P10 käytössä ,Hisuitella katsoin ja sitten oli tarjolla 9.0 . Päivitin samantien
Ei löytynyt 9.0 versiota Hisuitella. Onko sulla mahdollisesti P10 Plus malli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
P10 käytössä ,Hisuitella katsoin ja sitten oli tarjolla 9.0 . Päivitin samantien
Ei löytynyt vielä täälläkään (edes VPN-päällä). Kai tuo tulee kun tulee (tällä hetkellä sisässä VTR-L29 8.0.0.386(C432)/P10.
Kokeiltu on sitäkin, mutta se (ja HiSuite) molemmat väittivät, että puhelimessa on viimeisin versio käyttöjärjestelmästä. Perjantaina tuo löysi maaliskuun tietoturvapäivitykset kyllä, mutta ei Pie:tä. Täytyy laittaa luuri laatikkoon ja koittaa parin viikon päästä uudelleen.Asenna HiCare ja sillä löytyy.
Honor 9 Pro -puhelimeen tuli myös tänään Pie ja asensin just.
Honor 9 latasi juuri Pien
Minulla Pie-päivityksen jälkeen ei toimi esim. kuvien tallentaminen Google Driveen. Lukee vain, että tallennetaan Driveen, mutta mitään ei tapahdu. Onko muut kokeilleet? P10 puhelimena.
Tuli ihan automaattisesti. Suomenkieli valittunaMulla ei vielä löydä, onkohan kielellä väliä? Ihanko asetukset -> järjestelmänpäivitys menit??
Minulla Pie-päivityksen jälkeen ei toimi esim. kuvien tallentaminen Google Driveen. Lukee vain, että tallennetaan Driveen, mutta mitään ei tapahdu. Onko muut kokeilleet? P10 puhelimena.
Vasten kaikkia odotuksia, mutta sieltä valui P10 plussalle Emui 9.1 päivitys.
Sisälsi heinäkuun tietoturvapäivityksen ja jotain muuta uutta. Hetken jo luulin, että toukokuun päivitys jäi viimeiseksi.
Honor 9 sitkeesti 9.0.1Nyt tuo tuli minulle normi P10:iin.
Nyt tipahti 9.1.0Honor 9 sitkeesti 9.0.1