Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
No voihan. Ilmeisesti olivat jotain korkeampi CL-arvoisia B-dietä kun ei tullut bongattua? En ole niin perehtynyt niin koitin etsiä CL:n mukaan. Jotkut Ryzen 2700X:lle hyvät RAMit ja tuo ITX-lankku olisivat kyllä kelvanneet. Hitto kun ei kerennyt illasta/yöstä/aamusta kunnolla tutkimaan.
G.skill tekee niitä kärkibinnattuja. Aika lailla monilla muilla on vähän huonommat latenssit merkittyinä vaikka b-dietä on.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, mää tällasen tarjouksen tilasin @Komplett.fi'ltä perjantaina, ja nyt se näköjään tuli :D

Tuote: AOC 31,5" LED FreeSync Q3279VWF
Hinta: 169,00 € + Postit 7,90€
Kauppa: Komplett.fi
Linkki: https://www.komplett.fi/product/957136

Tämä se taas palasi kummittelemaan. Monta kertaa ollut jo ostoskorissa, mutta aina sitten jäänyt arpomaan saako tosta muuta irti kuin entistä pienemmän fps:n....
 
Offtopic:
Mikä on Anttila case?

Anttila hieman ennen konkurssiin menoaan alkoi myymään tuotteita, etenkin ATK-sälää esim. hiiriä/näyttöjä, todella halvalla. Osalle taisi tuotteet tulla ihan fine mutta osa muistaakseni ei koskaan saanut jo maksamiaan tuotteita ja rahojen palautuskin taisi olla aika nihkeää ennakkoon maksaneille. En muista saivatko lopulta rahojaan takaisin (Anttilan kautta) vai eivät. Laskujakin taidettiin koittaa periä kuukausia myöhemmin tuotteista mitä ei edes toimitettu. Oli melkoista sekoilua tuo koko homma.
 
Nönnniiii
Kärkkäiseltä: tietokoneviika on nyt näem korjattu , kiitos kaikille testaukseen osallistuville :lol:
 
Tilaus- ja toimitusvahvistukset tulivat Kärkkäisen lähetyksistä. Toinen luottokortilla ja toinen laskulla.
 
Offtopic:
Mikä on Anttila case?

Kun Anttila tiesi hakeutuvansa konkurssiin, ne teki silleen mulkusti (eli kusettivat), että laittoivat nettikauppansa tuotteisiin todella suuret alennusprosentit. Sieltä oli ATK-Sälää, Leluja, Sohvia ja vaikka mitä todella kovilla alennuksilla (-40% -50& -75% -90%).

Alennusmyyntiä jatkui muistini mukaan lähes koko päivän ja sitten hakeutuivat konkurssiin. Eli kaikilla niillä asiakkailla, jotka eivät ottaneet laskulla tai maksaneet luottokortilla oli suuri riski menettää rahansa. Ja konkurssipesä meinasikin aluksi tehdä juuri niin. Lopulta konkurssipesä sitten toimitteli osan tavaroista kuitenkin pikkuhiljaa ja jopa vielä kuukaudenkin jälkeen saattoi joku onnekas saada maksamansa tuotteen.

Osaa tuotteista eivät toimittaneet ollenkaan vaikka niitä oli myymälöissä ja niitä myytiin sitten konkurssipesän toimesta myymälöiden lopettamismyynneissä. Esim. kalliimpia vesipyssyjä ja paistinpannuja.

Itse ahneena tilailin vaikka ja mitä ja maksoin suoraan pankkitunnuksilla, mutta onneksi vain pääosin halpoja juttuja. Mitään sohvia tai pyöriä en tilannu. Yli puolet tilaamistani tavaroista taisi lopulta tulla. Viimeisimmät tosiaan todella pitkän odottamisen jälkeen.

Aika moni suomalainen varmaan maksoi jonkinlaiset oppirahat. Meillä Suomessa kun on jotenkin totuttu luottamaan varsinkin noihin isoihin toimijoihin, vaikka tosiaan voihan nekin kusettaa jos vaan sattuu tarpeeksi mulkkuja vastuuhenkilöitä niinkuin Anttilassa.

Tosin Anttilan case on omana elinaikanani ensimmäinen, jossa pyritään tarkoituksella kusettamaan ihmisiltä isot kasat rahaa tulevalle konkurssipesälle juuri ennenkuin on se pesä muodostettu. Mitään järkevää motiivia kun ei moiseen noin suurella organisaatiolla voi olla muuta kuin puhdas kusettamisen halu.
 
Jännä että tänään oli tullut aamulla 6.30 normaalisesti sähköinen viesti tms postille alennus SSD EVOsta jimmsiltä. Ei siltikään ole lähtenyt kun yleensä on jo samana päivänä Helsingissä :(. Noo eipä tässä maailmanhätä ole.

Mites muilla?
 
Jännä että tänään oli tullut aamulla 6.30 normaalisesti sähköinen viesti tms postille alennus SSD EVOsta jimmsiltä. Ei siltikään ole lähtenyt kun yleensä on jo samana päivänä Helsingissä :(. Noo eipä tässä maailmanhätä ole.

Mites muilla?

Täysin sama tilanne, eiköhän se paketti huomenna/keskiviikkona ole noudettavissa.
 
Kärkkäisen sivut nurin:think:
upload_2018-5-7_20-43-9.png


Edit: Nyt toimii taas
 
onko tässä jotain ihmellistä että tilattu tavara tulee?:tdown:

Taisi olla puhe siitä, että tuonne Komplettin ketjuun laittoi toiveeksi, että kyseinen näyttö tulisi heille tarjoukseen ja nyt se näyttö sitten tuli tarjoukseen kuin tilauksesta.

Just näin! Perjantaina kerkesin Komplettin ketjussa toivomaan halvasta QHD:stä täkykampista ja heti maanantaina sellainen tarjoiltiin niin sanottaisko että meni sopivasti :D
 
Jännä että tänään oli tullut aamulla 6.30 normaalisesti sähköinen viesti tms postille alennus SSD EVOsta jimmsiltä. Ei siltikään ole lähtenyt kun yleensä on jo samana päivänä Helsingissä :(. Noo eipä tässä maailmanhätä ole.

Mites muilla?
  • Osoitteen tarkistus 07.05.2018 klo 08:14 engin

  • Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan 07.05.2018 klo 08:14 TURKU 20320
Mitään ei ole tapahtunut tuon paketoinnin jälkeen
 
Tännekin tuli puolisen tuntia sitten toimitusvahvistus ja seurantakoodi Kärkkäiseltä. Kello 10 aikaan aamulla tuli tuolta 1070 Ti ostettua laskulla.
 
Noista JBL Xtreme -kajareista voisi sanoa sen verran, että niissä ei ole tukea JBL Connect+ -ohjelmistolle, toisin kun esim. Charge 3:ssa, tai tulevassa Xtreme 2:ssa. Äänenlaatu/hintasuhde on toki kohdallaan varmastikin.
 
Oma päivällä Kärkkäisestä tilattu paketti on jo Tampereella. Olisi kyllä hienoa saada lisätietoja noista oudoista alennuksista.

Lähetetty minun SM-G955F laitteesta Tapatalkilla
 
Eiköhän se ollut vain joku koko tuotekategorian hinnoitteluvirhe, joka ei kuitenkaan aiheuttanut siellä suurempia haluja toimenpiteisiin vaan lähettävät kiltisti ne mitä ehti mennä. Ei vaikuttanut tahalliselta mm. siksi, että sitä ei mainostettu missään ja hinnat korjattiin vain tunteja myöhemmin.
 
Eiköhän se ollut vain joku koko tuotekategorian hinnoitteluvirhe, joka ei kuitenkaan aiheuttanut siellä suurempia haluja toimenpiteisiin vaan lähettävät kiltisti ne mitä ehti mennä. Ei vaikuttanut tahalliselta mm. siksi, että sitä ei mainostettu missään ja hinnat korjattiin vain tunteja myöhemmin.
Jos näin on niin pointsit Kärkkäiselle. Useimmat muut kaupat ei olisi lähetelly.
 
Noista JBL Xtreme -kajareista voisi sanoa sen verran, että niissä ei ole tukea JBL Connect+ -ohjelmistolle, toisin kun esim. Charge 3:ssa, tai tulevassa Xtreme 2:ssa. Äänenlaatu/hintasuhde on toki kohdallaan varmastikin.
onko tuosta connect+ muuta hyötyä kuin se että kaiuttimia voi parittaa yhteen sen 100kpl? xtremessäkin saa jo kaksi xtremeä linkattua yhteen jos tarvetta on tuollaiselle.
 
Kun Anttila tiesi hakeutuvansa konkurssiin, ne teki silleen mulkusti (eli kusettivat), että laittoivat nettikauppansa tuotteisiin todella suuret alennusprosentit. Sieltä oli ATK-Sälää, Leluja, Sohvia ja vaikka mitä todella kovilla alennuksilla (-40% -50& -75% -90%).

Alennusmyyntiä jatkui muistini mukaan lähes koko päivän ja sitten hakeutuivat konkurssiin. Eli kaikilla niillä asiakkailla, jotka eivät ottaneet laskulla tai maksaneet luottokortilla oli suuri riski menettää rahansa. Ja konkurssipesä meinasikin aluksi tehdä juuri niin. Lopulta konkurssipesä sitten toimitteli osan tavaroista kuitenkin pikkuhiljaa ja jopa vielä kuukaudenkin jälkeen saattoi joku onnekas saada maksamansa tuotteen.

Osaa tuotteista eivät toimittaneet ollenkaan vaikka niitä oli myymälöissä ja niitä myytiin sitten konkurssipesän toimesta myymälöiden lopettamismyynneissä. Esim. kalliimpia vesipyssyjä ja paistinpannuja.

Itse ahneena tilailin vaikka ja mitä ja maksoin suoraan pankkitunnuksilla, mutta onneksi vain pääosin halpoja juttuja. Mitään sohvia tai pyöriä en tilannu. Yli puolet tilaamistani tavaroista taisi lopulta tulla. Viimeisimmät tosiaan todella pitkän odottamisen jälkeen.

Aika moni suomalainen varmaan maksoi jonkinlaiset oppirahat. Meillä Suomessa kun on jotenkin totuttu luottamaan varsinkin noihin isoihin toimijoihin, vaikka tosiaan voihan nekin kusettaa jos vaan sattuu tarpeeksi mulkkuja vastuuhenkilöitä niinkuin Anttilassa.

Tosin Anttilan case on omana elinaikanani ensimmäinen, jossa pyritään tarkoituksella kusettamaan ihmisiltä isot kasat rahaa tulevalle konkurssipesälle juuri ennenkuin on se pesä muodostettu. Mitään järkevää motiivia kun ei moiseen noin suurella organisaatiolla voi olla muuta kuin puhdas kusettamisen halu.
Ongelma oli tässä myös posti joka puhalsi pelin poikki koska sai pakettivyöryn Anttilalta ja sillä oli miljoonien laskut maksamatta. Sehän hoiti pakettienlähetyksen. Sehän olisi voinut toimittaa jo kirjatut tilaukset.
Itsellä oli 5-6 pakettia jotka oli jo kirjattu lähetetyksi. Vasta kun anttilan konkurssipesä huomasi että ei voi näitä pitää, ne toimitettiin kauppaan.
Mutta jos posti olisi lähettäny ne normaalisti heti, olisi monta hermoilua säästetty.

Toki konkurssi hakemus ajoitettiin keskelle kiireistä päivää.

Ja jotenkin sai kuvan että posti tiesi lopettaa homman ennen hakemusta, koska pysäytys tapahtui hyvin pian.

Olet siinä aivan oikeassa, ei olisi ollut eroa vaikka konkurssihakemus olisi annettu viikkojen päässä. Ei Anttilan olisi tarvinnu konkurssiin hakeutua kesken kiireitten. Yleensä velkojat hermostuu ensin ja tekevät hakemuksen. Tai jos toiminta on jo loppunut aiemmin voi yritys tehdä sen.
Jos muistan oikein aivan lopussa ei luottokortti ollut käytettävissä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli nyt mullekin prossusta emosta ja muistista toimitusvahvari :kippis: kiitos Kärkkäinen
 
Tänne tuli toimitusvahvistus eilen 16 aikoihin, ei vaan seurannassa näy edes ennakkotietoa vielä.

1070ti siis tulossa.
 
Kärkkäisen paketti matkalla matkahuollolla. Ohho, en olisi uskonut että suomesta saa rautaa näin halvalla. Tuli hankittua Gigantista 250€ 2700X ja nyt nämä vielä päälle. Eikös esim tuo Asuksen 1070ti 460€ hintaan ole ihan pirun kova. Eihän noita saa edes käytettyinä noin halvalla. Toki kaikki komponentit tuolla tais olla ihan pirun halpoja (-24% markkinahinnasta) eli kiitokset Kärkkäiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Prkl, tuli myöhästyttyä pari minuuttia tilauksen kanssa, kun arvoin, minkä emon otan prossulle ja muisteille kaveriksi.
 
Oman kokemuksen mukaan Kärkkäinen ratkaisee ongelmatilanteet aika suvereenisti asiakkaan eduksi, joten ei oikeastaan yllätä, että tavarat lähti ilman narinoita eteenpäin. Joku saa varmasti ylläpidossa päänsilityksiä, mutta noilla on tapana mennä asiakaskärki edellä niin asiakkaat saa sen minkä tilasivat.

Kaksi esimerkkiä omasta elämästä.
1. Tilasin sieltä alennusmyynnistä turvakengät jotka oli luokkaa 100€ -75%, seuraavana arkipäivänä tuli viesti, että saldovirhe eikä kenkiä olekaan varastossa, haluatko korvaavan tuotteen vai rahat takaisin. Tsekkasin tarjonnan ja linkkasin vastaukseeen kengät jotka oli lähtöhinnaltaan pikkusen kalliimmat kuin ostamani, mutta eivät alennuksessa, ja Kärkkäinen toimitti ne kengät minulle tilaamieni sijasta.

2. Tilasin pari suihkusettiä kotiin, toisessa pieni vuoto kääntöventtiilissä (siis siinä, mikä säätää tuleeko vesi käsi- vai sadesuihkusta), lähettivät kokonaan uuden tuotteen postissa varaosiksi reklamaatiota seuraavana päivänä.
 
Setti muisteja ja 8700K pistetty Kärkkäiseltä matkaan. Vielä on yhdet muistit lähettämättä.
 
Asiaton käytös. (Toisten käyttäjien haukkumista.)
Kyllä taas kiristää kun tämä ketju on muuttunut lähetyksistä käsittelyyn. Ja jokainen toki tulee kertomaan kuinka oma vehje lähti postiin ja sitten vielä kun posti lähti liikkumaan ja kaiken kukkuraksi että tuote on saapunut. Idiots :facepalm:
 
Kyllä taas kiristää kun tämä ketju on muuttunut lähetyksistä käsittelyyn. Ja jokainen toki tulee kertomaan kuinka oma vehje lähti postiin ja sitten vielä kun posti lähti liikkumaan ja kaiken kukkuraksi että tuote on saapunut. Idiots :facepalm:

No ihan suht relevanttia kun vielä eilen mietittiin että tekeekö kärkkäinen anttilat mutta ilmeisesti ei. Eli sen osalta ei varmaan tarvii enää postata oman paketin statusta :)
 
Kyllä ainakin minusta on jees tietää että saavatko porukat pakettejaan vai onko ne peruttu hintavirheiden takia. Varsinkin tuo Kärkkäisen jymyalennukset olivat sen verran iso juttu että kukaan ei varmaan osannut sanoa että lähtevätkö paketit vai eivät.
 
Kyllä ainakin minusta on jees tietää että saavatko porukat pakettejaan vai onko ne peruttu hintavirheiden takia. Varsinkin tuo Kärkkäisen jymyalennukset olivat sen verran iso juttu että kukaan ei varmaan osannut sanoa että lähtevätkö paketit vai eivät.

Jännitystä elämään - vahvistettu muttei viel toimitettu. Eilisaamusta asti

Untitled.png
 
Muistit tulossa ja sitten harmittaa kun ei tilannut enemmän romua (mitä ei välttämättä olisi tarvinnut.) Sisäinen Sulo Vilen elää ja voi hyvin.
 
Meinasin lisätä, ettei toimitusvahvistuksesta huolimatta tilaamani näyttikset eivät ole liikahtaneet, mutta enpä taida uskaltaa, kun @temex hyökkää kimppuun :'(
 
Tällä hetkellä postin palvelussa lisäksi sekoelmaa. Jimmssin paketti joka oli maanantaina haettu aamupäivästä näyttää edelleen tältä Screenshot_20180508-091227.png

(oli niin saatanan iso kuva että päätin piilottaa sen. Kännyn kuvakaappaukset on aika hirveitä)
 
Kyllä taas kiristää kun tämä ketju on muuttunut lähetyksistä käsittelyyn. Ja jokainen toki tulee kertomaan kuinka oma vehje lähti postiin ja sitten vielä kun posti lähti liikkumaan ja kaiken kukkuraksi että tuote on saapunut. Idiots :facepalm:
Minä olen ihan samaa mieltä. Toimitusongelmille ja hintavirhetapeluille jne. on omakin ketjunsa ja tarjouksiin sellainen jorina ei muutenkaan liity kuin korkeintaan välillisesti. Ja taisipa postinkin toiminnasta keskustelemiselle olla oma ketjunsa.

En muutenkaan ymmärrä että mitä lisäarvoa siitä irtoaa kenellekään tarjouksista keskustelemisen yhteydessä, jos jokainen spammaa monta kertaa omien pakettiensa tilausprosessin etenemisen tai etenemättömyyden?

Kyllä ainakin minusta on jees tietää että saavatko porukat pakettejaan vai onko ne peruttu hintavirheiden takia. Varsinkin tuo Kärkkäisen jymyalennukset olivat sen verran iso juttu että kukaan ei varmaan osannut sanoa että lähtevätkö paketit vai eivät.
Joo, tällaisissa tapauksissa on toki ok kertoa jos saa paketin, tai vaihtoehtoisesti viestin jossa kerrotaan että pidä tunkkisi.

Siitä ei kuitenkaan kostu kukaan mitään, jos jokainen spammaa kaiken tapahtumahistorian tänne mukaanlukien nämä "vieläkään ei ole tilaus liikkunut" -viestit.

Maalaisjärjellä pärjää pitkälle, mutta jotenkin näissä tarjoushössötyksissä järki tuntuu jäävän ikävän usein katveeseen.
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on ainakin selvää että kärkkäinen ei ruennut peruuttelemaan tilauksia. Eli tulevaisuudessa huoletta lotto vetämään jos kärkkäinen jotain myy epäilyttävän halvalla, koska on iso mahdollisus että tavarat jopa lähtevät postiin.
 
Kyllä ainakin minusta on jees tietää että saavatko porukat pakettejaan vai onko ne peruttu hintavirheiden takia. Varsinkin tuo Kärkkäisen jymyalennukset olivat sen verran iso juttu että kukaan ei varmaan osannut sanoa että lähtevätkö paketit vai eivät.
Etenkin kun mistään alennuksista ei ollut edes ilmoitusta. Tilanne oli aika kummallinen, mitään ei tullut itse tilattua.
 
Kaveri kertoi että oli aiemmin itekin saanut hintavirhemuistit kärkkäiseltä ilman ongelmia. Jännä että uusivat virheen :D
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 225
Viestejä
4 457 227
Jäsenet
73 695
Uusin jäsen
Antti81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom