Yritän lisätä googlen kalenteria tuonne kotinäkymään. Osittain onnistuin ja osittain en. Meillä on tehty yhteinen kalenteriryhmä perheeseen, johon kukin voi sitten laitella omia/yhteisiä menoja.
Google Calendar Event Tuon ohjeen mukaan lähdin hommaa viemään eteenpäin. Eli tein tuo APIn nyt yhteisen perhesähköpostin kautta ja tälle olen lisännyt oikeudet nähdä tuo perheen kalenteriryhmä.
Kuukausinäkymä näyttää tältä.
Tässäkin todellisuudessa jokaisella päivällä on merkintöjä, vaimo kun käy vuorotöissä, niin työvuorot ovat tuossa.
Päivänäkymä
Kun sitten menee tuohon yksittäisen päivän kohdelle se hetken päästä näyttää tapahtuman.
Tuonne google_calendars.yaml tiedostoon on tuo kyseinen perhe lisätty näin.
Jostain syystä gmail ei antanut kalenteria lisätä omien kalenterien alle, vaikka oli oikein jaettu. Tuolla salaisella urlilla kuitenkin toimi, mutta vain vajaasti.
Itse kortin koodi näyttää tältä.
Mitähän tässä oikein mahtaa tapahtua kun toimii vain osittain?
Google Calendar Event Tuon ohjeen mukaan lähdin hommaa viemään eteenpäin. Eli tein tuo APIn nyt yhteisen perhesähköpostin kautta ja tälle olen lisännyt oikeudet nähdä tuo perheen kalenteriryhmä.
Kuukausinäkymä näyttää tältä.
Tässäkin todellisuudessa jokaisella päivällä on merkintöjä, vaimo kun käy vuorotöissä, niin työvuorot ovat tuossa.
Päivänäkymä
Kun sitten menee tuohon yksittäisen päivän kohdelle se hetken päästä näyttää tapahtuman.
Tuonne google_calendars.yaml tiedostoon on tuo kyseinen perhe lisätty näin.
Jostain syystä gmail ei antanut kalenteria lisätä omien kalenterien alle, vaikka oli oikein jaettu. Tuolla salaisella urlilla kuitenkin toimi, mutta vain vajaasti.
Itse kortin koodi näyttää tältä.
Mitähän tässä oikein mahtaa tapahtua kun toimii vain osittain?