Honor 9:lle aloitettu Oreo päivitysten jakaminen maailmalla:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ristiriitaiset fiilikset Honor 9 Prosta reilun viikon käytön jälkeen. Tehokas pelihän tää on, siitä ei jää kiinni. Mut helkutin liukas niinku joku sanokin, pakko oli hommata flippikuoret mut siitä taas päästään siihen, että en oo saanu pelaamaan toimintoa, jossa näyttö sulkeutuu kun pistän kannen kiinni. Siis joko painettava virtanappia tai odoteltava vaan 1min että sammuu. Onko kiinni kansista vai joku asetus vaan laittamatta päälle?
Akku... se on luvattoman huono! Ei kovin kummosta käyttöä itsellä ole, ja jos aamulla täynnä niin illalla ehkä max 50% jäljellä ja jos aamulla 45%, niin ei siis puhettakaan että uskaltaisi sillä töihin lähteä, ei vaan riitä klo 16 asti.
Näyttökin tuntuu Xiaomin jälkeen jotenkin todella liukkaalta, en oikein tykkää. Sormi ikään kuin liukuu liian hyvin, ehkä vähän vaikea selittää.
Mulla on P10+ :ssa Tammikuun 2018 tietoturva android 7.0.
Hmm, onko joku onnistunut saamaan Honor 9:iin päälle pimeään näyttöön kellonajat ja mahdolliset ikonit tulleita,vastaamattomista puheluista ym?
Honor 9 Pro siis itellä.
Eikös pro malli ollu isommalla muistilla ei muuta eroa.Onko toi joku Kiinamalli, vai missä tuollaisia myydään? Edes Googlella ei tule oikein osumia.
Onko toi joku Kiinamalli, vai missä tuollaisia myydään? Edes Googlella ei tule oikein osumia.
Täällä sama vikaMulla vielä STF-L09C432B183 ja EMUI 5.1 / Android 7.0
Ei päivityksiä
Nyt tuli Oreo-päivitys itelle
Voitko tsekata ja laittaa tänne että mikä on nyt tarkalleen ottaen tuon Oreon softan versio? STF-L...?
Moi,
Honor 9 ja alusta asti ollut sellainrn ärsyttävä vika että puhelimen soidessa näyttää vähän aikaa edellisen soittajan nimen ruudulla! Ja jos antaa soida niin sitten jossain vaiheessa vaihtaa oikean nimen/numeron siihen. Onko kellään ideoita missä vika?
Luuri siis honor 9 android 7.0, emui 5.1 kaksi sim korttia käytössä
Jokos uudet android ja emui versiot korjaa tämän? Muutaman kerran tullut vastattua turhankin tuttavallisesti aivan vieraalle soittajalle
Tekee siis sitä että jos vierasnumero soittaa niin puhelin näyttää ruudulla viimeisimmän tallennetun soittajan nimeä.
Perus
Täällä sama vika
Tekee siis sitä että jos vierasnumero soittaa niin puhelin näyttää ruudulla viimeisimmän tallennetun soittajan nimeä.
Toimiiko muilla muuten Fonecta Finder Honor 9:n kanssa? Olen kaiken sallinut, mutta puhelimen oman vastausikkunan päälle ei Fonecta suostu piirtämään, eikä notifikaatioitakaan puhelimen soidessa näe. Fonecta sinänsä toimii, mutta hakujen tuloksia voi tarkastella vasta kun puhelu on lopetettu.Ei ole muuten tätä ongelmaa enää hyvään toviin esiintynyt P10 kanssa, käytössä build B171 ja tämän myötä taisi tuokin ongelma hävitä.
Toimiiko muilla muuten Fonecta Finder Honor 9:n kanssa? Olen kaiken sallinut, mutta puhelimen oman vastausikkunan päälle ei Fonecta suostu piirtämään, eikä notifikaatioitakaan puhelimen soidessa näe. Fonecta sinänsä toimii, mutta hakujen tuloksia voi tarkastella vasta kun puhelu on lopetettu.
Mua vähän pännii, kun tähän omaan P10:iin ei ole vieläkään tullut Oreo päivitystä. Alkais mielestäni olemaan jo korkea aika saada se näihinkin luureihin. Yritin äsken hakea Freedomen kautta Belgiasta ja Saksastakin, mutta ei sieltäkään tarjonnut asennettavaksi
Sama homma. Eikä auta vaikka käyttää game suitesta löytyvää game mode asetustaOT, mulla alkoi HillClimbRacing2 vähän tökkimään tän oreon myötä
Sama homma. Eikä auta vaikka käyttää game suitesta löytyvää game mode asetusta
Onko kellään ollu ongelmaa että ei Whatsap-viestit tuu jos puhelin pimeenä?
Ei ole Oreo päivitystä näkynyt täälläkään. Kaukoitään tuli mokoma jo maaliskuun puolella.
P10?
30.3.2018 tuli mulle Oreo tähän omaan honor9.