Jack Bauer
Merten Jack Bauer
Pitihän noista G.Skilleistä arpa laittaa vetämään herätteenä. Tulee jos tulee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta jos elämä kaatuu 160 euroon
Olin saattanut nauttia vähän kalanderia...mä ny tarkkaan muista Mutta koska olen harkitsenut päivittäväni muisteja ja tiiraillu hintoja, kalanderisuodattimenkin läpi tajusin että on halpaa.ostajan sykolokia 9.99 == 9 ja 999.99 == 900 ?
tässäkin pikemmikin 170 ku 160
CL15 ja 16 ero on vaan se, että 15 on lähes 100varma hyvin kellottuva Samsung B-die (ei parhain B-die mutta kuitenkin...), kun taas 16 on randomilla E/D-die tai Hynixiä. Hintakaan ei tulis halvemmaksi per 16Gb. Lisäksi mahdollisia takuucaseja vittumaista hoitaa jos setti jaettu ympäri kylää ja kuka haluaisi yhden 16Gb kamman?? ja harvempi tarvitsee 32.Jos joskus tekee mieli lähteä porukalla ostoksille tässä on toinen vaihtoeht G.Skill Trident Z DDR4 3200 Mhz 128 Gt ‐muistimodulipaketti 1 362,90 €
huom saat 16gt kammat (8gt sijaan) , toisaalta cl16 mut tuskin tohon kaikki pysähtyy ku seinään
32 Gt tikkuja Modulien määrä 4. Joo, virhe tiedoissa, tiedetäänJos joskus tekee mieli lähteä porukalla ostoksille tässä on toinen vaihtoeht G.Skill Trident Z DDR4 3200 Mhz 128 Gt ‐muistimodulipaketti 1 362,90 €
huom saat 16gt kammat (8gt sijaan) , toisaalta cl16 mut tuskin tohon kaikki pysähtyy ku seinään
Lisäksi mahdollisia takuucaseja vittumaista hoitaa jos setti jaettu ympäri kylää
32 Gt tikkuja Modulien määrä 4. Joo, virhe tiedoissa, tiedetään
Applen päällikkö tuumi että muistien hinnat on lähdössä laskuun vuoden loppua kohti ....
Yhtään hyviä ssd tarjouksia kokoluokista 120-500Gb?
Samsung 500GB 860 EVO SSD-levy, 2.5", V-NAND MLC, SATA III, 550/520 MB/S - 119,90€Yhtään hyviä ssd tarjouksia kokoluokista 120-500Gb?
Sent from my Moto G (5) using Tapatalk
Murosta pöllitty tarjous:
Telia XL-liittymä 19,90e/kk 12kk ajan. 5K min puhetta & 5K viestiä, rajaton 100M netti
Puhelinliittymät - Telia
Ja voimassa enää tänään!
Tuli juuri sopivaan aikaan kun edellinen tarjous loppui liittymästä kaksi päivää sitten ja siirtyi normaali hintaan.
Kiitokset naapuri foorumin käyttäjälle, ”Vihurille”
Tais tuosta joku tekstari tulla perjantaina, mut ei oikeen enää ymmärrä hyväksi tarjoukseksi sinkkupäivien diilin jälkeen. Enkä tarkoita, että kyseessä olisi huono tarjous, mutta toi 11€/kk oli vaan silloin niin naurettavan hyvä tarjous.
Kiitos. En ole jaksanut alkaa kikkailemaan vaihoilla niin puolison samanhintainen ja oma 2 euroa kalliimpi M tuli päivitettyä.Murosta pöllitty tarjous:
Telia XL-liittymä 19,90e/kk 12kk ajan. 5K min puhetta & 5K viestiä, rajaton 100M netti
Puhelinliittymät - Telia
Ja voimassa enää tänään!
Tuli juuri sopivaan aikaan kun edellinen tarjous loppui liittymästä kaksi päivää sitten ja siirtyi normaali hintaan.
Kiitokset naapuri foorumin käyttäjälle, ”Vihurille”
Tuote: Mikkeller Beer Mail -9 erikoisolutta kotiinkuljetettuna -50%
Hinta: 175DKK (23-24€)
Kauppa:Mikkeller Webshop
Voimassa: ??
Linkki: Mikkeller Beer Mail monthly
Promokoodi: ilovebeer TAI countmein
9 erikoisolutta -50% alennettuna. Tilasin aiemmin huhtikuun boksin ja oli kyllä iloinen yllätys oluen ystävälle. Subscription jatkuu jos ei sitä peruuta, eli kannattaa ottaa automatic renewal tilauksen jälkeen pois päältä. Toukokuun boksi tulossa uudella tunnuksella myös alennettuun hintaan.
Asus PG278QR (27" / 1440p / 165hz / G-Sync)
Hinta: 561,41€ (+ pk:t 7,90€)
Kauppa: Komplett
Voimassa: 31.05. / niin kauan kuin tavaraa riittää
Linkki: Komplett PC Näyttö Maj - Näytöt
Ihan ok tarjous kyseisestä näytöstä, muualla halvimmillaan 649,00€. Joku voi vinkua TN paneelista mutta IPS:ään saa muutenkin lätkiä pari satalappusta enemmän tiskiin.
Onko joku saanut jo oluensa? Kauan näiden toimituksissa yleensä kestää? Vai onko kyseessä kesäkuun boksi, kun omissa tiedoissa lukee, että "Next charge July 01, 2018"
Oman boksin sain viime perjantaina. Hyviä oluita tuli, yhteensä se 10kpl.Käsittääkseni he lähettävät jokaisen kuun 1. päivänä. Itselle on tämän kuun pakkaus tuloillaan.
"Prosessoreissa on ollut valmistajilta saatavuudessa ongelmaa. En ota kantaa muiden tilauksista, koska nämä ovat aina tilauskohtaisia. Ymmärrän ja pahoittelen omasta puolestani tätä epäselvyyttä ja hitautta. Olemme kuitenkin olleet aktiivisesti yhteydessä varastollemme, josta tilaus on tehty ja selvittäneet missä tuotteet ovat ja mikseivät ole lähteneet tulemaan. Tällä hetkellä kuitenkin näyttäisi ettei tuotetta ole varastossamme. "
"Maltatteko odottaa että saamme vastauksia varastoltamme vai peruutetaanko kauppa? "
On sinne soitettukin. Nyt tänään otin kontaktia chatin kautta kun näin nuo myynnissä siis vklp:na.Omani tuli viime perjantaina.
Tosin soitin aspaan ja tunnin päästä tuli viestiä että paketti matkalla. Oulusta tuli Turkuun.
Koska tilasit? Kyselin täällä pojilta ja osa myöhemmin tilanneista sai tuotteen, eli kovin jännää tuo tilaustenkäsittely (tilaukseni maksoin verkkopankista). Ja eniten tässä ihmetyttää se, että miksi ne on taas myynnissä jos niiden kanssa on toimitusongelmia?Omakin 2700x on vielä keräilyssä eikä ole mitään kuulunut.
Koska tilasit? Kyselin täällä pojilta ja osa myöhemmin tilanneista sai tuotteen, eli kovin jännää tuo tilaustenkäsittely (tilaukseni maksoin verkkopankista). Ja eniten tässä ihmetyttää se, että miksi ne on taas myynnissä jos niiden kanssa on toimitusongelmia?
Juuh. 28. huhtikuuta 2018 klo 23.51 tuli itelle tilausvahvistus ja arvioitu toimitusaika 2-5 arkipäivää.29.4, yöllä silloin kun se tänne postattiin.
Onko joku saanut jo oluensa? Kauan näiden toimituksissa yleensä kestää? Vai onko kyseessä kesäkuun boksi, kun omissa tiedoissa lukee, että "Next charge July 01, 2018"
Näiden hinta pompsahtanut 260,90 €. Ei enää todennäköisesti aina halvempiTuote: G.Skill Trident Z DDR4 3200 Mhz 16 Gt ‐muistimodulipaketti (15-15-15-35)
Hinta: 168,90€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Linkki
Huomaa toimitusaika!
Edit: Varasto -3 kpl, kun laitoin tämän tänne.
Edit2: 60 min myöhemmin, Varasto -23 kpl.
Minullekin tuli viime perjantaina oluet ja 2/3 on juotukin jo (aika kitkerää kamaa, jos tykkää IPAsta niin tykkää näistä).Onko joku saanut jo oluensa? Kauan näiden toimituksissa yleensä kestää? Vai onko kyseessä kesäkuun boksi, kun omissa tiedoissa lukee, että "Next charge July 01, 2018"
Ei oo näkyny viimeaikoina vanhoille asiakkaille parempaakaan joten on hyvä.elisalta viimekuussa hommattu rajaton liittymä 50mb netillä 13.90e pyytämällä. en pidä telian tarjousta kovinkaan hyvänä.
Minulle tuli viime kuussa rajattomana 16.90e / 100M + EU-käyttö datoineen Elisalta. Mutta kannattaa kysyä, mitä siellä tärppää. Varmaan saisi tuon EU:n pudottamalla ja liittymänopeutta viilaamalla (jota nyt ei varmasti huomaisi käytössä) hintaa alas jos oikein naukuisi.elisalta viimekuussa hommattu rajaton liittymä 50mb netillä 13.90e pyytämällä. en pidä telian tarjousta kovinkaan hyvänä.
Mulle tuli perjantaina boxi. Tilasitko huhtikuussa vai toukokuussa? Tuohan toimii siis siten että maksat aina seuraavan kuun boksista, eli jos tilasit toukokuun puolella niin sulle tulee kesäkuun boksi.
Lainaus Mikkelleriltä "Payment for the first coming month is made up-front.
Eg. if you sign up in mid-September, your first box is already paid and will be shipped out first thing in October. "
On TridentZ (--> 4600MHz) hyvä Intelille. Se on käytännössä vain ylempi kategoria kuin Ripjaws (--> 3600MHz) GSkillin muistivalikoimassa.Onko nuo Tridentit hyviä Intelin kanssa? Ripjaws lähinnä ollut tiedossa sopivana.
Samallaiset kammat.Typerä kysymys muisteihin liittyen:
Omasta takaa löytyy jo HyperX Fury 16GB DDR4 2666 MHz. Jos/kun tuota mielii laajentaa 32gb:hen asti, niin voiko koneeseen lyödä ihan mitkä tahansa DDR4:t, vai onko parempi olla vastaavat?
Tuote:
Ryobi R18IW3-0 MUTTERINKIRISTIN
Hinta:99.00 +postit 7,90€
Voimassa:Tarjous voimassa 20 toukokuuta asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää!
Linkki Ryobi R18IW3-0 MUTTERINKIRISTIN - Iskunvaimentimet ja ajurit
Samallaiset kammat.
On tuo kuitenkin 20-30€ halvempi kuin seuraava suomessa.tuo on pelkkä runko, ei akkua. ei häävi tarjous
Samallaiset kammat.
Ei oo pakko, mut parempi kyllä samanlaiset
Omassa koneessani 2x8(4266) + 2x8(4133) tridentz:t, molemmat kellotettu 4266 ja toimivat moitettomasti
Tämän voi nyt allekirjoittaa. Sovittuihin hintoihin ja hyvin pakattuna. Torstai-iltana tilasin ja maanantaina sai hakea postista.Kyllä ne perille tulee siihen hintaan ku ne ostit. Ainakin itselle tuli.
Tuote:
Ryobi R18IW3-0 MUTTERINKIRISTIN
Hinta:99.00 +postit 7,90€
Voimassa:Tarjous voimassa 20 toukokuuta asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää!
Linkki Ryobi R18IW3-0 MUTTERINKIRISTIN - Iskunvaimentimet ja ajurit
Kävin jälleen Gigantin sivuilla. Kyseinen Ryzen 7 2700x näyttää nettivarastosaldoa +50, eli vieläkin ihmettelen. Kovin hanakasti myös yrittävät aspassa tuputtaa "haluatko perua tilauksen?".Omakin 2700x on vielä keräilyssä eikä ole mitään kuulunut.
Minä: Hei. Tein tilauksen tosiaan 28.4.2018, mutta niitä en ole vielä saanut. Tilausvahvistuksessa luki 2-5 arkipäivän toimitusaika. Myöhästymisen syyksi sain aspasta toimitusongelmat. Vierailin jälleen teidän sivulla tänään. AMD Ryzen 7 2700 prosessori (box) - Tietokonekomponentit ja saldo näyttää Nettivarastossa (50+) Myös Gaming Weekendilla näitä oli myynnissä alennettuun hintaan. Miksi tämä on niin hankalaa? Olen jo tarvittavat muut komponentit hankkinut ja joksenkin nyt ihmetyttää mikä tässä on homman nimi ja miksi myytte sitten ei-oota muille ihmisille (jos niitä ei ole saatavilla).
Minä: Eihän minun asiakkaana pitäisi olla tilanteessa jossa A toimittajalla on ongelmia toimituksen kanssa jos toimittaja B:ltä niitä saa, ja joudun odottamaan niin kauan kunnes A:lta taas niitä saadaan. Eikö tässä vaiheessa ne jo myydyt tuotteet revitä vaikka toimittajalta Ö?
Petri: Hei. Asia on edelleen selvityksessä keskusvarastolla. Joudumme odottamaan vastausta.
Minä: Sinne on kahteen kertaan oltu teiltä yhteydessä. Mikä on keskimääräinen vastausaika?
Minä: Viime viikolla luvattiin, että asia ei jää roikkumaan - eikä varmasti teidän puolelta olekkaan, mutta eikö sinne ole puhelinlinjaa / esimiestä joka asiaa vauhdittaisi?
Petri: Tällä hetkellä näyttää siltä että seuraava erä olisi saapumassa vasta 30.5.. Olen yhteydessä tuotevastaavaamme, niin tarkistetaan myös tuo verkkosivujen ilmoittama saldotieto.
Minä: Mennyt hulluksi tämä nykymaailma. Kohta varmaan pitää ostaa virtuaalimaitoa lähikaupasta ja syytetään tuottajia kun lehmät ei lypsä tarpeeksi nopeaan.Minä: Odotellaan siis lisää