Indiana Jones and the Great Circle (2024)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja demu
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kukaan koittanut tätä saada toimimaan sellaisilla näytönohjaimilla mitkä ei virallisesti ole tuettu?
Koitin Linuxissa saada tätä toimimaan radeon rx580 kanssa asettamalla ajureita varten ympäristömuuttujan RADV_PERFTEST=emulate_rt ( Environment Variables — The Mesa 3D Graphics Library latest documentation )
Quake 2 rtx tuon kanssa lähti toimimaan, mutta indiana jonesille tuo ei vielä riittänyt. Virheilmoitus kyllä muuttui.
Tuossa virheet ennen parametria ja parametrin kanssa.
Olisikohan toi fp16 tuki vielä jotenkin mahdollista saada?

rx580_indy.png


rx580_indy_RADV_PERFTEST_emulate_rt.png
Jatkoin vähän testailua koneilla jotka ei virallisesti ole tuettu.
Nyt koitin imac pro (2017), 32Gt, 8coren xeon 3.2GHz, radeon vega 56 8Gt.
Tämän kanssa linuxissa peli lähti käymään RADV_PERFTEST=emulate_rt parametrin kanssa. Ilman antoi saman virheen kuin rx580 kanssakin.
Lisäksi piti laittaa radv_legacy_sparse_binding=true radv_zero_vram=true RADV_DEBUG=nodc parametrit, että peli toimi ilman grafiikkabugeja(katsoin mallia miten steamdeckin kanssa oli ohjeistettu)
1920x1080 reso low/med asetuksilla pyöri viidakossa jotain 30-40fps. Sen jälkeen vaikutti vähän paremmin toimivan.
Väittäsin että radeon vega korttien kanssa tämä on ihan hyvin pelattavissa linuxissa.

indy_vega56_8Gt_imacPro_linux.png
 
Tuli nyt joulunpyhät pyhitettyä tälle. Tallennusslotin mukaan 34 tuntia. Ei 100% koluttu, mutta nuo sivutehtävät ja mysteerit kaikki. Lippulappuset saa jäädä noutamatta.

Välianimaatiot välillä turhankin pitkiä, mutta kokonaisuutena sopivan pituinen pläjäys :)
 
(RTX 2060 6GB vram
...pelasin tätä 900p low asetuksilla, Native TAA, static resolution scale 67...)
Tuo yllä oleva toimi Sukhothaihin asti, siellä piti laittaa 720p low, DLSS asetus: Quality. fps limit 60. + reflections and vegetation animation Off.
Tarina on läpi. Haluaisin kerätä vielä kaikki, mutta kaatuilee nyt Vatikaanissa.
1176x664 resoluutio, low, fps limit 45 ja DLSS Balanced asetuksella peli latautuu ja toimii ehkä.
tuo fps limitin tiputtaminen näyttäis olevan tärkeetä. koska muuten samat asetukset ja limit 60, niin peli ei toiminu.
tuolla on vielä lisää DLSS asetuksia, esim. astetta huonompi Performance, mutta sen kanssa peli stutteroi ja tulee grafiikkavirheitä.

Jotain ne teki Update 2:ssa, koska aikaisemmin sama alue toimi 900p low, static resolution scale 67 asetuksilla.
Siihen tuli Path Ray Tacing asetuksia. mutta mulle peli ei niitä asetuksia edes näytä. eli kai ne sitten on OFF.
Jos nyt sais kaiken kerättyä reilun kuukauden sisällä. max pari kuukautta voi sitä Gamepassia maksaa tän pelin takia.
720p low, Native TAA, resolution scale off ja fps limit 45 tuntuisi toimivan myös.
Muistaakseni kokeilin aikaisemmin, mutta fps limit tais sillo olla 60.
(ei ehkä merkitystä, mutta laitoin windowsista näytön resoluutioksi 720p.
aikaisemmin oli 1080p tai 1440p.
edit: on merkitys. pelissä pidin samat 720p asetukset. kaatuu vramin puutteeseen jos windowsissa on 1080p tai 1440p valittu.)

Aivan liikaa kerättävää tuntuu olevan. joten taidan siirtyä seuraavan pelin pariin. Sukhothain sivutehtäviä tosin voisi vielä koittaa.
 
Viimeksi muokattu:
9/10 peli oli.

Harvoin sitä jaksaa näin vanhempana innostua mistään pelistä miten Indystä innostuin. Ei ollut oikein mitään negatiivista pelissä.
Tosta on hyvä rakentaa eri tarinoita, jos DLC on uus alue mitä tutkia.

Ainoa mitä toivoisin lisää ja mikä tekisi 10/10 pelin olis coop että vois kaverin kanssa pelata puzzleja.
 
Tuli itse kokeiltua tätä tänään. Upean näköinen (4090+oled) mutta onko tämä pelkkä täysin lineaarinen puzzle peli? Jos on niin en usko innostuvani.
 
Kyllä tämä oli vuoden ykkönen itselläni. Tuli eilen nakuteltua läpi pääjuoni ja sivutehtävät. Kaikkea rojua en kerännyt, enkä

avannut esim. sitä Secret Vaultia vielä, joka vaatii rojujen keräämistä vielä aika tavalla

Hieno juoni, joka hakkasi idioottimaiset alienit ja myös vitosleffan aikamatkat mennen tullen. Leffamaisuus toimi hienosti ja ääninäyttely ja näyttely oli todella timanttia. Puzzlet olivat pääosin helppoa, mutta se ei lopulta kauheasti haitanut. Jos tälle tulee jatkoa niin toivon vaikeampia puzzleja. Paikkojen tutkiminen, natsien hakkaaminen ja tehtävien tekeminen pitivät kyllä otteessaan loppuun asti. Musiikit ihan ok, mutta eivät nämä John Williamsia olleet. Mutta indy-lore toimi ja kaikki oli uskollista leffoille 1-3. Niin, ja upeat tunnelmalliset grafiikat ja miljööt olivat pelin suola. Todella hienoja alueita kaikki, mutta erityisesti Kampus, Giza ja Vatikaani säväyttivät.

Tätä on helppo suositella. 5/5 ja Worth A Buy -kanavan arvostelu oli puhdasta kuraa.
 
Tuli itse kokeiltua tätä tänään. Upean näköinen (4090+oled) mutta onko tämä pelkkä täysin lineaarinen puzzle peli? Jos on niin en usko innostuvani.

Ei ole pelkkä puzzle peli, eikä lineaarinen. On isoja avoimia alueita, missä saat koittaa mennä minne haluat ja selvitellä erilaisia sivumysteerejö yms, jos sille tuntuu. Natseja vältellään, tai nuijitaan nyrkeilla/muilla melee aseilla tsntereeseen. Toki voi köiasella ampua myös, jos haluaa hälyttää kaikki tienoon natsit peräänsä.
 
Speedrunitkin saatu täällä käyntiin, meni tovi omaa reittiä hakiessa ja pari kertaa tuli vedettyä läpi ilman ajastinta. Sitten ajastimen kanssa ja eka yritys ~1h 41min illalla ja nyt toinen yritys 1h 33min 21sek. Näemmä ennätys ~1h 15min tällä hetkellä joka on tavoitteena rikkoa, katsotaan nyt miten pitkälle oma reittisuunnitelma kantaa ja sitten jossain kohtaa voisi vilkaista miten muut tämän vetää.

Any% on kategoria eli kaikkia pelinsisäisiä keinoja käyttäen pelin mahdollisimman nopea läpipeluu, seinistä ja katoista mennään läpi siellä missä on collisioniin jäänyt rakoja (harvemmin), yleensä koitetaan hakea reitti esm. välivideon triggerille joka avaa kenttää pidemmälle. Tämä liittyy siihenkin miten normaalisti pelatessa esm. Vatikaanissa huomaa että työlaiset tekevät katukivetystä, jossain vaiheessa ne saavat sen valmiiksi - tämä on sidottu niihin tarinaa kuljettaviin triggereihin (tosin tuo esimerkki ei ole kuin yksityiskohta jonka tarkkasilmäinen pelaaja saattaa hoksata). Samantyyppisiä ympäristön muutoksia tarinan myötä on muillakin alueilla ja osa näistä on estämässä sitä ettei tarinassa voi edetä tiettyä pistettä pidemmälle ennenkuin määrätyt asiat on tehty ensin. Näistä "esteistä" jos onnistuu pääsemään läpi niin se mitä sinne taakse on blokattu on yleensä saavutettavissa aikaisin.
 
Tuli itse kokeiltua tätä tänään. Upean näköinen (4090+oled) mutta onko tämä pelkkä täysin lineaarinen puzzle peli? Jos on niin en usko innostuvani.
Ei, Peli sisältää 3 open world mappia, joista Giza on kaikista avoin. Peli alkaa putkijuoksuna, kunnes olet päässyt Vatikaaniin. Vatikaani on noista vähiten Open World, mutta aika vapaasti sielläkin saa liikkua ja käytännössä kaikki sivutehtävät ja mysteerit ovat heti auki.
 
Jatkoin vähän testailua koneilla jotka ei virallisesti ole tuettu.
Nyt koitin imac pro (2017), 32Gt, 8coren xeon 3.2GHz, radeon vega 56 8Gt.
Tämän kanssa linuxissa peli lähti käymään RADV_PERFTEST=emulate_rt parametrin kanssa. Ilman antoi saman virheen kuin rx580 kanssakin.
Lisäksi piti laittaa radv_legacy_sparse_binding=true radv_zero_vram=true RADV_DEBUG=nodc parametrit, että peli toimi ilman grafiikkabugeja(katsoin mallia miten steamdeckin kanssa oli ohjeistettu)
1920x1080 reso low/med asetuksilla pyöri viidakossa jotain 30-40fps. Sen jälkeen vaikutti vähän paremmin toimivan.
Väittäsin että radeon vega korttien kanssa tämä on ihan hyvin pelattavissa linuxissa.

indy_vega56_8Gt_imacPro_linux.png
Koitin vielä ihan huvikseni mikä voisi olla minimirauta millä tämän saa käyntiin. Kaivoin vanhan läppärini missä ryzen 5 2500u (integroitu vega8).
Peli ei ollut missään määrin enää pelattavissa. Näytti 8 fps mutta tuntui kyllä jotenkin vielä hitaammalta. En jaksanut pelata edes viidakko osuutta läpi.

ryzen_5_2500u_vega8_indy.png
 
Nyt sain itsekkin päätarinan osalta maaliin. Oma lyhyt arvostelu 5/5. Loistava peli, vielä on toki itselläkin paljon tekemistä, secrettejä/keräiltävää/yms on vielä paljon ja varmasti niitä vielä tutkinkin lisää.

Yksi plussa ainakin omalla kohdalla oli että tämä oli myös hyvin sopiva omaan rytmiin. Näin vanhana/perheellisenä oli mukavaa että tätä saattoi hyvin pelata vaikka vaan tunnin/pari yhdellä kertaa ja sitten taas seuraavana päivänä jatkoi siitä mihin oli jäänyt. Xboxin quick resume toimii loistavasti tässä pelissä.
 
Kehujen takia pitihän se vielä ottaa gamepass tätä pelatakseni, ja loppukuusta tuota uutta Sniper Eliteä.

Tätä on ehkä pari tuntia takia ja vaikuttaa kyllä hyvältä. En ole oikeastaan päässyt yhtään räiskimää, vaan ihan stealthilla ja lapiolla/harjalla/jakoavaimella mennyt eteenpäin. Jotenkin erittäin tyydyttävää pamauttaa fasistia harjalla.

Tutkimaan ja pulmailemaan en ole päässyt ihan hirveästi vielä. Kuitenkin vaikuttaisi olevan hyvin tasapainossa eri osa-alueet, tai niin olen kuullut. Se tulee nähtäväksi, mutta erittäin positiiviset fiilikset näin heti alkuun.
 
Minäkin tykkäsin kovasti. Vielä olisi yksi fieldwork jäljellä, jonka jälkeen jälkeen kaikki mielekäs on tehty. Vähän haikea mieli jopa, joka on aina hyvän pelin merkki.

Pelasin lukitulla ruutunopeudella telkkarin kautta. Sen verran verkkainen peli, ettei 60fps ottanut silmään oikeastaan yhtään. Onneksi oma töllötin ei korkeampaan pystykään, niin joitain pelejä voi jatkossakin pelata kivasti ilman isompia päivityksiä koneeseen.

Monessa kohdassa piti roolipelata Indynä, koska taistelu tuntui muuten niin helposti juustotettavalta. Kymmenen fasistia meni vähän turhan näppärästi nippuun pelkillä nyrkeillä huitoen.

Tämä oli myös niitä harvinaisia pelejä joiden välianimaatioiden aikana ei tullut oloa niiden vauhdittamisesta. Ei ollut pelkkiä puhuvia päitä kuljettamassa tarinaa eteenpäin. Näyttely ja ohjaus oli erinomaista.
Viimeinen animaatiokin näytti kestävän aika tarkkaan 30 minuuttia, eikä kyllästyttänyt missään vaiheessa.
 
Oli kyl huikee peli. Itse pelasin lopulta alun kokeilujen jälkeen ilman patch tracingia 1440p natiivina ja frame generation päällä suurin piirtein kaikki tapissa. Jotain hair renderingiä ja jotain toista laskin pykälän alaspäin. FPS huiteli 100-120 välimaastossa ja prossuni ei tullut enää pullonkaulaksi, joten minun kannatti tämä peli FG päällä pelata. Frame generation toimi hyvin ja Dualsensellä en nii välittänyt, vaikka latenssit oli varmaan vähän korkeemmat. Piirtoetäisyys oli kyl alhainen välillä ja pop-in oli aika räikeää. Muuten graafisesti upea peli.

Peliaikaa 40h ja todella paljon tuli koluttua etenkin Marshal College ja Vatican kokonaan. Gizeh kans juurta jaksain, muita alueita sit vähemmän. Varmaa tuosta -15h olis tullut vähemmällä paikkojen koluamisella. Hahmot oli mielenkiintoisia ja ääninäyttely hyvää. Tää on varmaan itelle niitä harvoja seikkailupelejä, joita jaksaa oikeasti pelatakin ilman kyllästymistä. Ampuminen oli kökköä, mutta eipä sitä tullut oikeastaan tehtyä ku kerran tai kaksi koko pelissä.

Edit: sivutehtävät toi tarinaan tosi paljon syvyyttä (en puhu näistä mystereistä tai ancient relicien etsimisistä), joten siitä kans iso plussa. Aina ei peleissä näin ole.
 
Tulipas pelattua lopputeksteihin asti viimein. Paras indy peli mitä pelannut, mutta itse pelinä ei nyt niin ihmeellinen.
Pari game killer bugia tuli ja piti ladata aikasempi save ja vähän graffabugeja oli, ampuminen ja pelimekaniikat oli vähän kankean tuntuisia, mutta tarina ja hahmot erinomaisia, ihan kuin olisi elokuvaa katsellut.

Mutta en nyt oikein kokonaisuutena silti arvosta, hyvä peli, mutta ei mee oikein top kaartiin, sellaset 8 - 8,5 /10 maastoon menee.
Side guesteja en enää jaksa, pelejä on paljon backlogissa on tätäkin parempia, en tiiä ehkä olen liian vaativa jo pelien suhteen, peli on kuitenkin viihdyttävä ja sopivan mittanen
 
Tulipas pelattua lopputeksteihin asti viimein. Paras indy peli mitä pelannut, mutta itse pelinä ei nyt niin ihmeellinen.
Pari game killer bugia tuli ja piti ladata aikasempi save ja vähän graffabugeja oli, ampuminen ja pelimekaniikat oli vähän kankean tuntuisia, mutta tarina ja hahmot erinomaisia, ihan kuin olisi elokuvaa katsellut.
Joo jotain samoja ajatuksia itsellä. Tämä peli oli ehkä enemmän hyvä elokuva jollainlailla kuin peli :) mut ei haittaa, otetaan vastaan. Siksi olin niin tyytyväinen niiku tos yllä totesinkin.
 
Nyt sain itsekin pelattua tuon läpi ja olihan tämä hyvä kokemus. Nootteja ja valokuvia jäi keräämättä mutta muuten tuli aika pitkälti tehtyä kaikki. Palkinto noiden reliikkien keräämisestä oli kyllä melko... tuhnu. Kerran taisi peli kaatua ja yhden kerran joutui palaamaan aikaisempaan tallennukseen kun Ginan tekoäly hajosi mutta muuten kyllä peli toimi ongelmitta.
 
Itse nyt Gizassa aika lopussa. Onhan tämä hyvä peli kyllä, ja todellakin tuntuu melkein Indy leffalta ja hyvältä sellaiselta. Gameplay on kyllä helppoa/suht köykäistä ja selvästi suunnattu kasuaalimmalle yleisölle sen osalta, mutta ei tätä miksikään kövelysimuksi voi mitenkään sanoa, ja ihan kivaa on pelailla. Graafisesti todella näyttävä peli kyllä.
 
Pelinä ei mikään erikoinen, vastustajat tyhmiä, taistelut "turhia" ym. hyvin kevyt putkijuoksu missä asiat pitää tehdä tietyssä järjestyksessä että tarina etenee, sanoisin että enemmän sellainen interaktiivinen elokuva kuin peli.

Hienot grafiikat ja mukava indy teema, sopisi parhaiten pelattavaksi sohvalta koko perheen kanssa, kuin yksin pc:llä hiirellä ja näppiksellä.

8/10
 
On kyllä harmittavan bugisia nämä field notesit yms. Menee myös sellaiseksi rasittavaksi ravaamiseksi missä noita paikkoja nuohoaa uudestaan ja uudestaan sellaisella pieteetillä että varsinainen "seikkailun tuntu" kyllä katoaa pelistä lopullisesti. Sitten törmää bugiin, kun pöydällä markkeri näyttää olevan field note, mutta sitä ei ole siinä tai on jo kerätty, mutta ei ole inventaario päivittynyt. Se harmituksen määrä, kun Vatikaanissa kerätty 57/58 noteseista ja näin käy. Sinänsä asialla ei ole mitään merkitystä, mutta kun tuli kerättyä kaikki muut, niin jäähän se kyrpimään kun viimeistä ei pysty keräämään.

Melkein suosittelen jättämään noi field notesit kokonaan keräämättä, joita ei satu matkalla mukaan tarinan tai sivutehtävien edetessä.
 
On kyllä harmittavan bugisia nämä field notesit yms. Menee myös sellaiseksi rasittavaksi ravaamiseksi missä noita paikkoja nuohoaa uudestaan ja uudestaan sellaisella pieteetillä että varsinainen "seikkailun tuntu" kyllä katoaa pelistä lopullisesti. Sitten törmää bugiin, kun pöydällä markkeri näyttää olevan field note, mutta sitä ei ole siinä tai on jo kerätty, mutta ei ole inventaario päivittynyt. Se harmituksen määrä, kun Vatikaanissa kerätty 57/58 noteseista ja näin käy. Sinänsä asialla ei ole mitään merkitystä, mutta kun tuli kerättyä kaikki muut, niin jäähän se kyrpimään kun viimeistä ei pysty keräämään.

Melkein suosittelen jättämään noi field notesit kokonaan keräämättä, joita ei satu matkalla mukaan tarinan tai sivutehtävien edetessä.
Kävitkö siellä Castel Sant'Angelon puolella tarkistamassa että onko sieltä kaikki. Mulla kummitteli kartalla joku keräämätön lippulappu Vatikaanin pää-alueella jossa ei ollut mitään, palasin sen kävelysillan kautta sinne linnakkeelle ja sieltähän se viimeinen oikeasti löytyi.
 
Kävitkö siellä Castel Sant'Angelon puolella tarkistamassa että onko sieltä kaikki. Mulla kummitteli kartalla joku keräämätön lippulappu Vatikaanin pää-alueella jossa ei ollut mitään, palasin sen kävelysillan kautta sinne linnakkeelle ja sieltähän se viimeinen oikeasti löytyi.

Siellä juuri tuo viimeinen, markkeri osoittaa tyhjää pöytää.
 
On kyllä harmittavan bugisia nämä field notesit yms. Menee myös sellaiseksi rasittavaksi ravaamiseksi missä noita paikkoja nuohoaa uudestaan ja uudestaan sellaisella pieteetillä että varsinainen "seikkailun tuntu" kyllä katoaa pelistä lopullisesti. Sitten törmää bugiin, kun pöydällä markkeri näyttää olevan field note, mutta sitä ei ole siinä tai on jo kerätty, mutta ei ole inventaario päivittynyt. Se harmituksen määrä, kun Vatikaanissa kerätty 57/58 noteseista ja näin käy. Sinänsä asialla ei ole mitään merkitystä, mutta kun tuli kerättyä kaikki muut, niin jäähän se kyrpimään kun viimeistä ei pysty keräämään.

Melkein suosittelen jättämään noi field notesit kokonaan keräämättä, joita ei satu matkalla mukaan tarinan tai sivutehtävien edetessä.

Aika kusinen, itselläni on juuri tosinpäin (onneksi). Eli kaikki on kerätty, mutta silti kartassa näkyy yksi (statsien mukaan siis kaikki kerätty).

Rupesin heti vatikaanin jälkeen tekemään niin, että hankein sen kirjasen josta näkyi kaikki field notesien paikat niin ei tarvinnut juosta ees taas koko aikaa, sai kerättyä kaikki samalla kun teki tehtäviä ja kolusi muuten vain paikkoja.
 
Aika kusinen, itselläni on juuri tosinpäin (onneksi). Eli kaikki on kerätty, mutta silti kartassa näkyy yksi (statsien mukaan siis kaikki kerätty).

Rupesin heti vatikaanin jälkeen tekemään niin, että hankein sen kirjasen josta näkyi kaikki field notesien paikat niin ei tarvinnut juosta ees taas koko aikaa, sai kerättyä kaikki samalla kun teki tehtäviä ja kolusi muuten vain paikkoja.

Epäilen että tuossa on jotain bugin tynkää jos sattuu henki lähtemään keräyksen tienoilla tai tallennusta ei ole tullut sopivasti kun peli lopetettu. Olen aika varma että nimenomaan tuon noten keräsin ehkä kahteenkin kertaan ja sitten bugi iski. Jälkimmäisellä kerralla onnistuin hälyttämään vartijat kun tulee juostua vaan paikkoja niin jotain tuossa sitten tapahtui. Collegessa puuttui pari itemiä ja vaikea oli saada niiden keräys ylipäätään pysymään. Lopulta kun ravasi rappusia eestaas niin tallennus triggeröityi...sielläkin on yksi tyhjä markkeri mutta kaikki on kyllä kerätty.

No kaipa ne edelleen noita bugeja fiksaavat, joten saa nähdä tuleeko korjausta. Monesti tietty vaatii uuden pelin aloittamista.
 
Itselle tuli koko pelin stoppaava bugi, kun kolmannen ison alueen vikan päätehtävän aikana naisoletettu ehti hypätä kuoppaan, mutta itse päätinkin vielä lähteä etsimään viimeisiä artifakteja alueelta. Gina teleporttasi kuopasta takaisin paattiin, mutta ei suostu millään teleporttaamaan takaisin sinne kuoppaan ja ilman häntä ei kyseisestä kuopasta ole etenemistä.

Kun tuota ongelmaa googlaili, niin aika paljon vastaavia bugeja on eri paikoissa, joissa skriptit voivat hajota eri syistä ja kun tallennusmekanismi on mitä on, niin huonolla säkällä ei auta muu kuin aloittaa koko peli alusta asti. Jos pelaa "kiltisti" ja seuraa aina yhden tehtävän alusta loppuun, niin ongelmia ei ole, mutta jos poukkoilee vähän sinne sun tänne, niin etenkin noi kumppaneiden skriptit voivat mennä solmuun.

Itse pelistä diggaan kyllä kovasti. Kovin harvassa ovat nykyajan pelit, joista jaksaa enää kauheasti innostua, mutta tämä on yksi niistä. Pitääkin pienen tauon jälkeen aloittaa koko peli uusiksi. Ekalla kerralla oli tietyt pelimekaniikat vähän haussa etenkin Vatikaanissa ja joitain paikkoja piti metsästää kissojen ja koirien kanssa. Tokalla kerralla eteneminen on varmaan aika paljon sujuvampaa.
 
Save rollback päävalikosta saattaisi tuollaiseen auttaa, toinen asia sitten se että miten paljon joutuu pelaamaan uusiksi. Itse jouduin sitä pelin loppupuolella käyttämään ekalla läpipeluulla kun tajusin että olin edennyt liian pitkälle ilman Ginaa (onnistuin vahingossa skippaamaan yhden kohdan jossa Ginan apu olisi välttämätöntä) eikä sieltä enää takas päästy. Tuokin ihan omaa syytä kun speedruneja tekevänä tulee monesti jo ensimmäisen läpipeluun aikana koitettua rikkoa peli erinäisilä tavoilla, lähinnä juuri sitä varten että onko pelissä potentiaalia speedruniksi. Tuossa kohtaa havahduin vaan siihen että nyt on taidettu skipata jotain oleellista kun Indy höpisi itsekseen dialogia jota muuten kävisi Ginan kanssa :D

Speedruneista puheen ollen, eilen meni peli läpi ajassa 1h23min5sek - harjoitukset jatkuu, ehkä jo tänä iltana.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 549
Viestejä
4 579 816
Jäsenet
75 465
Uusin jäsen
LogicNesS

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom