Hyvät tarjoukset -keskustelu

Tila
Keskustelu on suljettu.

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 006
Mä en edes usko, että mitään koodeja on ollut olemassa. Katsottu vain, että nyt paukkuu budjetti
Tämähän on sama asia.
Jos on jaettu 10 000 10€ kuponkia joista odotetaan että puolet käytetään ->50tk€ mainosbudjettia
Jos taas nettihässäkkä jossa arvioitu että 50tk€ menee kahessa viikossa ja se varataan, meneekin kahdessa päivässä -> keskeytetään ja meni 50tk€
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Itse asettaisin terveydelleni suuremman hinnan kuin sen säästön, jonka teen syömällä kolmessa viikossa 42 pizzaa.
404 error

Terveyttä ei ole, saati säästöjä.

Kaks sivua vääntöä jostain 10e säästöstä pizzasta. Elääkö porukka maksusitoumuksilla.
Kyllä ja joo, itsehän ajattelin ottaa elämästä ns. plusmerkkiset exitit, kulutan enemmän kuin tuotan. :tup:

Muutoinkin emmä välttämättä noita kaikki pitsuleita edes syö kokonaan, reunat vien lintulaudalle. Pääasiahan koko hommassa näis tämmöisissä tarjouksissa on se, että mahdollisimman moni muu ei saa hyödynnettyä tarjousta. :)

Pizzoista viis, tuollainen ahneus on pahin asia nykymaailmassa. Tuo se tuhoaa ympäristön, kun aina pitää vähän enemmän saada ;)
Ei ympäristöllä ole väliä, kun kohta me kaikki eletään avaruudessa. Suotta näitä murehtimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.05.2017
Viestejä
1 768
Mutta kuinka te kehtaatte käydä jokapäivä hakemassa sen pizzanne jollain hiluilla? Käyttekö eri paikoissa vuorotellen vai? Tulee vähän sama fiilis, kuin että jossain tiskillä ois karkkia tarjolla ja sitten joku tulee ja kahmii taskut täyteen. :facepalm:
 

mäggäri

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 374
Ei se liikunta siitä pizzasta yhtään sen terveellisempää tee. Tehokkaaseen urheiluautoonkin voi tankata sitä halvempaa 95:sta tai kunnon V-poweria polttoaineeksi.
Tulipa tässä mieleen että mitähän sitä tankkaisi Mustangiin, entä tuohon ranskalaiseen kauppakassiini?

Ja kyllä löytyy ko. värkki
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 895
Ihan leluhan tuo on ja kalliskin vielä.4 litran säiliö,2 litraa /min ,max 5 bar ja akku max 15 min.Eiköhän pari ämpärillistä lämmintä vettä ,pesuainetta ja harja/sieni vie tuota sata nolla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 394
Onko tuo juurikaan parempi kuin ne n. 20€ käsikäyttöiset paineruiskut?
Kerrostaloasujalle, kenelle ei ole tarjolla sähkö- / vesipistettä pihalla ja muutenkin oikean painepesurin käyttäminen olisi, jos nyt ei kiellettyä niin ehkä pahennusta herättävää, niin oikein sopiva laite. Hommasin OC3:n paineruiskusäiliön tilalle maastofillarin pesuun. On aika paljon mukavampi hoitaa pesut OC3:lla, minkä kaverina harja, pesuaineet ja rätit.

Fillarin pesuun sopivat paineet, koska (laadukasta haraste) fillaria nyt ei ylipäätää saa kovilla paineilla pestä. Tuo on myös näppärän kokoinen ottaa autoon mukaan 10l vesitonkan kanssa. Saa ravat pestyä reissun päällä, eikä tarvitse pakata paskaista fillaria autoon / pakettiautoon. Tuolla voi hoitaa pesuhuoneessa ja partsillakin jotain siistimishommia ja jollain tuubi videoilla pientä auton pesuakin tekevät. Mutta jos tuota meinaa painepesuriksi, niin sellainen se ei ole.

Selviäähän sitä vaikka kastelukannulla ja paineettomalla sumutuspullolla, mutta helppoutta ja vaivattomuutta tuo OC3 lisää. Paljonko tälle sitten antaa rahallista arvoa, on jokaisen oma asia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 746
^ tämä juuri, eli kaikilla ei ole sitä pihaa missä ruiskia. Mulla on matalapainepesuri aina takakontissa. Helppoa kun ajaa halliin, niin täyttää säiliön vedellä ja suihkuttelee suola- ja kurapaskat pois auton kyljistä jne. Pari säiliöllistä riittää koko autoon hyvin. Samoin kesällä fillarin pesuun ihan oiva väline. Mukavuustekijä verrattuna käsikäyttöisiin painesumuttimiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Onko kellään tiedossa jotain ale koodia multitronic verkkokauppaan. Pitäis laittaa sieltä näppäimistö tulemaan niin ois kiva jos sais edes ilmaset postit yms.

Edit. No olihan siellä ilmaiset postit, joten ei enää mitään
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Kerrostaloasujalle, kenelle ei ole tarjolla sähkö- / vesipistettä pihalla ja muutenkin oikean painepesurin käyttäminen olisi, jos nyt ei kiellettyä niin ehkä pahennusta herättävää, niin oikein sopiva laite. Hommasin OC3:n paineruiskusäiliön tilalle maastofillarin pesuun. On aika paljon mukavampi hoitaa pesut OC3:lla, minkä kaverina harja, pesuaineet ja rätit.

Fillarin pesuun sopivat paineet, koska (laadukasta haraste) fillaria nyt ei ylipäätää saa kovilla paineilla pestä. Tuo on myös näppärän kokoinen ottaa autoon mukaan 10l vesitonkan kanssa. Saa ravat pestyä reissun päällä, eikä tarvitse pakata paskaista fillaria autoon / pakettiautoon. Tuolla voi hoitaa pesuhuoneessa ja partsillakin jotain siistimishommia ja jollain tuubi videoilla pientä auton pesuakin tekevät. Mutta jos tuota meinaa painepesuriksi, niin sellainen se ei ole.

Selviäähän sitä vaikka kastelukannulla ja paineettomalla sumutuspullolla, mutta helppoutta ja vaivattomuutta tuo OC3 lisää. Paljonko tälle sitten antaa rahallista arvoa, on jokaisen oma asia.
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
127
Olikos giganttiin voimassa koodeja ilmaisille posteille? GIGA557 ei näytä enää toimivan.
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
286
Tuote: Metabo BS-18-set akkuporakone ja 74-osainen tarvikesarja
Hinta: 169€ (249€)
Kauppa: Tokmanni Riihimäki

Hylyssä 6 kpl

Onko kokemuksia tuosta? Omasta porasta alkaa olla akut aika finaalissa ja pitäis alkaa kattelemaan korvaajaa. Saksasta toi lähtis vissiin 130e.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 394
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Tämä kommenti ei kohdistu nyt sitten mitenkään sinuun, kunhan murisen huonoista tuotteista :) Ja sori vaan off topicista.

Itse vihaan (yleensä halpoja) paskoja ja laaduttomia tuotteita. Sellaisia, mitkä hoitaa homman just ja just ja vähän sinne päin ja silti aina v***ttaa niitä käyttäessä. Moni sanoo, että "on niin vähän käyttöä, että tämä menettelee kyllä". Joo o, juon niin harvoin teetä, että ei niin haittaa vaikka tee mukin pohjassa on pieni reikä ja aina nesteet pöydällä ja lattialla :)

Varsinkin jotkut kympin sähkötyökalut, mitkä päästää savut pihalle ja niissä on joku Lidl 10 vuoden takuu. Sinne heitetään roskiin ympäristöä saastuttamaan ja saadaan samanlainen paska tilalle. Kunnon haittavero pitäisi olla moisille tuotteille, niin krääsän myynti ehkä vähentyisi.

Itse katselen juuri nyt vapari suksia. Taidolle ja hiihtomäärälle riittäisi varmasti Prisman paketti, mutta koska olen päässyt pertsassa nauttimaan Fischerin kalliimman pään kalustosta, niin katselen tietenkin noita kärkimalleja. Taloudellisesti järkevää, tarve/hinta/laatu kohtaa? Ei varmasti. On kuitenkin paljon nautittavampaa vetää kunnon kalustolla, lajissa kuin lajissa. Toki tajuan, että aina ei ole mahkuja ostaa sitä kalliimpaa (= toivottavasti myös laadukkaampaa / parempaa).
 
Liittynyt
23.10.2017
Viestejä
923
Tämä kommenti ei kohdistu nyt sitten mitenkään sinuun, kunhan murisen huonoista tuotteista :) Ja sori vaan off topicista.

Itse vihaan (yleensä halpoja) paskoja ja laaduttomia tuotteita. Sellaisia, mitkä hoitaa homman just ja just ja vähän sinne päin ja silti aina v***ttaa niitä käyttäessä. Moni sanoo, että "on niin vähän käyttöä, että tämä menettelee kyllä". Joo o, juon niin harvoin teetä, että ei niin haittaa vaikka tee mukin pohjassa on pieni reikä ja aina nesteet pöydällä ja lattialla :)

Varsinkin jotkut kympin sähkötyökalut, mitkä päästää savut pihalle ja niissä on joku Lidl 10 vuoden takuu. Sinne heitetään roskiin ympäristöä saastuttamaan ja saadaan samanlainen paska tilalle. Kunnon haittavero pitäisi olla moisille tuotteille, niin krääsän myynti ehkä vähentyisi.

Itse katselen juuri nyt vapari suksia. Taidolle ja hiihtomäärälle riittäisi varmasti Prisman paketti, mutta koska olen päässyt pertsassa nauttimaan Fischerin kalliimman pään kalustosta, niin katselen tietenkin noita kärkimalleja. Taloudellisesti järkevää, tarve/hinta/laatu kohtaa? Ei varmasti. On kuitenkin paljon nautittavampaa vetää kunnon kalustolla, lajissa kuin lajissa. Toki tajuan, että aina ei ole mahkuja ostaa sitä kalliimpaa (= toivottavasti myös laadukkaampaa / parempaa).
Niin, halpahan ei aina ole paska/huono/laaduton ja myös kallis voi olla paska/huono/laaduton.
Varsinkin internetistä tilatessa on todella vaikea päätellä onko tuotteen laatu omaan käyttöön riittävä, ja miten tukeva/kestävä ja laadukas tuote käytännössä on. Vaatteet, akkuporakoneet, lenkkarit, sukset, yms. näyttää kuvissa ja spekseissä tosi hyvälle mutta materiaalin kestävyyttä ja tukevuutta on mahdotonta tietää kun ei pääse hypistelemään tuotetta ennen ostoa.

Sitten on myös se puoli että jos sitä käsisirkkeliä käyttää yhden kerran vuodessa parin levyn halkaisuun niin tuntuu turhalta osaa se 300e ammattilaisverme keräämään pölyä hyllyyn kun täsmälleen saman tuloksen saa 30e aloittelijavermeellä.

Juuri muuten tänään avasin ~10v vanhan 30e maksaneen tuhka/verstas-imurin kun lakkasi ykskaks toimimasta. Muuten täysin toimiva peli mutta hiilet oli kuluneet loppuun. On täyttänyt oman käyttötarpeen aivan täysin eikä laadussa tai käytettävyydessä ole ollut moitittavaa. Ei varmaan olisi käytössä huomannut eroa 300e kärkkeriin. Pitänee katsella josko jostain romukopasta tulisi käypäiset hiilet vastaan niin lykkäisi ne tuohon paikalleen niin menisi varmaan taas seuraavat 10v.

ainiin.... ja syksyllä ostin juuri BF-tarjouksesta 35€ perinteisen suksisetin siteineen uutena, kyllähän noilla hiihtää mutta huomaa ettei ole mitkään kilpasukset, mutta täyttää oman tarpeen täysin kun mennään pelkkää kuntohiihtoa. Saa nähdä miten kestää tällä ~800-1000km/vuosi tahdilla. Olen halpa kakkiainen.
 
Liittynyt
11.08.2017
Viestejä
221
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Minulla oli joskus tuollainen Birchmeier vähän aktiivisemmassa käytössä. Ensimmäisenä siitä hajosi pumppu, no siitä en juuri välittänyt, vaan täytin sen paineilmalla. Seuraavaksi ylipaineventtiili alkoi vuotamaan, ensimmäisen kerran korjasin sen, mutta toisella kertaa tulppasin. Alkuperäinen letku oli kovettuvaa tavaraa, kumiletkun vaihdolla korjaantui. Kahvan tiivisteet pitää vaihtaa parin vuoden välein.
Eli kestäähän nuo laadukkaat pitempään, mutta niitä pitää huoltaa. Parinkympin halpiksen ostaminen vuoden välein tulisi halvemmaksi, tosin ympäristö ei kiitä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
84
Onko kokemuksia tuosta? Omasta porasta alkaa olla akut aika finaalissa ja pitäis alkaa kattelemaan korvaajaa. Saksasta toi lähtis vissiin 130e.
Itse ostin pari kuukautta sitten Proshopista hintaan 135€ vastaavan setin ja hyvin on palvellut. Pyörimisnopeus tuntuu olevan pienempi kuin muilla merkeillä, mutta itse tykkään koneesta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 895
Mulla on ollut useampia (halvimpia) muoviruiskuja ja aina ne sen yhden kauden kestää joten kuten. Yhden vaihdoin takuuseen, muutaman muunkin olisin saanut jos kuitit olisivat aina tallessa. Jos tuollaisen saisi rosterista tehtynä ilman vararikkoa niin ostaisin, olen vähän yrittänyt etsiäkin. Muoviset korkkaa yleensä saumasta.
Eihän nuo kiinassa paljon maksa,kestävyys ja laatu on sitten kysymysmerkki.Stainless Steel Pressure Sprayer, Stainless Steel Pressure Sprayer Suppliers and Manufacturers at Alibaba.com
Saksasta löytyi tuollainen https://www.amazon.de/GLORIA-Hochle...=1551540963&sr=1-21&keywords=Pressure+Sprayer käytettynä oli pari kymppiä halvempi,mutta se meni jo.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 073
Alibaban hintoja ei kannata vertailla kun ne on yleensä 1000 kpl tilauksia ja tulee 50€ rahdilla.
 
Liittynyt
16.10.2017
Viestejä
14
F-secure TOTALL ja FREEDOME tilauksista -50%, etenkin toi totall tarjous on aika hyvä. 3 koneelle 2 vuodeksi esim 60e.
Tietoturva ja yksityisyyden suojaus - F‑Secure


ps. etusivulla on vain 1 vuoden tilauksia, mutta painaa osta nyt, niin päsee muokkaamaan laitemääriä ja kestoja
Kiitos tästä, muchos appreciated! Olin jo lähtökuopissa että hakisin krapulaisena Gigantista fyysistä lisenssipakettia, sen kun saa kymppiä halvemmalla kuin F-Securen sivuilta normihinnoilla. Nyt säästyi sekä rahaa että terveyttä. :tup:
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
150
Kiitos tästä, muchos appreciated! Olin jo lähtökuopissa että hakisin krapulaisena Gigantista fyysistä lisenssipakettia, sen kun saa kymppiä halvemmalla kuin F-Securen sivuilta normihinnoilla. Nyt säästyi sekä rahaa että terveyttä. :tup:
Saako tuon aktivoitua käyttöön myöhemmin, jos edellistä lisenssiä on voimassa vaikka vielä puolivuotta? Vai meneekö tuo puolivuotta hukkaan?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
290
Saako tuon aktivoitua käyttöön myöhemmin, jos edellistä lisenssiä on voimassa vaikka vielä puolivuotta? Vai meneekö tuo puolivuotta hukkaan?
ei suoraan, mutta ittellä oli ½v freedomea ja 2kk safea jälella, niin aspan kaa tehtiin siten, että poistivat mun tilin, ostin ja tein uuden tilin ja lisäsivät sen 2kk mun tilille. Tämä hoitui siis aspan chatissa. Suoraan omatoimisesti ei onnistu
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 561
Nuosts telian ence tarjouksista ilmeisesti kaulahuivit ja hiirimatot tulee vain nuohin missä erikseen mainittu?
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
1 257
Saako tuon aktivoitua käyttöön myöhemmin, jos edellistä lisenssiä on voimassa vaikka vielä puolivuotta? Vai meneekö tuo puolivuotta hukkaan?
EDIT: Ei tietoa alkaako tilaus juoksemaan vasta maksupäivästä vai siitä kun jo ostetun koodin aktiovi Freedomessa. Nykyään ei voi laittaa uutta koodia kuin vasta kuukautta ennen olemassa olevan jakson loppua. Muistelin aluksi vuosien takaista, kun koodeja pystyi laittamaan peräkkäin ja subscription aika vain kasvoi sitä mukaa kun koodeja antoi.

Itse perun kaksi viikkoa sitten tehdyn tilauksen ja ostan nyt uuden tarjouksella :D


Jos on VPN jo käytössä, kannattaa laittaa sijainti amerikkaan ja tilata f-securen jenkkisvulta. Ainakin vuosi sitten sama tarjous oli myös jenkeissä, 25 $, ja maksoi siis vain 20 € ja maksu onnistui Suomalaisella luottokortilla ihan normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Tuote: Lenovo Ideapad 330s 15,6" /w Geforce GTX 1050 2 Gb
Hinta: 699,90 e
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 3.3.2019 asti
Linkki: Lenovo Ideapad 330S 15,6" kannettava, Win 10 64-bit, harmaa 699,90 €

Siitä käypäinen läppäri yleiskäyttöön ja kevyeen pelailuun.
Lenovo Ideapad 330 15,6&quote; kannettava (musta) - Kannettavat tietokoneet

Gigantissa suht sama mutta ilman ässää mallinimessä. Sama näyttis, parempi (?) prossu ja halvempi hinta mutta tosin (isona) miinuksena ei SSD:tä vaan teranen HDD. Näköjään joku 16 giganen Intel Optane muistiyksikkö kuitenkin vähän kompensoimassa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
329
BREDIS LAAJALAHTI, Espoo avajaiset huomenna 4.3 klo 8

POWER-HINTAAN - Viikon mainoslehti

Tarvitaanko poliiseja paikalle...
Sattuipa sopivasti vapaapäivälle moinen. Ei tuolla tarjouksissa kyllä ollut oikein mitään itselle. Jos jaksan herätä niin käyn vilkaisemassa. Mukaan voisi tarttua Xbox one ohjain (ei missään tarjouksessa), Honorin älyvaaka kympillä ja EHKÄ Eletran soundbar (arvuuttelen vain onko se edes 39 eurolla hankinnan arvoinen).
Jos ei muuta niin siellä saa ilmeisesti hodareita 1500 ensimmäistä halukasta :D
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Ei ollut edes ilmaisia sankoja niin mitä tuonne jonottamaan. Ei vaan ei ainakaan itselle ollut mitään sellaista minkä takia jonottaisin, pleikkari ykkösen voisin ostaa mutta niin pieni erä että tuskin saisin.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
110
Onkos tuo Powerin 699€-tarjouksessa oleva Asus RTX 2080 Turbo 8Gt mistään kotoisin?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
83
Mitäs jos klikkaa sen mainoslehtisen auki?
Joo, mä oon vähän pudonnut kärryiltä näistä läppäreistä, sillä itellä ei ole enää moneen vuoteen sellaista ollut. Aattelin, jos täällä ois jollain ollut suositella mallia, jossa ehkä se paras tarjous vrt. Mitä normaalisti on. Noihin kauppojen ''normaalihintoihin' en oikeen uskalla enää luottaa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 746
Olihan siellä se Matebook X 1099e ja Applen MacBook Air 999e ja ne nyt on molemmat halvempia oikeasti kuin yleensä missään muualla.

Edit: hinta.fi sivustolta näet lähes kaikki kamppeet hintahistorian kera.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 103
Viestejä
4 191 361
Jäsenet
70 864
Uusin jäsen
Joonas123

Hinta.fi

Ylös Bottom