Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Amazonista tilatut G.Skillit on merkattu lähetetyiksi 14.2. mutta tilauksessa ei ole seurantaa. Mitä kautta aspaan voi olla yhteydessä? En onnistunut löytämään Amazonin sivuilta oikeaa kohtaa.
Ei ihan helposti löydy, mutta itse sain avun samanlaisessa tapauksessa hakemalla amazonissa ”customer service” —> contact us -> email customer service ja siitä eteenpäin.
 
Tuote: G.Skill TridentZ 16GB DDR4-3200 C15
Hinta: 130 € sis. veroeron
Kauppa: amazon.de
Voimassa: ?
Linkki: https://www.amazon.de/gp/product/B01HRYPNBM/

Otsikko sanoo, että olisi DDR3 muistia, mutta tuotekoodi paljastaa, että on DDR4 muistia. Nämä saattaa olla Samsung B-die:tä.
Ei pitäisi olla hintavirhe, kun postittivat jo omani. Jimms:llä hinta 233€.

Olisiko näille jollakin käyttöä? Tuli tilattua mutta suunnitelmat muuttui, joten luultavasti laitan omani myyntiin 0-katteella. (Maksat sen hinnan joka näkyy Amazonin kuitissa). Laittakaa yv:tä jos on kiinnostusta niin palaan asiaan heti kun selviää, pidänkö ne vai laitanko myyntiin. (Kyse ei ole kellotuskulkusta vaan lähinnä säätämisen ajanpuutteesta. :))
 
Loyo pay on kyllä yhtä paska mitä oli silloin vuosi sitten.

Edelleen kaatuu jatkuvasti vaikka kuinka luuria boottailee, myös kaatuu bluestackissä ja noxissa :D
 
Eikö missään ole mitään selkeää ohjetta tohon loyo payhin kortin lisäämiseen? Tä on yhtä helvettiä ton resurs bankin sivujen kautta.
Mitä siellä niinkuin kuuluisi tehdä? Kirjauduin sinne pankkitunnuksilla vain saadakseni viestin että kirjaudu pankkitunnuksilla jotta näet omat tietosi, ja olen omat tiedot kohdassa :rage::rage::rage::rage:
Eihän sieltä nyt mitään supreme card goldia ole tarkoitus ottaa?

Kun loyo payn avaa niin ja yrittää kirjautua tai tehdä tiliä niin se vaan kysyy jotain tupas tunnusta, mistä ihmeestä tämä pitäisi saada? :confused::confused:
 
Viimeksi muokattu:
Amazonista tilatut G.Skillit on merkattu lähetetyiksi 14.2. mutta tilauksessa ei ole seurantaa. Mitä kautta aspaan voi olla yhteydessä? En onnistunut löytämään Amazonin sivuilta oikeaa kohtaa.
Itelle tuli iso kirje kotia maanantaina
 
Saispa sitä provikka niin olisin varmaan hyvin rikas. :) Tarkkaillen tarjouksia juuri Hotukdealsin, Tropicalprice, CamelCamelCamel-kaltaisilla sivustoilla. Jään niitä tänne puhtaasti harrastusmielessä.

Lisätään listaan vielä mydealz.de mistä löytää paljon esim Saksan Amazonin tarjouksia jne, suurin osa tarjoussivustoista taitaa kuulua pepper.com sateenvarjon alle.
 
Isot kiitokset Kotipizza -tarjouksen postanneelle, lähti 9€ Monsterit tulille juoman kera!
 
Noni perkele menihän se loyo pay kuntoon, eikö kukaan voinut kertoa että se tupas tunnus tarkoitti henkilötunnusta :confused::rage:

Sen jälkeen kun toi selvis ni ilman erroreita tilattiin sekä omilla että vaimon tunnuksilla pizzat.
Vinkiksi että ellei selkeää erroria tule ni se lisää sen OP kortti lisäytyy sinne heti ekalla kertaa, tuo paskasovellus ei vaan infoa kuin sekunniskymmenyksen välähdyksellä että se kortti on lisätty :D
 
Laskin just,että olen säästänyt 30€ 3:ssa päivässä kotipizzan tarjouksella. Tämähän on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 10 päivää vielä aikaa...
 
Välillä mietitnyt mistä se escalibur repii näitä amazon tarjouksia, mutta ilmeisesti nämä on reffu linkkejä? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen millanen promille kilahtaa linkkaajan tilille? Ei ole mitään hommaa vastaan kun hyviä tarjouksia nuo yleensä on ja useamman kertaa itsekkin niiden kautta tilannut...
Näyttää olevan hotukdeals, tuki refut voi silloin poistaa jos ne ei tarjoukseen kuulu. esim.
Koodi:
 https://www.amazon.de/gp/product/B078211KBB/ref=ox_sc_saved_title_9?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1
voi ilmoittaa joko
Koodi:
 https://www.amazon.de/gp/product/B078211KBB/
tai Hakukentän haulla
Koodi:
 B078211KBB

Amazonista tilatut G.Skillit on merkattu lähetetyiksi 14.2. mutta tilauksessa ei ole seurantaa. Mitä kautta aspaan voi olla yhteydessä? En onnistunut löytämään Amazonin sivuilta oikeaa kohtaa.
Viikonloppu näyttää olevan lähetysaika, niin eiköhän ne pian laatikkoon tipahda.
Itsellä tullut järjestään päivän tai kaksi lasketun ajan jälkeen. Enkä missään syrjässä asu. Mikä "Was expected" päivä oli?[/code]
 
Viimeksi muokattu:
Kotipizzan tarjous vissiin loppunut? Itse tein juuri tilausta, enkä saanut enää alennusta. Eilen vielä onnistui.
 
Ööh siis tarkoittaa pankkien järjestämää sähköistä tunnistautumista; käytössä about joka paikassa, kun pitää olla varma kuka olet. Kai tuo nyt on yleistä tietoa.

TUPAS – Wikipedia

Loyo payssa asennuksen jälkeen sekä kirjautuminen että tilin luominen tuovat vain saman boxin, jossa pyydetään tupas kirjautumista, joka oli siis henkilötunnus.

Ei ollut yleisessä tiedossa, yleensä tossa kohtaa olisi voinut kirjautua ihan vaan valitsemalla pankin ja sinne kirjautumalla se olisi saanut saman tiedon, en ole ikinä nähnyt ennen softaa mikä ensinmäisenä henkilötunnusta kyselee ja sen jälkeen erikseen pyytää pankkiin kirjautumaan....
 
Loyo payssa asennuksen jälkeen sekä kirjautuminen että tilin luominen tuovat vain saman boxin, jossa pyydetään tupas kirjautumista, joka oli siis henkilötunnus.

Ei ollut yleisessä tiedossa, yleensä tossa kohtaa olisi voinut kirjautua ihan vaan valitsemalla pankin ja sinne kirjautumalla se olisi saanut saman tiedon, en ole ikinä nähnyt ennen softaa mikä ensinmäisenä henkilötunnusta kyselee ja sen jälkeen erikseen pyytää pankkiin kirjautumaan....

OK, tuo on sitten vähän oudompi tapaus, enkä ole Loyo Paytä käyttänyt. Tupas itsessään on se verkkopankkitunnuksilla suoritettava tunnistautuminen, eikä sen kanssa minustakaan tarvitse tavallisesti kirjoittaa erikseen manuaalisesti henkilötunnusta, vaan ihan vain verkkopankin käyttäjätunnus, salasana ja avainluku.

Ehkä ne uskoo, että hetulla tulee vielä rahtusen verran lisää turvallisuutta (ei riitä, että olisit varastanut jonkun pankkitunnukset avainlukuineen, vaan pitäisi tietää myös hetu). Tai mitä lie.
 
Viikonloppu näyttää olevan lähetysaika, niin eiköhän ne pian laatikkoon tipahda.
Itsellä tullut järjestään päivän tai kaksi lasketun ajan jälkeen. Enkä missään syrjässä asu. Mikä "Was expected" päivä oli?[/code]

Nehän napsahti sitten tänään postiluukusta.
 
On muutenkin pelkkää viihdettä tuo Facebook ”keskustelu”, kun kampanja päättyi. Kuulemma kuluttaja-asiamiestä ja vahvaa boikottia luvassa :lol:
Oliko tämä pizza tarjous joskus aiemminkin? Nyt taisi olla mainostusta vaan enemmän, nopeat söi hitaat.
 
Noni perkele menihän se loyo pay kuntoon, eikö kukaan voinut kertoa että se tupas tunnus tarkoitti henkilötunnusta :confused::rage:

Sen jälkeen kun toi selvis ni ilman erroreita tilattiin sekä omilla että vaimon tunnuksilla pizzat.
Vinkiksi että ellei selkeää erroria tule ni se lisää sen OP kortti lisäytyy sinne heti ekalla kertaa, tuo paskasovellus ei vaan infoa kuin sekunniskymmenyksen välähdyksellä että se kortti on lisätty :D
Ääs-korttia en saanut toimimaan tuossa paskassa.

Edit: tai sitten se tarkous ehti loppua kun vähän ennen klo 15 innostuin säätämään. Sivuilla kyllä luki että kampanja jatkuu ensi kuun puolelle???
 
Toimii kai GPS spoofing ton Woltin kanssa, ainakin näyttää ilmaista toimitusta kaikkialle Tampereella kun rekkasin silleen, että sijainti oli Joensuussa.
 
Jotenkin heikonoloinen kuva jäänyt noista Kotipizzan kampanjoista. Tämän kampanjan kestoksi annettiin sen 2 viikkoa mutta loppui jo muutamassa päivässä. Saahan noin siis käydä kun tuolla oli se ilmoitus siitä, että "tai niin kauan kuin koodeja voimassa" mutta aika nopeaan tuo silti päättyi suhteessa annettuun viimeiseen päivään eikä tarjoustuotteiden määrää taidettu ilmoittaa missään. Edellinenkään kamppis ei kestänyt mainittuun päivään saakka vaikka silloin ei ollut edes määrärajoitteita. Silloin nyt tietty oli muita ongelmia mutta nekin johtuivat pitkälti huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta. Toisaalta sama jatkui siinä mielessä tässäkin, että ilmeisesti kahden viikon pizzat pystyi tilaamaan jo etukäteen tuolla. Luulisi Kotipizzan kannalta olevan fiksumpaa, että kampanjaa voisi käyttää vain kerran per käyttäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Jotenkin heikonoloinen kuva jäänyt noista Kotipizzan kampanjoista. Tämän piti kestää sen 2 viikkoa ja loppui jo muutamassa päivässä. Toki tuolla oli se ilmoitus siitä, että "tai niin kauan kuin koodeja voimassa" mutta aika nopeaan tuo silti päättyi eikä koodian määrää taidettu ilmoittaa missään. Edellinenkään kamppis ei kestänyt mainittuun päivään saakka vaikka silloin ei ollut edes määrärajoitteita. Silloin nyt tietty oli muita ongelmia mutta nekin johtuivat pitkälti huonosta suunnittelusta ja toteutuksesta. Toisaalta sama jatkui siinä mielessä tässäkin, että ilmeisesti kahden viikon pizzat pystyi tilaamaan jo etukäteen tuolla. Luulisi Kotipizzan kannalta olevan fiksumpaa, että kampanjaa voisi käyttää vain kerran per käyttäjä.

Itseäni ei niinkään jäänyt harmittamaan, kamppis voisi kyllä olla järkevämpi. Viikonloppuna kerkesin jo pari pitsaa ostamaan ihan rahalla, eikä pitsaa todellakaan tee mieli edes tänään. Viime kamppiksessa söin kolme päivää pitsaa/kotzonea + taisin tilata muutamat kavereillekin.
 
Ei minuakaan niinkään harmita tai kiinnosta, ihmettelen vaan noita kamppiksia. Jaetaan käytännössä ilmaisia pizzoja, sitten pieni vähemmistö käyttää sitä etua minkä kerkeää ja suurempi käyttäjäkunta jää ilman. Luulisi, että tuo nyt ei vaan ole ideaalia markkinointia.
 
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti ja tarjous pizzoja sen verran kovalla tahdilla, että keskeytetään kampanja. Jos useempi sata hakee sen 5 pizzaa päivässä 0,90€ ja limut päälle, niin onhan se nyt ihan selkeä juttu ettei tuo voi olla millään tavalla kannattavaa bisnestä.
Ja kun Kotipizza on franchise yritys, niin tullut varmasti yrittäjiltä palautetta ko. kampanjasta. Niin kuin täälläkin mainittiin ”enää ei tee pizzaa mieli vähän aikaan”, niin miten se voi kasvattaa myyntiä kampanjan jälkeen. Ja nyt kun sosiaalisesta mediastakin luki monen vain pahoittaneen mielensä siitä, kun kampanja lyötiin kesken kaiken poikki.
 
Ei Suomessa kannata mitään puoli-ilmaiskampanjoita vetää. Tuulipuvut hullaantuu, pahoittaa mielensä ja väärinkäyttää niitä kaikilla mahdollisilla tavoin, oli kyse sitten halvoista tableteista, ilmaisista ämpäreistä tai puoli-ilmaisista pizzoista. :)
 
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti ja tarjous pizzoja sen verran kovalla tahdilla, että keskeytetään kampanja. Jos useempi sata hakee sen 5 pizzaa päivässä 0,90€ ja limut päälle, niin onhan se nyt ihan selkeä juttu ettei tuo voi olla millään tavalla kannattavaa bisnestä.
Ja kun Kotipizza on franchise yritys, niin tullut varmasti yrittäjiltä palautetta ko. kampanjasta. Niin kuin täälläkin mainittiin ”enää ei tee pizzaa mieli vähän aikaan”, niin miten se voi kasvattaa myyntiä kampanjan jälkeen. Ja nyt kun sosiaalisesta mediastakin luki monen vain pahoittaneen mielensä siitä, kun kampanja lyötiin kesken kaiken poikki.
Tai sitten mastercard o tarjonnu esim 100.000€ (täysin hatusta) tohon kamppikseen ja kun meni täyteen, niin lopettivat. Yrittäjille ton luulis olevan oikein hyvä, koska eiköhä ne mieluummin ota sen 5 pizzaa 1 tuyypilt äviikkoon, kuin sen 1-2 pitsaa kuukauteen samalta?
 
Oli kyllä niin ankea Masterpass + Nordea Walletin yhteiskäyttö verrattuna oikeasti kätevään maksamiseen, esim. Apple Pay, että en oikein tiedä kuka tuommoista himmeliä käyttäisi kun yhdellä painalluksella selviää toista väylää pitkin.
 
Tai sitten mastercard o tarjonnu esim 100.000€ (täysin hatusta) tohon kamppikseen ja kun meni täyteen, niin lopettivat. Yrittäjille ton luulis olevan oikein hyvä, koska eiköhä ne mieluummin ota sen 5 pizzaa 1 tuyypilt äviikkoon, kuin sen 1-2 pitsaa kuukauteen samalta?

Näinhän se juuri toimii, ei tuossa kukaan tappiota tehnyt penniäkään.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.
 
Kotipizzan kampanjat on siitä hyviä, että niitä on niin vaikea hyödyntää, että pizzoja todella haluaville (minulle) riittää enemmän.

Kyllä se omasta mielestäni oli erittäin helppo. Mutta maksutapana tuo Masterpass ei kyllä oikeastaan ollut sen helpompi kuin mikään muukaan.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.

Näin voisi ajatella, jos kampanja järjestettäisiin ensimmäistä kertaa, mutta kun kerta on jo toinen, niin mahdolliset ensimmäisen kampanjan kohdalla tehdyt virheet olisi kyllä jo korjattu tähän toiseen - kuten esimerkiksi 1 per asiakas -maininnat.
 
Tuommoiset kamppanjat ovat tarkoitettu 1kpl/henkilö, mutta yllättäen ahneudella ei ole rajaa ja toiset tankkaa noita vailla pienintäkään ajatusta muita kohtaan.

Erikoinen kommentti, jos kampanjan tarjoava taho olisi halunnut tämän olevan 1kpl/henkilö, miksi alennusta ei rajoitettu teknisesti vain yksi kerta per käyttäjätunnus?
 
Erikoinen kommentti, jos kampanjan tarjoava taho olisi halunnut tämän olevan 1kpl/henkilö, miksi alennusta ei rajoitettu teknisesti vain yksi kerta per käyttäjätunnus?

Ite en käyttänyt kuin kerran, mutta en nänyt missään että edes lukisi että se on tarkoitettu vain 1kpl/henkilö.

Toisaalta ehkä hän tarkoittikin että jos niitä on joku rajallinen määrä niin silloin enemmän ihmisiä voi käyttää jos jokainen ottaa vain 1kpl. Vaikka enemmän olisi sallittukin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 293
Viestejä
4 489 707
Jäsenet
74 190
Uusin jäsen
puririri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom