Ikea Markus työtuoli, kangaspäällystetty tietysti.
+Ammattimainen ja tyylikäs
+Saatavuus
+Varaosat
+Hinta
+Luotettava
+Tukevat käsinojat
+Korkea selkänoja
+Ergonoominen ainakin keskikokoisille ihmisille
+Mukava jousittu selkänoja joka tuo mukavan keinutuoliefektin jos haluat nojata taakse pelisessioiden välissä
+Ilmava Selkänoja
+Kevyt kantaa mutta vaikea kaataa
+Rullaa tasaisella pinnalla todella nätisti
+Hiljainen!
+Ei liikaa säätöjä ja vipuja, helppokäyttöinen
-Tekonahkaversio, hiostava ja kuluu.
-Käsinojat ei pysty säätää
-Istuintyyny rypistyy melko nopeasti, pehmuste aika heikko laatua
-Käsinojien kumiset päällysteet, hajoavat helposti ja helppo alkaa nyppiä materiaalia pois (meinasin vetää kaveria turpaan sen takia)
Yhteenveto: luotettava tuoli joka pääset helposti kokeilemaan Ikea käynnillä ja sit takuulla löydät kirppis-sivustoilla. Taisin maksa omastani 50e enkä kadu sitä ostosta hetkeäkään.
Voisin kertoa että olen jyskin pilipali tuolit käyttänyt paljonkin ja eniten on ärsyttänyt säädettävien käsinojien huteruus. Joten kiinteät ovat paljon parempi mulle. Kaverin pelituoli on vähän lapsellisen näköinen vaikka onkin mukava. Joten aika pal makuasia kai.
Vanha viesti, mutta kiitos tästä ja parille muullekin jotka tuota suositteli "halpojen" pelituolien sijaan.
Itsellä alkoi viime syksynä häntäluu vittuilemaan, koska tuolina oli vanha nojatuoli jossa tuli istuttua miten sattuu ja päätin, että nyt olisi hyvä hetki ostaa joku tukevampi tuoli jossa voi istua ryhdikkäämmin.
Broidi oli muutenkin menossa ikeaan joten pyysin samalla tuomaan mulle tuolin ja varsin tyytyväinen olen ollut tähän päivään asti.
Toki tämä hieman heiluu sivuttain jos tarkoituksella yrittää noin tehdä, mutta normaalissa käytössä noin ei käy koskaan.
Selkänoja vaati totuttelua mikä ei ole mikään ihme kun yli 10 vuotta on käyttänyt nojatuolia.
Ainakin vielä tämä on täysin äänetön ja ilmava selkänoja on iso plussa.