Joo tollanen löytyy mut mieluummin itse ainakin imaisin pelkän datan apin kautta kuin kikkailen iframen kanssa joka varmaan näyttää enemmän ja vähemmän paskalta ihan sama millä toteutuksella. Toki ton datan sais varmaan screipattua tuolta mutta siinäkin oma työmaansa. Taisi ainakin oulun seudun liikenne tarjota jotain avointa rajapintaa, samoin nysse. Pitääpä katsella jos jaksais vääntää oman hacsin alusta loppuun joku viikonloppu. Joku github repo löytyi mikä tarjoaa tampereen nysse integraation, tuskin ois liian iso homma forkata ja muuttaa ouluksi/vapaavalintaiseksi kaupungiksi kun toi nyssehän toimii useammalla paikkakunnalla
Mulla oli itse kötöstelty pysäkkinäyttö, mutta nykyään käytän tuota HSL:n iFramea kun joku päivitys rikkoi tuon mun oman enkä jaksanut laittaa sitä enää uudestaan ajan tasalle. Ainakin siitä HSL:n versiosta saa ihan sivistyneen ihan sillä iFramella:
Oulun kamatkin taitaa löytyä noista Waltin rajapinnoista, mutta en tiedä saako Oulun dataa GraphQL:n kautta, vai pelkästään GTFS:n, minkä virittely ainakin mun mielestä on vähän hankalampaa. Tekoälyavustimet osaa jeesata jonkin verran. Ohjeet on enemmän tai vähemmän kehnoja, ja säätämiseen kannattaa varautua.