Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Loyo payssa asennuksen jälkeen sekä kirjautuminen että tilin luominen tuovat vain saman boxin, jossa pyydetään tupas kirjautumista, joka oli siis henkilötunnus.

Ei ollut yleisessä tiedossa, yleensä tossa kohtaa olisi voinut kirjautua ihan vaan valitsemalla pankin ja sinne kirjautumalla se olisi saanut saman tiedon, en ole ikinä nähnyt ennen softaa mikä ensinmäisenä henkilötunnusta kyselee ja sen jälkeen erikseen pyytää pankkiin kirjautumaan....

OK, tuo on sitten vähän oudompi tapaus, enkä ole Loyo Paytä käyttänyt. Tupas itsessään on se verkkopankkitunnuksilla suoritettava tunnistautuminen, eikä sen kanssa minustakaan tarvitse tavallisesti kirjoittaa erikseen manuaalisesti henkilötunnusta, vaan ihan vain verkkopankin käyttäjätunnus, salasana ja avainluku.

Ehkä ne uskoo, että hetulla tulee vielä rahtusen verran lisää turvallisuutta (ei riitä, että olisit varastanut jonkun pankkitunnukset avainlukuineen, vaan pitäisi tietää myös hetu). Tai mitä lie.
 
Viikonloppu näyttää olevan lähetysaika, niin eiköhän ne pian laatikkoon tipahda.
Itsellä tullut järjestään päivän tai kaksi lasketun ajan jälkeen. Enkä missään syrjässä asu. Mikä "Was expected" päivä oli?[/code]

Nehän napsahti sitten tänään postiluukusta.
 
On muutenkin pelkkää viihdettä tuo Facebook ”keskustelu”, kun kampanja päättyi. Kuulemma kuluttaja-asiamiestä ja vahvaa boikottia luvassa :lol:
Oliko tämä pizza tarjous joskus aiemminkin? Nyt taisi olla mainostusta vaan enemmän, nopeat söi hitaat.
 
Noni perkele menihän se loyo pay kuntoon, eikö kukaan voinut kertoa että se tupas tunnus tarkoitti henkilötunnusta :confused::rage:

Sen jälkeen kun toi selvis ni ilman erroreita tilattiin sekä omilla että vaimon tunnuksilla pizzat.
Vinkiksi että ellei selkeää erroria tule ni se lisää sen OP kortti lisäytyy sinne heti ekalla kertaa, tuo paskasovellus ei vaan infoa kuin sekunniskymmenyksen välähdyksellä että se kortti on lisätty :D
Ääs-korttia en saanut toimimaan tuossa paskassa.

Edit: tai sitten se tarkous ehti loppua kun vähän ennen klo 15 innostuin säätämään. Sivuilla kyllä luki että kampanja jatkuu ensi kuun puolelle???
 
Toimii kai GPS spoofing ton Woltin kanssa, ainakin näyttää ilmaista toimitusta kaikkialle Tampereella kun rekkasin silleen, että sijainti oli Joensuussa.
 
Jotenkin heikonoloinen kuva jäänyt noista Kotipizzan kampanjoista. Tämän kampanjan kestoksi annettiin sen 2 viikkoa mutta loppui jo muutamassa päivässä. Saahan noin siis käydä kun tuolla oli se ilmoitus siitä, että "tai niin kauan kuin koodeja voimassa" mutta aika nopeaan tuo silti päättyi suhteessa annettuun viimeiseen päivään eikä tarjoustuotteiden määrää taidettu ilmoittaa missään. Edellinenkään kamppis ei kestänyt mainittuun päivään saakka vaikka silloin ei ollut edes määrärajoitteita. Silloin nyt tietty oli muita ongelmia mutta nekin johtuivat pitkälti huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta. Toisaalta sama jatkui siinä mielessä tässäkin, että ilmeisesti kahden viikon pizzat pystyi tilaamaan jo etukäteen tuolla. Luulisi Kotipizzan kannalta olevan fiksumpaa, että kampanjaa voisi käyttää vain kerran per käyttäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin heikonoloinen kuva jäänyt noista Kotipizzan kampanjoista. Tämän piti kestää sen 2 viikkoa ja loppui jo muutamassa päivässä. Toki tuolla oli se ilmoitus siitä, että "tai niin kauan kuin koodeja voimassa" mutta aika nopeaan tuo silti päättyi eikä koodian määrää taidettu ilmoittaa missään. Edellinenkään kamppis ei kestänyt mainittuun päivään saakka vaikka silloin ei ollut edes määrärajoitteita. Silloin nyt tietty oli muita ongelmia mutta nekin johtuivat pitkälti huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta. Toisaalta sama jatkui siinä mielessä tässäkin, että ilmeisesti kahden viikon pizzat pystyi tilaamaan jo etukäteen tuolla. Luulisi Kotipizzan kannalta olevan fiksumpaa, että kampanjaa voisi käyttää vain kerran per käyttäjä.

Itseäni ei niinkään jäänyt harmittamaan, kamppis voisi kyllä olla järkevämpi. Viikonloppuna kerkesin jo pari pitsaa ostamaan ihan rahalla, eikä pitsaa todellakaan tee mieli edes tänään. Viime kamppiksessa söin kolme päivää pitsaa/kotzonea + taisin tilata muutamat kavereillekin.
 
Ei minuakaan niinkään harmita tai kiinnosta, ihmettelen vaan noita kamppiksia. Jaetaan käytännössä ilmaisia pizzoja, sitten pieni vähemmistö käyttää sitä etua minkä kerkeää ja suurempi käyttäjäkunta jää ilman. Luulisi, että tuo nyt ei vaan ole ideaalia markkinointia.
 
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti ja tarjous pizzoja sen verran kovalla tahdilla, että keskeytetään kampanja. Jos useempi sata hakee sen 5 pizzaa päivässä 0,90€ ja limut päälle, niin onhan se nyt ihan selkeä juttu ettei tuo voi olla millään tavalla kannattavaa bisnestä.
Ja kun Kotipizza on franchise yritys, niin tullut varmasti yrittäjiltä palautetta ko. kampanjasta. Niin kuin täälläkin mainittiin ”enää ei tee pizzaa mieli vähän aikaan”, niin miten se voi kasvattaa myyntiä kampanjan jälkeen. Ja nyt kun sosiaalisesta mediastakin luki monen vain pahoittaneen mielensä siitä, kun kampanja lyötiin kesken kaiken poikki.
 
Ei Suomessa kannata mitään puoli-ilmaiskampanjoita vetää. Tuulipuvut hullaantuu, pahoittaa mielensä ja väärinkäyttää niitä kaikilla mahdollisilla tavoin, oli kyse sitten halvoista tableteista, ilmaisista ämpäreistä tai puoli-ilmaisista pizzoista. :)
 
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti ja tarjous pizzoja sen verran kovalla tahdilla, että keskeytetään kampanja. Jos useempi sata hakee sen 5 pizzaa päivässä 0,90€ ja limut päälle, niin onhan se nyt ihan selkeä juttu ettei tuo voi olla millään tavalla kannattavaa bisnestä.
Ja kun Kotipizza on franchise yritys, niin tullut varmasti yrittäjiltä palautetta ko. kampanjasta. Niin kuin täälläkin mainittiin ”enää ei tee pizzaa mieli vähän aikaan”, niin miten se voi kasvattaa myyntiä kampanjan jälkeen. Ja nyt kun sosiaalisesta mediastakin luki monen vain pahoittaneen mielensä siitä, kun kampanja lyötiin kesken kaiken poikki.
Tai sitten mastercard o tarjonnu esim 100.000€ (täysin hatusta) tohon kamppikseen ja kun meni täyteen, niin lopettivat. Yrittäjille ton luulis olevan oikein hyvä, koska eiköhä ne mieluummin ota sen 5 pizzaa 1 tuyypilt äviikkoon, kuin sen 1-2 pitsaa kuukauteen samalta?
 
Oli kyllä niin ankea Masterpass + Nordea Walletin yhteiskäyttö verrattuna oikeasti kätevään maksamiseen, esim. Apple Pay, että en oikein tiedä kuka tuommoista himmeliä käyttäisi kun yhdellä painalluksella selviää toista väylää pitkin.
 
Tai sitten mastercard o tarjonnu esim 100.000€ (täysin hatusta) tohon kamppikseen ja kun meni täyteen, niin lopettivat. Yrittäjille ton luulis olevan oikein hyvä, koska eiköhä ne mieluummin ota sen 5 pizzaa 1 tuyypilt äviikkoon, kuin sen 1-2 pitsaa kuukauteen samalta?

Näinhän se juuri toimii, ei tuossa kukaan tappiota tehnyt penniäkään.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.
 
Kotipizzan kampanjat on siitä hyviä, että niitä on niin vaikea hyödyntää, että pizzoja todella haluaville (minulle) riittää enemmän.

Kyllä se omasta mielestäni oli erittäin helppo. Mutta maksutapana tuo Masterpass ei kyllä oikeastaan ollut sen helpompi kuin mikään muukaan.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.

Näin voisi ajatella, jos kampanja järjestettäisiin ensimmäistä kertaa, mutta kun kerta on jo toinen, niin mahdolliset ensimmäisen kampanjan kohdalla tehdyt virheet olisi kyllä jo korjattu tähän toiseen - kuten esimerkiksi 1 per asiakas -maininnat.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.

Erikoinen kommentti, jos kampanjan tarjoava taho olisi halunnut tämän olevan 1kpl/henkilö, miksi alennusta ei rajoitettu teknisesti vain yksi kerta per käyttäjätunnus?
 
Erikoinen kommentti, jos kampanjan tarjoava taho olisi halunnut tämän olevan 1kpl/henkilö, miksi alennusta ei rajoitettu teknisesti vain yksi kerta per käyttäjätunnus?

Ite en käyttänyt kuin kerran, mutta en nänyt missään että edes lukisi että se on tarkoitettu vain 1kpl/henkilö.

Toisaalta ehkä hän tarkoittikin että jos niitä on joku rajallinen määrä niin silloin enemmän ihmisiä voi käyttää jos jokainen ottaa vain 1kpl. Vaikka enemmän olisi sallittukin.
 
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti
Tämähän on sama asia.
Jos on jaettu 10 000 10€ kuponkia joista odotetaan että puolet käytetään ->50tk€ mainosbudjettia
Jos taas nettihässäkkä jossa arvioitu että 50tk€ menee kahessa viikossa ja se varataan, meneekin kahdessa päivässä -> keskeytetään ja meni 50tk€
 
Itse asettaisin terveydelleni suuremman hinnan kuin sen säästön, jonka teen syömällä kolmessa viikossa 42 pizzaa.

404 error

Terveyttä ei ole, saati säästöjä.

Kaks sivua vääntöä jostain 10e säästöstä pizzasta. Elääkö porukka maksusitoumuksilla.

Kyllä ja joo, itsehän ajattelin ottaa elämästä ns. plusmerkkiset exitit, kulutan enemmän kuin tuotan. :tup:

Muutoinkin emmä välttämättä noita kaikki pitsuleita edes syö kokonaan, reunat vien lintulaudalle. Pääasiahan koko hommassa näis tämmöisissä tarjouksissa on se, että mahdollisimman moni muu ei saa hyödynnettyä tarjousta. :)

Pizzoista viis, tuollainen ahneus on pahin asia nykymaailmassa. Tuo se tuhoaa ympäristön, kun aina pitää vähän enemmän saada ;)

Ei ympäristöllä ole väliä, kun kohta me kaikki eletään avaruudessa. Suotta näitä murehtimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta kuinka te kehtaatte käydä jokapäivä hakemassa sen pizzanne jollain hiluilla? Käyttekö eri paikoissa vuorotellen vai? Tulee vähän sama fiilis, kuin että jossain tiskillä ois karkkia tarjolla ja sitten joku tulee ja kahmii taskut täyteen. :facepalm:
 
Ei se liikunta siitä pizzasta yhtään sen terveellisempää tee. Tehokkaaseen urheiluautoonkin voi tankata sitä halvempaa 95:sta tai kunnon V-poweria polttoaineeksi.

Tulipa tässä mieleen että mitähän sitä tankkaisi Mustangiin, entä tuohon ranskalaiseen kauppakassiini?

Ja kyllä löytyy ko. värkki
 
Perjantain kevennys.
Opetuslaite, kuplakone ilman kuplia.
No opimme tästä että ei kannata ostaa.
upload_2019-3-1_17-26-34.png
 
Ihan leluhan tuo on ja kalliskin vielä.4 litran säiliö,2 litraa /min ,max 5 bar ja akku max 15 min.Eiköhän pari ämpärillistä lämmintä vettä ,pesuainetta ja harja/sieni vie tuota sata nolla.
 
Onko tuo juurikaan parempi kuin ne n. 20€ käsikäyttöiset paineruiskut?
Kerrostaloasujalle, kenelle ei ole tarjolla sähkö- / vesipistettä pihalla ja muutenkin oikean painepesurin käyttäminen olisi, jos nyt ei kiellettyä niin ehkä pahennusta herättävää, niin oikein sopiva laite. Hommasin OC3:n paineruiskusäiliön tilalle maastofillarin pesuun. On aika paljon mukavampi hoitaa pesut OC3:lla, minkä kaverina harja, pesuaineet ja rätit.

Fillarin pesuun sopivat paineet, koska (laadukasta haraste) fillaria nyt ei ylipäätää saa kovilla paineilla pestä. Tuo on myös näppärän kokoinen ottaa autoon mukaan 10l vesitonkan kanssa. Saa ravat pestyä reissun päällä, eikä tarvitse pakata paskaista fillaria autoon / pakettiautoon. Tuolla voi hoitaa pesuhuoneessa ja partsillakin jotain siistimishommia ja jollain tuubi videoilla pientä auton pesuakin tekevät. Mutta jos tuota meinaa painepesuriksi, niin sellainen se ei ole.

Selviäähän sitä vaikka kastelukannulla ja paineettomalla sumutuspullolla, mutta helppoutta ja vaivattomuutta tuo OC3 lisää. Paljonko tälle sitten antaa rahallista arvoa, on jokaisen oma asia.
 
Viimeksi muokattu:
^ tämä juuri, eli kaikilla ei ole sitä pihaa missä ruiskia. Mulla on matalapainepesuri aina takakontissa. Helppoa kun ajaa halliin, niin täyttää säiliön vedellä ja suihkuttelee suola- ja kurapaskat pois auton kyljistä jne. Pari säiliöllistä riittää koko autoon hyvin. Samoin kesällä fillarin pesuun ihan oiva väline. Mukavuustekijä verrattuna käsikäyttöisiin painesumuttimiin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
283 960
Viestejä
4 876 290
Jäsenet
78 735
Uusin jäsen
iptvhalukas

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom