Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
8TB ylöspäin pitäis olla WD Red, en tiedä tuosta 6TB
Saa korjata jos muistan väärin mutta käsittääkseni ei ole kuin ihan alkuaikoina, eli siis vuosia sitten, saanut redejä tai niitä vastaavia white label kovoja. Muistaakseni järjestys meni red -> white label red -> white label ultrastar he8 -> white label ultrastar he10 -> pinnivikainen ja firmisrampa white label red (tästä olen vähän epävarma)-> tämän hetkinen EDAZ joka ilmeisesti on firmisrampa ultrastar hc320 johon pitää myös tehdä pinnin teippaus.

Onks tietoa kauan kestää, että noita bonuswayn bonuksia saa kotiutettua?
Jos tarkoitit sitä että kuinka kauan niissä bonusten hyväksymisissä kestää, Bonuswaylta tuli äskettäin uutiskirjettä:

Koodi:
Tietoisku bonusten maksuajoista

Tänään on vuorossa Bonusviikon tietoisku, jossa vastaamme tärkeään kysymykseen liittyen bonuksien keräämiseen!

Miksi bonusten arviointi kestää 8-18 viikkoa tai joskus pidempään?
Bonusten arviointi- ja maksuprosessi koostuu näistä osista:
1. Kauppa odottaa tilauksen palautusajan umpeutumista
2. Kauppa käy läpi myynnit ja hyväksyy tapahtumat, joista saamme myyntipalkkion. Tämän osuuden kesto riippuu mm. myyntien määrästä
3. Lopuksi kauppiaalle lähetetään lasku, ja saamme maksun 30 päivän sisällä.
4. Bonuksesi siirretään bonussaldoosi

Sori offtopic, tätä ei tarvinne jatkaa täällä varmaankaan :rolleyes:

Tuote: Finlux 4K-televisioita poistohintaan
Hinta: 149€ (40"),199€ (49"), 249€ (55"), takuu 4 vuotta!
Kauppa: Prisma Sello Espoo
Voimassa: ?
Linkki: ei ole
Eivät nämä mitään testivalioita ole, mutta vaikka 2.- televisioksi tai muksuille konsolin näytöksi...
1598557408200.png
Ainaki aikaisemmin nää oli Turkkilaisia Vestelejä, samoin kuin verkkiksen Procasterit. Hyviä diilejä

Saa korjata jos muistan väärin mutta käsittääkseni ei ole kuin ihan alkuaikoina, eli siis vuosia sitten, saanut redejä tai niitä vastaavia white label kovoja. Muistaakseni järjestys meni red -> white label red -> white label ultrastar he8 -> white label ultrastar he10 -> pinnivikainen ja firmisrampa white label red (tästä olen vähän epävarma)-> tämän hetkinen EDAZ joka ilmeisesti on firmisrampa ultrastar hc320 johon pitää myös tehdä pinnin teippaus.
Joo, toi Eedami tuli itelle (EDAZ), heitin suoraan virrat sata-sovittimella, niin ei tarvinnut pelleillä pinnien kanssa... En kyllä mistään firmisrammasta tiedä, mites hyö on rampautettu?

Ainaki aikaisemmin nää oli Turkkilaisia Vestelejä, samoin kuin verkkiksen Procasterit. Hyviä diilejä

Vestel omistaa Finluxin tavaramerkin, niin todennäköisesti on. Myös on mahdollista, että muidenkin merkkien halpamalleja tehdään niiden tehtailla.

Kun näitä nyt on varmaan vuosikymmenen verran tehty, niin veikkaisin, että ovat ihan kunnollisia perusmalleja ja prosessi on kunnossa. En mitään suurta laatua olettaisi, mutta varmasti on toimivia perustelkkareita ja käytettyjä parempi ostos tuolla hinnalla.

Muutaman Finluxin uudehkon television kokemuksella sanoisin, että huonompaa käyttöliittymää ei ole missään. Jos TV tulee pelkästään kuvalähteeksi jollekin toiselle laitteelle, niin korkeintaan sitten voisi harkita noillakaan hinnoilla.

Onko kokemuksia tästä kamppeesta? Kiinnostaisi duuninäytöksi kotikonttorille.
Itsellä on tämän "sisarmalli" P27q-10 toimistokäytössä kotona ja olen ollut näyttöön todella tyytyväinen.
Tilasinkin tämän korvaamaan vanhan 24":sen kakkosnäytön.

Ja jos ei miellytäkkään kun saapuu, niin pitää palauttaa.

Joo, toi Eedami tuli itelle (EDAZ), heitin suoraan virrat sata-sovittimella, niin ei tarvinnut pelleillä pinnien kanssa... En kyllä mistään firmisrammasta tiedä, mites hyö on rampautettu?
Omassa 10/2019 ostetussa 8TB asemassa oli WD80EMAZ joka on Ultrastrar jonka nopeus on pudotettu 7200rpm -> 5400rpm. Eli sellainen firmisraiskaus. Ja vaatii tosiaan molex-adapterin ellei halua teippailla tai katkoa pinniä.

Onko kokemuksia tästä kamppeesta? Kiinnostaisi duuninäytöksi kotikonttorille.
Ellei kaarvuus haittaa (itseäni ei haitannut) ja haluaa sulavamman 2K 144Hz näytön missä ei ikkunat "pätki" raahattaessa, Verkkiksessä on Samsungin C27JG50:stä 229,90 eurolla. VA näyttö ja sopii omaan kotitoimistoon IPS-Predatorin viereen kuin nyrkki naamaan. Korvasi omassa käytössä 75Hz näytön...

Itsellä on tämän "sisarmalli" P27q-10 toimistokäytössä kotona ja olen ollut näyttöön todella tyytyväinen.
Tilasinkin tämän korvaamaan vanhan 24":sen kakkosnäytön.

Ja jos ei miellytäkkään kun saapuu, niin pitää palauttaa.

Joo, itsellä on tämän pienempi malli Lenovon L24q-10 käytössä ja olen ollut tyytyväinen kyllä. Mietin vain olisko hieman isompi kivempi, sama resohan näissä kuitenkin on.

Mulle tuli juuri tämmöinen monitorin kaveriksi, yllättävän hyvä eikä heijastele näyttöön yhtään. Teen kuitenkin joskus yöaikaankin hommia, niin ei tarvitse pitää muita valoja eikä toisaalta, olla ihan pimeässä joka ei ole hyväksi silmille. Suosittelut, kolme eri värilämpötilaa ja portaaton kirkkauden säätö, parikymppiä AliExpressistä, toimitus otti kaksi viikkoa.

Päivitystä tilanteeseen. Ryzen prossut ilmeisesti heilläkin jälkitoimituksessa, kun ilmoittivat odottavansa niitä varastoon 28.8 tai viimeistään 31.8.

Jaahas...jokohan Ryzen saatiin liikenteeseen! Kuriiri on vaihtunut FedExistä UPS:iin ja lähtömaakin Tsekkeihin (Tuchomerice). Jännityksellä odotetaan mitä Xstra Digital Storage toimittaa. o_O

Omassa 10/2019 ostetussa 8TB asemassa oli WD80EMAZ joka on Ultrastrar jonka nopeus on pudotettu 7200rpm -> 5400rpm. Eli sellainen firmisraiskaus. Ja vaatii tosiaan molex-adapterin ellei halua teippailla tai katkoa pinniä

EDAZ on myös 8TB ainakin saksan amazonista nykyään.

Ainoa ero ilmeisesti helium ja ilma (EDAZ) täyte.

Jaahas...jokohan Ryzen saatiin liikenteeseen! Kuriiri on vaihtunut FedExistä UPS:iin ja lähtömaakin Tsekkeihin (Tuchomerice). Jännityksellä odotetaan mitä Xstra Digital Storage toimittaa. o_O
Äskenkö sait uuden seurantanumeron? Itse en ole saanut muuta ilmoitusta kuin, että 3700x lähetetään 21.8...

