Hyvin menee Muropaketin/Murobbs puolella (keskustelua uutisista, artikkelista ja foorumista)

Liittynyt
28.01.2017
Viestejä
470
Mainonta on siitä vekkuli kaveri, että siitä voi tehdä asiakkaalle jopa positiivisen kokemuksen parhaimmillaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Se on selvää, että mainostaminen toimii. On kuitenkin eri asia miten se toteutetaan. Meillä täällä io-techissä vaihtoehtoisella tavalla.
Mikä on se syy miksi mulla (ja monella muulla) on täällä blokkeri pois päältä vaikka se yleisesti muualla onkin päällä :)

Tämä uusi ja parempi linja on alkanut onneksi saada jalansijaa muuallakin, koska sivustot ovat heränneet paskan mainonnan aiheuttamaan blokkeriaaltoon. Hiljaa hyvä tulee, ehkö vielä joskus tolkku voittaa yleisemminkin tässä asiassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 154
No silloinhan mainostaja sai tavoitteensa jos sai huomiota? Ja nyt sai hyvinkin, kun se vielä toiselle foorumille tuotiin käyttäjien toimesta.
Tai sitten ei, en itse muistanut edes mitä tuossa mainostettiin ennen tätä keskustelua. Kun mainos lävähti silmille, ensimmäinen reaktio oli vain keksiä miten sen saisi suljettua kiinnittämättä sen kummemmin huomiota itse mainokseen. Toisekseen minulla tuo saa lähinnä halun olla ostamatta moisia tuotteita.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Mainosten takia vai niistä huolimatta? Monikohan fifan ostaja ei tiedä mitä on ostamassa vaan tekee ostopäätöksen markkinoinnin perusteella...
Eli "fifan" myyjät muuten vaan hassaa rahaa turhaan mainostamiseen? Veikkaan kyllä että tuon kokoisessa puljussa katotaan kylläkin että myös se mainostus tuottaa itsensä takaisin.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Juu, kyllä mä sen tiedän, että pääsääntöisesti mainonta toimii ja tuottaa tulosta.
Mun kritiikkini kohdistui tuohon nimenomaiseen mainokseen tai tarkemmin käytettävään mainostekniikkaan) joka on vituttavuudessaan jo aivan uudella tasolla verrattuna perinteiseen verkkomainontaan, tai oikeastaan ihan mihin tahansa mainontaan. Kerran kun tuollaisen paskeen saa ruudulla eteensä, niin minulla ainakin fiilikset mainostavaa firmaa kohtaan kokee kohtuullisen kovan kolauksen.

Tuo on jopa vielä ärsyttävämpi kuin tekstin väliin pyytämättä aukeavat autoplay-videot, ja nekin saa jo v-käyrän nousemaan aika jyrkässä kulmassa..

Tuolla mainoksella ehkä saadaan ihmiset huomioimaan uuden pelin olevan markkinoilla, ja ne keitä kiinnostaa, sen saattaa ostaa tuon mainokset vituttavuudesta huolimatta.

Suurimpana pointtina tässä se, että mainontaa voisi tehdä vähemmän ärsyttävällä tavalla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Itseäni tuollaiset eivät niinkään häiritse jos nyt ei joka kerta hyppää kun aukaisee sivun. Ainoat mainokset mitkä olen huomannut että itseä arsyttää on ne kun scollaa vaikka jotain foorumia niin josain viestiketjun välissä on sellainen video mainos ja jos vähingossäkin liikutat hiiren sen yli niin se isoontuu ja äänet rävähtää päälle.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Eli "fifan" myyjät muuten vaan hassaa rahaa turhaan mainostamiseen? Veikkaan kyllä että tuon kokoisessa puljussa katotaan kylläkin että myös se mainostus tuottaa itsensä takaisin.
Nuo toimii muistutuksena.
"Hei tiesitkö että julkaisimme Taas uuden Fifan. (Vuos sitten viimeks ostit ja pelasit kolme viikkoa niin eiköhän olis aika ostaa sama paska uusiksi ja taas huomata että mikään ei muuttunut.)"

Suluissa olevaa ei yleensä kyllä mainita.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Nuo toimii muistutuksena.
"Hei tiesitkö että julkaisimme Taas uuden Fifan. (Vuos sitten viimeks ostit ja pelasit kolme viikkoa niin eiköhän olis aika ostaa sama paska uusiksi ja taas huomata että mikään ei muuttunut.)"

Suluissa olevaa ei yleensä kyllä mainita.
Ja näyttää toimivan mitä katsoo pelien myyntejä
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845

Toi live käynnistyy uudelleen joka helvetin F5/sivun vaihdon jälkeen vaikka pausettais :darra:

E: ja tietty äänet tulee vähän eri aikaan eri välilehdillä, jossei jaksa pausettaa :lol:
 
Viimeksi muokattu:

njake

get string from object
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Eikö siellä murossa ole palauteosiota, jossa voisi raportoida ongelmista?
 

Näljänkä

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.11.2017
Viestejä
4
Mitä sitä turhaan resuta kuolleella hiekkalaatikolla. Eihän siellä enää oo ketään täysjärkistä jonka kanssa vois tapella.
On kyllä ikävä ilmiö. Heti laitetaan uusi tunnari tulille ja tullaan jatkamaan rölläystä.

Yksi todella tyypillinen tunnusmerkki on vasta avattu tunnari, jos muuten arvuuttelee olisikohan taas rölli.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
On kyllä ikävä ilmiö. Heti laitetaan uusi tunnari tulille ja tullaan jatkamaan rölläystä.

Yksi todella tyypillinen tunnusmerkki on vasta avattu tunnari.
Yritätkö siis tunnustaa nyt heti vai? Tällä hetkellä tunnuksellasi on ikää 16min
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586

Toi live käynnistyy uudelleen joka helvetin F5/sivun vaihdon jälkeen vaikka pausettais :darra:

E: ja tietty äänet tulee vähän eri aikaan eri välilehdillä, jossei jaksa pausettaa :lol:
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Olen sitä mieltä, että tuommoset automaattisesti käynnistyvät mainosvideot on yksi ärsyttävimmistä mainostustavoista. Yleensä niissä on vielä äänetkin aivan tapissa, niin johan siinä säpsähtää.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Eiköhän tämä ole noin 100 kertaa parempi "mainos":
Video: Oneplus 5T ensituntumat - io-tech.fi
 

saikoni

Tukijäsen
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
136
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Kyllä nuo autoplay videot äänien kanssa ovat sen verran verenpainetta nostattavia että useimmiten tulee suljettua koko sivu asap, riippuen mielialasta saattaa mennä moinen sivusto jäähyllekin toviksi. Täällä on tyylikkäästi kyllä hoidettu mainostus, ainoita sivustoja joilla adblockeri pois päältä.
 

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 722
Liiketoimintamalli tosin on sellainen, että vastineeksi toimitetulle sisällölle pitäisi saada myytä sitten sitä mainontaa :beye:
Se on totta. Olisitte ehdottanut että ymppäätte mainoksen julkaistavan artikkelin kylkeen ilman automaattisia startteja tai muuta. Osuisi ainakin kohderyhmään paremmin kuin mikään.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
Se on totta. Olisitte ehdottanut että ymppäätte mainoksen julkaistavan artikkelin kylkeen ilman automaattisia startteja tai muuta. Osuisi ainakin kohderyhmään paremmin kuin mikään.
Joo tälläinen vaihtoehto oli pöydällä, mutta eipä saatu lopulta sitten onnistumaan ja sen seurauksena kariutui sitten kokonaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 163
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.

Jumalauta nyt on pidetty periaatteista kiinni, linja pitää vaikka rahaa tarjotaan, respect!

Olit aivan oikeassa, teidän käyttäjät ei noista paljoa perusta. Erinomaista, että io-tech pitää linjansa tässä paskan mainonnan maailmassa. Autoplay-videot, etenkin äänen kanssa, on yksi isoimpia keskisormia mitä mainostajat voi kohderyhmälle näyttää. Sitäpaitsi, kenellä ihmeellä on tullut mieleen, että joku julkaisutilaisuuden keynote olis hyvä mainos :confused:

Toivottavasti tulevat tolkkuihinsa ja tulevat saitille linjaan sopivan bannerimainoksen kanssa.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 442
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Juu ei. Ehkä tuosta saisi ihan hyvät hillot aluksi, mutta pitkällä tähtäimellä porukka alkais vaa käyttää adblockia entistä enemmän. Nykyinen meno täällä mainosten suhteen on 5/5
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 907
Juu ei. Ehkä tuosta saisi ihan hyvät hillot aluksi, mutta pitkällä tähtäimellä porukka alkais vaa käyttää adblockia entistä enemmän. Nykyinen meno täällä mainosten suhteen on 5/5
Yhdyn ilolla tähän mielipiteeseen.


Eikö nuo ääntelevät mainokset ole jo mennyttä aikaa? Joskus 15 vuotta sittenhan tuntui että noita rääkyviä paskeita oli vähän siellä ja täällä. Saavat kyllä vitutuksen ja verenpaineen nousuun heti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 405
Ilman jscriptiä kun 99% surffaan(klikkaan päälle vain kuin tarvitsee) niin eipä pahemmin mainokset häiritse.
 

njake

get string from object
Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
704
Sekin pitää muistaa, että jos joskus tuon adblockin tai vastaavan sivulle päälle laittaa, niin ei sitä kovin kummassa pois päältä enää ota.
Hyvin menee siinä mielessä tällä sivustolla. :tup:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
953
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Kuva tai video ilman ääntä on kutakuinkin aivan samaa kauraa ainakin oamsta mielestä. Jos taas äänet tapissa niin helvetin ärsyttävä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Mä kyllä tykkään techin mainoksista. Ne on siististi jaoteltu, eikä häiritse sivun toimintaan.
Lisäksi kännykällä todella helppo käyttää, sillä sivu latautuu heti. Ei käy niinkuin monilla muilla sivuistoilla, esim murossa, että mainokset latautuu sivun jälkeen joilloin tulee missclikkejä.
Missclick on todellinen first word problem, mutta tuollainen missclikki aiheuttaa vaan ärtymystä sivustoa ja mainosta/jaa kohtaan.
Techin mainoksia tulee taasen oikeasti katsottua ja klikkailtua. Eikä tarvitse käyttää Adblockkia.
Hyvä linja tämä.
 

Gremmy

NOSTO
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
397
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Ja tämän takia io on yksi niitä harvoja sivustoja joka on omassa adblockissa white listattu. :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
En erityisesti pidä mistään mainonnasta - mutta pitää teidän rahaakin saada. Ette voi vältellä mainontaa loputtomiin ja OnePlus jotenkin istuu ainakin mobiilipuolen asioihin.

Mielestäni täällä ollaan nyt liian tiukalla linjalla. Jää paljon rahaa saamatta.
 

Dataelukka

Such tech, many forum wow
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
140
Mikä tahansa automaattisesti toistuva video tai ääni on automaattinen syy käyttää adblockeja ja odottaa että safari-selaimen ominaisuus että selain itse pysäyttää autoplay-videot tulisi käyttöön kaikilla muillakin selaimella sellaisenaan, ilman lisäosia tms.

Yleensä kun itse toistan omia videoita tai kuuntelen musiikkia, niin erityisen ärsyttävää että joku mainos tai huonosti tehty nettisivu alkaa häiritsemään, ja erityisesti iltapaskan videot lähtee pyörimään ilman ääniä, mikä on erityisen ihanaa mobiilikäyttäjille kun datakäyttöä tulee vaikka ei edes katso mitä pyörii, mutta videon näyttökerrat kasvaa ja raha vaihtaa omistajaa...

Lisäksi tuo muropaketin tapa läiskäistä mainos rumasti keskelle sivua on selkeä merkki että rahankiilto silmissä mennään miten mainostaja haluaa, ilman että mietitään nettisivun designiä tai käyttäjien mukavuutta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
193
Ainut siedettävä tapa myydä tuo mainos io-techille/bbs:lle, olisi mielestäni staattinen banneri, jonka klikkaaminen johtaisi youtubeen/OnePlussan mainossivulle tai jotain muuta mitä ne keksii haluta.
Eli sama meno mitä nytkin kaikki io-techin mainostajat käyttää. :tup:
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.

Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Käsittääkseni kyseessä oli video OnePlus 5T puhelimen julkaisutapahtumasta? Itselle videon sisältö on mielenkiintoinen mutta en siltikään haluaisi, että video alkaisi pyörimään uudelleen äänet päällä joka sivulatauksella. Äänet ja liikkuva kuva eivät sinällään ole ongelma mutta pakotettuna esitetty sisältö on erittäin ärsyttävää. Suomessa tehdyn väitöskirjan mukaan tällaiset ratkaisut eivät välttämättä edes paranna mainoksen muistamista suuremmasta huomioarvosta huolimatta:
Pakollista huomiota vaativat mainosmuodot, kuten pop-upit ja liikkuvat mainokset taas aiheuttivat kuluttajissa helposti ärsytystä ja torjuntareaktioita.

Tutkimuksessa kävi myös ilmi, että mainosten saama suurempi huomioarvo ei kaikissa tilanteissa parantanut mainosten muistamista.
Parhaiten mainonta onnistuu toiston avulla silloin, kun mainosten sisältö on yhdenmukainen verkkosivuston teeman kanssa. Eli io-techissä on toimittu juuri oikealla tavalla ja osa jäsenistä on jopa valmis maksamaan siitä, että näkee mainoksia :eek::tup:. Lisäksi io-tech on muutenkin otollinen paikka mainostajille vapaa-ajan surffailukohteena. Mainostajat pitäisi vain vielä saada ymmärtämään tämä.
Kuisma havaitsi, että kuluttajat katsoivat mainoksia enemmän surffatessaan verkkosivuilla kuin silloin, kun he olivat verkossa suorittamassa tavoitteellisia tehtäviä tai etsimässä tarkkoja tietoa. Mainokset saivat positiivista huomiota myös silloin, kun ne olivat teemoiltaan samansuuntaisia verkkosivujen sisällön kanssa.
Jos palataan vielä tuohon OnePlussan mainokseen, niin staattinen yläbanneri, jonka käyttäjä voi itse vapaaehtoisesti klikata aktiiviseksi videoksi ja ääneksi, olisi minulle ihan ok ratkaisu. Jos näen jotain mielenkiintoista, niin miksi en klikkaisi sitä ja tutustuisi asiaan tarkemmin? Sitä vartenhan minä ylipäätänsä olen tällä sivustolla. Etsimässä ja lukemassa minulle mielenkiintoista sisältöä :).

PS. En tiedä, kuinka isoista rahasummista tässä puhutaan, mutta mielestäni io-tech voisi tuoda aktiivisemmin esille erilaisia tapoja tukea sivuston toimintaa. Ei siis varsinaisesti tuputtaa jäsenyyksiä/nauhoja vaan kertoa välillä kuulumisia ja miten tätä pioneerityötä voisi tukea. Summat ovat kuitenkin yksittäisen käyttäjän kohdalla varsin pieniä. Kyse on lähinnä viitseliäisyydestä ja siitä, ymmärtävätkö käyttäjät mitä tässä ollaan oikeen tekemässä koko suomalaisessa mediakentässä.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
PS. En tiedä, kuinka isoista rahasummista tässä puhutaan, mutta mielestäni io-tech voisi tuoda aktiivisemmin esille erilaisia tapoja tukea sivuston toimintaa. Ei siis varsinaisesti tuputtaa jäsenyyksiä/nauhoja vaan kertoa välillä kuulumisia ja miten tätä pioneerityötä voisi tukea. Summat ovat kuitenkin yksittäisen käyttäjän kohdalla varsin pieniä. Kyse on lähinnä viitseliäisyydestä ja siitä, ymmärtävätkö käyttäjät mitä tässä ollaan oikeen tekemässä koko suomalaisessa mediakentässä.
Kyllä tässä on toimiva liiketoimintamalli tuo mainosten myyminen eikä käyttäjien rahoittama palvelu. Kuten on varmaan todettu niin ensimmäisen vuoden tavoitteet on ylitetty, kaikki on sujunut yli odotusten ja io-techin tekeminen jatkuu myös vuonna 2018, Tämä oli vain yksittäinen case :tup:
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 129
Kyllä tässä on toimiva liiketoimintamalli tuo mainosten myyminen eikä käyttäjien rahoittama palvelu. Kuten on varmaan todettu niin ensimmäisen vuoden tavoitteet on ylitetty, kaikki on sujunut yli odotusten ja io-techin tekeminen jatkuu myös vuonna 2018, Tämä oli vain yksittäinen case :tup:
Tämä on tietenkin lähtökohta ja koko liiketoiminnan perusta. Mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole, jos jäsenyyksillä ja nauhoilla saisi vaikka kuitattu jonkun ohimenneen mainosdiilin? Kaikki on aina kotia päin. En usko, että käyttäjät siitä suuttuvat, jos vaikka vuodenvaihteessa summaa kulunutta vuotta yhteen ja vähän vinkkaa jäsenyyden hankkimisella/uusimisella :geek:. Mutta etteköhän te siellä osaa nämä hommat. Tsemppiä vain jatkolle!
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Tämä on tietenkin lähtökohta ja koko liiketoiminnan perusta. Mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole, jos jäsenyyksillä ja nauhoilla saisi vaikka kuitattu jonkun ohimenneen mainosdiilin? Kaikki on aina kotia päin. En usko, että käyttäjät siitä suuttuvat, jos vaikka vuodenvaihteessa summaa kulunutta vuotta yhteen ja vähän vinkkaa jäsenyyden hankkimisella/uusimisella :geek:. Mutta etteköhän te siellä osaa nämä hommat. Tsemppiä vain jatkolle!
Jäsenyystuotothan on suoraan sisällötuottobudjettiin. Niillä on hommattu kameroita mikkejä tms. Ainakin näin olen ymmärtänyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 632
Ei ole pahaa sanottavaa nykyisestä mainonnasta ja on tullut yhteen (kompletin) tarjoukseen tartuttua ihan puhtaasti sivuston ylälaidan bannerin seurauksesta. Etenkin noi komponentti-bundlet ym kiinnostaa...

Videomainokset ja muut ärsyttävät välkkyvät härpäkkeet menevät kyllä automaattisesti estolistalle. Syy miksi tällä sivustolla ei ole mainosten esto päällä, on vain ja ainoastaan se, että mainokset eivät häiritse sivuston lukemista ja niissä esiintyy oikeasti mielenkiintoisia tuotteita/mainoksia/tarjouksia ilman "ärsykkeitä"..
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
335
Juu, täällä on hyvällä maulla toteutettu mainonta. Ei häiritse eikä suotta hidasta sivua. Huomaa kun yrittää avata tota muropakettia nykyisin, että jo sivun latausaika on sellainen johon palaa hermot. Sivu sulkeutuukin jo ennen kuin ehtii edes avautua ;)
Mutta pisteet tästä :tup: Mikään ei vituta niin paljon kuin koko sivun peittävät erikseen suljettavat mainokset, joihin vielä vahinkoklikkaus ohi ruksista ja saakin sulkea mainossivujen rypästä..
 

oisqi

Rajat "VegaGOD" Monga ♿️
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
440
Taitaa Muropaketin linja olla jatkossa, että artikkeleihin ei kommentoida. Ainakin kaikki Tapsan tekemät CFL (i3 + i5) artikkelit puuttuvat kokonaan BBS-puolelta eikä itse artikkeliinkaan pysty kommentoimaan. Lisäksi jos vain mahdollista, artikkelien sisältö on mennyt entistä huonompaan suuntaan. Testiosiossa on säälittävän pieni otanta testejä ja prosenttipojan tyylin mukaan 8600k artikkeliin on päässyt helmiä, kuten
MuroTapsa sanoi:
Muistitesteissä erot jäivät pieniksi. Lukutestissä uusi prosessori voitti 2,78 prosentilla, mutta jäi verrokista kirjoitustestissä 0,48 prosenttia jälkeen. Kopiointitestissä ero on 0,02 prosenttia i5-8600K:n hyväksi. Käytännössä erot ovat melko mitättömiä.
Lisäksi artikkeliin ei edes saatu verrokiksi 7600k:ta tai ryzeniä, vaan pelkästään 7700k. Lisäksi ylikellotusosiossa mistään käytetyistä asetuksista ei ole lainkaan mainintaa, ja ainoa toteamus tehdyistä "vakaustesteistä" on testipatteriston läpäisy.

@Sampsa & co. voisi ottaa vähän mallia testiartikkeleihin tuolta kilpailijan leiristä. :vihellys:

e. Lisäksi kaikki pelitestit on ajettu vain 1440p/4k resoilla. :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
603
Joku kirjotti maanantaina muron työttömän elämää ketkuu:

Kyllä se taitaa olla viralliseti nousukausi menossa. Tämäkin triidi täysin kuiva jo kohta kuukauden. Ei taida olla vastaavaa jaksoa viimeisen 7v aikana täällä?
Kommentoin siihe jotai tyyliin: Taitaa hiljaisuus johtua käyttäjäkadosta murossa ja että saattaa olla ruoho vihreempää aidan toisella puolella..

noh, seuraavana päivänä kommentti oli kadonnu.. :lol:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
603
Unohdit lainauksesta puolet:"Kyllä se taitaa olla viralliseti nousukausi menossa. Tämäkin triidi täysin kuiva jo kohta kuukauden. Ei taida olla vastaavaa jaksoa viimeisen 7v aikana täällä?

Siitä oikeastaan eksyin kun sähkärin paikka ollut viikon auki. Saldo tähän mennessä 3 hakemusta. 2,5v takaperin 2vk aikana 60 hakemusta."

en unohtanu vaan laitoin sen osan mihinkä kondistin oman kommenttini..
edit: vai koitatko väittää että ketjun hiljentyminen johtuu siitä, että suomessa ei ole enään työttömiä.. :rofl:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 383
Viestejä
4 196 817
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom