Jahas. Seuraava typerä kysymys.
Mulla on siis hue bridge ja 3kpl huen lamppuja ja 2kpl liiketunnistimia.
Lisäksi zigbee tikku jossa sitten vähän kaikenlaista.
Nyt kun HA:ssa oon yrittänyt hyödyntää noita liiketunnistimia niin ei oikein lähde.
Molemmat softat puhelimessa/käytössä.
Eli pitääkö mun heivata huen softa kokonaan pois? Vai onko onko toivoakaan että noi jotenkin juttelis keskenään?
Mulla on siis hue bridge ja 3kpl huen lamppuja ja 2kpl liiketunnistimia.
Lisäksi zigbee tikku jossa sitten vähän kaikenlaista.
Nyt kun HA:ssa oon yrittänyt hyödyntää noita liiketunnistimia niin ei oikein lähde.
Molemmat softat puhelimessa/käytössä.
Eli pitääkö mun heivata huen softa kokonaan pois? Vai onko onko toivoakaan että noi jotenkin juttelis keskenään?

Tällä pääsin tuohon juurisyyhyn, eli jostain syystä, vaikka kuinka yritin niin tuo Chat GPT ei onnistu luomaan oikein sisennettyä koodia. Vaikka tosiaan pyydän sitä vain kirjoittamaan tuon ilpon käynnistyskäskyn niin jotta saan siitä toimivan niin täytyy studio code serveriä käyttäen poistaa noita ylimääräisä välilyöntejä tuosta koodista jokaiselta riviltä. Ja vaikka näytän esimerkkikoodin tuolle Chat GPT:lle niin siitä huolimatta se joka ikinen kerta "oksentaa" väärin sisennettyä koodia. Eli täytyy vain ottaa lusikka kauniiseen käteen ja alkaa opiskelemaan / muistelemaan tuota koodin muotoilua jos haluaa käyttää tuota GPT:tä apuna.