelit ovat olleet telakalla hyvän tovin, mutta tämän myötä kyllä odotan sitä, että ladderit alkaa rullaamaan ja pääsee taas pelaamaan veren maku suussa.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Pääsin lopulta peliin asentamalla pelin uudestaan ja palauttamalla näytönohjaimeen vakiokellot. Valitettavasti peli pyörii päivityksen jälkeen niin huonosti, että se on lähes pelikelvoton. Osa tekstuureista latautuu pitkällä viivellä ja pahimmillaan saa pysähtyä rakennukseen tultuaan useammaksi sekunniksi odottamaan tekstuurien ilmestymistä. Sama ongelma tuli myös pikkuveljelle. Se ei onneksi koske kaikkia tekstuureja, lähinnä jotkut seinät sitä tekevät, eli sen kanssa voisi vielä jotenkin elää, mutta toinen ja huomattavasti pahempi ongelma on uutena tulleet fps dropit lähes aina tulitaisteluissa. En ymmärrä mistä tämä nyt johtuu, kun ennen päivitystä peli pyöri ihan ok ja asetuksiakin sai nostella ihan mukavasti akselille medium - high, mutta nyt kaikki on pakko laittaa alimpaan mahdolliseen asetukseen tai kokonaan pois päältä ja vaikka siten saakin keskimääräisen ruudunpäivityksen yli sadan, niin kriittisesti 1% low on 30-40 fps ja 0.1% low alta kymmenen.

Harmittaa vietävästi, kun peli on juuri sitä mitä olen kaivannut, mutta toimivuus on kaukana tyydyttävästä. Ensimmäinen peli jonka kanssa on ongelmia suorituskyvyn kanssa ja tässä on miettinyt jopa pienempään resoluutioon siirtymistä, mutta ei oikein viitsisi luopua 1440p näytöstä, jolle koneen suorituskyky riittää ihan ok kaikissa muissa peleissä. Uudessa kartassa ongelmat korostuvat entisestään ja meno on yhtä diashowta, siinä missä vanhoja karttoja sentään voi vielä jotenkin pelata, jos ei välitä tuloksesta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Hassua että joillakin peli pyörii noin huonosti. Itellä peli on pyörinyt heti alusta asti sulavasti high asetuksilla ilman isompia bugeja tai ongelmia vaikka en omaa todellakaan uusinta rautaa vaan 3770k, 970 gtx ja 16gb noi tärkeimmät osat, peli asennettuna ssd:lle.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Mulla samaa viivettä tekstuureissa tuon viimeisen updaten jälkeen. Muuten itse peli on juuri ja juuri pelattava low:lla ja silloinkin ajoittain melkoista stutteria. Rautana: i7-7700k+GTX1060 6GB.
Minulla rupesi tekstuurit latautumaan, kun asensin pelin vielä kertaalleen ja poistin tällä kertaa myös kaiken AppData -kansiosta. Joskus spawnatessa on vielä vähän viivettä, mutta pelatessa en enää juurikaan huomaa ongelmaa, eli tilanne korjaantui merkittävästi.

Stutterointi on myös helpottanut hieman, mutta vaikea sanoa mikä lopulta auttoi, kun tässä on joutunut säätämään kaikkea mahdollista. Vielä on kaukana sulavasta, mutta kyllähän tätä pelailee jo.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
187
Minulla rupesi tekstuurit latautumaan, kun asensin pelin vielä kertaalleen ja poistin tällä kertaa myös kaiken AppData -kansiosta. Joskus spawnatessa on vielä vähän viivettä, mutta pelatessa en enää juurikaan huomaa ongelmaa, eli tilanne korjaantui merkittävästi.

Stutterointi on myös helpottanut hieman, mutta vaikea sanoa mikä lopulta auttoi, kun tässä on joutunut säätämään kaikkea mahdollista. Vielä on kaukana sulavasta, mutta kyllähän tätä pelailee jo.
Mulla ainakin stutterointia on aiheuttanut tähän asti kaksi asiaa: AA-mode sekä texture streaming pool. Kun texture streaming pool on low ja reunanpehmennykseksi on valittu TAA, on stutteri minulla minimissään. En tiedä onko tästä apua, mutta kokeilla kannattaa :) Itse pelaan TAA:lla ja 1.25x super samplingillä, joka tuo kombinaationa melko miellyttävän reunanpehmenyksen. SMAA taas aiheuttaa omituista töksähtelyä ja stutteria.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Jännästi kyllä tykkään enempi tosta vanhasta insusta, ja tää tuntuu lähinnä rising storm: insurgencyltä ku insulta. Push siis.
Mieluummin hyökkäisin sinjarin kukkuloille, kuin nysvään jossain jerusalem-simulaattorissa. Checkpointti on ihan hauskaa, mutta ei tota bottien uunottamistakaan jaksa kyllä pidemmän päälle.
 

Jyg

Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
240
Tuon uusimman päivityksen jälkeen peli toimi hyvin mutta tuon hotfixin jälkeen jonka piti korjata connction ongelmia en pääse servuille enää ollenkaan vaan tulee nimenomaan tuo connection lost teksti ruutuun joka v....n kerta.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
Betan tämänhetkinen kolmen kentän kierto alkaa jo hieman tympiä. Saisi pätsi tulla pian. Uusia kenttiä olisi varmaan muutenkin hyvä vähän Beta-testata isommalla porukalla ennen lähestyvää julkaisupäivää.

Olen pelaillut pelkkää Checkpointia (co-op) Steamin mukaan 75 tuntia, eli jotain varsin tyydyttävää tässä pelissä kyllä on. Verrokkina mätin edellistä Insurgencya 148 tuntia, myöskin pelkkää Checkpointia. Ehkä kenttien muutos avoimempaan onkin tehnyt hyvää pelille, kun bottien sijainneissa on enemmän vaihtelua ja omia reittejä voi vaihdella.

Mielestäni aseet saisivat olla hieman tappavampia edellisen pelin malliin (AP-ammuksilla). Nykyään kovan tulinopeuden automaattiaseet tuntuvat parhailta, kun edeltäjässä lähes aina naputtelin puoliautomaatilla menemään. M4A1 rumpulippaalla on voittajan valinta. M14 parin ammuksen sarjoja sylkemällä on jopa parempi, kunnes lipas loppuu kesken.

Välillä ottaa päähän (kirjaimellisesti pelihahmon osalta) bottien kranaattienviskelytaidot, mutta ennen kaikkea vituttaa, kun botti juoksee eteen, ase ei laukea piippu bottiin uponneena ja botti tappaa laakista ilmeisesti lyömällä ilman mitään animaatiota. Pelimenestys vaihtelee täydestä ylijuoksusta täysin mahdottomaan tiimikavereista riippuen.

Pelin suorituskyky on edelleen paikoitellen aivan surkea. Esim. Refineryn eräässä talossa FPS laskee jopa alle 50:een, kun se on yleensä aivan pelikelpoinen 80-120. Peli hakkaa CPU-limiittiin jatkuvasti ja pahimmissa hidasteluissa GPUn käyttöaste on vain noin 50%.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Mielestäni aseet saisivat olla hieman tappavampia edellisen pelin malliin (AP-ammuksilla).
AP-ammuksia ei ole tulossa, aseissa on nykyään kaliiperin mukaan määrittyvä penetration-arvo. Asiaa kysytään jokaisessa NWI:n livestreamissa ja vastaus on aina sama, eli pelinkehittäjillä ei ole mitään aikomusta tuoda peliin takaisin valintaa, joka ei ole valinta. Samasta syystä heavy barrel poistettiin, eli se oli puhdas damage-lisä ilman haittoja ja käytännössä siksi pakkovalinta.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
AP-ammuksia ei ole tulossa, aseissa on nykyään kaliiperin mukaan määrittyvä penetration-arvo. Asiaa kysytään jokaisessa NWI:n livestreamissa ja vastaus on aina sama, eli pelinkehittäjillä ei ole mitään aikomusta tuoda peliin takaisin valintaa, joka ei ole valinta. Samasta syystä heavy barrel poistettiin, eli se oli puhdas damage-lisä ilman haittoja ja käytännössä siksi pakkovalinta.
Aseet voisivatkin tehdä normaalisti saman verran damagea kuin edellisessä pelissä AP-ammuksilla.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Aseet voisivatkin tehdä normaalisti saman verran damagea kuin edellisessä pelissä AP-ammuksilla.
En tiedä onko co-opissa boteilla damage-kertoimia, mutta versuksen puolella balanssi on mielestäni varsin hyvä. Kaliipereiden välillä on eroja ja aseiden ominaisuuksilla merkitystä ja ymmärtääkseni esim. AKM tappaa aina kerrasta päähän ja raskas luotiliivikään ei vaadi kuin max 3 kutia pitkillä etäisyyksillä, joten ei tuosta voi oikein enää alaspäin säätää menettämättä asepelin monimuotoisuutta. Makuasioita nämä toki, mutta mielestäni pelinkehittäjät ovat tässä oikeilla jäljillä ja toki peli on vielä kehitysvaiheessa ja muutoksia ja kokeiluja tulee varmasti vielä tapahtumaan.
 
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
744
En tiedä onko co-opissa boteilla damage-kertoimia, mutta versuksen puolella balanssi on mielestäni varsin hyvä. Kaliipereiden välillä on eroja ja aseiden ominaisuuksilla merkitystä ja ymmärtääkseni esim. AKM tappaa aina kerrasta päähän ja raskas luotiliivikään ei vaadi kuin max 3 kutia pitkillä etäisyyksillä, joten ei tuosta voi oikein enää alaspäin säätää menettämättä asepelin monimuotoisuutta. Makuasioita nämä toki, mutta mielestäni pelinkehittäjät ovat tässä oikeilla jäljillä ja toki peli on vielä kehitysvaiheessa ja muutoksia ja kokeiluja tulee varmasti vielä tapahtumaan.
Jep, makuasioita toki. Ja ihan mielellään tätä pelaa näinkin. Mielestäni tämä vaan alkaa olla lähempänä Battlefield 3:n Hardcorea. Seinien läpäisy on myös yksi iso tekijä kaliiperien välillä, vaikka damagea ruuvattaisiinkin lähemmäksi toisiaan.

Eiköhän co-opissa ole ihan sama damage model käytössä, mutta siellä tulee usein viisi bottia kerralla nurkan takaa. Tuntuu myös varsin epätyydyttävältä, kun ampuu vihua keskelle rintaa, eikä se edes hätkähdä siitä.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Naurattaa, kun n00bit eivät tajua, kuinka helppo seiniä on puhkoa kunnon AK:lla. Kunnon spray and pray -metodi toimii talojen valtauksessa mainiosti, kun tyypit menevät aina samoihin nurkkiin kyyhöttämään.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Jep, makuasioita toki. Ja ihan mielellään tätä pelaa näinkin. Mielestäni tämä vaan alkaa olla lähempänä Battlefield 3:n Hardcorea. Seinien läpäisy on myös yksi iso tekijä kaliiperien välillä, vaikka damagea ruuvattaisiinkin lähemmäksi toisiaan.

Eiköhän co-opissa ole ihan sama damage model käytössä, mutta siellä tulee usein viisi bottia kerralla nurkan takaa. Tuntuu myös varsin epätyydyttävältä, kun ampuu vihua keskelle rintaa, eikä se edes hätkähdä siitä.
Melkein pitäisi tasapainottaa peli erikseen eri pelimuodoille, jos haluaisi saada kaikille parhaan mahdollisen pelikokemuksen, mutta en usko pelinkehittäjien lähtevän kehittämään kahta täysin erilaista asepeliä yhteen peliin. Jotain kompromisseja siihen suuntaan tietysti on tehty, kun ymmärtääkseni co-opin puolella on edelleen käytössä rumpulippaat, jolloin sitä tulivoimaa on enemmän suurempaa vihollismäärää vastaan. Ikäväähän se tietysti on jos co-op ei tunnu niin hyvältä kuin voisi, mutta luulen versuksen asepelin monimuotoisuuden olevan aika korkealla pelinkehittäjien tavoitelistalla, näin ainakin puheista päätellen. Ja jos miettii kilpailullista 5 vs 5 -pelimuotoa, niin se ja bottimatsit ovat niin kaukana toisistaan, että ei olisi mitään järkeä lähteä jompaan kumpaan ääripäähän, jos haluaa pelistä kokonaisuutena edes jokseenkin toimivan. Itse jos co-opin puolella käyn niin pelaan aina haulikolla, sillä hoitelee kahdeksan vihollista ennen kuin tarvitsee ladata, jos vaan tarkkuus riittää.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Jokos tuo kilpailullinen 5v5 toimii? Viimeksi kokeiltaessa ei vaan peliä löytynyt.
 
Liittynyt
07.03.2018
Viestejä
206
Kysymys mielipiteestä ja pc tehosta. 1. Onko peli Insurgency Sandstrom todennäköisesti miellyttävä, jos pitää pelityylistä RO2, Rising Storm 2 Vietnam jne. Onko liian "nopeatempoinen", verrattuna edellä mainittuihin peleihin?
2. Miten Insurgency Sandstrom todennäköisesti pyöri 1080p. pc kokoonpanolla:
i7-6700K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4 2666 MHz.

Kiitos.
 
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Kysymys mielipiteestä ja pc tehosta. 1. Onko peli Insurgency Sandstrom todennäköisesti miellyttävä, jos pitää pelityylistä RO2, Rising Storm 2 Vietnam jne. Onko liian "nopeatempoinen", verrattuna edellä mainittuihin peleihin?
2. Miten Insurgency Sandstrom todennäköisesti pyöri 1080p. pc kokoonpanolla:
i7-6700K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4 2666 MHz.

Kiitos.
Oma mielipide on, että peli on paras moninpeli-fps tällä hetkellä. Vaikea sanoa minkä kukakin kokee liian nopeaksi tai hitaaksi, omasta mielestä yksi pelin eduista on se, että sitä voi pelata monella eri tavalla pelimuodosta, tilanteesta ja omista mieltymyksistä riippuen. Optimointi on edelleen kesken, joillakin toimii hyvin ja jotkut joutuvat säätämään paljonkin saadakseen edes siedettävän pelikokemuksen. Parhaiten tiedät kun kokeilet itse, ymmärtääkseni pelin voi palauttaa ja saada siitä rahat takaisin, jos sen tekee ennen julkaisupäivää (12.12.), vaikka olisi pelaillut enenemmänkin kuin Steamin normaalin palautuskäytännön salliman tuntimäärän.
 
Liittynyt
07.03.2018
Viestejä
206
Oma mielipide on, että peli on paras moninpeli-fps tällä hetkellä. Vaikea sanoa minkä kukakin kokee liian nopeaksi tai hitaaksi, omasta mielestä yksi pelin eduista on se, että sitä voi pelata monella eri tavalla pelimuodosta, tilanteesta ja omista mieltymyksistä riippuen. Optimointi on edelleen kesken, joillakin toimii hyvin ja jotkut joutuvat säätämään paljonkin saadakseen edes siedettävän pelikokemuksen. Parhaiten tiedät kun kokeilet itse, ymmärtääkseni pelin voi palauttaa ja saada siitä rahat takaisin, jos sen tekee ennen julkaisupäivää (12.12.), vaikka olisi pelaillut enenemmänkin kuin Steamin normaalin palautuskäytännön salliman tuntimäärän.
Kiitos mielipiteestä ja vinkistä. Ennen ostopäätöstä kokeilin vielä kerran vanha Insurcensy (2014) ja pistin ennakkotilauksen Sandstorm menemään. Steamissä -20% nyt.

Ensimmäiset puoli tuntia pelattu! Peli on just eikä melkein, juuri meikäläiselle! Vaikka alakynnessä taidan siellä olla. Kysymys, miten saisin parhaiden fps näkymään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.09.2018
Viestejä
37
Hieman huolestuttaa kuulla, että peliin ei ilmeisesti ole tulossa vote kick/vote ban -systeemiä (lähde). Full content patch ja Open beta voi sinänsä olla hyvä markkinointikeino pelille näin juuri ennen julkaisua, mutta kun miettii että jo tässä vaiheessa pelin kehityskaarta on tullut vastaan kaikenlaista säheltäjää, vaikka pelin pelaajakunta on käytännössä rajoittunut vain innokkaimpiin ja motivoituneimpiin realistisen räiskinnän ystäviin, niin pelottaa miettiä minkälaisen pelikokemuksen peli tarjoaa viikonloppuna. Toivottavasti erehdyn ja ihmiset osaavat käyttäytyä asiallisesti, mutta kun pelistä tulee edelleen puuttumaan mahdollisuus äänestää karttaa ja näin pysyä samalla serverillä hyväksi todetun porukan kanssa, niin pelaajamäärän lisääntyessä myös pelien laatu tulee oletettavasti vaihtelemaan aiempaa enemmän ja häiriköt löytänevät hekin tiensä servereille.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Jaa niin juu tosiaan itse oon pelannut tässä jo hyvän tovin, ei ole tullut mieleen, ettei olisi avoin beta lol
 
Liittynyt
07.03.2018
Viestejä
206
Pelkäsin, että miten peli pyöri, mutta onneksi pelko oli turhaa. Peli pyöri siinä 80-120 fps kieppeillä very high/high asetuksilla 1080p. ja pelattavuus on täysin sujuva (i7-6700K, GTX 980 Ti, 16GB), vaikka kyseessä on beta. Hienoa.

Ihmettelen, miksi peliä ei mainosteta? Huomasin tämän pelin täysin sattumalta!
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 394
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom