Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arnozzi Vernazza Gigantissa 229€, mut toimitukset menee Tammikuulle. Onko tossa rahoille vastinetta kuin IKEAn kolmen sadan about vastaavassa tuolissa?Mitään hyviä BF tarjouksia sattunu silmään? Kolmen sadan budjetilla vähän huonosti tarjontaa
Itellä tää ollut kolmisen vuotta ja käsinojat, sekä kaasujousi alkaa oleen tiensä päässä. Eli laatu samaa roskaa, kuin käytännössä kaikissa pelituoleissa, mutta plussaa siitä, että toi kangas on tekonahkaa huomattavasti miellyttävämpää. Käsinojat yleisestikin todella rimpulat. En siis suosittele tuolina, mutta pelituoliks keskivertoa parempi imo.Arnozzi Vernazza Gigantissa 229€, mut toimitukset menee Tammikuulle. Onko tossa rahoille vastinetta kuin IKEAn kolmen sadan about vastaavassa tuolissa?
Ok kiitti! Taitaa jäädä näillä tiedoin ostamatta..Itellä tää ollut kolmisen vuotta ja käsinojat, sekä kaasujousi alkaa oleen tiensä päässä. Eli laatu samaa roskaa, kuin käytännössä kaikissa pelituoleissa, mutta plussaa siitä, että toi kangas on tekonahkaa huomattavasti miellyttävämpää. Käsinojat yleisestikin todella rimpulat. En siis suosittele tuolina, mutta pelituoliks keskivertoa parempi imo.
Kellään ei ole tullut vastaan alternative sourcea tälle kaasujouselle?Tähän sainkin vastauksen. Martelan Outletista löytyy selkänojan kaasujousia 65€ hintaan
Etsinnässä tuoli etätöihin ja sen jälkeisiin peleihin. Päivittäin +10h istumista. Kannattaako noblechairs hero? Olen 190cm ja painan 115kg. Useassa penkissä mitä olen kokeillut tuntuu istuinosan syvyys olevan liian pieni. Kelpaa myös käytetyt työtuolit, mutta vaikeuksia löytää oikeaa mallia miljoonien joukosta.
Näillä spekseillä (koko ja istuma-aika) sanoisin, että suoraan katse valvomotuoleihin. Työtuoleista voin sanoa, että Fernistä istuinpehmuste napakkana toimii vähän isommallakin painolla ja Step+ myös toimi hyvin päivä ja iltakäyttöön. Painan viitisen kiloa sinua enemmän.
Hero voi hyvinkin olla toimiva valinta, itse muutaman kerran jimmsissä istunut ja aina se hyvältä tuntuu ja sen alaseläntuen saa säädettyä nätisti kohdalleen. Pitkä ja jämäkkä istuin toimii hyvin juurikin painavamman/pidemmän istujan kanssa.Etsinnässä tuoli etätöihin ja sen jälkeisiin peleihin. Päivittäin +10h istumista. Kannattaako noblechairs hero? Olen 190cm ja painan 115kg. Useassa penkissä mitä olen kokeillut tuntuu istuinosan syvyys olevan liian pieni. Kelpaa myös käytetyt työtuolit, mutta vaikeuksia löytää oikeaa mallia miljoonien joukosta.
Sellainen jossa on niskatuki.
Loyalbrandilla muuten nyt Embody halvimmillaan 1222 € ja valikoimiin ilmestynyt myös tuolla Atlas headrestillä oleva malli, jolla hintaa 1427 €.
Koop hier je Herman Miller Embody | Black Sync editie
Ervaar het unieke comfort van de Herman Miller Embody Black Sync Editie bureaustoel. Verbeter je zithouding tijdens je werkdag. Bestel hem nu!loyalbrand.eu
![]()
Herman Miller Embody - Black Sync-Black editie with headrest | Loyal Brand Shop
Embody with upgraded Black Sync fabricloyalbrand.eu
Sitä luokkaa eli hinta sama kuin Logitech-versiolla, jos asuu pääkaupunkiseudulla, muuten satasen halvempi.Ja postitus parisataa?
Vuosi sitten toimitus oli 75€, näköjään nyt suolaiset ~217€Ja postitus parisataa?
Mitään hyviä BF tarjouksia sattunu silmään? Kolmen sadan budjetilla vähän huonosti tarjontaa
Kiitti! Kriteerinä on kuitenki tuoli ristiselän tuella, elikkäs toi postaamani Logic 220 on tällä hetkellä kärjessä. Ens viikolla kattomaan.Oletko katsonut Shoutlet.fi? Sinne ilmaantuu aina välillä Kinnarpsin laadukkaita tuoleja tuohon hintahaarukkaan, nytkin muutamia näyttelytuoleja aika kovilla alennuksilla... Työtuoli 6244-Kinnarps | Shoutlet.fi
Voin illalla tätä testata ja kertoa.Mekaanisesti ehjän ja toimivan Logic 220 jakkaran ostaisin viivana, jos hintaa olisi vain 350€.
Muuten, miten vaakatasoon tuo selkänoja menee?
Hyvä jos löytyi mieluinen.Kiitti! Kriteerinä on kuitenki tuoli ristiselän tuella, elikkäs toi postaamani Logic 220 on tällä hetkellä kärjessä. Ens viikolla kattomaan.
Voisi ehkä sopia Kinnarps 9000. Kookas, jämäkkä ja laajat säädöt.Etsinnässä tuoli etätöihin ja sen jälkeisiin peleihin. Päivittäin +10h istumista. Kannattaako noblechairs hero? Olen 190cm ja painan 115kg. Useassa penkissä mitä olen kokeillut tuntuu istuinosan syvyys olevan liian pieni. Kelpaa myös käytetyt työtuolit, mutta vaikeuksia löytää oikeaa mallia miljoonien joukosta.
Logicien valmistaja taitaa olla RH Stolen Ruotsista.Kukas se oli se Martelan logiccien valmistaja oikeasti? toinen hyvä kysymys kuuluu että nyt kun martela "vähän" on kai nostanut varaosien hintaa taannoisesta, niin saako noita Logicien käsinojan päällisiä jostain vinkuintiasta kohtuuhintaan?
Oletko jo kysynyt Kinnarpsin chatistä? Noihin voi ostaa pelkän uuden istuimen tai pelkän selkänojan, ainakin käsinojat sain hankittua vanhaan tuoliin. Kaikki osat lähtee irti. Tai sitten käydä verhoilijalla, mutta se saattaa olla vaikeampaa, jos jouset jo puskee läpi....Mulla on Kinnarps 6000 ilmeisesti free float? Malli. Olen sen jo istunut pilalle. Istuin osasta siis revennyt kangas ja jouset puskee persiiseen lävitse.
Kysymykseni teille itseäni viisaammille: Mistä saisi vain uuden istuin osan? Tai missä/kuka tollaisia korjaa? Millä niitä itse korjaisi löytyykö jostain tietopankkia, jotta itse voisi suorittaa?
Jotenkin tuntuis tyhmältä tommonen arvokas, muuten hyvässä kunnossa edelleen oleva tuoli viskata vaan jätelaitokselle vain sen vuoksi, että se istuin osa on puhki istuttu.
Itse päädyin tilaamaan normaalin Embodyn black fridayn "alennuksista" eli tuoli halpa ja rahti kallis. Pitää kokemuksia laittaa, kunhan saapuu ja pääsee laitoksen kanssa sinuiksi. Embodyyn päädyin tai ainakin perustelin hankinnan itselleni sillä, että sen kehutaan ohjaavan istumaan ergonomisesti. Kotona koneella tulee kuitenkin valtaosa työpäivistä nykyään vietettyä ja näillä kilometreillä alkoi huomaamaan orastavaa alaselän kiukuttelua pitkäksi venyneiden istumasessioiden jälkeen.Pitäisi varmaan panostaa työtuoliin, kun nykyään tulee vietettyä niin paljon aikaa tuolissa etätyön ja pelailun takia.
Onkohan tuo Embody hintansa väärti? Hieman epäilyttää niskatuen puuttuminen, mutta kaikenkattava 12 vuoden takuu kyllä aika puoleensavetävä. Löytyykö alle 1000€ hintaluokassa mitään ergonomiassa ja laadussa lähelle pääsevää?
Onko kukaan koittanut korjailla kinnarps 9000 tuolia? Tuleeko mekaniikka näkyviin jos istuimen saa pois jotenkin? Tuntuu näin pienen ihmettelyn jälkeen aika suojatulta tuolilta eli juuri missään ei näy mitään mistä voisi aloittaa purkamisen.
Tämä kotiutui tossa hetkonen sitten. Hintaa jäi 340€, ollu kotikonttorilla vähässä käytössä noin 7kk. Täähän on aivan järkyttävän hyvän tuntuinen istuin! Saakohan näistä jonkun sarjanumeron tms. kautta selville takuuasioita?Logic 220 vähän käytettynä hintaan 350€ on vissiin ihan hyvä diili?
Istuimen pohjassa saattaa olla tarra, josta näkyy valmistustiedot. Martela tosin tarjoaa vaan vuoden takuun muistaakseni mikä on aika kämäinen kun RH:lta saa vastaavasti 10 vuoden varaosatakuun.Tämä kotiutui tossa hetkonen sitten. Hintaa jäi 340€, ollu kotikonttorilla vähässä käytössä noin 7kk. Täähän on aivan järkyttävän hyvän tuntuinen istuin! Saakohan näistä jonkun sarjanumeron tms. kautta selville takuuasioita?
Ei näkyny muuta kuin RH:n logo. Onko Martelan tuoleissa Martelan vai RH:n logo tossa jossain selkämyksessä?Istuimen pohjassa saattaa olla tarra, josta näkyy valmistustiedot. Martela tosin tarjoaa vaan vuoden takuun muistaakseni mikä on aika kämäinen kun RH:lta saa vastaavasti 10 vuoden varaosatakuun.
Martelan logo Martelan tuoleissa. Näin ainakin Logic 400:ssa, en osaa sanoa miten on 220:ssä.Ei näkyny muuta kuin RH:n logo. Onko Martelan tuoleissa Martelan vai RH:n logo tossa jossain selkämyksessä?
Martelan logo Martelan tuoleissa. Näin ainakin Logic 400:ssa, en osaa sanoa miten on 220:ssä.
OK ei olekaan nyrkkisääntö siis.Martelan Outletista ostettu uusi Logic 400 pari vuotta sitten ja siinä RH logo selkänojan yläosassa.
Aina se rh logo on noissa. Martelan logo on semmoisessa pienessä lapussa tuolin selkänojassa.Martelan Outletista ostettu uusi Logic 400 pari vuotta sitten ja siinä RH logo selkänojan yläosassa.
Tässä ei näy muuta kuin toi RH, ei martelaa missään eikä mitään tarroja. Elikkäs lieköhän tämä siis RH:n tuoli?Aina se rh logo on noissa. Martelan logo on semmoisessa pienessä lapussa tuolin selkänojassa.
Nyt ollut käytössä useamman päivän ja on mielestäni mukavampi kuin Jyskin, Ikean ym vastaavat tuolit mitä kävin kokeilemassa. Olettaisin tämän ennemmin olevan noin 300€ tasoinen jos vertaan edelliseen tuoliini. Näköjään Maskulla on lähes sama tuoli juurikin 299€.Kellään kokemusta tämmösestä Ticovasta? Kaikki herkut löytyy ja hinta ei ole paljo mitään. En vaan rupee kirveelläkään purkamaan ja palauttamaan tota enää Saksaan jos onkin huono. Toki tohon hintaan vois jo ehkä vaan kopasta..
Prkl, sekoitankohan tuohon. Toimistolla Martelan tuoli, mutta en ole siellä pariin kuukauteen käynyt niin taitaa muisti pettää.Aina se rh logo on noissa. Martelan logo on semmoisessa pienessä lapussa tuolin selkänojassa.
Voin vahvistaa. Töissä ja kotona nyt Martelan Logicit, molemmissa RH logo selässä ja tuossa oikealla sivulla tuo pieni lipare missä Martelan logo.Prkl, sekoitankohan tuohon. Toimistolla Martelan tuoli, mutta en ole siellä pariin kuukauteen käynyt niin taitaa muisti pettää.
Ostin itse tuon saman kesällä ja hintaisekseen ihan ok, kuitenkin omia negoja: kokoa itsellä 187 cm ja 130 kg.Kellään kokemusta tämmösestä Ticovasta? Kaikki herkut löytyy ja hinta ei ole paljo mitään. En vaan rupee kirveelläkään purkamaan ja palauttamaan tota enää Saksaan jos onkin huono. Toki tohon hintaan vois jo ehkä vaan kopasta..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.