Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Kyllä ne "koodit" oli ihan tarjousketjun kuvassa, eli 1,2,3,4... :D
Niin oli( tosin minulla se kuva ei näkynyt) mutta videolla ne ovat myös. Tämä ei ole 'ei keskustelua' -palsta, joten olisi sen voinut kuvasta kysyneille mainita, että se on siellä( etsin sitä kummastakin mutta en löytänyt, ja en siten myöskään ostanut mitään ajoissa mutta omapa oli mokani).
 
East & West Distribution Oy - 2539551-2
Sama firma myy myös tuolla

Maksu menee ruotsiin.


eiköhän se 5,5€ power bankki asiansa aja, samaa taisi olla kympillä, jollain operaattorilla tovi sitten.
 
Maksu menee ruotsiin.


eiköhän se 5,5€ power bankki asiansa aja, samaa taisi olla kympillä, jollain operaattorilla tovi sitten.
Juu, varsinkin kun se teki euron lisää bandin kanssa. :D
 
Ei voi olla kahden tuotteen alennústa korissa samaan aikaan? Bandin saan laskemaan mutta jos lisää powerbankin niin ei voi toista koodia sille laittaa?
 
Tervehdys Onkos kellään tietoa, josta sais kohtalaisen halvan 1200lga emon?
Ei tarvitse kellotella. Mielellään jos pääsis vielä paypalilla tuhlailee usd.
 
Outlet-tuotteeksi aika huono tarjous imo.

Ei ole outlet vaan ihan uuden näytön hinta, outlet/esittelytuote 509€ mutta näitä nyt ei ikinä kannata ostaa, tietää että on pikselivikainen, valovuotoa, tms.

1598645141554.png
 
Ei ole outlet vaan ihan uuden näytön hinta, outlet/esittelytuote 509€ mutta näitä nyt ei ikinä kannata ostaa, tietää että on pikselivikainen, valovuotoa, tms.
Ihan sama takuu pätee outletiin, ostan aika usein asiakaspalautuksia / refurbeja - ei ole tullut vielä torsoa vastaan, ja niissä tapauksissa pystyisin palauttamaan. Mutta kannattaa pitää tuota asennetta yllä, ovatpahan jatkossakin selkeästi halvempia. :D
 
Ihan sama takuu pätee outletiin, ostan aika usein asiakaspalautuksia / refurbeja - ei ole tullut vielä torsoa vastaan, ja niissä tapauksissa pystyisin palauttamaan. Mutta kannattaa pitää tuota asennetta yllä, ovatpahan jatkossakin selkeästi halvempia. :D
Näyttöä en varmaan tuolta silti ostaisi tai ainakaan tällaista mallia, minkä kanssa ollut muutenkin ongelmia.
 
Näyttöä en varmaan tuolta silti ostaisi tai ainakaan tällaista mallia, minkä kanssa ollut muutenkin ongelmia.
Riippuu kärsivällisyydestä - hyvä diili tuosta 32" mallista, ja ehdottomasti hintansa väärti. Omistan itse tuon 27-tuumaisen. Mutta joutuu varautumaan takuujumppaan.
 
Näyttöä en varmaan tuolta silti ostaisi tai ainakaan tällaista mallia, minkä kanssa ollut muutenkin ongelmia.
Kyllähän se näyttö nimenomaan ostetaan Gigantista tai Verkkokaupasta.
Vai tarkoitatko että joku vika kun palautettu? Palautuksen syitä voi olla monia. Mutta jos omalta kylältä Gigantti löytyy niin maksaa sen vaivan että kiikuttaa sinne ja rahat käteen, jos löytyy pikselivikaa tms.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan sama takuu pätee outletiin, ostan aika usein asiakaspalautuksia / refurbeja - ei ole tullut vielä torsoa vastaan, ja niissä tapauksissa pystyisin palauttamaan. Mutta kannattaa pitää tuota asennetta yllä, ovatpahan jatkossakin selkeästi halvempia. :D
Tässä nyt oli tarkoitus keskittyä nimenomaisesti Samsung Odyssey G7 sarjaan, jossa on ollut todella paljon erilaisia ongelmia. Tuote kun on vielä ns. prosumer/enthusiast tuote, uusin uutuus 1440p 240Hz yms, se tarkoittaa että sen ostajavat ovat todella tarkkoja ostoksistaan, vikoja haetaan joskus jopa hakemalla, mitä ei peruskäytössä edes huomaa.
Näkee joskus näitä että on vaikka laitettu kirkkaus täysille, huone täysin pimeäksi ja napataan kuva, kysytään netistä toisten mielipide onko valovuoto kohtuullinen. Tärkeää on että on itse tyytyväinen hankintaan.

Sanon että Samsung G7 outlet tuote on erittäin isolla todennäköisyydellä välkkyvä, valovuotoinen tai pikselivikainen ottaen huomioon miten järkyttävästi näitä ongelmia on ollut.

Mulla näkyy siis uuden näytön hintana 529€ ja Outlet-tuotteen 509€, tuo 20€ säästö on itselleni aivan mitätön ottaen huomioon A) miten harvoin näyttöjä ostan, B) miten iso riski saada viallinen tuote ja C) kyllä sen uuden tuotteen paketin avaaminen on jo 20€ arvoinen kokemus itselleni.

Otathan myös huomioon että osalle "lähin Gigantti" tarkoittaa oikeasti pidempää matkaa, eli ajankäytön / kustannusten takia on turha kiikuttaa auton takapenkillä outletin potentiaalista aarretta kotiin, jos paljastuu sudeksi, ja tunnin+ matka edessä Giganttiin.
 
Kyllähän se näyttö nimenomaan ostetaan Gigantista tai Verkkokaupasta.
Vai tarkoitatko että joku vika kun palautettu? Palautuksen syitä voi olla monia. Mutta jos omalta kylältä Gigantti löytyy niin maksaa sen vaivan että kiikuttaa sinne ja rahat käteen, jos löytyy pikselivikaa tms.
Mutulla sanoisin, että 99 % varmasti on jotain vikaa, jos tuollainen G7 palautettu. Tuossa tapauksessa jos hintaero on 20 euroa, niin vielä vähemmän järkeä.
 
Mutulla sanoisin, että 99 % varmasti on jotain vikaa, jos tuollainen G7 palautettu. Tuossa tapauksessa jos hintaero on 20 euroa, niin vielä vähemmän järkeä.
Aika kova arvaus, että 99% palautetuista näytöistä olisi viallisia. Tuleehan noita itsekin välillä palauteltua, koskaan ei ole mitään vikaa ollut vaan päätynyt toiseen vaihtoehtoon.
Gigantti syynää ja testaa nuo poikkeuksetta aina, eikä pikselivikaisia edes pitäisi päästää takaisin myyntiin.

E: Ja tämä oma kokemus Gigantin Raision myymälästä, jossa katsoivat kyllä erittäin tarkkaan palauttamani tuotteen. Vei laitteen vielä johonkin myymälän puolelle testiin, kunnes palautti rahat.
Selkeä virhe asiakaspalvelijalta, jos ei edes katso paketin sisälle. Tiedän tapauksia myös, missä palautettu puhelin ja otettu esim johto ja/tai kuulokkeet omaan käyttöön. Palautetta myymälään tuollaisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, kyse siis juuri tästä G7:sta. Eivät varmasti muutenkaan tutki mitenkään tarkasti jokaista palautettua, eikä pikseliviat tai valovuodot ole edes yleensä sellaisia vikoja, mikä menisi automaattisesti takuuseen/näyttö laskettaisiin vialliseksi.
 
Aika kova arvaus, että 99% palautetuista näytöistä olisi viallisia. Tuleehan noita itsekin välillä palauteltua, koskaan ei ole mitään vikaa ollut vaan päätynyt toiseen vaihtoehtoon.
Gigantti syynää ja testaa nuo poikkeuksetta aina, eikä pikselivikaisia edes pitäisi päästää takaisin myyntiin.
Tähän kyllä eriävä mielipide, vieressä seisoin kun asiakaspalautuksena tuli näyttö, asiakas sanoi vaan "en ollut tyytyväinen", myyjä tsekkasi että on pakkauksessa mitä pitääkin, lätkäisi takaisin ja -8% hintatarran kylkeen ja suoraan tarjouskoriin..
 
Tähän kyllä eriävä mielipide, vieressä seisoin kun asiakaspalautuksena tuli näyttö, asiakas sanoi vaan "en ollut tyytyväinen", myyjä tsekkasi että on pakkauksessa mitä pitääkin, lätkäisi takaisin ja -8% hintatarran kylkeen ja suoraan tarjouskoriin..
Näin se on ainakin ennen mennyt ja menee luultavasti vieläkin. Korkeintaan käytetään virroissa sen verran, että tulee kuvaa ulos.
 
Näin se on ainakin ennen mennyt ja menee luultavasti vieläkin. Korkeintaan käytetään virroissa sen verran, että tulee kuvaa ulos.
Kun oman acer 32" näytön palautin vuosi sitten Turun Skanssin giganttiin niin myyjä haki varastosta hdmi piuhan ja testasi sen verran että kuva tulee näyttöön. Sitten sain kuitin millä sai rahat takaisin kassalta. En tiedä menikö ale koriin sitten se näyttö vai minne. Vikaa siinä ei ollut (tai oli siinä sen mallin tyypillinen välkehdintä josta syystä sen palautin. Mulla oli näitä näyttöjä kaksi testissä eri liikkeistä)
 
Eilen palautin 27-tuumaisen näytön Giganttiin ja vastaanottaja ei edes avannut laatikkoa, kysyi vain että onko mahdollisesti jotain syytä miksi palautin. Rahatkin palautti kortilleni. Eli olisin saanut näytön ilmaiseksi, jos olisin pakannut laatikkoon jotain romua vähän painoksi. :)
 
Eilen palautin 27-tuumaisen näytön Giganttiin ja vastaanottaja ei edes avannut laatikkoa, kysyi vain että onko mahdollisesti jotain syytä miksi palautin. Rahatkin palautti kortilleni. Eli olisin saanut näytön ilmaiseksi, jos olisin pakannut laatikkoon jotain romua vähän painoksi. :)
Kyllähän niillä sun tiedot on, joten tommosessa tapauksessa lävähtäs jyttäkutut tulille.
 
Eilen palautin 27-tuumaisen näytön Giganttiin ja vastaanottaja ei edes avannut laatikkoa, kysyi vain että onko mahdollisesti jotain syytä miksi palautin. Rahatkin palautti kortilleni. Eli olisin saanut näytön ilmaiseksi, jos olisin pakannut laatikkoon jotain romua vähän painoksi. :)
Joo asia ei varmasti olisi tullut myöhemmin ilmi.
 
Kyllähän niillä sun tiedot on, joten tommosessa tapauksessa lävähtäs jyttäkutut tulille.

No tarkoitus olikin ilmentää Gigantin leväperäistä toimintatapaa palautettujen näyttöjen suhteen. Varmasti ihan mielenkiintoinen jyttäkuttu olisi tullut, kun olisin todistetusti palauttanut tuotteen ja jälkeen päin alettaisiin väittämään etten ollutkaan.
 
No tarkoitus olikin ilmentää Gigantin leväperäistä toimintatapaa palautettujen näyttöjen suhteen. Varmasti ihan mielenkiintoinen jyttäkuttu olisi tullut, kun olisin todistetusti palauttanut tuotteen ja jälkeen päin alettaisiin väittämään etten ollutkaan.
Nojoo, onhan se sana sanaa vastaan tuossa tilanteessa. Kameravalvonnan kautta varmaan pystyttäisiin varmentamaan, että ensiavauksessa laatikon sisällä muuta kuin tuote.
 
Nojoo, onhan se sana sanaa vastaan tuossa tilanteessa. Kameravalvonnan kautta varmaan pystyttäisiin varmentamaan, että ensiavauksessa laatikon sisällä muuta kuin tuote.
Edelleen, pointtihan oli Gigantin leväperäisessä tuotteen tarkastamisessa (tai sen tekemättä jättämisessä). Eli se onnekas, joka tuon sillä -8% alella ostaa, voisi saada mitä tai minkä kuntoista tavaraa tahansa.

Tottakai asia selviäisi nauhoista, mutta tosiaan asettaisi myös Gigantin "tarkastuksen" aika mielenkiintoiseen valoon.
 
Edelleen, pointtihan oli Gigantin leväperäisessä tuotteen tarkastamisessa (tai sen tekemättä jättämisessä). Eli se onnekas, joka tuon sillä -8% alella ostaa, voisi saada mitä tai minkä kuntoista tavaraa tahansa.

Tottakai asia selviäisi nauhoista, mutta tosiaan asettaisi myös Gigantin "tarkastuksen" aika mielenkiintoiseen valoon.
Sehän riippuu tuotteesta, useita hyviäkin löytöjä tehnyt. Ja kyllä nuo saa tarkastaa kassalla ennen kuin ostaa. Voisin olettaa, että Gigantissa aika nopeasti voidaan asiakkaalle tarkastaa näytön kunto :)
 
Edelleen, pointtihan oli Gigantin leväperäisessä tuotteen tarkastamisessa (tai sen tekemättä jättämisessä). Eli se onnekas, joka tuon sillä -8% alella ostaa, voisi saada mitä tai minkä kuntoista tavaraa tahansa.

Tottakai asia selviäisi nauhoista, mutta tosiaan asettaisi myös Gigantin "tarkastuksen" aika mielenkiintoiseen valoon.

Onhan se vähän vaikeeta Gigantin viikon päästä ruveta sössöttämään että paketissa olikin kiviä. Miten ajattelit nauhoilta kattella mitä siellä on?
 
Onhan se vähän vaikeeta Gigantin viikon päästä ruveta sössöttämään että paketissa olikin kiviä. Miten ajattelit nauhoilta kattella mitä siellä on?

Ja jos avaakin siinä palauttaessa, niin petoksesta jääkin verekseltään kiinni. Enkä usko, että tuo aivan ainut skenaario on rikollisen kiinni jäämiseen.
 
Eilen palautin 27-tuumaisen näytön Giganttiin ja vastaanottaja ei edes avannut laatikkoa, kysyi vain että onko mahdollisesti jotain syytä miksi palautin. Rahatkin palautti kortilleni. Eli olisin saanut näytön ilmaiseksi, jos olisin pakannut laatikkoon jotain romua vähän painoksi. :)

Ei ne tarkista mitään. Sain rikkinäisen ja väärän tabletin kerran ja hirvee riita siitä liikkeessä ja jouduin mustalle listalle, ku en voi tilaa noudolla sinne vaikka gigantti väittää ettei heillä ooe tällasta toimintoa. 2014 vuodesta tilaus edelleen odottaa noutoo. Vältä liikettä viimeiseen.
 
Äskenkö sait uuden seurantanumeron? Itse en ole saanut muuta ilmoitusta kuin, että 3700x lähetetään 21.8...

14.8. tilattu kans, joskus tuli viesti että lähetetään pe 24.8. tms.. En oo jaksanut stressata, jos ei sanotaanko viikon päästä ole kuulunut mitään niin sitten kyselen perään.
 
Katsoin vaan tuon proshopin etusivulla olevan "huikea synttärijuhla" -laskurin mikä tällä hetkellä näyttää reilua viittä tuntia.
 
Jaahas...jokohan Ryzen saatiin liikenteeseen! Kuriiri on vaihtunut FedExistä UPS:iin ja lähtömaakin Tsekkeihin (Tuchomerice). Jännityksellä odotetaan mitä Xstra Digital Storage toimittaa. o_O

Xstra Digital Storage on ns. "pikavippaaja" eli kyllä minä ainakin sain oman 3900X:ni pari kuukautta sitten, tosin parin viikon odottelun jälkeen. Ensin se vitkuttelee mahdollisesti muutaman päivän ennen lähetystä, sitten "lähettää" tilaamalla lähetyksen joltain yhtiöltä ja merkkaa lähetetyksi. Se seurantakoodi kannattaa katsoa, se ei lähtökohtaisesti vie sitä postiin vaan se "lähettäminen" jää siihen koodin ostamisen tasolle. Sitten viikkoa myöhemmin tjsp. paketti jota ei koskaan toimitettu, mysteerisesti katoaa ja se on Postin/DHL:n/UPS:n vika mutta vastuullisena miehenä hän ottaa tappion omaan piikkiinsä ja sitoutuu lähettämään uuden. Jossain vaiheessa ainakin itselläni myös koronavirus puuttui kohtaloon. Sitten jossain vaiheessa se antoi uuden lähetyskoodin, ja positiiviseksi yllätykseksi paketti lähti menemään. Siitä muutama päivä eteenpäin ja paketti oli ovellani, ja siinä oli kun olikin tilaamani 3900X.

Miesparka, tuntuu että siltä jatkuvasti varastetaan paketteja ja elämä potkii päähän. Oikean elämän Aku Ankka. Voimia sille! :rolleyes:

Kuitenkin sillä on sitten tapana lopulta lähettää oikea tuote, hyvin pakattuna ja avaamattomassa paketissa jos jaksaa muutaman viikon kestää näitä seikkailuja joiden rinnalla Indiana Jones kalpenee. Tuon jätkän yritystoiminnasta sais oikeasti aika hyvän TV-sarjan aikaiseksi. Jäis puhelinmyyjät rumasti kakkoseksi. Niin paska kun tuo tyyppi onkin, totuus on etttä se tarjoaa uutta laatutavaraa todella hyvään hintaan. Eli jos ei ole suurempaa kiirettä sen tuotteen kanssa ja tietää millaista vetkuttelua on tulossa ja on varatunut siihen, niin siltä kannattaa mahdollisesti silti ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ok... Onneksi palautus toimii cdonin kautta :)

Juuri näin. Minä ostin omani Amazon.de:n kautta josta se on sen jälkeen käsittääkseni saanut potkut ja siirtynyt tuonne Cdonin puolelle. Kun ostaa isolta luotettavalta third partylta kuten nämä kaksi, joka myöntää sinulle takuun, et itse ota tässä mitään muuta riskiä kuin sen että sidot rahasi väliaikaisesti. Tämä voi olla vittumainen tilanne jos on sitonut 400-500€ tärkeään komponenttiin eikä ole ylimääräistä hankkia muualta jos huonosti käy ja tuotteen tarvitsee nopeasti, mutta kuitenkin jos tuote ei saavu tai on viallinen, saa ne rahat lopulta takaisin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 842
Viestejä
4 875 170
Jäsenet
78 706
Uusin jäsen
Hachio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom