Mitä kaikkea tuolla saa ohjailtua? Samsungin tuotteita?Kiitos, tuli poistettua kokeeksi onko tästä mihinkään kun talouden televisiot jo tuota applikaatiota tottelevat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kaikkea tuolla saa ohjailtua? Samsungin tuotteita?Kiitos, tuli poistettua kokeeksi onko tästä mihinkään kun talouden televisiot jo tuota applikaatiota tottelevat.
Mitä kaikkea tuolla saa ohjailtua? Samsungin tuotteita?
Jos aihe kiinnostaa, niin suosittelen kirjoittaan youtubeen "SmartThings", niin selviää asioita paljon nopeammin kuin tätä kautta.Mitä kaikkea tuolla saa ohjailtua? Samsungin tuotteita?
Taas kyllä voisi laittaa ilman googletusta mikä älykaijutin, Bluetooth kaiutin, kello, urheilukello, älykello, tai mikä kikkare onkaan
![]()
Fitbit Charge 3 aktiivisuusranneke (musta/harmaa alumiini) - Aktiivisuusrannekkeet
Fitbit Charge 3 -aktiivisuusrannekkeen avulla seuraat aktiivisuuttasi ja saat hyödyllisiä vinkkejä kuntosi parantamiseen.www.gigantti.fi
Näköjään normi hinta?![]()
Kunhan nyt kuittailin Powerin "tarjoukselle" joka ei vaihteeksi ollutkaan halvin hinta...Ollut 129e kokoajan, nyt tiputettu hintaa.Fitbit Charge 3 - Hintahistoria | Hinta.fi
Katso tuotteen hintakehitys. Fitbit Charge 3 puolueettomassa hintavertailussa.hinta.fi
Tuote: Savotta 212 reppu
Hinta: 59,90€
Kauppa: Skandinavianoutdoors
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: Savotta 212
Muuta: Toimiva Savotan reppu, näitä harvemmin tarjouksessa. Pikaisesti Googlasin ja toiseksi halvin hinta vaikutti olevan 99€, normaalisti näyttää olevan tuolla 130€ paremmalla puolella.
Löytyy myös muita Outdoor tarjouksia kuten kenkiä, housuja, vaatteita, kantolaitteita yms. Outdoor-Päivät
Joo langallinen, mutta gigantti...Tuossa mainitaan 30h akunkesto, mutta eikös tuo ihan langallinen näppis oo![]()
Joo langallinen, mutta gigantti...
Ovat koittaneet myydä myös optista usb kaapelia mulle...
Tuote: Samsung SmartThings Hub, versio3, GP-U999SJVLGGA
Hinta: 59€ (normaalisti n. 84e)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: SU 24.5.
Linkki: Samsung SmartThings hub (valkoinen) - Ohjausyksiköt - aloituspakkaukset ja tukiasemat
Ainakin oman kokemukseni mukaan tuo pitää paikkansa, mutta vain toimitusprosessin osalta. Paketti tulee kyllä tosi nopeasti, mutta varastossakin olevallekin tuotteelle Gigantilla saattaa mennä 4 työpäivää että saavat pakattua ja tilattua pikatoimituksen.Jos tilaat posket innosta hehkuen "0-1 päivän pikatoimituksella netistä normaalitoimituksen hinnalla" kuten minä, huomaathan, että tuote "saapuu varastoon 09.06.2020".
Hain omani jo myymälästä.Jos tilaat posket innosta hehkuen "0-1 päivän pikatoimituksella netistä normaalitoimituksen hinnalla" kuten minä, huomaathan, että tuote "saapuu varastoon 09.06.2020".
Ei ollut tarkoitus esitellä tuotetta vaan huomauttaa niille, jotka ovat, minä mukaan lukien, odottaneet sen tuloa oikeaan tarjoukseen. Tuosta hinta tuskin enää tippuu juurikaan.Taas kyllä voisi laittaa ilman googletusta mikä älykaijutin, Bluetooth kaiutin, kello, urheilukello, älykello, tai mikä kikkare onkaan
Tampereen lielahden citymarketissa outlet osastolla
Tuote: PS4 vr mega pack
Hinta: 150€
Kauppa: Lielahden citymarket
Voimassa: 5kpl
![]()
Tuote: Benq XL2411P
Hinta: 175€
Kauppa: Lielahden citymarket
Voimassa: 1kpl
Onko tuo 150e vr se uusin vai vanhempi malli? Mietin että jaksaako Helsingistä tehdä ajoreissun ja toisaalta ehkä nuo on jo menneet.
Onkohan kyseessä yhden myymälän poistotuote?Nopealla vilkaisulla paketti näyttäisi olevan 2020 V2-versio. Soita liikkeeseen ja kysy onko jäljellä, ainakin aiemmin usea Citymarket varannut tuotteita asiakaspalvelupisteeseen päivän ajaksi pyynnöstä. Tulee ajoreissu aika kalliiksi, eiköhän joku foorumilainen voisi hakea tuon sinulle ja postittaa pientä korvausta vastaan. Itse olen tuonne tänään menossa töiden jälkeen, joten pystyn tarjoamaan postitusapua tarvittaessa.![]()
Onkohan kyseessä yhden myymälän poistotuote?
Jos joku tallustelee muualla päin suomea cittarissa, olisi kiva kuulla löytyykö muualtaArvelisin näin, varmaksi en osaa sanoa. Citymarkettien käyttötavarapuolet eroavat kuitenkin paljon toisistaan valikoiman, tarjouksien ja outlet-tuotteiden myyntipolitiikan osalta.
E: Mielestäni esim. Lielahden CM myyjä näkee muiden tavaratalojen tilanteen tietyn tuotteen osin, mutta en tiedä näkevätkö sitten hintaa, onko outlet-tarjouksessa yms.
Nyt - 20% ja rojut postiin 0 kuluilla ilman minimiostorajaa. Lisähuomio, pulju siis Lidl, eli takuut toimii jatkossakin.
Nämä tulevat näköjään kiinasta.Tuote: Nonda ZUS®Smart Vehicle Health Monitor Mini
Hinta: 0 € (+ 8 € pk)
Kauppa: Nonda
Voimassa: 19.05.2020
Linkki: Smart Vehicle Health Monitor Mini
Voimassa vielä pari päivää, tosiaan postikulun hinnoilla saa tuommoisen vikakoodilukijan, muuten ei maksa mitään. Osittain myös eurooppalaisiin autoihin tukea, 100% ei osaa sanoa että onko tulevaisuudessa enemmän jopa
Mitä nopeutta pitäisi olla? Tarjouspostaukseenhan on laitettu esim tämä Amazon.de: Buying Choices: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz C16 XMP 2,0 High Performance Desktop Arbeitsspeicher Kit, Schwarz eli 70e pintaan 3200MHz
Onko kukaan saanut mitään lisätietoa tuosta ryzen 5 2600 kivestä? Tilasin lauantaina aamulla ja ainakaan omasta tilauksesta ei ole vielä kuulunut mitään.
Nopealla vilkaisulla paketti näyttäisi olevan 2020 V2-versio. Soita liikkeeseen ja kysy onko jäljellä, ainakin aiemmin usea Citymarket varannut tuotteita asiakaspalvelupisteeseen päivän ajaksi pyynnöstä. Tulee ajoreissu aika kalliiksi, eiköhän joku foorumilainen voisi hakea tuon sinulle ja postittaa pientä korvausta vastaan. Itse olen tuonne tänään menossa töiden jälkeen, joten pystyn tarjoamaan postitusapua tarvittaessa.![]()
Lottoriviä vetämään
Halvalla lähtis PS4 Pro pelien kanssa VPD:lläVoi olla että jää saamatta mutta kuitenkin...
![]()
Mahtaako tuo säästää sähkä verrattuna esim. pannulla tai uunissa paistamiseen? Ainakin muovipusseja kuluu paljon.
Tämä kiinnostaisi. Mitä muuta roipetta tämän käyttöön tarvitaan? Sopivia muovipusseja ja vakuumikone? Entä reikäkansi kattilalle, josta tämä pötkö mahtuu, ettei tarvi pitää kokonaan ilman kantta?Tuote: Anova Nano Sous Vide keitin
Hinta: 89€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 24.5.2020
Linkki: Anova
79€:lla olen nähnyt joskus aiemmin black fridayna kaupan tai jenkeissä 64 dollarilla, mutta arvoisensa laite tälläkin hintaa ja lähti tilaukseen.
Tämä kiinnostaisi. Mitä muuta roipetta tämän käyttöön tarvitaan? Sopivia muovipusseja ja vakuumikone? Entä reikäkansi kattilalle, josta tämä pötkö mahtuu, ettei tarvi pitää kokonaan ilman kantta?
Kannattaa harkita myös laitetta. Hinta.fi mukaan tätä myydään normaalisti noin 95e hintaan.Tämä kiinnostaisi. Mitä muuta roipetta tämän käyttöön tarvitaan? Sopivia muovipusseja ja vakuumikone? Entä reikäkansi kattilalle, josta tämä pötkö mahtuu, ettei tarvi pitää kokonaan ilman kantta?
Tuote: Noctua NF-A12x15 PWM
Hinta: ~9€ + pk.
Kauppa: Multitronic // Data-Systems
Linkki: Noctua NF-A12x15 PWM Fan - 120mm // Data-Systems
Kyseessä on hintavirhe, mutta saahan sitä yrittää... Turha sitten itkeä jos tilaukset perutaan
Noctua NF-A12x15 PWM, 25€ | Hinta.fi
Katso päivän paras tarjous. Noctua NF-A12x15 PWM hinta nyt vain 25,44 €! Puolueeton hintavertailu 10 kaupalta.hinta.fi
Tänne myösTuote: Noctua NF-A12x15 PWM
Hinta: ~9€ + pk.
Kauppa: Multitronic // Data-Systems
Linkki: Noctua NF-A12x15 PWM Fan - 120mm // Data-Systems
Kyseessä on hintavirhe, mutta saahan sitä yrittää... Turha sitten itkeä jos tilaukset perutaan
Noctua NF-A12x15 PWM, 25€ | Hinta.fi
Katso päivän paras tarjous. Noctua NF-A12x15 PWM hinta nyt vain 25,44 €! Puolueeton hintavertailu 10 kaupalta.hinta.fi
Siinä ois jonkunlainen värinäytöllinen sääasema, jos jollakin tarvetta.
![]()
SÄÄASEMA ENNUSTAVA AURIOL MULTICOLOR Lämpötilamittari kosteusmittarilla - Tuontitukku.fi verkkokauppa
SÄÄASEMA AURIOL MULTICOLOR Suomen laatumittareiden sääasema näyttää kaiken tarvittavan tiedon, mitä sääasemasta tarvitsee nähdä. Kirkkaasta ja selkeästä monivärwww.tuontitukku.fi
Tuote: Varta Silver Dynamics G14 95Ah AGM käynnistysakku
Hinta 179€ . Jos pitää postitella niin sit 39e lisää.
Kauppa: Kärkkäinen
Voimassa: 20.5.2020
Linkki: Varta Silver Dynamic G14 95Ah AGM käynnistysakku | Karkkainen.com verkkokauppa
209€ oon aikaisemmin löytänyt halvimman suomesta.
![]()
Se on melko herkkä JavaScript ja mainos-blokkereille; itse joudun aina laittamaan nuo pois chattailun ajaksi. Sen ehkä 2 kertaa 3:sta kun olen tarvinnut, niin on toiminut.en ole ikinä nähnyt että chatti olisi toiminut. Aina on ollut suljettuna kun olen klikannut sen auki