Edellisen viestin innoittamana tein parin tunnin ajan seurantaa - CPU util 40-60%, GPU util 40-70%. Suurimman osan ajasta CPU ~50%, GPU 50-60%
Texture Streaming Pool=Low: ~3,5 GB VRAM, 11GB RAM - heikoin pelitatsi persetuntumalta, fps n. 60-70
Texture Streaming Pool=High: ~4,5 GB VRAM, 10GB RAM - fps n. 70-80
Texture Streaming Pool=Off: ~7 GB VRAM, 9,5 RAM - fps n. 80-100
Sekä VRAMin että RAMin käyttö kasvaa pelatessa em. arvoista, offilla turpoaa ehkä nopeiten (parhaimmillaan 8,3GB VRAM, 12GB RAM). Nämä ja fps-luvut voivat olla riippuvaisia kartasta ja sen alueesta, joten testailkaa myös itse. Mystisin ongelma on, että flashbangin ja joidenkin muiden räjähteiden kipinäefekti tiputtaa joskus FPS:n 15-30 ja se jatkuu erän loppuun asti tehden pelistä pelikelvottoman.
Testikokoonpano: i7 2700k @ 4.7Ghz, 16GB DDR3 2133 Mhz, Radeon Vega 56 8GB (64 bios+ylikellot), 1080p /w Textures=High, Keep Loaded Textures=Off. Otin myös .inistä sen r.Streaming.LimitPoolSizeToVRAM:n pois päältä varmuuden vuoksi.
Edit: BTW - PUBGin kanssa (myös Unreal Engine 4) oli pitkään ongelmana juuri tämä että CPU/GPU utilisaatio oli matalampi kuin piti.