Tämä kommenti ei kohdistu nyt sitten mitenkään sinuun, kunhan murisen huonoista tuotteista
Ja sori vaan off topicista.
Itse vihaan (yleensä halpoja) paskoja ja laaduttomia tuotteita. Sellaisia, mitkä hoitaa homman just ja just ja vähän sinne päin ja silti aina v***ttaa niitä käyttäessä. Moni sanoo, että "on niin vähän käyttöä, että tämä menettelee kyllä". Joo o, juon niin harvoin teetä, että ei niin haittaa vaikka tee mukin pohjassa on pieni reikä ja aina nesteet pöydällä ja lattialla
Varsinkin jotkut kympin sähkötyökalut, mitkä päästää savut pihalle ja niissä on joku Lidl 10 vuoden takuu. Sinne heitetään roskiin ympäristöä saastuttamaan ja saadaan samanlainen paska tilalle. Kunnon haittavero pitäisi olla moisille tuotteille, niin krääsän myynti ehkä vähentyisi.
Itse katselen juuri nyt vapari suksia. Taidolle ja hiihtomäärälle riittäisi varmasti Prisman paketti, mutta koska olen päässyt pertsassa nauttimaan Fischerin kalliimman pään kalustosta, niin katselen tietenkin noita kärkimalleja. Taloudellisesti järkevää, tarve/hinta/laatu kohtaa? Ei varmasti. On kuitenkin paljon nautittavampaa vetää kunnon kalustolla, lajissa kuin lajissa. Toki tajuan, että aina ei ole mahkuja ostaa sitä kalliimpaa (= toivottavasti myös laadukkaampaa / parempaa).