Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Eivät juurikaan viitsi nähdä vaivaa tuon hinnoittelun kanssa, ja helpoinhan toki on laittaa vaikka -10 %/kk sen enempää ihmettelemättä, kunnes joku tuotteen ostaa.
Katselen usein Gigantin tarjontaa suodatuksella "saatavana lähimmistä myymälöistä" ja niistä löytyy vielä ihan täyteen hintaankin nettikaupan valikoimasta poistunutta kamaa esim. GTX 1060 279-319e mallista riippuen. Tiedä sitten mitä kautta nämä lopulta varastoista poistuvat vai poistuvatko.
Amazonista löytyvät listaukset on sitten tämän ilmiöm osalta vielä ihan omassa luokassaan ja Amazonin haku pc-komponenttien kohdalla muutenkin surkea, tulokset ihan epärelevantteja. Joku tietävämpi voisi selittää mistä vanhan raudan ylihinta verkkokaupoissa johtuu, onko siitä yritykselle jotain etua? (OT)

Gigantin outlet-tarjoukset ovat lähinnä vitsi. On enemmänin vittuilua listata tuotteita "outlet" nimikkeen alle, ja työntää esim. 150€ laitteesta alennusta 8€.
Verkkiksen outlet-yksittäiskappaleissa jotain isompia aitoja tarjouksia oli, mutta en osu kohderyhmään. Samalla ihmettelen, miksi en voi filtteröidä yksittäistuotteita.. huhhei taas.
Powerissa ei taida olla outlet-tuotteita ollenkaan. Powerin taktiikka taas on muuten naurettava. Nettisivut täynnä tuotteita, mutta myymäläsaldot lähes tulkoon aina pyöreä nolla vaikka nk. paras hinta. (eli euron muita halvempi)
Missä on ne kunnon vanhan ajan kondinkoneliikkeet, joissa myyjän kanssa neuvottelemalla sovittiin hinta. Itsekin aikoinaan Hirvoxilla pistin myyjän ja ostajan kannalta kohtuullisella katteella tavaraa menemään. Hyvää tasaista tulosta tein, mutta en paljoa kitsastellut tinkimisten suhteen.
Ja ydinongelmahan tässä kaikessa on se, että minun ostajana pitäisi saada kaikki helvetin halvalla... :)

Gigantin outlet-tarjoukset ovat lähinnä vitsi. On enemmänin vittuilua listata tuotteita "outlet" nimikkeen alle, ja työntää esim. 150€ laitteesta alennusta 8€.
Verkkiksen outlet-yksittäiskappaleissa jotain isompia aitoja tarjouksia oli, mutta en osu kohderyhmään. Samalla ihmettelen, miksi en voi filtteröidä yksittäistuotteita.. huhhei taas.
Powerissa ei taida olla outlet-tuotteita ollenkaan. Powerin taktiikka taas on muuten naurettava. Nettisivut täynnä tuotteita, mutta myymäläsaldot lähes tulkoon aina pyöreä nolla vaikka nk. paras hinta. (eli euron muita halvempi)
Missä on ne kunnon vanhan ajan kondinkoneliikkeet, joissa myyjän kanssa neuvottelemalla sovittiin hinta. Itsekin aikoinaan Hirvoxilla pistin myyjän ja ostajan kannalta kohtuullisella katteella tavaraa menemään. Hyvää tasaista tulosta tein, mutta en paljoa kitsastellut tinkimisten suhteen.
Ja ydinongelmahan tässä kaikessa on se, että minun ostajana pitäisi saada kaikki helvetin halvalla... :)

Gigantin tuotteista voi edelleen tarjota jos on jotain kiinnostavaa. Itse sain ryzen 5 2600x 100€ posteineen. Anna palautetta - Gigantti
Tuolta laitoin tarjouksen myymälään missä se oli myynnissä.

Powerillaki on outlet tuotteita ja netistä niitä näkee. Nyt vaan ei sivut toimi niin en linkkiä pysty laittamaan.

Kantsii varmaan noissa markettijutuissa muistaa se että myyjillä ei yksinkertaisesti ole neuvottelumahdollisuutta jne..
Verkkokauppa.com, siellä ilmeisen vaikea tinkiä, sama Bauhaus.
Gigantit, Poweri, Prismat jne hinnoista kannattaa keskustella.

Viimeksi muokattu:

Eikös nuo gigantin outlet tuotteet kuitenkin ole sellaisia, että niistä voi tarjota jotain ja myyvät sitten hyvinkin paljon halvemmalla jos niikseen on?

Verkkokaupan outlet on vähän sellanen paikka (ainakin fyysisesti jätkäsaaressa) että siellä on hemmetisti kaikkea ylimääräistä rytöä, esim. jotain vanhoja muistikortteja tai johdonpätkiä hinnoiteltuna viis vuotta sitten.. Varmaan jotkut läppärit saattaa olla kohtuu edullisia jos hyvin sattuu käymään, mutta jostain syystä joku on nekin palauttanut takaisin.. :)

Veikon kone taitaa välillä pistää ihan hyviä tarjouksia ja niiden kanssa voi käytännössä kai tinkiä ihan oikeastikin, kun ovat kai tavalla tai toisella itsenäisiä kauppiaita.. Hirvox oli myös hyvä aikoinaan.

Onneksi ei ole, muistan ikuisesti kun, ei pystyny tarkistamaan tuotteen oikeaa hintaa niin kerrottiin joku tuplahinta josta laskettiin"alennus".
En tarkoita hirvoxia vaan ihan jotain experttiä.
Hinnat on vaikeita asioita , esim a2000 ssd maksaa verkkokauppa.com 199€, amazonissa 105€ niin alennus voi olla toisessa liikkeessä ihan eri summa kuin toisessa.
Itse olen aina pitäny outlet myyntiä harvoin asiakkaalle kannattavana enkä itse koskaan edes katso sinne.

Mutta näyttää vieläkin tietty huijaustapa olevan. Esim huomasin että verkkokaupan huolto tai palautusprosentti oli n.3 niin nyt oli lukemat nollattu kun kauppa ei käy.

1598165414933.png

Viimeksi muokattu:
Eikös nuo gigantin outlet tuotteet kuitenkin ole sellaisia, että niistä voi tarjota jotain ja myyvät sitten hyvinkin paljon halvemmalla jos niikseen on?

Verkkokaupan outlet on vähän sellanen paikka (ainakin fyysisesti jätkäsaaressa) että siellä on hemmetisti kaikkea ylimääräistä rytöä, esim. jotain vanhoja muistikortteja tai johdonpätkiä hinnoiteltuna viis vuotta sitten.. Varmaan jotkut läppärit saattaa olla kohtuu edullisia jos hyvin sattuu käymään, mutta jostain syystä joku on nekin palauttanut takaisin.. :)

Veikon kone taitaa välillä pistää ihan hyviä tarjouksia ja niiden kanssa voi käytännössä kai tinkiä ihan oikeastikin, kun ovat kai tavalla tai toisella itsenäisiä kauppiaita.. Hirvox oli myös hyvä aikoinaan.
Ite jättänyt muutaman kerran ihan kohtuullisiakin tarjouksia eli isompia kuin ollut vaikka tarjouksessa myynnissä. Eipä ole kukaan koskaan vastannut tai myynyt. Luulen että tuo systeemi on vaan illuusio, myyvät sillä hinnalla mikä netissä näkyy ja piste.

Gigantin tuotteista voi edelleen tarjota jos on jotain kiinnostavaa. Itse sain ryzen 5 2600x 100€ posteineen. Anna palautetta - Gigantti
Tuolta laitoin tarjouksen myymälään missä se oli myynnissä.

Powerillaki on outlet tuotteita ja netistä niitä näkee. Nyt vaan ei sivut toimi niin en linkkiä pysty laittamaan.
Mielenkiintoista, löytyikö viimein tapa ottaa yhteyttä Giganttiin ja saada rahat takaisin (tilaus peruttua)? Tällä hetkellähän se ei ole mahdollista. Nettisivun asiakaspalvelu sanoo että mitään ei voi tehdä, odota pari kuukautta niin palautusprosessi lähtee itsestään käyntiin. Kyseessä siis liikkeessä noutoa odottava tuote. Sama homma oli aiemmin. Verkkokaupassahan rahat saa itsenäisesti takaisin tilille milloin haluaa, nappia painamalla. Ja gigantin entisen outletin tarjouksiin ei minulle ainakaan koskaan vastattu mitään, vaikka ne olivat hyvin pieniä pyyntöjä.

Mielenkiintoista, löytyikö viimein tapa ottaa yhteyttä Giganttiin ja saada rahat takaisin (tilaus peruttua)? Tällä hetkellähän se ei ole mahdollista. Nettisivun asiakaspalvelu sanoo että mitään ei voi tehdä, odota pari kuukautta niin palautusprosessi lähtee itsestään käyntiin. Kyseessä siis liikkeessä noutoa odottava tuote. Sama homma oli aiemmin. Verkkokaupassahan rahat saa itsenäisesti takaisin tilille milloin haluaa, nappia painamalla. Ja gigantin entisen outletin tarjouksiin ei minulle ainakaan koskaan vastattu mitään, vaikka ne olivat hyvin pieniä pyyntöjä.
Kyllä ne on minulle tehneet heti palautuksen, kun on vaan käynyt liikkeessä perumassa

Ite jättänyt muutaman kerran ihan kohtuullisiakin tarjouksia eli isompia kuin ollut vaikka tarjouksessa myynnissä. Eipä ole kukaan koskaan vastannut tai myynyt. Luulen että tuo systeemi on vaan illuusio, myyvät sillä hinnalla mikä netissä näkyy ja piste.
Giganttia kommentoit ?
Vielä hiljan pysty tinkimaan paikanpäällä, netti tinkaaminen voi olla heikompaa ja vielä enemmän myymäläkohtaista.

Kyllä ne on minulle tehneet heti palautuksen, kun on vaan käynyt liikkeessä perumassa
Uskon kyllä ja aion sen tehdäkin jos haen jotain muuta. Periaatteesta vaan en suostu tuosta syystä menemään liikkeeseen. Olisivat kuten muutkin kaupat että voi perua netissä. Ennen onnistui sielläkin. Ja gigantin tilisysteemihän on aivan idioottimainen, sinne ei päivitetä mitään tietoja tilauksiin. Jos saapuu haettavaksi, on saanut jo rahat takaisin, ei muutosta.

Olen pidempään harkinnut 2tb SSD ostoa jotta pääsisin nykyisestä äänekkäästi jurnuttavasta pyörivästä kovalevystä eroon. Kyseinen kovo tulisi enemmän kaikenlaisen roskan loppusijoitukseen kuin aktiiviseen käyttöön joten kirjoitus ja lukunopeuksilla ei ole niin väliä. Mikään kiire hankinnalla ei myöskään ole eli aikaa on odottaa hyvää tarjousta. Itselläni ei vain ole tietoa siitä mikä olisi hyvä hinta 2tb SSD:lle? Onko noin 150€ vielä realistisesti saavutettavissa tarjouksena vai onko mahdollista päästä tätäkin halvemmalla? Normaalihinnathan näillä 2tb SSD tuntuu pyörivän 200€ korvilla ainakin halvimmilla malleilla.

Olen pidempään harkinnut 2tb SSD ostoa jotta pääsisin nykyisestä äänekkäästi jurnuttavasta pyörivästä kovalevystä eroon. Kyseinen kovo tulisi enemmän kaikenlaisen roskan loppusijoitukseen kuin aktiiviseen käyttöön joten kirjoitus ja lukunopeuksilla ei ole niin väliä. Mikään kiire hankinnalla ei myöskään ole eli aikaa on odottaa hyvää tarjousta. Itselläni ei vain ole tietoa siitä mikä olisi hyvä hinta 2tb SSD:lle? Onko noin 150€ vielä realistisesti saavutettavissa tarjouksena vai onko mahdollista päästä tätäkin halvemmalla? Normaalihinnathan näillä 2tb SSD tuntuu pyörivän 200€ korvilla ainakin halvimmilla malleilla.
Vaihtoehto aina on myös 2.5" HDD, ei ne kovaa meteliä pidä jos varastokäyttöön tulee.

Kysymykseen kuinka realistinen - nyt halvimmat 2TB levyt ovat saksasta olleet 185€ paikkeilla. Huhut sanoo, että vielä olisi varaa tulla alas (ylitarjontaa piireistä), mutta kukaan ei varmaan tiedä paljonko. Tuosta 20% veis sinne 150€ paikkeille, mut 20% halvimmasta tarjouksesta voi olla jo aika tiukka paikka...

Kysymykseen kuinka realistinen - nyt halvimmat 2TB levyt ovat saksasta olleet 185€ paikkeilla. Huhut sanoo, että vielä olisi varaa tulla alas (ylitarjontaa piireistä), mutta kukaan ei varmaan tiedä paljonko. Tuosta 20% veis sinne 150€ paikkeille, mut 20% halvimmasta tarjouksesta voi olla jo aika tiukka paikka...
Sanoisin että viimeistään BF:nä 150-160 menee rikki 2TB SSD:ssä - toki varmaan noita surkeamman pään Sandiskeja ja Crucialeja.

itse olen tehnyt budjettiratkaisun ja yhdistänyt windowsissa 4 kpl 500gb vanhoja ssd levyjä yhdeksi levyasemaksi peliasennuksia varten, tuossahan on iso riski, että jos yksi hajoaa niin asema vioittuu, mutta steam folderille tuo sopii hyvin. Mielestäni ei vaikuta nopeuteen hidastavasti.

itse olen tehnyt budjettiratkaisun ja yhdistänyt windowsissa 4 kpl 500gb vanhoja ssd levyjä yhdeksi levyasemaksi peliasennuksia varten, tuossahan on iso riski, että jos yksi hajoaa niin asema vioittuu, mutta steam folderille tuo sopii hyvin. Mielestäni ei vaikuta nopeuteen hidastavasti.
Ilmeisesti JBODina? Tuolloin luku on sitä nopeutta mitä levyä satutaan lukemaan. RAID 0 olisi saattanut tuoda hieman nopeutta jossain kohdin lisää, samalla "turvattomuuden tasolla" (toki vaatii järkevään käyttöön samankokoiset levyt tai tilaa menee hukkaan, jne). :D

Itse olen vaan lisännyt erillisiä foldereita steamiin eri asemille kun ei jaksa kikkailla levyjä yhdeksi asemaksi. mikä etu tuossa on että laittaa yhdeksi asemaksi?

Itse olen vaan lisännyt erillisiä foldereita steamiin eri asemille kun ei jaksa kikkailla levyjä yhdeksi asemaksi. mikä etu tuossa on että laittaa yhdeksi asemaksi?
Yksi etu on ainakin että saa kaiken tilan käyttöön jos pelejä asentaa paljon. Esim jos jokaiselle neljälle asemalle jäisi 1-10gt vapaata tilaa niin yhdistettynä sinne saisi vielä yhden ison pelin asennettua.

Tuote: Bose QuietComfort 35 (Series II) wireless
Hinta: 229€ (+ alv ero/mahd. toimitus). Suomesta halvin noin 250€ tällä hetkellä.
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/QuietComfort-...?dchild=1&keywords=QC35&qid=1598185992&sr=8-3
Muuta: hyvä vaihtoehto(?) Sony WH-1000XM3 kuulokkeille?. XM3:ssa osalla käyttäjiä oikea kanava rupeaa tekemään inhottavaa kohinaa noin 30 minuutin kuluttua noise cancellation tilassa. QC35 luureissa taas kuulokepehmusteet pitää vaihtaa about kerran vuodessa, jos ovat kovassa käytössä, eli hintaa tulee noin 30€ per vuosi. Valinta näiden kahden välillä ei ihan helppo.

Verkkokauppa.comissa tällä hetkellä 199€

Yksi etu on ainakin että saa kaiken tilan käyttöön jos pelejä asentaa paljon. Esim jos jokaiselle neljälle asemalle jäisi 1-10gt vapaata tilaa niin yhdistettynä sinne saisi vielä yhden ison pelin asennettua.
Ellet ole erikseen yliprovisioinut SSD:tä, niin taitaa olla ihan hyvä idea nopeuden, yms kannalta että siellä on 5-10% vapaata tilaa. :D

Jos tarvii BT-kuulokkeet, mutta ei useinkaan käydä vastamelua niin kumpi sitten on parempi sijoitus?

Ittellä molemmat käytössä. Töissä mukavemmat boset kun kevyemmät ja eivät hiosta niin paljoa.

Sekin vielä, että jos töissä jos tarvii soitella Skypellä, niin Bosen NC 700:ssa on ylivoimaisesti paras mikrofonin äänenlaatu vrt. XM3 ja QC35 (II). Korostuu vielä jos on yhtään taustahälinää.

Muuten voisi ostaa Sonyt pois mutta niissä ei ole multi device tuki mikä boseissa taitaa olla. Sonyn nelos versiossa taisi vihdoin tulla mutta hintaero vielä turhan iso

Jos tarvii BT-kuulokkeet, mutta ei useinkaan käydä vastamelua niin kumpi sitten on parempi sijoitus?

Ne mitkä parhailta kuulostaa. Sennheiserin tai Dalin kuulokkeet lienevät paremmat äänenlaadultaan. Jos ei tarvitse vastamelutoimintoa niin Massdropin Pandat pitäisi olla myös hyvät.

Tämä tuli tosiaan tilattua. Äsken sain seurantakoodin, jonka mukaan 19. päivä lähtenyt liikkeelle Hollannista ja tällä hetkellä Tanskassa. Pitäisi olla siis perillä alkuviikosta, mutta katsotaan miten käy. :hmm:

Laitoin sähköpostia Xstra Digital Storageen, kun FedEx seurannan mukaan 15.8 tilattu Ryzen ei ole liikahtanut mihinkään. Lähetykseen on tullut viivästys ja pyrkivät lähettämään tuotteen viimeistään huomenna. Lasku kuitenkin saapui jo 5 päivää sitten!

Laitoin sähköpostia Xstra Digital Storageen, kun FedEx seurannan mukaan 15.8 tilattu Ryzen ei ole liikahtanut mihinkään. Lähetykseen on tullut viivästys ja pyrkivät lähettämään tuotteen viimeistään huomenna. Lasku kuitenkin saapui jo 5 päivää sitten!
Täällä Xstra Digital Storagen NVME levy vieläkin käsittelyssä, vaikka piti lähteä 21. päivä...

Ei valitettavasti ole tuollainen enää nykyään mahdollista, Hinnat on poljettu niin alas että iso osa tuotteista menee tappiolla.

Tämä tuli tosiaan tilattua. Äsken sain seurantakoodin, jonka mukaan 19. päivä lähtenyt liikkeelle Hollannista ja tällä hetkellä Tanskassa. Pitäisi olla siis perillä alkuviikosta, mutta katsotaan miten käy. :hmm:

Tuli myös SSD tilattua ja tänään näkyi seurantasivulla The parcel has reached the parcel center (Finland). Seurantasivulle myös lisätty suomalainen seurantakoodi joka postin sivuilla toistaiseksi näyttää Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan -tekstin. Ehkä se sieltä tulee.

Tuli myös SSD tilattua ja tänään näkyi seurantasivulla The parcel has reached the parcel center (Finland). Seurantasivulle myös lisätty suomalainen seurantakoodi joka postin sivuilla toistaiseksi näyttää Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan -tekstin. Ehkä se sieltä tulee.
Eiköhän se sieltä tule, itselle saapui tänään kuriirin toimittamana. Eipä pahaa sanottavaa kun myöhästymisilmoitukset jne tuli ja viimeisin tekstiviesti perjntaina, että saapuu tänään ja näin meni.

Sekin vielä, että jos töissä jos tarvii soitella Skypellä, niin Bosen NC 700:ssa on ylivoimaisesti paras mikrofonin äänenlaatu vrt. XM3 ja QC35 (II). Korostuu vielä jos on yhtään taustahälinää.
Jep, XM3:n mikki on ihan paska, eikä siinä ole edes mute-painiketta. Pelkkinä kuulokkeina ihan ok.

Ei kenenkään radariin ole sattunut osumaan isompia kosketusnäyttöjä mittaluokassa 24" - 40"? Taitaa olla melkoisen marginaalikamaa kylläkin, ja hinnat helposti 400€/24". Verrokkina tavallinen lättypaneeli 55" 299€.

Ei kenenkään radariin ole sattunut osumaan isompia kosketusnäyttöjä mittaluokassa 24" - 40"? Taitaa olla melkoisen marginaalikamaa kylläkin, ja hinnat helposti 400€/24". Verrokkina tavallinen lättypaneeli 55" 299€.
Tuolta voi katsella malleja. Hinnata alkaen 366€.
Ei varsinaisesti tarjouksia, mutta kun kosketusnäytät ovat vähän harvinaisempia, auttaa varmaan etsimään sopivaa mallia ensin.

49-tuumainen halvimmillaan 528€. Mielestäni aika kohtuullinen hinta.

Jos joku tuota Bauhausin lahti50 koodia puntaroi, niin toimii noutona mihin tahansa bauhausiin. Jopa määräalennuksen kanssa. Tuli halvat betonisäkit :) Toki suursäkki olis vielä halvempi, mutta 25 kg osissa tavara liikkuu helpommin pihalla.

Juuri kävin postista noutamassa tuon CDON/Xstra Digital Storagen Samsung 970 EVO Plussan ja kyllä se ihan oikea tuote oli, eikä pussillinen pikkukiviä, joten tyytyväinen voi olla alle 70€ hinnalla.
Suhteellisen tuoretta erääkin vielä, kun tarrassa lukee 2020.06, joten ei mitään hyllyssä pölyttyneitä.
20200824_144636340_iOS.jpg

Valinta on helppo, XM3 maksaa 199€ ja se vastamelu on huomattavasti parempi, se on markkinoiden paras. Mitään kohinoita en ole omissani (2kpl) huomannut.
Molemmat löytyy kotoa. Boset on huomattavasti mukavammat päässä. Lisäksi jos on isommat korvat niin Sonyjen sisuksien kova muovi painaa korvia. Sonyissa ei ole multi device supporttia ja mikki on huonompi laadultaan. Näin jos haluaa jotain pointtereita heittää miksi joku ottaisi mieluummin boset.

Molemmat löytyy kotoa. Boset on huomattavasti mukavammat päässä. Lisäksi jos on isommat korvat niin Sonyjen sisuksien kova muovi painaa korvia. Sonyissa ei ole multi device supporttia ja mikki on huonompi laadultaan. Näin jos haluaa jotain pointtereita heittää miksi joku ottaisi mieluummin boset.

Boseissa on myös esimerkiksi rtings.com objektiivisien mittauksien perusteella neutraalimpi ääni, Sonyissä taas överibassoa. Ei kyllä uskoisi Bosen historian tuntien että noin on, jostain syystä tehneet poikkeuksen noiden suunnittelussa.

Nyt sitä prossua suht hyvällä tarjousprosentilla ja hauskalla OVH:lla

Liitteet

• Screenshot_2020-08-24-20-37-10-989_com.android.chrome.png
    Screenshot_2020-08-24-20-37-10-989_com.android.chrome.png
    42 KB · Luettu: 512
Mikähän noista vastamelukuulokkeista sitten on parempi. Aikaisemmin arvoin Bosejen ostoa ja ne lytättiin ja Sonyja suositeltiin. Oliko sitten Bosen vastamelu ainakin pilattu ohjelmistopäivityksillä.

Vanhat MDR-1000X luurit sopii päähän, niin kai nuo uudemmatkin Sonyt? Kunnon melunvaimennus kun on se ensisijainen toimito. Hyvä mikki olisi tietty kiva ja 2 laitteen samanaikainen yhdistäminen, mutta kaikkea ei voi saada.

Mikähän noista vastamelukuulokkeista sitten on parempi. Aikaisemmin arvoin Bosejen ostoa ja ne lytättiin ja Sonyja suositeltiin. Oliko sitten Bosen vastamelu ainakin pilattu ohjelmistopäivityksillä.

Vanhat MDR-1000X luurit sopii päähän, niin kai nuo uudemmatkin Sonyt? Kunnon melunvaimennus kun on se ensisijainen toimito. Hyvä mikki olisi tietty kiva ja 2 laitteen samanaikainen yhdistäminen, mutta kaikkea ei voi saada.
Mä olen kokeillut parin kuukauden ajan QC35 ii sekä Sennheiserin vastaavaa mallia jonka nimeä en muista, sekä nyt pääasiallisena jokapäiväisenä luurina käyttänyt yli vuoden ajan XM3:a.
Boset ovat mukavimmat päässä ja niissä on puheluita ajatellen parhaat mikrofonit, mutta NC ja äänenlaatu eivät pärjää mun subjektiivisen arvion mukaan Sonylle. Sonyssa myös USB-C sekä pidempi akkukesto.
Sennheiserista ei jäänyt mieleen juuri mitään, mutta ei ne huonot olleet. Sony vaan oli jo silloisella ~280 hinnalla parempi.

Mä olen kokeillut parin kuukauden ajan QC35 ii sekä Sennheiserin vastaavaa mallia jonka nimeä en muista, sekä nyt pääasiallisena jokapäiväisenä luurina käyttänyt yli vuoden ajan XM3:a.
Boset ovat mukavimmat päässä ja niissä on puheluita ajatellen parhaat mikrofonit, mutta NC ja äänenlaatu eivät pärjää mun subjektiivisen arvion mukaan Sonylle. Sonyssa myös USB-C sekä pidempi akkukesto.
Sennheiserista ei jäänyt mieleen juuri mitään, mutta ei ne huonot olleet. Sony vaan oli jo silloisella ~280 hinnalla parempi.
Mulla taas XM3 meni parin päivän testin jälkeen palautukseen. Verrokkina Senkun PXC550. Sonyissä todella muovinen rakenne, soundi bassolla kustu, ei multiparitusta, kosketustoiminnot ei toimi kylmässä ja omassa päässä suhisivat välillä melua läpi metrossa. Etuina lähinnä näennöisesti parempi ANC (itse en tosin huomannu eroa käytössä) ja USB C. Sonyt olivat tuolloin 240e ja Sennheiser 170e. Boseista ei kokemusta, monet kehuvat.

Poistaako vastamelukuullokkeet tietokoneen näytönohjaimesta aiheutuvan hiukan korkeamman äänenvoimakkuuden, vai onko näissä vain toimintona poistaa matalempaa huminamaista taustamelua?

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 864
Jäsenet
78 711
Uusin jäsen
TopiM

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom