Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanattomaksi veti tämä kuva... Ei helv..On tämä ihanaa työkoneella ilman adblockeja.
Otava käyttää tuota muillakin sivustoilla. Olen joskus aikoja sitten saanut tuollaisen mainoksen Amppareissa.Sanattomaksi veti tämä kuva... Ei helv..
Se on selvää, että mainostaminen toimii. On kuitenkin eri asia miten se toteutetaan. Meillä täällä io-techissä vaihtoehtoisella tavalla.
Tai sitten ei, en itse muistanut edes mitä tuossa mainostettiin ennen tätä keskustelua. Kun mainos lävähti silmille, ensimmäinen reaktio oli vain keksiä miten sen saisi suljettua kiinnittämättä sen kummemmin huomiota itse mainokseen. Toisekseen minulla tuo saa lähinnä halun olla ostamatta moisia tuotteita.No silloinhan mainostaja sai tavoitteensa jos sai huomiota? Ja nyt sai hyvinkin, kun se vielä toiselle foorumille tuotiin käyttäjien toimesta.
Mainosten takia vai niistä huolimatta? Monikohan fifan ostaja ei tiedä mitä on ostamassa vaan tekee ostopäätöksen markkinoinnin perusteella...
Nuo toimii muistutuksena.Eli "fifan" myyjät muuten vaan hassaa rahaa turhaan mainostamiseen? Veikkaan kyllä että tuon kokoisessa puljussa katotaan kylläkin että myös se mainostus tuottaa itsensä takaisin.
Nuo toimii muistutuksena.
"Hei tiesitkö että julkaisimme Taas uuden Fifan. (Vuos sitten viimeks ostit ja pelasit kolme viikkoa niin eiköhän olis aika ostaa sama paska uusiksi ja taas huomata että mikään ei muuttunut.)"
Suluissa olevaa ei yleensä kyllä mainita.
Ei toi taida olla "ongelma" Otavamedialle tai muron diginatiivikäyttäjilleEikö siellä murossa ole palauteosiota, jossa voisi raportoida ongelmista?
Muron palaute implementointihan toimii näinEikö siellä murossa ole palauteosiota, jossa voisi raportoida ongelmista?
Mitä sitä turhaan resuta kuolleella hiekkalaatikolla. Eihän siellä enää oo ketään täysjärkistä jonka kanssa vois tapella.Alkanut täälläkin pyöriä Murosta tuttuja alttereita pilvin pimein.
Mitä sitä turhaan resuta kuolleella hiekkalaatikolla. Eihän siellä enää oo ketään täysjärkistä jonka kanssa vois tapella.
Yritätkö siis tunnustaa nyt heti vai? Tällä hetkellä tunnuksellasi on ikää 16minOn kyllä ikävä ilmiö. Heti laitetaan uusi tunnari tulille ja tullaan jatkamaan rölläystä.
Yksi todella tyypillinen tunnusmerkki on vasta avattu tunnari.
Yritätkö siis tunnustaa nyt heti vai? Tällä hetkellä tunnuksellasi on ikää 16min
Toi live käynnistyy uudelleen joka helvetin F5/sivun vaihdon jälkeen vaikka pausettais
E: ja tietty äänet tulee vähän eri aikaan eri välilehdillä, jossei jaksa pausettaa
Olen sitä mieltä, että tuommoset automaattisesti käynnistyvät mainosvideot on yksi ärsyttävimmistä mainostustavoista. Yleensä niissä on vielä äänetkin aivan tapissa, niin johan siinä säpsähtää.Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Eiköhän tämä ole noin 100 kertaa parempi "mainos":
Video: Oneplus 5T ensituntumat - io-tech.fi
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Se on totta. Olisitte ehdottanut että ymppäätte mainoksen julkaistavan artikkelin kylkeen ilman automaattisia startteja tai muuta. Osuisi ainakin kohderyhmään paremmin kuin mikään.Liiketoimintamalli tosin on sellainen, että vastineeksi toimitetulle sisällölle pitäisi saada myytä sitten sitä mainontaa
Se on totta. Olisitte ehdottanut että ymppäätte mainoksen julkaistavan artikkelin kylkeen ilman automaattisia startteja tai muuta. Osuisi ainakin kohderyhmään paremmin kuin mikään.
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Veit jalat suustani.Jumalauta nyt on pidetty periaatteista kiinni, linja pitää vaikka rahaa tarjotaan, respect!
Juu ei. Ehkä tuosta saisi ihan hyvät hillot aluksi, mutta pitkällä tähtäimellä porukka alkais vaa käyttää adblockia entistä enemmän. Nykyinen meno täällä mainosten suhteen on 5/5Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Yhdyn ilolla tähän mielipiteeseen.Juu ei. Ehkä tuosta saisi ihan hyvät hillot aluksi, mutta pitkällä tähtäimellä porukka alkais vaa käyttää adblockia entistä enemmän. Nykyinen meno täällä mainosten suhteen on 5/5
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Ja tämän takia io on yksi niitä harvoja sivustoja joka on omassa adblockissa white listattu.Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Käsittääkseni kyseessä oli video OnePlus 5T puhelimen julkaisutapahtumasta? Itselle videon sisältö on mielenkiintoinen mutta en siltikään haluaisi, että video alkaisi pyörimään uudelleen äänet päällä joka sivulatauksella. Äänet ja liikkuva kuva eivät sinällään ole ongelma mutta pakotettuna esitetty sisältö on erittäin ärsyttävää. Suomessa tehdyn väitöskirjan mukaan tällaiset ratkaisut eivät välttämättä edes paranna mainoksen muistamista suuremmasta huomioarvosta huolimatta:Meiltä haluttiin ostaa io-techiin sama Oneplussan mainoskamppis eli autoplayllä yläbanneriin pyörimään tuo keynote. Hylkäsimme rahat ja emme hyväksyneet tuollaista kamppista.
Ihan noin mielenkiinnosta, mitä mieltä olette tuollaisesta mainonnasta? Itse totesin suoraan, ettei meidän käyttäjiä tarvitse tuollaiseen pakottaa.
Parhaiten mainonta onnistuu toiston avulla silloin, kun mainosten sisältö on yhdenmukainen verkkosivuston teeman kanssa. Eli io-techissä on toimittu juuri oikealla tavalla ja osa jäsenistä on jopa valmis maksamaan siitä, että näkee mainoksia . Lisäksi io-tech on muutenkin otollinen paikka mainostajille vapaa-ajan surffailukohteena. Mainostajat pitäisi vain vielä saada ymmärtämään tämä.Pakollista huomiota vaativat mainosmuodot, kuten pop-upit ja liikkuvat mainokset taas aiheuttivat kuluttajissa helposti ärsytystä ja torjuntareaktioita.
Tutkimuksessa kävi myös ilmi, että mainosten saama suurempi huomioarvo ei kaikissa tilanteissa parantanut mainosten muistamista.
Jos palataan vielä tuohon OnePlussan mainokseen, niin staattinen yläbanneri, jonka käyttäjä voi itse vapaaehtoisesti klikata aktiiviseksi videoksi ja ääneksi, olisi minulle ihan ok ratkaisu. Jos näen jotain mielenkiintoista, niin miksi en klikkaisi sitä ja tutustuisi asiaan tarkemmin? Sitä vartenhan minä ylipäätänsä olen tällä sivustolla. Etsimässä ja lukemassa minulle mielenkiintoista sisältöä .Kuisma havaitsi, että kuluttajat katsoivat mainoksia enemmän surffatessaan verkkosivuilla kuin silloin, kun he olivat verkossa suorittamassa tavoitteellisia tehtäviä tai etsimässä tarkkoja tietoa. Mainokset saivat positiivista huomiota myös silloin, kun ne olivat teemoiltaan samansuuntaisia verkkosivujen sisällön kanssa.
PS. En tiedä, kuinka isoista rahasummista tässä puhutaan, mutta mielestäni io-tech voisi tuoda aktiivisemmin esille erilaisia tapoja tukea sivuston toimintaa. Ei siis varsinaisesti tuputtaa jäsenyyksiä/nauhoja vaan kertoa välillä kuulumisia ja miten tätä pioneerityötä voisi tukea. Summat ovat kuitenkin yksittäisen käyttäjän kohdalla varsin pieniä. Kyse on lähinnä viitseliäisyydestä ja siitä, ymmärtävätkö käyttäjät mitä tässä ollaan oikeen tekemässä koko suomalaisessa mediakentässä.
Tämä on tietenkin lähtökohta ja koko liiketoiminnan perusta. Mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole, jos jäsenyyksillä ja nauhoilla saisi vaikka kuitattu jonkun ohimenneen mainosdiilin? Kaikki on aina kotia päin. En usko, että käyttäjät siitä suuttuvat, jos vaikka vuodenvaihteessa summaa kulunutta vuotta yhteen ja vähän vinkkaa jäsenyyden hankkimisella/uusimisella . Mutta etteköhän te siellä osaa nämä hommat. Tsemppiä vain jatkolle!Kyllä tässä on toimiva liiketoimintamalli tuo mainosten myyminen eikä käyttäjien rahoittama palvelu. Kuten on varmaan todettu niin ensimmäisen vuoden tavoitteet on ylitetty, kaikki on sujunut yli odotusten ja io-techin tekeminen jatkuu myös vuonna 2018, Tämä oli vain yksittäinen case
Jäsenyystuotothan on suoraan sisällötuottobudjettiin. Niillä on hommattu kameroita mikkejä tms. Ainakin näin olen ymmärtänyt.Tämä on tietenkin lähtökohta ja koko liiketoiminnan perusta. Mutta ei siitä varmaan haittaakaan ole, jos jäsenyyksillä ja nauhoilla saisi vaikka kuitattu jonkun ohimenneen mainosdiilin? Kaikki on aina kotia päin. En usko, että käyttäjät siitä suuttuvat, jos vaikka vuodenvaihteessa summaa kulunutta vuotta yhteen ja vähän vinkkaa jäsenyyden hankkimisella/uusimisella . Mutta etteköhän te siellä osaa nämä hommat. Tsemppiä vain jatkolle!
MuroTapsa sanoi:Muistitesteissä erot jäivät pieniksi. Lukutestissä uusi prosessori voitti 2,78 prosentilla, mutta jäi verrokista kirjoitustestissä 0,48 prosenttia jälkeen. Kopiointitestissä ero on 0,02 prosenttia i5-8600K:n hyväksi. Käytännössä erot ovat melko mitättömiä.
Kyllä se taitaa olla viralliseti nousukausi menossa. Tämäkin triidi täysin kuiva jo kohta kuukauden. Ei taida olla vastaavaa jaksoa viimeisen 7v aikana täällä?
en unohtanu vaan laitoin sen osan mihinkä kondistin oman kommenttini..Unohdit lainauksesta puolet:"Kyllä se taitaa olla viralliseti nousukausi menossa. Tämäkin triidi täysin kuiva jo kohta kuukauden. Ei taida olla vastaavaa jaksoa viimeisen 7v aikana täällä?
Siitä oikeastaan eksyin kun sähkärin paikka ollut viikon auki. Saldo tähän mennessä 3 hakemusta. 2,5v takaperin 2vk aikana 60 hakemusta."