Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Porukka taitaa elää pizzalla.Kaks sivua vääntöä jostain 10e säästöstä pizzasta. Elääkö porukka maksusitoumuksilla.
Itse asettaisin terveydelleni suuremman hinnan kuin sen säästön, jonka teen syömällä kolmessa viikossa 42 pizzaa.
Kaks sivua vääntöä jostain 10e säästöstä pizzasta. Elääkö porukka maksusitoumuksilla.
Pizzoista viis, tuollainen ahneus on pahin asia nykymaailmassa. Tuo se tuhoaa ympäristön, kun aina pitää vähän enemmän saada![]()
Itselläni ainakaan pizzan syönti mitään terveyteen vaikuta kun tulee harrastettua liikuntaa joka kalorin edestä.
Ei se liikunta siitä pizzasta yhtään sen terveellisempää tee. Tehokkaaseen urheiluautoonkin voi tankata sitä halvempaa 95:sta tai kunnon V-poweria polttoaineeksi.
Kaks sivua vääntöä jostain 10e säästöstä pizzasta. Elääkö porukka maksusitoumuksilla.
Onko näkynyt missään arkkupakastin tarjouksia? Mahdollisimman iso. Pitäis saada nuo tulevat pitsat johonkin, kun ei niitä jaksa joka päivä kahta syödä![]()
Onko tuo juurikaan parempi kuin ne n. 20€ käsikäyttöiset paineruiskut?Tuote: Kärcher Mobile Outdoor Cleaner OC 3 Bike -matalapainepesuri
Hinta: 99€
Kauppa: verkkokauppa.com
Linkki: Kärcher Mobile Outdoor Cleaner OC 3 Bike -matalapainepesuri 99,90 €
Kerrostaloasujalle, kenelle ei ole tarjolla sähkö- / vesipistettä pihalla ja muutenkin oikean painepesurin käyttäminen olisi, jos nyt ei kiellettyä niin ehkä pahennusta herättävää, niin oikein sopiva laite. Hommasin OC3:n paineruiskusäiliön tilalle maastofillarin pesuun. On aika paljon mukavampi hoitaa pesut OC3:lla, minkä kaverina harja, pesuaineet ja rätit.Onko tuo juurikaan parempi kuin ne n. 20€ käsikäyttöiset paineruiskut?
Tuote: Razer Phone 2
Hinta: 549 €
Kauppa: Dustin
Voimassa: ?
Linkki: https://www.dustinhome.fi/product/5011105280/phone-2
Jimmsillä näköjään sama tarjous
Razer Razer Phone 2 -älypuhelin, 8GB/64GB, musta (Tarjous!) - 549,00€
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.Kerrostaloasujalle, kenelle ei ole tarjolla sähkö- / vesipistettä pihalla ja muutenkin oikean painepesurin käyttäminen olisi, jos nyt ei kiellettyä niin ehkä pahennusta herättävää, niin oikein sopiva laite. Hommasin OC3:n paineruiskusäiliön tilalle maastofillarin pesuun. On aika paljon mukavampi hoitaa pesut OC3:lla, minkä kaverina harja, pesuaineet ja rätit.
Fillarin pesuun sopivat paineet, koska (laadukasta haraste) fillaria nyt ei ylipäätää saa kovilla paineilla pestä. Tuo on myös näppärän kokoinen ottaa autoon mukaan 10l vesitonkan kanssa. Saa ravat pestyä reissun päällä, eikä tarvitse pakata paskaista fillaria autoon / pakettiautoon. Tuolla voi hoitaa pesuhuoneessa ja partsillakin jotain siistimishommia ja jollain tuubi videoilla pientä auton pesuakin tekevät. Mutta jos tuota meinaa painepesuriksi, niin sellainen se ei ole.
Selviäähän sitä vaikka kastelukannulla ja paineettomalla sumutuspullolla, mutta helppoutta ja vaivattomuutta tuo OC3 lisää. Paljonko tälle sitten antaa rahallista arvoa, on jokaisen oma asia.
Kokeilitko GIGA558Olikos giganttiin voimassa koodeja ilmaisille posteille? GIGA557 ei näytä enää toimivan.
Tämä kommenti ei kohdistu nyt sitten mitenkään sinuun, kunhan murisen huonoista tuotteistaMulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Tämä kommenti ei kohdistu nyt sitten mitenkään sinuun, kunhan murisen huonoista tuotteistaJa sori vaan off topicista.
Itse vihaan (yleensä halpoja) paskoja ja laaduttomia tuotteita. Sellaisia, mitkä hoitaa homman just ja just ja vähän sinne päin ja silti aina v***ttaa niitä käyttäessä. Moni sanoo, että "on niin vähän käyttöä, että tämä menettelee kyllä". Joo o, juon niin harvoin teetä, että ei niin haittaa vaikka tee mukin pohjassa on pieni reikä ja aina nesteet pöydällä ja lattialla
Varsinkin jotkut kympin sähkötyökalut, mitkä päästää savut pihalle ja niissä on joku Lidl 10 vuoden takuu. Sinne heitetään roskiin ympäristöä saastuttamaan ja saadaan samanlainen paska tilalle. Kunnon haittavero pitäisi olla moisille tuotteille, niin krääsän myynti ehkä vähentyisi.
Itse katselen juuri nyt vapari suksia. Taidolle ja hiihtomäärälle riittäisi varmasti Prisman paketti, mutta koska olen päässyt pertsassa nauttimaan Fischerin kalliimman pään kalustosta, niin katselen tietenkin noita kärkimalleja. Taloudellisesti järkevää, tarve/hinta/laatu kohtaa? Ei varmasti. On kuitenkin paljon nautittavampaa vetää kunnon kalustolla, lajissa kuin lajissa. Toki tajuan, että aina ei ole mahkuja ostaa sitä kalliimpaa (= toivottavasti myös laadukkaampaa / parempaa).
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Onko kokemuksia tuosta? Omasta porasta alkaa olla akut aika finaalissa ja pitäis alkaa kattelemaan korvaajaa. Saksasta toi lähtis vissiin 130e.
Itse ostin pari kuukautta sitten Proshopista hintaan 135€ vastaavan setin ja hyvin on palvellut. Pyörimisnopeus tuntuu olevan pienempi kuin muilla merkeillä, mutta itse tykkään koneestaOnko kokemuksia tuosta? Omasta porasta alkaa olla akut aika finaalissa ja pitäis alkaa kattelemaan korvaajaa. Saksasta toi lähtis vissiin 130e.
Kokeilitko GIGA558![]()
Eihän nuo kiinassa paljon maksa,kestävyys ja laatu on sitten kysymysmerkki.Stainless Steel Pressure Sprayer, Stainless Steel Pressure Sprayer Suppliers and Manufacturers at Alibaba.comMulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Alibaban hintoja ei kannata vertailla kun ne on yleensä 1000 kpl tilauksia ja tulee 50€ rahdilla.Eihän nuo kiinassa paljon maksa,kestävyys ja laatu on sitten kysymysmerkki.Stainless Steel Pressure Sprayer, Stainless Steel Pressure Sprayer Suppliers and Manufacturers at Alibaba.com
Saksasta löytyi tuollainen https://www.amazon.de/GLORIA-Hochleistungssprühgerät-505T-Edelstahl-5Liter/dp/B000N97JCU/ref=sr_1_21?s=diy&ie=UTF8&qid=1551540963&sr=1-21&keywords=Pressure+Sprayer käytettynä oli pari kymppiä halvempi,mutta se meni jo.
F-secure TOTALL ja FREEDOME tilauksista -50%, etenkin toi totall tarjous on aika hyvä. 3 koneelle 2 vuodeksi esim 60e.
Tietoturva ja yksityisyyden suojaus - F‑Secure
ps. etusivulla on vain 1 vuoden tilauksia, mutta painaa osta nyt, niin päsee muokkaamaan laitemääriä ja kestoja
Kiitos tästä, muchos appreciated! Olin jo lähtökuopissa että hakisin krapulaisena Gigantista fyysistä lisenssipakettia, sen kun saa kymppiä halvemmalla kuin F-Securen sivuilta normihinnoilla. Nyt säästyi sekä rahaa että terveyttä.![]()
ei suoraan, mutta ittellä oli ½v freedomea ja 2kk safea jälella, niin aspan kaa tehtiin siten, että poistivat mun tilin, ostin ja tein uuden tilin ja lisäsivät sen 2kk mun tilille. Tämä hoitui siis aspan chatissa. Suoraan omatoimisesti ei onnistuSaako tuon aktivoitua käyttöön myöhemmin, jos edellistä lisenssiä on voimassa vaikka vielä puolivuotta? Vai meneekö tuo puolivuotta hukkaan?
kannattaako ostaa tuo vai panostaa 18€ enemmän ja ostaa Samsung QVO? https://www.amazon.de/Samsung-SSD-8...F8&qid=1551603963&sr=1-1&keywords=samsung+qvoNyt 99€ eli veroineen 103,16€ Amazonin toimittama joten palautukset ja takuu toimii mutkattomasti.
![]()
kannattaako ostaa tuo vai panostaa 18€ enemmän ja ostaa Samsung QVO? https://www.amazon.de/Samsung-SSD-8...F8&qid=1551603963&sr=1-1&keywords=samsung+qvo
Saako tuon aktivoitua käyttöön myöhemmin, jos edellistä lisenssiä on voimassa vaikka vielä puolivuotta? Vai meneekö tuo puolivuotta hukkaan?
Jos haluaa hyvän pelipuhelimen Razer Phone 2:n, nyt se kannattaa tehdä: Razer Phone 2 - Flagship // Gaming
Uutiskirjetilauksella vielä 10€ lisää. Kokemukseni hyvät. Tuo 549 (539) € ei liene pitkään.
Tuote: Lenovo Ideapad 330s 15,6" /w Geforce GTX 1050 2 Gb
Hinta: 699,90 e
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 3.3.2019 asti
Linkki: Lenovo Ideapad 330S 15,6" kannettava, Win 10 64-bit, harmaa 699,90 €
Siitä käypäinen läppäri yleiskäyttöön ja kevyeen pelailuun.
BREDIS LAAJALAHTI, Espoo avajaiset huomenna 4.3 klo 8
POWER-HINTAAN - Viikon mainoslehti
Tarvitaanko poliiseja paikalle...
Mitäs jos klikkaa sen mainoslehtisen auki?
Olihan siellä se Matebook X 1099e ja Applen MacBook Air 999e ja ne nyt on molemmat halvempia oikeasti kuin yleensä missään muualla.
Edit: hinta.fi sivustolta näet lähes kaikki kamppeet hintahistorian kera.