Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Eikös tuossa tule vaan ilmoittaa että sinua ei haittaa se että toimittavat sinulle toisen vastaavan laitteen ja oletat että he pitäytyvät sopimuksessanne tjsp. Voit myös ilmoittaa ostavasi samanlaisen toisaalta ja laittavan erotuslaskun cdonille.
Jos menisi sukkana, niin jooh mutta ei jaksa oikein enää tapella CDON aspan kanssa.
Koska siellä tulee mitä ihmeellisimpiä vastauksia --
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
682
Onko viimeaikoina kukaan nähnyt hyviä tarjouksia "hinnat alkaen" sarjan läppäreistä, jossa kuitenkin olisi järjellinen prossu?

Eli hintaluokka jotain ~300€ paikkeilla ja mieluusti jollain ihan ok* prossulla.

*Voi olla että olen hakoteilla, ja joku korjannee, mutta jos vaikka passmark pisteillä asiaa ajattelee niin prossulla pitäisi olla jotain 5000-7000 CPU Mark pistettä Passamarkin testissä.
Itse katsoisin tuohon hintaluokkaan käytettyä yritysläppäriä. Ovat rungoltaan kuitenkin eri luokkaa kuin 300e markettikoneet.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
649
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 619
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
Sama homma täällä 28.5 tilatun paketin kanssa, ei ole mitään kuulunut. Kohta 2 viikkoa mennyt, niin ei kyllä oikein voi tilausruuhkaan vedota.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 113
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
28.5. tilattu koiranpeti ja märkäimuri, ei ole vielä mitään kuulunut, mutta en nyt vielä lähtisi tempomaan, vastahan tuosta on se heidän arvioimansa kaksi viikkoa umpeutumassa. Antaisin vielä ainakin viikon aikaa, ei noilla nyt kiire ole.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
962
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
Parkside Sähkökäyttöinen ketjusaha tilattu 19.5.
Kärcher märkä-/kuivaimuri tilattu 28.5.

Molemmat saapui postiin noudettavaksi 3.6.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
965
Lidlistä tilattu 23.5. Eilen 8.6 tuli mailia: "Tilauksesi on nyt keräilty ja lähetetty. Ohessa Postin seurantatunnus, jonka avulla voit seurata toimituksen etenemistä Postin verkkosivujen kautta."

Viestissä ei tosin seurantakoodia ollut :)
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
121
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
Tilasin imurin 28.5 illalla, 30.5 oli lähetetty, 2.6 tuli viesti että noudettavissa.
 

Sihijuoma667

Team AMD
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 318
Myös tuo SSD on pienempi... Aika perseestä tämmönen että täytyy kattoa tekniset tiedot-välilehdeltä oikeat speksit..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 712
Tuostahan nyt enää puuttuu se että huomaavat hinnankin olleen väärä, ja veloittavat hyvän asiakaspalvelun hengessä sen maksamattoman puolikkaan samalta maksutavalta.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 261
Myös tuo SSD on pienempi... Aika perseestä tämmönen että täytyy kattoa tekniset tiedot-välilehdeltä oikeat speksit..
Sen ne ovat sentään korjannet jo eilen tuotesivulle. Tuotesivulle ei vielä tieto 1660 ti:stä ole kulkeutunut :D

Itse jännityksellä odotan mitä sieltä tulee ja mitä sitten tapahtuu
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
361
Kai Giganttiin palauttaessa saa myös postikulut takaisin? Viitti niitäkään maksaa jos 2/3 komponenteista eri kuin ostaessa. No odotellaan mitä sieltä tulee, pikatoimituskin valittu, mutta eipä ole mihinkään liikahtanut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Mä kävin Gigantin tsätissä kysymässä mikä on homman nimi. Sanottiin, että kun menen paketin kanssa myymälään saan palauttaa tuotteen tai vaihtaa näyttiksen veloituksetta RTX 2060 Superiin.
Kai tästä ainakin 50 lahjakortti olisi hyvä antaa pitkämatkalaisille :whistling:
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Kai tästä ainakin 50 lahjakortti olisi hyvä antaa pitkämatkalaisille :whistling:
Taitaa pian olla 1660 kortteja outletissa aika paljon :)
Ei taida enää auttaa ostaa kuvakaappauksella, kun ostohetkellä on jo näkyvissä mitä saa.
 
Viimeksi muokattu:

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
1660 superi itsellä oli jota ajattelin itse päivittää. Kyllä on monta virhettä gigantin puolelta tullut. Muistin nopeus, ssd koko ja nyt hetkinen vaihtui koko näyttis :facepalm:
Täyskäsi hintavirhettä lukuunottamatta. Eiköhän sekin vielä saada :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
1660 superi itsellä oli jota ajattelin itse päivittää. Kyllä on monta virhettä gigantin puolelta tullut. Muistin nopeus, ssd koko ja nyt hetkinen vaihtui koko näyttis :facepalm:
Muistien nopeus oli aluksi vain epäselvä, mutta niiden speksejä ei muutettu vaan lisättiin maanantaina että ne on 3200 nopeudella.

Itseäkin hirvittää mikä taistelu tästä on vielä tulossa. Ehkä olisi vain helpointa viedä toi paketti suoriksi takaisin giganttiin sitten kun se joskus saapuu kun onneksi asun 2km lähi gigantista. Mutta saa nähdä jos ne sitten antaakin vaihtaa sen näyttiksen siihen 2060 Superiin. Itselle kyllä jo toi 500GB -> 250GB levy oli aika ratkaiseva tässä hommassa. Kuvakaappaukset on hallussa sunnuntailta milloin oli vielä se 500GB levy ja RTX2060Super siinä mainostekstissä jolloin siis tein oman tilauksen.
Ja onneksi tilasin klarnan laskulla ni ei oo massia kiinni tässä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Mä meinaan itse tehdä niin, että menen paketin kanssa Giganttiin ja pyydän saamaan tilalle RTX2060 Superin ja 500GB SSD:n. Voin tinkiä tuosta SSD:stä, mutta jos näyttistä ei lupauksista huolimatta suostuta vaihtamaan niin jätän palautukseen. Maku meni koko firmasta kieltämättä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 056
Mä meinaan itse tehdä niin, että menen paketin kanssa Giganttiin ja pyydän saamaan tilalle RTX2060 Superin ja 500GB SSD:n. Voin tinkiä tuosta SSD:stä, mutta jos näyttistä ei lupauksista huolimatta suostuta vaihtamaan niin jätän palautukseen. Maku meni koko firmasta kieltämättä.
Varmaan otit Gigantin tsätin lupauksen itsellesi ns. kirjalliseksi todistukseksi?
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
1 540
2070 super -paketissakin tais olla 500gb ssd alunperin?
Oli joo ja toi cs2130 ei löydy edes 250gb mallisena..

Saas nähä mikä soppa tästä tulee, harmi et tilaushistoriassa ei näy tarkkaa luetteloa osista vaan toi paketin nimi... pystyyköhän ne tuolla luistaa vastuusta..?
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 593
Oli joo ja toi cs2130 ei löydy edes 250gb mallisena..

Saas nähä mikä soppa tästä tulee, harmi et tilaushistoriassa ei näy tarkkaa luetteloa osista vaan toi paketin nimi... pystyyköhän ne tuolla luistaa vastuusta..?
Ei pysty. Ruutukaappauksia on olemassa, eikä valehtelu tule tuottamaan tässä tulosta. Ajankohdat, jolloin muutokset tuotesivulle on tehty, on myöskin dokumentoitu. Kyllä ne joutuu tässä kantamaan vastuunsa. Itse asiassa tilausvahvistus, jossa ei lue tilattuja tuotteita, taitaa olla jo itsessään kuluttajalainsäädännön vastainen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Itse asiassa tilausvahvistus, jossa ei lue tilattuja tuotteita, taitaa olla jo itsessään kuluttajalainsäädännön vastainen.
Tilausvahvistuksessa kyllä lukee tilatut tuotteet. Tilattu tuotehan on tuo kitti itsessään, ei siihen sisältyviä tuotteita valitettavasti tarvi erotella.

Ei Gigantti tästä pysty luistamaan. Mun käsittääkseni heidän pitää antaa kaikille ajoissa tilanneille oikea näytönohjain ja oikea SSD, eli ne mitkä olivat tuotekuvauksessa tilaushetkellä. Eri asia sitten kauanko asiasta joutuu vääntämään.
 
Liittynyt
27.04.2020
Viestejä
5
Tuote: Koko valikoima ota 3 maksa 2
Kauppa: Atria lihakauppa
Voimassa: 14.6.
Linkki: Lihakauppa
Muuta: Juhannukseksi hyvät lihat Atrian lihakaupasta. Toimituskulut 9,9€ ja toimitus vain Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere, Turku ja Seinäjoki. Kannattaa panostaa Takuumurea Naturell tai Premium tuotteisiin niin saa paremmat alennukset. Myös vähän harvinaisempia tuotteita valikoimassa esim. naudan Hanger Steak.
Ihan hyvä tarjous, mutta ainakin itselle tarjosi toimitusta aikaisintaan lähemmäs heinäkuun puoltaväliä, niin juhannusherkut pitää hankkia muualta.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
61
Tilausvahvistuksessa kyllä lukee tilatut tuotteet. Tilattu tuotehan on tuo kitti itsessään, ei siihen sisältyviä tuotteita valitettavasti tarvi erotella.

Ei Gigantti tästä pysty luistamaan. Mun käsittääkseni heidän pitää antaa kaikille ajoissa tilanneille oikea näytönohjain ja oikea SSD, eli ne mitkä olivat tuotekuvauksessa tilaushetkellä. Eri asia sitten kauanko asiasta joutuu vääntämään.
Minulle vastasivat tänään Gigantin asiakaspalvelusta, että mukana olisi 500 gigan ssd-levy. Kysymystä esittäessäni, tietoa näytönohjaimen mahdollisesta vaihtumisesta ei vielä ollut.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Nyt katosi nuo gigantin kittien tuotesivut kokonaan
Sitten odotellaan sähköpostia jossa Gigantti peruu tilauksen.

Minulle vastasivat tänään Gigantin asiakaspalvelusta, että mukana olisi 500 gigan ssd-levy. Kysymystä esittäessäni, tietoa näytönohjaimen mahdollisesta vaihtumisesta ei vielä ollut.
Kyllä minä aion vaatia tuota 500 gigan levyä, kun se tilaushetkellä tuotesivulla luki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Sitten odotellaan sähköpostia jossa Gigantti peruu tilauksen.



Kyllä minä aion vaatia tuota 500 gigan levyä, kun se tilaushetkellä tuotesivulla luki.

Kyllä, aikaisempi kokemus kuluttajaneuvontaan oli aika yksioikoinen, saat mitä on tilattu, ja näin kävi aikaisemman gigantti-keissini kanssa aika nopeaan. Eikä tässäkään niin härski hintavirhe tmv. ole käynyt ilmi että pitäisi ihan suoraan niellä tappionsa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Kyllä, aikaisempi kokemus kuluttajaneuvontaan oli aika yksioikoinen, saat mitä on tilattu, ja näin kävi aikaisemman gigantti-keissini kanssa aika nopeaan. Eikä tässäkään niin härski hintavirhe tmv. ole käynyt ilmi että pitäisi ihan suoraan niellä tappionsa.
Jos hintavirheet olisivat hintavirheketjussa?
 

Nom

homo debilis obēsus
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 817
28.5. tilattu koiranpeti ja märkäimuri, ei ole vielä mitään kuulunut, mutta en nyt vielä lähtisi tempomaan, vastahan tuosta on se heidän arvioimansa kaksi viikkoa umpeutumassa. Antaisin vielä ainakin viikon aikaa, ei noilla nyt kiire ole.
Tilasin imurin 28.5 illalla, 30.5 oli lähetetty, 2.6 tuli viesti että noudettavissa.
Saitko minkä imurin. Tilasin WD4:n ja sain KNT4:n. :think:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 120
Onko kaikille jo tulleet / lähetetty Lidlin Sportyfeel kaupan tilaukset joita pari viikkoa sitten tänne linkattiin?

Itsellä vielä 27.5. tilattu imuri tulematta, eikä tilausvahvistuksen jälkeen ole minkäänlaista kommunikaatiota tullut heiltä.
28.pvä tilailin, tuli tilausvahvistus. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa ;)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 476
Viestejä
4 200 836
Jäsenet
70 912
Uusin jäsen
Bjarne Allvarsson

Hinta.fi

Ylös Bottom