- Liittynyt
- 02.11.2016
- Viestejä
- 1 014
Täytyy kyllä antaa pisteet tästä hyvästä toiminnasta ja myös asiakaspalvelun toiminnasta. Itse kyselin tilatessa, että mikä on kun ostoskorissa hinta muuttuu? Asiakaspalvelu totesi kyseessä olevan virheen, mutta pyysi tilaamaan tuotteet ja ottamaan kuvankaappaukset hinnoista, niin hyvittävät erotuksen. Tänään sitten tuli päivitetty lasku Klarnalta. Satasen siinä sitten "säästi", kuitenkin neljäsataa olisi säästänyt ilman tarjoustaJa nyt tuli viestiä että on lähtenyt matkaan, hintaa jäi se ~95€. Täytyy antaa vaihteeksi pisteet Clasulle toiminnasta, että pidetään kiinni sovitusta vaikka kyse olikin virheestä. Trendi on tainnu kuitenkin olla vedota hintavirheeseen, tosin tässä ei monesta kympistä ollut kyse.