Äskenkö sait uuden seurantanumeron? Itse en ole saanut muuta ilmoitusta kuin, että 3700x lähetetään 21.8...
Tuli tänään tekstiviesti UPS:ilta. Seurantanumero tietenkin eri, mutta muuta en ole viimeaikoina ulkomailta tilannut kuin Ryzen 3700x (CDON/Xstra Digital Store) Paketin sisällöstä ei muuta mainintaa kuin paino 1kg.
Ei sieltä mitään prossua tullutkaan. Pojalle tilattiin ulkomailta lenkkarit ja sen seurantakoodi tuli. Pahoittelut tästä.

Viimeksi muokattu:
Tuli tänään tekstiviesti UPS:ilta. Seurantanumero tietenkin eri, mutta muuta en ole viimeaikoina ulkomailta tilannut kuin Ryzen 3700x (CDON/Xstra Digital Store) Paketin sisällöstä ei muuta mainintaa kuin paino 1kg.
Itse sain 25.8. seuraavat selittelyt, kun kyselin kiven perään. Eipä ole kuulunut lähetyskoodia.

Liitteet

• Screenshot_2020-08-28-13-47-29-313_com.microsoft.office.outlook.png
    Screenshot_2020-08-28-13-47-29-313_com.microsoft.office.outlook.png
    107,3 KB · Luettu: 76
Itse sain 25.8. seuraavat selittelyt, kun kyselin kiven perään. Eipä ole kuulunut lähetyskoodia.
Ite sain vastaavan tekstin hieman eri päivillä kun kyselin ssd:n perään
"
We regret to inform you that we have had another delay on our incoming shipment that was supposed to arrive yesterday.

Currently we are expecting our backorder tomorrow, Monday at the latest.

Our deepest apologies, however we are overpowered in this situation.

We will of course ship your order with great urgency when the backorder comes in.
"

Näkyy kun laittaa koodit ostoskorissa.
1598612136018.png

Tähän liittyen, onko tuossa miband 4:ssa mitään järkeä kun vitonenkin on ulkona?

Itseasiassa olen laittanut heille jo 2 viestiä prossun toimituksesta. Samantapainen viesti minullekin tuli sillä erotuksella, että määräpäivät toimitukselle oli tänään perjantaina tai viimeistään ensi maanantaina. Prossu on tlattu 15.8.2020 CDON.comista

Näkyy kun laittaa koodit ostoskorissa.
1598612136018.png

Tähän liittyen, onko tuossa miband 4:ssa mitään järkeä kun vitonenkin on ulkona?
Anna sukulaiselle :D

Band 5 varmaan alkuun aika hinnoissaan Suomessa. Itse en enää tilaa amazonilta, sain jonkun Global Bandin vaikka kuvauksessa EU.

Eihän se uuden julkaisu siitä vanhemmasta yhtään huonompaa tee? Jos tietty on pakko aina olla uusinta uutta niin sitten. Kyllähän nuo helposti kestää käyttöä useamman sukupolven ajan anyway.

Anna sukulaiselle :D

Band 5 varmaan alkuun aika hinnoissaan Suomessa. Itse en enää tilaa amazonilta, sain jonkun Global Bandin vaikka kuvauksessa EU.

Eikai tuosta edes ole mitään muuta kuin Kiina-versio ja Global-versio? Mitä nyt sitten koet missaavasi kun et saanutkaan (olemassaolematonta?) EU-versiota?

Eikai tuosta edes ole mitään muuta kuin Kiina-versio ja Global-versio? Mitä nyt sitten koet missaavasi kun et saanutkaan (olemassaolematonta?) EU-versiota?
Kieli on automaattisesti kiina. Vaihtuu englanniksi jos puhelimen kieli on englanti. Jos vaihtaa puhelimen suomeen tulee taas kiina.

Eihän se uuden julkaisu siitä vanhemmasta yhtään huonompaa tee? Jos tietty on pakko aina olla uusinta uutta niin sitten. Kyllähän nuo helposti kestää käyttöä useamman sukupolven ajan anyway.

Aina joskus on sukupolven vaihtuessa joku killer feature, minkä vuoksi edeltävät on aikalailla turhia ostoksia halpaankin hintaan. Lähinnä kyselin sen perään, että onko nyt näin.

Aina joskus on sukupolven vaihtuessa joku killer feature, minkä vuoksi edeltävät on aikalailla turhia ostoksia halpaankin hintaan. Lähinnä kyselin sen perään, että onko nyt näin.
Olikohan tuossa uudessa menkkojen seuranta ja musiikinhallinta uudistuksia. Vissiin myös useampi liikuntamuoto (sisäpyöräily puuttunut jo kauan).

Gigantin outlet-varaston tyhjennysmyynti

Laaja valikoima pintaviallisia ja asiakkailta palautuneita isoja kodinkoneita huippuedullisesti, jopa -70%
Tarjoukset ovat voimassa Gigantin Outlet -varastolla vain lauantaina 29.8 klo 10-16. Tuotteet ovat asiakaspalautuksia, ne voivat olla avatuissa pakkauksissa tai laitteissa saattaa olla pintavikoja.

Mi Band 5 maksaa sen 25€ AliExpressistä (tai ~30€, riippuen tarjouksesta) ja ei sisällä suuria uudistuksia tuohon neloseen nähden. Parempi HR-sensori ja isompi näyttö, mutta huonompi akun kesto. Sisältää myös enemmän urheilutiloja, mutta näistä ei välttämättä ole hyötyä.

Itse laitoin power bankin tilaukseen (kun löytyy jo Mi Band 5), hintaa tuli 5,45€

Powerbankit loppu mutta tuli laitettu Mi Band 4 ja Air Purifier tilaukseen. Ei hullummat hinnat. Tilausvahvistuskin tuli jo s-postiin, 5 minuuttia siinä meni.

1598614718158.png

Meinasin ostaa Redmi Note 9:n ja powerbankin, mutta powerbankit loppui ja Redimi Note on kesällä maksanut halvimmillaan 185€ eli tuo ei olekkaan mikään hyvä tarjous :(

En itse näe powerbank tai mi band 4 noilla hinnoilla.
Koodit olivat videolla, jonne pääsi käsiksi joko Facebookin tai Instan kautta, ei siis kuvassa(, josta hain sanaa MIX ;) ). Ja kun nyt pääsin vihdoin kokeilemaan tilausta, eivät ne enää olleet voimassa.

Tuo on kyllä hyvä. Ensimmäiset kokemukset jostain 90-luvulta, niistä nyt ei liikaa muista.
Joulun aikoihin tilasin kotelon, tukkurin saldot eivät pitäneetkään paikkaansa, josta minulle soitettiin(!). Yhdessä sitten etsittiin sopiva vastine ja siihen vielä sai asialliset alennukset, koska sitä alkuperäistä koteloa ei voitu toimittaa.
Ei lainkaan sitä perus venkoilua pelkällä sähköpostilla, "sori, ei tätä ole. Tilaus peruttu.".

Kokonaisarvio, täydet kaksi peukkua.
:thumbsup::thumbsup: / :thumbsup::thumbsup:

Tilattiin joskus firmalle uudet koneet ja näytöt tuolta (tai siis aina ennen ku leasingiin siirryttiin ja ulkoistettiin IT). Joskus 2014 tuli taas koneet jne. Sattumalta yhdessä Logitechin näppiksessä ei toiminu T-kirjain. Pistin mailia, niin sieltä joku lähti Helsingistä Nummelaan tuomaan uuden näppäimistön ja nappasi samalla viallisen vaihdossa ja pahoitteli vielä vikaa.

Sukupolvelta toiselle kestävä Mi Smart Band 4 ranneke. Mummo antaa tärisevin käsin rannekkeensa lapsenlapselleen kuolinvuoteellaan sanoen "Olen säästänyt tätä 50 vuotta ja nyt se on sinun".

Mjoo pistin bandin tilaukseen. Tällasissa sitä aina tilaa ensin, ja lukee sitten että uudemman mallin saa kymppiä kalliimmalla. Sitten alkaa kyseenalaistaa koko olemassaoloaan.

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 865
Jäsenet
78 709
Uusin jäsen
Schloss Blick

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom