Insurgency: Sandstorm

Viestiketju alueella 'Pelit, PC-pelaaminen ja pelikonsolit' , aloittaja DavidL.Roth, 15.12.2017.

  1. k1nggg

    k1nggg

    Viestejä:
    125
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Hyvä päätös, saavat toivottavasti tuossa ajassa hiottua suorituskyvyn kuntoon.
     
    Viimeksi muokattu: 11.09.2018
  2. Zauberkraut

    Zauberkraut Tukijäsen

    Viestejä:
    458
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Jep, parempi näin kun laittaa Rising Storm 2: Vietnam tyyliin raakiletta pihalle.
     
  3. koodi

    koodi

    Viestejä:
    694
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Jep, odotettava veto oli, vaikkakin alphasta ollaankin tultu jo pitkä matka. Varmaan UE:n epämääräisyydet yllättäneet NWI:n heput.
    Tuntuu meinaan valtaosa näistä UE-peleistä takkuavan alkuunsa vähän liikaa.
     
  4. koodi

    koodi

    Viestejä:
    694
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Mitäs mieltä porukka on pushista tässä uudessa, verrattuna edeltäjäänsä?
     
  5. Zauberkraut

    Zauberkraut Tukijäsen

    Viestejä:
    458
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Sinjaria pushina ei ainakaan ole ikävä :lol:

    Tykkään uudesta enemmän.
     
  6. omenanraato

    omenanraato

    Viestejä:
    1 243
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2017
    Mitkäs pelimuodot tässä ylipäätään on? Ei siis pelimuotojen nimet niin sano mitään, eli minkälaisia ne on? Ja monenko pelaajan tiimeis vedetään?
    Ja onko kartat minkä kokoisia?
     
  7. Zauberkraut

    Zauberkraut Tukijäsen

    Viestejä:
    458
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    omenanraato tykkää tästä.
  8. MrB

    MrB

    Viestejä:
    365
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Onko tietoo että tuleeko pelimuotoja lisää jossakin vaiheessa vai onko kattaus nyt tossa?
     
  9. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Videossa ei mainittu coop pelimuotoa nimeltä checkpoint. Ehkä pari pelimuotoa on vielä tulossa, mutta devit sanoivat etteivät halua pelimuotojen lähtevän lapasesta.
    Myöhemmin voi tietenkin customoida serverit ja ehkä tehdä omia pelimuotoja.
     
  10. MrB

    MrB

    Viestejä:
    365
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Sääli sinänsä. Pikkuporukalla pelailtu wanhaa Insurgencya ja survival on ollu mukavan paniikinomaista toimintaa.
     
  11. koodi

    koodi

    Viestejä:
    694
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Ihmettelen jos luopuvat noista cooppi-pelimuodoista, eli en vielä heittäis kirvestä kaivoon survivalin suhteen.

    Mitä tohon pushiin tulee, niin omat fiilikset on vähän epäilevät, kun rundit tuntuu enempi rising stormilta, kuin vanhalta insulta. Taivaalta tulee tavaraa, kaikenmaailman nurkkia ja koloja missä voi nyhvätä vihu, on aivan liikaa. Mapit tuntuu jotenkin liian laajoilta, ei välttämättä isoilta, mutta porukka leviää vähän liian suurelle alueelle, ja nopeatempoinen progressiivisuus häviää.

    Edeltäjässä kiehtoi nimenomaan se pushin raakuus siinä, että on vaan oikeasti pakko painaa eteenpäin jos meinaa voittaa. Nyt molemmat puolet lähinnä nyhvää valtaosassa mappeja. Savut myös menettää merkitystä kun mapit on lähinnä sokkeloa, eikä savuilla voi kääntää avointa maastoa enää nopeaksi reitiksi.
    Toivoa on kyllä, koska devit ilmeisesti panttaa ainakin osaa vanhoista mapeista.

    Sinänsä vähän erikoista tältä alpha-beta vaiheelta, että tässä ollaan ainakin toistaiseksi keskitytty lähinnä moottorin testaamiseen ,servujen ja MM ohella, mutta varsinainen pelikokemuksen hiominen, ja pelimekaniikka on jätetty taka-alalle. Käsittääkseni esim. bäfän tapauksessa betavaiheissa on kiinnitetty enempi huomiota juuri pelin kulkuun, aseisiin ja härveleihin. Olihan tässäkin alkuun vähän hinkkaamista esim. kävely/juoksunopeuden kanssa, mutta muuten mielestäni aivan liian vähän vatkattu muuttujien kanssa. Varsinkin mappien toimivuutta olis ihan ensiarvoisen tärkeää kokeiluttaa pelaajilla suuressa mittakaavassa, koska mahdolliset pullonkaulat ja suunnitteluvirheet tulisi esiin helpommin.

    Erityismaininta loadout -menun kankeudesta alivalikoineen, minkä ei luulis olevan ihan kauheen suuri homma tehdä käyttäjäystävälliseksi, kuten näyttää se peli taustalla eikä mitään helvetin varastoa missä on laatikoita, eikä voi seurata pelin kulkua räplätessä varusteita.
     
  12. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Checkpointissa on käytännössä survival vastahyökkäksen aikana, samoja fiiliksiä saa siitäkin.
     
  13. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
  14. Leopardi

    Leopardi

    Viestejä:
    800
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
  15. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Tässä tapauksessa ehkä ilmahaulikkoluisu. Tyyliä sen olla pitää.
     
  16. Raatokalle

    Raatokalle

    Viestejä:
    125
    Rekisteröitynyt:
    02.02.2017
    Äh, onko tietoa milloin pitäisi tulla seuraavaa optimointipäivitystä? Tahtoisin kovasti pitää pelistä, mutta käytännössä pelikelvoton tällä hetkellä.
    Ihan mitä tahansa ruudulla tapahtuukin, vaikka savujen heitto tai ammutuksi tuleminen, peli alkaa nykimään. FPS ei aina edes laske, mutta kuva pysähtyy alle sekunniksi, mikä tekee vähän kaikesta vaikeaa.
    Asetuksiakin on tullut rukattua, mutta FPS ei nouse ei laske suuremmin, enkä kyllä suostu pelaamaan LOW asetuksilla tällä kokoonpanolla vielä.
     
  17. Leopardi

    Leopardi

    Viestejä:
    800
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Kuukausihan se kohta on viimeisimmästä hotfixistä. Jospa siellä jotain isompaa päivitystä kyhäillään nyt kerralla.
     
  18. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Pelimoottoria päivitetään, joten siihen menee kohtuuttomasti aikaa. Toivottavasti toimii päivityksen jälkeen paremmin. Mielelläni pelaisin tätä nykivänäkin, mutta mulle tulee vieläkin lost disconnection to server satunnaisesti.
     
  19. Zauberkraut

    Zauberkraut Tukijäsen

    Viestejä:
    458
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Krediitit tuntuvat bugaavan, eivät näyt ostoruudussa ja multa hävisi mystisesti 200 jonnekin :p
    Muutenkin hemmetin hidasta noiden tahkoaminen.
     
  20. Jyg

    Jyg

    Viestejä:
    48
    Rekisteröitynyt:
    27.01.2017
    Tekisi kovasti tätä mieli pelata mutta kyllä pelikokemus on niiin pätkivä millä tahansa asetuksilla, että joutuu päivityksiä odottelemaan.
     
  21. Karhu47

    Karhu47 Tukijäsen

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    29.05.2018
    Vaikuttaa erittäin lupaavalta, pitänee ostaa ennakkoon :p
     
  22. rambler78

    rambler78

    Viestejä:
    54
    Rekisteröitynyt:
    10.11.2016
    Olen kyllä nauttinut pelailusta viime aikoina. Mitään pätkimisiä ei itsellä ole, ainoastaan fps vähän tipahtelee (siinä 100->40 välillä)
    UE4 kyllä tykkää käyttää pagefilea melkosesti, suosittelen lisäämään ~20gb ja tietysti SSD:lle. Tämä siis käytettävän RAM:in määrästä riippumatta, itsellä 16gb ja peli käyttää noin 8gb max.

    Disconectia on itsellänikin välillä tullut 3-4 3h esim. Tosin riippuu paljolti päivästä.
     
    Viimeksi muokattu: 07.10.2018
  23. MiiCkA

    MiiCkA

    Viestejä:
    197
    Rekisteröitynyt:
    19.11.2016
    Joo samoin toimii täällä täysin pelattavasti mun spekseillä täysillä grafiikoilla 1080p tarkkuudella. n. 80-90fps näyttää päivitysnopeus useimmiten, kun sitä vilkasee, mutta jossain savussa saattaa laskea hetkittäin 30fps lukemiin.

    Selain auki taustalla on aiheuttanut joskus harvoin monta kymmentä sekuntia kestäviä 10fps tilanteita (videoita ainakin osin bufferoituna, mutta en muista oliko pyörimässä), joten ne olen sulkenut pois aina tätä pelaillessa. Nykyaikana pitäis kyllä saada pitää selainta auki taustalla, että siitä sapiskaa tälle betalle.
     
  24. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Onko kaikki pelaamassa kun kukaan ei ole hehkuttanut uutta päivitystä? Peli toimii nyt kun unelma (tosin minulle vielä pukkaa normiservuille disconnectia, mutta onneksi dedicated servut pelasti).

    Wake up and smell the bullets!!

    View changelog (PART 1)
    View changelog (PART 2)


    Tänään 15:00 -> streamissä lihaksia ja luoteja.
    Klippi ennen päivitystä
     
    Viskaali tykkää tästä.
  25. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    Minulla täysin päinvastainen kokemus, peli ei toimi enää ollenkaan. Nyt on jo neljästi kaatunut työpöydälle ja paraskin yritys kantoi vain uuteen server browseriin saakka, pelaamaan on vielä pitkä matka.
     
  26. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Nyt kun mainitsit niin minullakin jäätyi peli pari kertaa heti seuraavan mapin alussa. Piti sanoa, että peli pyörii kun unelma. Toimiminen on vielä vähän niin ja näin.
     
  27. Carcha

    Carcha

    Viestejä:
    138
    Rekisteröitynyt:
    15.01.2017
    No nyt kun mainitsit, niin ei ainakaan allekirjoittanut ole ehtinyt kirjoitella, kun pätsin jälkeen on vain pelattu kärki märkänä. Omalla kokoonpanollani optimoinnit lähinnä poistivat stutteria ja peli pyörii sulavammin. FPS oli jo aiemmin hyvällä tasolla täysillä asetuksilla (70-130), mutta päivityksen jälkeen säädin vähän varjoasetuksia ja sain ruudut pyörimään 90-160 tietämillä. Tykkään päivityksen tuomista rekyylipäivityksistä ja siitä, että äänet ja erityisesti askeleet kuuluvat selvästi edellistä paremmin. Oma America's Army -aikainen pelityyli tykkää näistä muutoksista kovasti.

    Tänään tiskiin paukahti vielä uusi hotfix korjaamaan pahimpia päivityksen tuomia ongelmia ja mielestäni tämä on oikein hyvää toimintaa kehitystiimiltä. Myös isot talot pyrkii aina korjaamaan pahimmat ongelmat viikonlopuksi.

    Omalta osaltani PvP-henkiset FPS-pelit ovat olleet telakalla hyvän tovin, mutta tämän myötä kyllä odotan sitä, että ladderit alkaa rullaamaan ja pääsee taas pelaamaan veren maku suussa.
     
  28. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    Pääsin lopulta peliin asentamalla pelin uudestaan ja palauttamalla näytönohjaimeen vakiokellot. Valitettavasti peli pyörii päivityksen jälkeen niin huonosti, että se on lähes pelikelvoton. Osa tekstuureista latautuu pitkällä viivellä ja pahimmillaan saa pysähtyä rakennukseen tultuaan useammaksi sekunniksi odottamaan tekstuurien ilmestymistä. Sama ongelma tuli myös pikkuveljelle. Se ei onneksi koske kaikkia tekstuureja, lähinnä jotkut seinät sitä tekevät, eli sen kanssa voisi vielä jotenkin elää, mutta toinen ja huomattavasti pahempi ongelma on uutena tulleet fps dropit lähes aina tulitaisteluissa. En ymmärrä mistä tämä nyt johtuu, kun ennen päivitystä peli pyöri ihan ok ja asetuksiakin sai nostella ihan mukavasti akselille medium - high, mutta nyt kaikki on pakko laittaa alimpaan mahdolliseen asetukseen tai kokonaan pois päältä ja vaikka siten saakin keskimääräisen ruudunpäivityksen yli sadan, niin kriittisesti 1% low on 30-40 fps ja 0.1% low alta kymmenen.

    Harmittaa vietävästi, kun peli on juuri sitä mitä olen kaivannut, mutta toimivuus on kaukana tyydyttävästä. Ensimmäinen peli jonka kanssa on ongelmia suorituskyvyn kanssa ja tässä on miettinyt jopa pienempään resoluutioon siirtymistä, mutta ei oikein viitsisi luopua 1440p näytöstä, jolle koneen suorituskyky riittää ihan ok kaikissa muissa peleissä. Uudessa kartassa ongelmat korostuvat entisestään ja meno on yhtä diashowta, siinä missä vanhoja karttoja sentään voi vielä jotenkin pelata, jos ei välitä tuloksesta.
     
  29. River Hudson

    River Hudson

    Viestejä:
    476
    Rekisteröitynyt:
    23.10.2016
    Hassua että joillakin peli pyörii noin huonosti. Itellä peli on pyörinyt heti alusta asti sulavasti high asetuksilla ilman isompia bugeja tai ongelmia vaikka en omaa todellakaan uusinta rautaa vaan 3770k, 970 gtx ja 16gb noi tärkeimmät osat, peli asennettuna ssd:lle.
     
  30. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
  31. Yrmiö

    Yrmiö

    Viestejä:
    629
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Mulla samaa viivettä tekstuureissa tuon viimeisen updaten jälkeen. Muuten itse peli on juuri ja juuri pelattava low:lla ja silloinkin ajoittain melkoista stutteria. Rautana: i7-7700k+GTX1060 6GB.
     
  32. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    Minulla rupesi tekstuurit latautumaan, kun asensin pelin vielä kertaalleen ja poistin tällä kertaa myös kaiken AppData -kansiosta. Joskus spawnatessa on vielä vähän viivettä, mutta pelatessa en enää juurikaan huomaa ongelmaa, eli tilanne korjaantui merkittävästi.

    Stutterointi on myös helpottanut hieman, mutta vaikea sanoa mikä lopulta auttoi, kun tässä on joutunut säätämään kaikkea mahdollista. Vielä on kaukana sulavasta, mutta kyllähän tätä pelailee jo.
     
  33. Carcha

    Carcha

    Viestejä:
    138
    Rekisteröitynyt:
    15.01.2017
    Mulla ainakin stutterointia on aiheuttanut tähän asti kaksi asiaa: AA-mode sekä texture streaming pool. Kun texture streaming pool on low ja reunanpehmennykseksi on valittu TAA, on stutteri minulla minimissään. En tiedä onko tästä apua, mutta kokeilla kannattaa :) Itse pelaan TAA:lla ja 1.25x super samplingillä, joka tuo kombinaationa melko miellyttävän reunanpehmenyksen. SMAA taas aiheuttaa omituista töksähtelyä ja stutteria.
     
  34. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
  35. koodi

    koodi

    Viestejä:
    694
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Jännästi kyllä tykkään enempi tosta vanhasta insusta, ja tää tuntuu lähinnä rising storm: insurgencyltä ku insulta. Push siis.
    Mieluummin hyökkäisin sinjarin kukkuloille, kuin nysvään jossain jerusalem-simulaattorissa. Checkpointti on ihan hauskaa, mutta ei tota bottien uunottamistakaan jaksa kyllä pidemmän päälle.
     
  36. Jyg

    Jyg

    Viestejä:
    48
    Rekisteröitynyt:
    27.01.2017
    Tuon uusimman päivityksen jälkeen peli toimi hyvin mutta tuon hotfixin jälkeen jonka piti korjata connction ongelmia en pääse servuille enää ollenkaan vaan tulee nimenomaan tuo connection lost teksti ruutuun joka v....n kerta.
     
  37. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
  38. qazserNOS

    qazserNOS

    Viestejä:
    410
    Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Betan tämänhetkinen kolmen kentän kierto alkaa jo hieman tympiä. Saisi pätsi tulla pian. Uusia kenttiä olisi varmaan muutenkin hyvä vähän Beta-testata isommalla porukalla ennen lähestyvää julkaisupäivää.

    Olen pelaillut pelkkää Checkpointia (co-op) Steamin mukaan 75 tuntia, eli jotain varsin tyydyttävää tässä pelissä kyllä on. Verrokkina mätin edellistä Insurgencya 148 tuntia, myöskin pelkkää Checkpointia. Ehkä kenttien muutos avoimempaan onkin tehnyt hyvää pelille, kun bottien sijainneissa on enemmän vaihtelua ja omia reittejä voi vaihdella.

    Mielestäni aseet saisivat olla hieman tappavampia edellisen pelin malliin (AP-ammuksilla). Nykyään kovan tulinopeuden automaattiaseet tuntuvat parhailta, kun edeltäjässä lähes aina naputtelin puoliautomaatilla menemään. M4A1 rumpulippaalla on voittajan valinta. M14 parin ammuksen sarjoja sylkemällä on jopa parempi, kunnes lipas loppuu kesken.

    Välillä ottaa päähän (kirjaimellisesti pelihahmon osalta) bottien kranaattienviskelytaidot, mutta ennen kaikkea vituttaa, kun botti juoksee eteen, ase ei laukea piippu bottiin uponneena ja botti tappaa laakista ilmeisesti lyömällä ilman mitään animaatiota. Pelimenestys vaihtelee täydestä ylijuoksusta täysin mahdottomaan tiimikavereista riippuen.

    Pelin suorituskyky on edelleen paikoitellen aivan surkea. Esim. Refineryn eräässä talossa FPS laskee jopa alle 50:een, kun se on yleensä aivan pelikelpoinen 80-120. Peli hakkaa CPU-limiittiin jatkuvasti ja pahimmissa hidasteluissa GPUn käyttöaste on vain noin 50%.
     
  39. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    AP-ammuksia ei ole tulossa, aseissa on nykyään kaliiperin mukaan määrittyvä penetration-arvo. Asiaa kysytään jokaisessa NWI:n livestreamissa ja vastaus on aina sama, eli pelinkehittäjillä ei ole mitään aikomusta tuoda peliin takaisin valintaa, joka ei ole valinta. Samasta syystä heavy barrel poistettiin, eli se oli puhdas damage-lisä ilman haittoja ja käytännössä siksi pakkovalinta.
     
  40. qazserNOS

    qazserNOS

    Viestejä:
    410
    Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Aseet voisivatkin tehdä normaalisti saman verran damagea kuin edellisessä pelissä AP-ammuksilla.
     
  41. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    En tiedä onko co-opissa boteilla damage-kertoimia, mutta versuksen puolella balanssi on mielestäni varsin hyvä. Kaliipereiden välillä on eroja ja aseiden ominaisuuksilla merkitystä ja ymmärtääkseni esim. AKM tappaa aina kerrasta päähän ja raskas luotiliivikään ei vaadi kuin max 3 kutia pitkillä etäisyyksillä, joten ei tuosta voi oikein enää alaspäin säätää menettämättä asepelin monimuotoisuutta. Makuasioita nämä toki, mutta mielestäni pelinkehittäjät ovat tässä oikeilla jäljillä ja toki peli on vielä kehitysvaiheessa ja muutoksia ja kokeiluja tulee varmasti vielä tapahtumaan.
     
  42. qazserNOS

    qazserNOS

    Viestejä:
    410
    Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Jep, makuasioita toki. Ja ihan mielellään tätä pelaa näinkin. Mielestäni tämä vaan alkaa olla lähempänä Battlefield 3:n Hardcorea. Seinien läpäisy on myös yksi iso tekijä kaliiperien välillä, vaikka damagea ruuvattaisiinkin lähemmäksi toisiaan.

    Eiköhän co-opissa ole ihan sama damage model käytössä, mutta siellä tulee usein viisi bottia kerralla nurkan takaa. Tuntuu myös varsin epätyydyttävältä, kun ampuu vihua keskelle rintaa, eikä se edes hätkähdä siitä.
     
  43. Zauberkraut

    Zauberkraut Tukijäsen

    Viestejä:
    458
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Naurattaa, kun n00bit eivät tajua, kuinka helppo seiniä on puhkoa kunnon AK:lla. Kunnon spray and pray -metodi toimii talojen valtauksessa mainiosti, kun tyypit menevät aina samoihin nurkkiin kyyhöttämään.
     
    Niska tykkää tästä.
  44. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    Melkein pitäisi tasapainottaa peli erikseen eri pelimuodoille, jos haluaisi saada kaikille parhaan mahdollisen pelikokemuksen, mutta en usko pelinkehittäjien lähtevän kehittämään kahta täysin erilaista asepeliä yhteen peliin. Jotain kompromisseja siihen suuntaan tietysti on tehty, kun ymmärtääkseni co-opin puolella on edelleen käytössä rumpulippaat, jolloin sitä tulivoimaa on enemmän suurempaa vihollismäärää vastaan. Ikäväähän se tietysti on jos co-op ei tunnu niin hyvältä kuin voisi, mutta luulen versuksen asepelin monimuotoisuuden olevan aika korkealla pelinkehittäjien tavoitelistalla, näin ainakin puheista päätellen. Ja jos miettii kilpailullista 5 vs 5 -pelimuotoa, niin se ja bottimatsit ovat niin kaukana toisistaan, että ei olisi mitään järkeä lähteä jompaan kumpaan ääripäähän, jos haluaa pelistä kokonaisuutena edes jokseenkin toimivan. Itse jos co-opin puolella käyn niin pelaan aina haulikolla, sillä hoitelee kahdeksan vihollista ennen kuin tarvitsee ladata, jos vaan tarkkuus riittää.
     
  45. Leopardi

    Leopardi

    Viestejä:
    800
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Jokos tuo kilpailullinen 5v5 toimii? Viimeksi kokeiltaessa ei vaan peliä löytynyt.
     
  46. Niska

    Niska

    Viestejä:
    69
    Rekisteröitynyt:
    30.06.2017
    Ei taida vieläkään olla pelaajia siihen, toivotaan että julkaisun alla peli saisi kunnolla näkyvyyttä ja lisää pelaajia.
     
  47. Avo Tomingas

    Avo Tomingas

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    07.03.2018
    Kysymys mielipiteestä ja pc tehosta. 1. Onko peli Insurgency Sandstrom todennäköisesti miellyttävä, jos pitää pelityylistä RO2, Rising Storm 2 Vietnam jne. Onko liian "nopeatempoinen", verrattuna edellä mainittuihin peleihin?
    2. Miten Insurgency Sandstrom todennäköisesti pyöri 1080p. pc kokoonpanolla:
    i7-6700K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4 2666 MHz.

    Kiitos.
     
  48. Skeptikko

    Skeptikko

    Viestejä:
    28
    Rekisteröitynyt:
    26.09.2018
    Oma mielipide on, että peli on paras moninpeli-fps tällä hetkellä. Vaikea sanoa minkä kukakin kokee liian nopeaksi tai hitaaksi, omasta mielestä yksi pelin eduista on se, että sitä voi pelata monella eri tavalla pelimuodosta, tilanteesta ja omista mieltymyksistä riippuen. Optimointi on edelleen kesken, joillakin toimii hyvin ja jotkut joutuvat säätämään paljonkin saadakseen edes siedettävän pelikokemuksen. Parhaiten tiedät kun kokeilet itse, ymmärtääkseni pelin voi palauttaa ja saada siitä rahat takaisin, jos sen tekee ennen julkaisupäivää (12.12.), vaikka olisi pelaillut enenemmänkin kuin Steamin normaalin palautuskäytännön salliman tuntimäärän.
     
    Niska, Zauberkraut, qazserNOS ja 1 muu käyttäjä tykkää tästä.
  49. Avo Tomingas

    Avo Tomingas

    Viestejä:
    77
    Rekisteröitynyt:
    07.03.2018
    Kiitos mielipiteestä ja vinkistä. Ennen ostopäätöstä kokeilin vielä kerran vanha Insurcensy (2014) ja pistin ennakkotilauksen Sandstorm menemään. Steamissä -20% nyt.

    Ensimmäiset puoli tuntia pelattu! Peli on just eikä melkein, juuri meikäläiselle! Vaikka alakynnessä taidan siellä olla. Kysymys, miten saisin parhaiden fps näkymään?
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2018
    Niska tykkää tästä.
  50. qazserNOS

    qazserNOS

    Viestejä:
    410
    Rekisteröitynyt:
    11.12.2016
    Zauberkraut tykkää tästä.