JesseR
Tukijäsen
Ristiriitaiset fiilikset Honor 9 Prosta reilun viikon käytön jälkeen. Tehokas pelihän tää on, siitä ei jää kiinni. Mut helkutin liukas niinku joku sanokin, pakko oli hommata flippikuoret mut siitä taas päästään siihen, että en oo saanu pelaamaan toimintoa, jossa näyttö sulkeutuu kun pistän kannen kiinni. Siis joko painettava virtanappia tai odoteltava vaan 1min että sammuu. Onko kiinni kansista vai joku asetus vaan laittamatta päälle?
Akku... se on luvattoman huono! Ei kovin kummosta käyttöä itsellä ole, ja jos aamulla täynnä niin illalla ehkä max 50% jäljellä ja jos aamulla 45%, niin ei siis puhettakaan että uskaltaisi sillä töihin lähteä, ei vaan riitä klo 16 asti.
Näyttökin tuntuu Xiaomin jälkeen jotenkin todella liukkaalta, en oikein tykkää. Sormi ikään kuin liukuu liian hyvin, ehkä vähän vaikea selittää.
Mulla riittää kyllä akku ihan mainiosti, outoa. Toki mulla vaan ihan normi honor 9 eikä pro
.
Itse taas tykkään että näyttö on liukas. Ja puhelimen suojana mulla vaan slimmit kuoret Nillkin Honor 9 Super Frosted suojakuori black - Luurinetti.fi normikäytössä, ja jos tiedän että on vauhdikkaampi reissu niin Luurinetti Honor 9 TPU-suoja black - Luurinetti.fi .
Olen tykännyt hodor 9:stä, oreota odotellen.